Hotel Side Star Resort

8,6

551 reviews over Hotel Side Star Resort in het Nederlands

Fantastisch!

Farzaana Aziz, 16-4-2018

Dit is al mijn tweede keer dat ik verblijf in het Side Star Resort. Het is ruim, ligging is goed en een super goede service. Voor je iets wilt vragen zijn ze je al voor. Ze denken altijd mee en zijn een luisterend oor voor elke probleem. Alles is in de buurt*het strand en supermarkten. De volgende keer kom ik hier zeker terug met al mijn vrienden en familieleden. En elke dag goed gevarieerd eten!

Geweldig.

Lıanne en Anke, 15-3-2018

Het ıs een geweldıg mooı en schoon hotel.

Elke dag vers en gevarriërd eten.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Je heb van alles te doen zowel voor ouderen als voor jongeren.

Animatie team is enthousiast actief en vooral gezellig.

Wij komen in iedergeval volgend jaar weer terug.

Liefs Anke en Lianne

heel gezellig en persoonlijk hotel

Fam Vanrenterghem, 10-3-2018

Typische Turkse keuken met veel keus, lekkere salades, stoofpotjes, voor ieder wat wils. Mooie kamers maar niet super geïsoleerd, dus eventueel wel oordopjes meenemen. Persoonlijk vind ik dat de kamers elke dag mogen gestofzuigd worden wat niet het geval was.

De wellness is super in het hotel. Je krijgt een warm ontvangst door Sunam en Feliz die de medische massage op zich neemt is top!

Mijn man komt speciaal naar hier voor de fietsvakanties georganiseerd door "bikefun". Elke dag is er een andere rit voorzien en het is ook genieten van het mooie Turkse binnenland.

Geweldig

Monique, 31-1-2018

Goeie verzorging en geen min punten

Super!

Liandra, 17-1-2018

Mooi hotel, schoon, vriendelijk, ruim, niet te massaal. Dat vind ik nooit zo fijn als het te massaal is, dan voel ik mij net een nummertje. Dat ben je hier niet.

Fantastısch

Ilsmara Phılıpa, 29-12-2017

De medewerkers waren super aardıg, stonden altijd klaar voor ons. Eten was heel lekker en divers elke dag. We hadden all inclusive, dus the sky was the limit! Entertainment was heel goed en afwisselend. We hebben een super vakantie gehad bij Side Star Resort.

Riny van Tongeren, 31-10-2017

Wat een super hotel. Mijn dochter en Ik, hebben heerlijk genoten. Het personeel, heel vriendelijk, eten goed en de kamers ook top. Komen hier zeker nog een keer terug. Alleen 1 min puntje. De matrassen waren kei hard. Kregen gelukkig na een paar dagen een topper er op. Dus konden toen lekker slapen. Ze deden op echt hun best , om het ons naar de zon te maken. Dit hotel is echt een aanrader

kleine voldoende en meer ook niet .

Harry, 21-10-2017

het eten was prima , zeer ruim koud en warm buffet . dit hotel heeft het breedste / schoonste en meest kindvriendelijke strand van de buurt . Het zeewater loopt ruim 50 meter zeer geleidelijk af van 0 cm naar 1.50 meter.

De kamers zijn gehorig , je kunt woordelijk je buren verstaan . Lekker krachtige douche maar de schoonmaak was belabberd. Er ligt klik laminaat op de vloer wat niet echt verstandig is met vocht!!!! op sommige plekken kwam deze dan ook omhoog. In oktober heel heel veel vliegen in het strandrestaurant.

Het allerergste is het rookbeleid .........deze is er gewoon niet en kinderen en niet rokers kunnen hier hinderlijk last van hebben in de arena / eetzalen buiten / strand en zwembadterras . Overal staan asbakken en de ruimten/ tafels voor niet rokers zijn op 1 hand te tellen . Mijn mening daar over gegeven bij de receptie maar vervolgens geen terug koppeling gekregen .

Het hotel ligt 10 minuten lopen van een super gezellige overdekte markt waar je volop je garderobe kan aanvullen .

Het personeel maakt 16 uur per dag. Dat merk je toch wel aan het humeur .

Het animatieteam bestaat in oktober uit 1,5 mannen en 2 vrouwen . Alles staat op een laag pitje......wel begrijpelijk na een drukke zomer .

Qua prijs en hotel hebben we er goed aan gedaan .

Zeer mooi hotel/Resort. Vriendelijk personeel.

E. van der Wallen, 16-10-2017

Zeer goed en gevarieerd eten. Tevens werden er regelmatig van allerlei festiviteiten georganiseerd. Personeel is zeer actief.

Geweldig

Miranda Molenaar, 11-10-2017

Super hotel, alles geweldig voor elkaar, personeel fantastisch en behulpzaam. Eten zeer goed, kamers mooi schoon. Kom hier vaker en elke keer weer een super geweldige vakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Star Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Star Resort scoort een 8.55 uit 10 op basis van 572 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: