Hotel Side Star Resort

560 reviews over Hotel Side Star Resort in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

A. van Belzen
17-6-2018

Prima hotel, wel wat afgelegen. Aan de waterkant van het mooie zandstrand ligt een strook van ca. 2 mtr. kiezels. Ik adviseer waterschoentjes om het water in te gaan.

Super hotel en zeer aan te raden.

Van Dongen
3-6-2018

Het eten is altijd goed en zeer uitgebreid. Ook erg goed personeel.

Niks op aan te merken.

Nooit meer, vanwege de onbeschofte Russen.

Chris Klerx
21-5-2018

Eten en comfort was super. Echter alles wordt verpest door de Russen.Onbeschoft, zitten om 9 uur al aan de drank.Veel overlast tijdens het eten.Scheppen volle borden op en laten meer als de helft weer staan.Dringen voor tijdens het eten.Overdag en laat in de avond veel geluid overlast.

Echt walgelijk.

Gaan hier nooit meer naar toe.

Hotel sıde star resort

Corına smılde
10-5-2018

Dıt hotel ıs zeer prachtig alle voorzinningen zijn heel goed.

Kamers zeer goed en zeer ruim en schoon.

komen zeker weer

anneke
8-5-2018

goede service, personeel heel aardig en behulpzaam.

eten was heel lekker en zoals altijd veel keuze.

dit was de 8ste keer zeker weer.

wim
8-5-2018

Het beste hotel dat we ooit in waren het beste personeel altijd vriendelijk en goede bediening.

Kamers schoon en netjes,

eten en drinken van hoge kwaliteit.

Fam Arendsen
3-5-2018

Alles was super, op en top genieten van een geweldige vakantie. Vriendelijk en betrouwbaar personeel, lekker eten en drinken. Schone kamers, genoeg te doen voor kleine en grote kinderen. Super schoon zwembad. Goede massages. Leuke game room en animatie. Gezellige thema avonden. En aan het strand leuke watersport mogelijkheden. Bedankt voor een top vakantie, tot de volgende keer.

Alles klopt aan dit resort!

Familie Knoop
3-5-2018

We hebben een geweldige, bijzondere, gave en heerlijk complete vakantie gehad met opa en oma en 2 gezinnen! Totaal 11 personen, 6 volwassenen en 5 kinderen (6-14 jr). Wij gaan hier zeker terugkomen!!!! Strand top! Zwembad top! Kamers top! Eten top! Personeel top! Sfeer top! Shows top! Echt gewoon helemaal top!

Fantastisch!

Farzaana Aziz
16-4-2018

Dit is al mijn tweede keer dat ik verblijf in het Side Star Resort. Het is ruim, ligging is goed en een super goede service. Voor je iets wilt vragen zijn ze je al voor. Ze denken altijd mee en zijn een luisterend oor voor elke probleem. Alles is in de buurt*het strand en supermarkten. De volgende keer kom ik hier zeker terug met al mijn vrienden en familieleden. En elke dag goed gevarieerd eten!

Super

Staafspeed
10-4-2018

Vriendelijk personeel en goed hotel. De kamers zijn wel aan de kleine kant. Het eten is lekker maar weinig afwisseling. De tem in april is rond de 30c. Taxi naar side betaal je 15 euro en geen 19. Naar manavgat met dolmus 3 euro pp. Als je uit het hotel komt en je gaat links volg je de straat, 800 meter verder kom je in een klein maar gezellige winkel omgeving. Het hotel geeft echte cola ook Light. Ook de frigo in de kamer word dagelijks gevuld "niet met light cola"

We hebben een aantal aanbieders voor Side Star Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Resort in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Star Resort scoort een 8.6 uit 10 op basis van 582 reviews.