Hotel Side Star Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag27°18°
Hotel Side Star Resort
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Bij Side Star Resort Hotel geniet je van een echte zon, zee en strandvakantie in het plaatsje Side. Hou je van een bruisend hotel waar van alles te doen is? Dan zit je hier goed. Volgens jullie word je hier in de watten gelegd door het vriendelijke personeel. Lees mee en ontdek of dit hotel iets voor jou is.

Vakantiegangers die eerder in Side Star Resort zijn geweest, zijn vooral enthousiast over de service van het hotel. Zo schrijft familie van der Woude: ‘Het is een fantastisch goed georganiseerd hotel met erg vriendelijk personeel wat alles doet om het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken. Men krijgt de kans niet om zelf iets te doen want dan heeft iemand het je al uit handen genomen’.

Slapen doe je in Side Star Resort Hotel op een schone kamer. Sommigen schrijven wel dat de kamers wat gehorig zijn en je soms de disco vlakbij het hotel kunt horen. Jullie schrijven ook dat de bedden hard kunnen zijn, maar je wel een topper kunt vragen bij de receptie om dit probleem te verhelpen.

Over het eten in Side Star Resort zijn de meningen verdeeld. Zo is de familie Rentergem enthousiast over de all-inclusive formule: ‘Typische Turkse keuken met veel keus, lekkere salades, stoofpotjes, voor ieder wat wils’ Andere reviewers schrijven dat ze voor iets meer afwisseling in het centrum van Side zijn gaan eten. Maar het kinderbuffet en de thema-avonden zijn volgens iedereen in orde. Hier is het voor de allerkleinsten en voor de volwassenen heerlijk smullen.

Op zoek naar iets actiefs? Dan zit je bij Side Star Resort helemaal goed. Sla een hole-in-one op de minigolfbaan, trap een balletje op het voetbalveld of doe mee met een potje beachvolleybal. Ook voor de kids is er genoeg te doen in de kidsclub en in de speeltuin. Terwijl de allerkleinsten vriendjes maken tijdens het knutselen, gaan de tieners los in de discotheek.

Ligging

Meteen buiten het hotel sta je met je voeten in het zand. De ligbedjes en parasols van Side Star Resort Hotel mag je gratis gebruiken. Ook de watersporten zijn hier volgens jullie een aanrader. Spring bijvoorbeeld op een surfboard of leer zeilen.

Liever eropuit in de omgeving? Het plaatsje Manavgat is volgens reviewers een bezoekje waard. Op donderdag is het hier extra gezellig vanwege de markt. Struin langs de gezellige kraampjes en proef de lokale Turkse gerechten.

Op zoek naar een leuke excursie vanuit Side Star Resort Hotel? Volgens reviewer Richard boek je die bij Toni Macaroni reizen in het centrum van Side. Veel van jullie hebben een tripje gemaakt met de piratenboot. Zo ontdek je het prachtige azuurblauwe water van Turkije en kom je op speciale plekjes. En het is natuurlijk ook leuk voor de kids dankzij het piratenthema. Liefhebbers van cultuur zitten ook goed in Side. Hier ontdek je bijzondere ruïnes en opgravingen.

602 reviews over Hotel Side Star Resort in het Nederlands

Aanrader!

Lisa
20-5-2019

We hebben een super week gehad in dit hotel! Zeker een aanrader.

Voldoende bedjes (en parasols/zonwering) aanwezig bij zowel het zwembad als het strand.

Eten was erg lekker en gevarieerd. Had soms wel wat warmer gemogen.

Personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

Er werden voldoende activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Het tweewekelijkse avondprogramma was leuk en gevarieerd.

Kamers waren wat gehorig, maar hebben dit niet als storend ervaren. De moskee liet dagelijks om 04:00 wel even van zich horen. Hebben hier verder geen andere gasten over gehoord, dus denk dat wij er wakker van werden omdat we heel eigenwijs met het raam open sliepen.

Wij kijken terug op een fantastische week!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Toplocatie Side star resort, dikke 10

Familie ter Horst
5-5-2019

We hebben onze reis geboekt bij touroperator. Het was allemaal uitstekend geregeld door Rianne! We zijn van 26 april tot 3 mei naar Side star resort geweest. Een top hotel. We werden warm en gastvrij ontvangen. We hadden een familie kamer met zeezicht geboekt; zeer ruime kamers met veel voorzieningen. Bij het zwembad waren ruim voldoende ligbedden. Zowel in de zon als onder parasol. De all inclusive was erg goed. Veel gevarieerde buffetten en veel aandacht voor duurzaam en gezond. Met de taxi naar de weekmarkt op maandag in side geweest. Veel aanbod van groente, fruit, kleding etc. Op 5 minuten lopen vanaf hotel ben je in een straat met veel verschillende winkeltjes en kraampjes. Ook leuk om daar rond te kijken en te shoppen.
We hebben erg genoten. Een tophotel, 10!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Roland
3-5-2019

Zeer goed en net hotel. Vriendelijk personeel, op het terras wordt je gelijk geholpen. Gevarieerd eten en genoeg voor iedereen. Geen last gehad van russen, degene die er waren, waren beschaafd. Animatie team was top, leuke mensen. Echt een hotel waar je terug wilt komen. Wij zijn de Delphin hotels gewend, maar deze is vergelijkbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Stip Reizen

Ben al meerdere keren in dit hotel geweest dus!

Bost franciscus
23-4-2019

Prachtig Hotel, mooie zuivere kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel. De buffetten erg uitgebreid en lekker, dus voor iedereen is er wel iets.

De a la carte restaurants zijn voortreffelijk

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

Formidabel

Eddy
16-4-2019

Hotel side star in Turkije. Prima hotel en supervriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Irma
      25-3-2019

Het was een fantastische accommodatie vriendelijk personeel goed eten en mooi strand met strandstoelen

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Nooit meer

Sinonquel Peter
      20-3-2019

Wat ze zeker moeten checken is of alles toegankelijk is. Zo kwamen wij aan met prachtig zwemweer, doch konden wij geen gebruik maken van het zwembad omdat er een onderhoud op werd gedaan. Van s'morgens tot 's avonds laat alsook op zaterdag en zondag konstant lawaai, geslijp en herrie. Erg rustig werden we er niet van! Voor de bedden heb je best een stalen rug, de matrassen waren keihard. Wat de all-in betreft...… de helft van het aanbod werd niet aangeboden zoals beschreven in de hotelbrochure.

Gereisd Met partner in maart 2019
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

heel erg mooi

Wim Endeman
      14-3-2019

Het is een uitstekend hotel alles is netjes en schoon het eten is

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Toppertje

Nicky & Chelsea
      10-3-2019

Erg mooi hotel. Grote kamers en leuk personeel, zeker barman Emre is in voor een leuk praatje. Ondanks dat het maart was hebben we toch lekker warm weer gehad. Cocktails zijn ook erg lekker.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In een woord fantastisch, wij komen terug!

Daphne
      2-12-2018

Prachtige rustige ligging, in het altijd zonnige Turkije. De fantastische service van het personeel, maakte de reis echt compleet. Zelf was ik erg verrast dat zelfs faciliteiten als de sauna gratis te betreden zijn. Het Side Star resort biedt activiteiten aan voor alle leeftijden.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Turks, Vegetarisch
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
      • JacuzziAanwezig
      • KeukenKeuken

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën
      • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken
      • BalsportenBasketbal, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
      • Tennisbaan2, Aanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.