Hotel Side Star Resort

Met oudere kinderen

Mooi resort

Jessica
20-9-2018

Wij kwamen in de ochtend aan en hebben tot half 3 moeten wachten op een kamer. Dit verliep moeizaam, personeel van receptie was erg onvriendelijk. De kamers waren netjes en schoon. Eten was erg eenzijdig. Mensen met een gluten en lactose allergie kunnen hier niet goed eten.

Je hoefde geen handdoek te leggen. Zwemwater was de eerste paar dagen niet zo schoon, zonnebrand dreef erop

De laatste dag moesten we om 12 u van de kamer af, was geen mogelijkheid om kamer langer te houden tegen betaling. Je mocht douchen in de hamam, maar iedereen kon daar zo binnenlopen. Na een hoop gesteggel mocht de deur 15 min op slot.

Al met al een goede vakantie gehad, maar wij gaan hier niet meer terug ivm. eten.

Meer dan goed.

Brand
2-9-2018

Side star resort heeft een goede ligging. Op circa 600 meter wandelen zijn veel winkels. Het resort ligt op circa 200 meter van het strand, er is een fraai pad aangelegd naar het strand. De all inclusive is zeer goed, er wordt zelfs aan de tafels bediend. Het eten is smakelijk en de keuze is ruim.

Wij vonden de bedden wat hard, maar dit werd direct opgelost met een extra top matras. De schoonmaak is voldoende.

De badhanddoek service verloopt chaotisch, dat er rond middernacht nog handdoeken op de kamer worden gebracht kan echt niet.

Het zwembad is ruim en de glijbanen leuk. Het animatieteam vonden wij wat onzichtbaar en weinig gericht op de leeftijd van onze kinderen van 6 en 9 jaar.

Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad in Side Star Resort.

Super vakantie

Richard Cox
18-8-2018

Een echte aanrader. Heerlijk eten, het personeel is super, geweldige animatie etc. etc. Overigens kan je heel goed je excursies boeken bij Toni Macaroni reisen in het centrum van Side, google maar op zijn naam! Topvakantie gehad!

Tjingo

Mijn partner en ik hebben hier 7 dagen overnacht. Qua ligging is dit een perfecte locatie, waarvan het strand op 3 minuten loop afstand is. Wanneer je richting het strand loopt kan je genieten van moeder natuur, het bewandelpad is versierd met bloemen en met veel groen. Voor personen die niet van lopen houden, is er een shuttle bus beschikbaar. Het strand is erg groot en schoon. Er is een bar beschikbaar waar je kan genieten van een lekker biertje en je buikje vol kan krijgen. Qua animatie heb je verschillende activiteiten, elke dag is er wel wat anders te beleven. Er zit veel variatie in. Mijn partner en ik zullen zullen zeker weten hier weer terug komen. Bedankt Side Star.

Perfect!

Sandra
14-8-2018

Wij verbleven met een groep van 7 personen in dit fantastische hotel. Onze kamer was netjes en erg comfortabel. De bedden waren goed om op uit te rusten. Mijn complinten gaan uit naar het personeel. Ze waren zowel vriendelijk als behulpzaam. Tevens kon je gelijk terecht bij het personeel als je een probleem of een vraag had. Al met al een is dit hotel een aanrader voor families en voor jong volwassenen.

SUPER GEWELDIG

Burgers
7-8-2018

super fijn hotel met vriendelijk personeel.

het eten is Helemaal Geweldig veel keuzen

het strand is heel fijn en mooi en ook schoon.

gewoon in 1 woord GEWELDIG en dat al na 8x daar zijn geweest!!

Toch ietwat tegenvallend....

Frans Buskens
7-8-2018

Ondanks (bijna) alle lovende reviews kan ik toch niet anders dan concluderen dat het hier en daar toch wel tegenviel. Over de netheid van het hotel en kamers niets negatiefs op te merken. Prima in orde! Maar dan toch een aantal puntjes die volgens mij (en mijn reisgezelschap) voor verbetering vatbaar zijn.

Onze kamer (1106) lag precies boven een bar wat tot gevolg had dat ons voornemen om lekker uit te rusten niet gelukt is. Tot 's nachts "gezellig" veel lawaai en 's ochtends vanaf 08:00 uur iedereen weer wakker...

Bijna iedereen heeft het over voldoende bedjes bij het zwembad, helaas, niets is minder waar. Alles bezet door of alleen handdoeken (ja, ook hier) of gasten.

Het eten mag dan als prima worden gekenmerkt maar voor ons was acht dagen gestoomde vis en kip niet echt een positieve uitschieter. Helaas ook nog mogen genieten van de bekende ongemakken en daarom kunnen we niet anders dan concluderen dat het ietwat tegenviel.

Fijne vakantie!!

Yelda
5-8-2018

Wij zijn hier 9 dagen gebleven. Het was geweldig! Alles is goed geregeld, mensen zijn vriendelijk en er is genoeg te doen. Vooral het eten is echt heerlijk. Altijd vers en heel divers.

Fantastisch!

Familie Visser/Van der Woude
3-8-2018

Het was echt een heel fijn hotel! Schone kamers, geweldig eten en ontzettend behulpzaam, lief en voorkomend personeel! Nooit te druk om je te kunnen/willen bedienen of voor een praatje.

Super strand en zwembad, leuke winkeltjes, ruime lobby, echt niets om te klagen.

Voor ons een reden om nog eens terug te komen!

Fantastisch.

Van der Woude
3-8-2018

We hebben al menig resort in Turkije bezocht maar dit hoort zeker bij de top qua verzorging. Het is een fantastisch goed georganiseerd hotel met erg vriendelijk personeel wat alles doet om het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken. Men krijgt de kans niet om zelf iets te doen want dan heeft iemand het je al uit handen genomen. Ook het eten was voortreffelijk en gevarieerd. Een echte aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar. Nadelen hebben wij niet kunnen constateren.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.