Hotel Side Star Resortstersterstersterster

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Bij Side Star Resort Hotel geniet je van een echte zon, zee en strandvakantie in het plaatsje Side. Hou je van een bruisend hotel waar van alles te doen is? Dan zit je hier goed. Volgens jullie word je hier in de watten gelegd door het vriendelijke personeel. Lees mee en ontdek of dit hotel iets voor jou is.

Vakantiegangers die eerder in Side Star Resort zijn geweest, zijn vooral enthousiast over de service van het hotel. Zo schrijft familie van der Woude: ‘Het is een fantastisch goed georganiseerd hotel met erg vriendelijk personeel wat alles doet om het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken. Men krijgt de kans niet om zelf iets te doen want dan heeft iemand het je al uit handen genomen’.

Slapen doe je in Side Star Resort Hotel op een schone kamer. Sommigen schrijven wel dat de kamers wat gehorig zijn en je soms de disco vlakbij het hotel kunt horen. Jullie schrijven ook dat de bedden hard kunnen zijn, maar je wel een topper kunt vragen bij de receptie om dit probleem te verhelpen.

Over het eten in Side Star Resort zijn de meningen verdeeld. Zo is de familie Rentergem enthousiast over de all-inclusive formule: ‘Typische Turkse keuken met veel keus, lekkere salades, stoofpotjes, voor ieder wat wils’ Andere reviewers schrijven dat ze voor iets meer afwisseling in het centrum van Side zijn gaan eten. Maar het kinderbuffet en de thema-avonden zijn volgens iedereen in orde. Hier is het voor de allerkleinsten en voor de volwassenen heerlijk smullen.

Op zoek naar iets actiefs? Dan zit je bij Side Star Resort helemaal goed. Sla een hole-in-one op de minigolfbaan, trap een balletje op het voetbalveld of doe mee met een potje beachvolleybal. Ook voor de kids is er genoeg te doen in de kidsclub en in de speeltuin. Terwijl de allerkleinsten vriendjes maken tijdens het knutselen, gaan de tieners los in de discotheek.

Ligging

Meteen buiten het hotel sta je met je voeten in het zand. De ligbedjes en parasols van Side Star Resort Hotel mag je gratis gebruiken. Ook de watersporten zijn hier volgens jullie een aanrader. Spring bijvoorbeeld op een surfboard of leer zeilen.

Liever eropuit in de omgeving? Het plaatsje Manavgat is volgens reviewers een bezoekje waard. Op donderdag is het hier extra gezellig vanwege de markt. Struin langs de gezellige kraampjes en proef de lokale Turkse gerechten.

Op zoek naar een leuke excursie vanuit Side Star Resort Hotel? Volgens reviewer Richard boek je die bij Toni Macaroni reizen in het centrum van Side. Veel van jullie hebben een tripje gemaakt met de piratenboot. Zo ontdek je het prachtige azuurblauwe water van Turkije en kom je op speciale plekjes. En het is natuurlijk ook leuk voor de kids dankzij het piratenthema. Liefhebbers van cultuur zitten ook goed in Side. Hier ontdek je bijzondere ruïnes en opgravingen.

650 reviews over Hotel Side Star Resort

• 9Anoniem15-01-2020

Fantastisch alleen touroperator voor ons niet meer

Vakantie was goed alleen organisatie was slecht. Een tip boek nooit maar ook nooit via touroperator. Deze site lijkt goedkoop aan te geven maar eenmaal geboekt te hebben. Komen er vele kosten bij daarnaast veel vertragingen en waarbij vervolgens het vervoer niet goed geregeld was. De overnachting in het hotel was verder geweldig aardig animatie team. Savonds waren er gezellige shows waar we erg van genoten hadden. Tenslotte het strand en het eten. Het eten er was behoorlijk veel keuze wat betreft het eten de meeste keren ook warm. Als laatste het strand dit was geweldig genoeg bedjes bij strand en de zee had een lekkere temperatuur. Kortom goede vakantie met als enige nadeel de boeking vanuit touroperator

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    6Stuer14-12-2019

Geen slecht hotel,maar voor ons geen 2de keer!!!

Hotel Prijs-kwaliteit ok.Wij verblijven hier 6 weken,vanaf 5/11 t/m 19/12.De eerste weken meestal alles ok,nu de laatste 2 weken zijn we minder tevreden.Is heel kalm in hotel en service laat te wensen over.In het restaurant is veel minder lekker eten,de koks beginnen pas te bakken/koken als de bakken leeg zijn,wordt niet tijdig aangevuld.Gisterenavond stonden er 3 bakken leeg,de kok van de à la minute pan was weg in het midden van het diner,hij was gaan theedrinken in een hoekje van het restaurant.Het gevolg was dat het eten op je bord dat je al genomen had koud werd.Na lang wachten mijn bord met eten laten staan en soep genomen.In de bars staan de bazen en de obers samen te kletsen en de gasten gaan zelf drinken halen.Eén uitzondering is Zehra,een lieve en ijverige dienster!!De vrouwelijke chef van de bediening in het restaurant is uiterst arrogant,ze negeert iedereen die niet Duits is.Vuile glazen,drankjes van de all-in stellen teleur

Gereisd met partner in december 2019

• 9Anke29-11-2019

Zeer groot hotel, heel netjes. Vriendelijk personeel en animatie. Eten was heerlijk. Kookcursus gehad zeker een aanbeveling! Het strand is bereikbaar door de tuin. In de tuin zijn hoekjes waar je in alle rust kunt zitten/ liggen. Wij zijn natuurlijk wel in november geweest,weten niet hoe het in de zomer is met drukte. Maar het weer in november was heerlijk en het zeewater ook

• 10Richard van Langen28-11-2019

Zeer goed gemoedelijk hotel

Wij zijn 5 keer eerder in een ander Side star hotel geweest. Voor het eerst waren wij in Side star resort. Dit is nog luxer dan het Side star park. Er ontbreekt je aan iets. Eten is zeer goed te noemen. Je kan zowel op het strand eten als in het hotel. Minibar wordt dagelijks gevuld met water, bier en frisfranken. Geheel gratis! Wij waren hier van 18 t/m 25 november. Wij zagen in het hotel de vorige manager, Ismail, van het Side star park lopen. Hij bleek nu hier de manager te zijn . Alhoewel we hem al 5 jaar niet meer gezien hadden herkende hij ons nog en kwam direct een praatje maken. Dit kenmerkt de familiesfeer die in dit hotel heerst. Vele gasten komen hier jaarlijks terug. Het zwembadwater is in november te koud om in te zwemmen alhoewel er een paar helden waren die toch nog een paar baantjes trokken. In de onderste verdieping van het hotel is echter wel een verwarmd zwembad. De temperatuur van het zeewater was nog lekker.

• 10Jolanda Paul Blezer20-11-2019

fantastıch

zeer goed hotel,echt een aanrader zeer vrıendelıjk personeel. ook zeer geschık voor kınderen. verblıjf zeer goed ,eten , kamer ,zwembad. Paul en Jolanda Blezer

• 9Minette14-11-2019

Goed verzorgd en ontspannen vakantie

Heel fijn gastvrij HOTEL, direct aan zee voldoende ruimte geen handdoekjes leggen, heerlijk eten met ruime keuze, ruime kamer en douch, kamers zijn schoon. Personeel doet erg zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken. Wij zijn 3 x in dit hotel geweest en komen zeker weer terug.

• 10Derksen14-11-2019

Ruim hotel, goed eten, vriendelijk personeel. Genoeg te doen als het even slecht weer is.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Carmen14-11-2019

Fantastısch

Mooı hotel. Vrıendelıjk personeel. Erg fıjne vakantıe gehad. Eten erg lekker en goed. Wordt goed opgelet door kok en overıg personeel. Kortom echte aanrader.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Andre Oosten30-08-2019

Gastvriendelijk prettig hotel

Ik heb samen met mijn gezin een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Zeer comfortabele familiekamers met een heerlijke restaurant met lekker eten. Daarnaast is de ligging perfect zeer rustig met een prahctige strand en zwembad. Zeker een aanrader! Personeel zeer hulpvol en vriendelijk!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Barbara25-08-2019

Fijn!

Jammer dat je niet 'even' naar het strand loopt... vooral terug in 40 graden even pittig. Wel fijn dat je met luchtbed in het zwembad mag. Ondanks dat er geen badmeester is gaat alles goed en is het gemoedelijk. Op het handoekje leggen na dan dat blijft toch een irritant iets. Eten is helemaal top, echt niets op aan te merken! Entertainment matig.... Over het algemeen prima hotel, we hebben het erg naar onze zin gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

45 tips over Hotel Side Star Resort

• vd rijnst, 04-05-2014

naar Side (opgravingen, winkeltjes) en Manavgat(markt op ma en do, en de watervallen) met Dolmus voor 2 euro pp enkele reis. De Turkse avond op donderdag in het hotel bij het zwembad. Gebouw 5 voor prachtig zeezicht.

• Roger Vanderwaeren, 10-04-2014

Eind maart is een mooie periode om Zuid-Turkije te bezoeken vele bomen (mimosa…) en planten (tulpen…) staan dan in volle bloei. De temperatuur, 18° à 20° in de schaduw is dan zeer aangenaam zowel om te zonnen als te wandelen. Het zwembadwater is mede ten gevolge van de nog frisse nachten nog niet optimaal maar reeds zwembaar. Toch is het beter te wachten tot april niet zozeer omwille van het weer maar wel omwille van het zomeruur waardoor het ’s avonds een uur langer licht is.

• Eric Gabreels, 13-05-2014

Tip excuses boeken bij Omer is vele malen goedkoper dan in het hotel zelf . Het betreft veelal dezelfde excursies dan welke in het hotel worden aangeboden. En hij is ook nog eens erg behulpzaam. Omer vindt zich 100 meter vanaf het hotel als je richting de bazaar loopt aan de overkant van de straat

81 vragen over Hotel Side Star Resort

• Mk, 29-01-2019

Muziek

Hoi!
    Kan iemand mij vertellen of overdag er een radio bij het zwembad hard aan staat? Wij zijn een paar keer in hotels in Turkije geweest en werden daar knettergek van het gedreun de hele dag. Graag zou ik willen weten of dat hier ook is, of dat we heerlijk rustig bij het zwembad kunnen liggen.

Florence , 29-07-2019

Ja overdag staat bij het zwembad de radio hard aan Er zijn ook tijden dat er niets aan staat

• kees, 16-08-2018

bier

krijg je hier ook alleen maar malt bier?

• V. Jansen, 26-07-2018

avondkleding

is het dragen van een lange broek voor heren 's-avonds verplicht in het restaurant

Hotel Side Star Resort info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken