Hotel Side Sun

51 reviews over Hotel Side Sun in het Nederlands

Nooit meer!

Fatima,
21-9-2017

Om 04.00 uur 's ochtends ging de telefoon van mijn hotelkamer, nog geen 5 minuten later stond er iemand op mn deur te kloppen! Een man die vroeg me open te doen want mn rookmelder zou afgegaan zijn! Over en weer discussieren en hij identificeerde zich als 'security' ik deed open en herkende hem indd als iemand die er werkt. Hij observeerde de kamer, smoesjes over alarm wat niet afgegaan is! Vervolgens was er brand in de keuken zei die.. de keuken is aan de andere kant van het zwembad, niet in de buurt van mijn kamer wat zich bevond op de 3de verdieping!!! Ik voelde me onveilig en angstig! De volgende ochtend bij de receptie om uitleg gevraagd en daar stond hij naast de receptionist! Zij wist niks van een brandalarm die afgegaan was. Vervolgens zei de 'security man' iets tegen haar in het Turks, waarop ze zei ow het waren vast de dampen van je douche! Of van je buren! Er is bij niemand anders aangeklopt, niemand die er wat van wist! Als vrouw alleen in dat hotel Afraden!!!

Gereisd alleenreizend in september 2017

Mooie vakantie om op nieuw over te doen.

Van gestel Johny
12-4-2017

Ontvangst was zeer goed. Zeer mooi hotel vlak aan het strand. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten in overvloed en zeer gevarieerd, en heel hygiënisch. Kamers zeer mooi en ruim, worden ook alle dagen goed gepoetst. Mooi zwembad, schuifaf en mooie tuin. Bar aan het strand ruim en ook de mogelijkheid om s'middags daar te eten, en zeer goed en vriendelijk personeel. Ligstoelen met dikke kussens en personeel op het strand. Animatie team zeer vriendelijk, men kan er verschillende activiteiten ondernemen in de voormiddag en namiddag, s'avonds is er voorstelling die goed wordt uitgevoerd door het animatie team. Enke avond is er wel iets te doen. Als er problemen zijn die worden onmiddellijk opgelost aan de receptie of door het leidinggevend personeel. Gaan in de zomer zeker terug, ligging, kamers, bar, personeel, en leidinggevend personeel, met andere woorden was het zeer zeer goed.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Mooi kleinschalig resort

M&M
22-9-2014

Hotel was erg netjes en van alle gemakken voorzien. Heerlijk dat het niet zo massaal van opzet is. Hierdoor ideaal voor kinderen, lekker overzichtelijk voor hun. Restaurant was prima, volop keuze en je kunt er gezellig zitten. De haman in t hotel was wel aardig maar je kunt beter in de stad naar een badhuis gaan, veel unieker. Het oude centrum ligt niet op loopafstand, maar is zeker de moeite waard om te bezoeken. Animatie niet opdringerig en leuk voor de kleintjes. Al het personeel is trouwens erg vriendelijk en super leuk met kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Geweldig hotel

Fam. de Vente
31-7-2013

Geweldig hotel, ontzettend vriendelijk personeel. Het hotel ligt aan het strand wat ontzettend mooi is. Ook het zwembad is erg mooi. Volop mogelijkheden voor animatie. Wat ons erg verbaasde is dat er helemaal geen Nederlanders waren ! Het is de moeite waard om te boeken, gezien de prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Meer dan de moeite waard

Teus en Anja de Wit
7-7-2013

Wat een geweldig hotel. We zijn 14 keer in Turkije geweest maar dit hotel was echt een topper. Goed eten, prima bedden, leuk animatieteam. Maar vooral goede service, superschoon, niet massaal en dicht bij het strand. Alle kamers hebben een balkon met zicht op zee. Je merkt dat er constant wordt gelet op kwaliteit zonder dat het vervelend overkomt. Goed bakkie koffie, lekker wijntje, patat en spruiten voor de liefhebbers. Heel erg gericht op duitsers en turken. Geen onfatsoenlijke rus te bekennen. Strand is supergezellig. Dik compliment voor het animatieteam voor de shows, niet platvloers maar gewoon leuk en goed voorbereid. Zwembad met voldoende ligbedden en parasols. Wel even aankijken hoe het gaat met handdoekje leggen zoals in elk hotel. Italiaans speciaal restaurant zeker de moeite waard

Gereisd met partner in juni 2013

Uitstekend hotel.

Marian en Bert
22-4-2013

Hotel Side Sun is een uitstekend hotel,met vriendelijk personeel,goed eten, prima bedden en een leuk animatie team,dat zich met de gasten bezig houdt.En een mooie tuin. Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader!!

Gereisd met partner in april 2013

Hotel onderscheidt zich door een klantvriendelijke bediening, zeker het animatieteam, is gewoon super. zowel lunch als diner meer dan uitstekend, veel keus, ook vis, iedere dag wisselend met veel variatie. Kamers gewoon prima, keurig schoon. Niet zo leuk voor jeugd, wel voor kleinere kiddies. Omgeving niet boeiend, moet je voor of naar Side, toeristenwinkels en fraaie oude tempeltoestanden of naar Manavgat, vooral bazaar 2 maal in de week. Voor natuurschoon, volg de manavgat rivier stroomopwaarts, met jeep of huurauto of excursie, dat is best mooi. Shopppen op de bazaar, of Kumkoy.

Gereisd met partner in maart 2013

leuke ervaring vliegen met je gezin

heer Keurentjes
7-8-2012

eenvoudige kamers, maar wij zijn niet veeleisend. het was netjes, eten was prima, veel keuze. locatie was perfect. eerst denk je als je bij de ingang staat waar kom ik nu maar het is een super weekje geworden.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

5 sterren waard

wim dam
23-9-2011

top hotel voor de prijs personeel vriendelijk alles zeer schoon prachtig strand heerlijke toetjes en fruit prima keuken iedere dag vis animatie team goed vural en jimmy aanrader mexicaans eten winkels op vijftig meter lekker shoppen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Tot in de puntjes verzorgd hotel

Bert
9-9-2011

We zijn al in veel hotels geweest. Over Side Sun niets dan lof. We hebben geen minpunten kunnen ontdekken. Het personeel is trots op hun hotel en dat stralen ze ook uit. Het animatie team is enthousiast en duidelijk aanwezig, doe je mee super, doe je niet mee ook goed. De kamers zijn schoon en voorzien van een goed regelbare airco, in de minibar is alleen het water all-inn. In de lobby kan je gratis gebruik maken van internet, bij de receptie krijg je een code. Het (gehele) zwembad is 1.40m diep, het kinderbadje ligt er vlak naast. Het zandstrand is schoon loopt zeer geleidelijk af. Vooruit toch een klein minpuntje dan. De liften zijn erg traag. Een echte aanrader als je duits geen probleem vindt.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Sun in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.