Hotel Side Star Park

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag25°15°
Hotel Side Star Park
9,1

adotravel.nl

Voor een luxe vakantie aan de kust van Turkije ga je naar Side Star Park. Een goed verzorgd hotel voor de hele familie, waar wekelijks gezellige feesten worden georganiseerd. Hotel Side Star Park (Turkije) ligt maar 400 meter van het strand en bij de bruisende stad Manavgat. Zoek het avontuur op en ga mee op jeepsafari.

1445 reviews over Hotel Side Star Park in het Nederlands

Voor ons één van de mooiste vakanties ooit.

J. Veenstra
11-11-2018

Side Star Park vinden wij echt een aanrader!

Het personeel verdient een vette 10. Het hotel is schoon en het eten is top.

Het heeft een fijn groot zwembad buiten en een behoorlijk binnenbad.

Voldoende ligbedden, waardoor het "handdoekje leggen" ook achterwege bleef.

Wifi / kluisje/ handdoeken service en aanvulling van de drankjes op de kamer... alles bij de prijs in.

Het animatieteam was ook erg goed en vriendelijk . Entertainment was professioneel en mooi uitgevoerd in het overdekte theater.

Voor ons was de ligging van het hotel ook helemaal prachtig. Winkeltjes en boulevard dichtbij/ Strand 150m, waar we ook konden eten en drinken met het all inclusive. Kamers waren prima, niet buitensporig luxe, maar dat vonden we niet zo belangrijk. Voor ons was dit als vakantie een echte Topper en zeker voor herhaling vatbaar. Tip: Nova Mall is een enorm overdekt winkelcentrum tussen Side en Manavgrat. Echt voordelig en goede, vooral kleding

Zeker doen

PJ Joosten
8-11-2018

Prijs kwaliteit meer dan fantastisch, denk je voor deze prijs in Turkije iets beters te vinden, vergeet het maar. Inmiddels zijn wij 20 keer in een 5 sterren hotel in Turkije geweest, maar nog nooit zo goedkoop. Is het dan slecht? Nee zeker niet, het is zoals alle midden range 5-sterren hotels en ja, hier moet je voor je WiFi betalen (€10,- per apparaat voor 1 week, maar dan heb je ook wel WiFi in de kamer en voor Turkse resorts bovengemiddeld snel internet)

Natuurlijk zijn er veel betere 5-sterren resorts te vinden, maar qua zandstrand, eten en vertier zit je hier gewoon goed. Na 23.00 uur is de bar dicht, dus gasten die zich graag lam zuipen zie je hier niet, het hotel is binnen volledig rookvrij.

Geweldig

Margriet
3-11-2018

een geweldig hotel met heel vriendelijk personeel, goed eten, mooie kamers, direct aan het strand

Bedankt, Hotel Manager, 4-11-2018

Fantastisch met alles.

Lunding
3-11-2018

Een fantastisch hotel met heerlijk eten, en een mooie schone kamer iedere dag weer. Tussen de middag lekker eten met een wijntje aan het strand, of als je wilt ook in het hotel de animatie was erg leuk wat wil een mens nog meer volgend jaar weer zeker weten.

Hotel Management

Prima hotel volgende keer beter !

H B
28-10-2018

Dit is zeker geen slecht hotel ! Zeker niet als je de prijs vergelijkt met andere hotels. Maar het is wel wat verouderd samen met de gasten die er verblijven en al 15 jaar ieder jaar terug gaan. Het personeel is heel vriendelijk en doet er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen! Leuke winkelstraat achter het hotel met kleding kappers etc. Zonder dat men je aanklampt ! De kamers zijn supernetjes en de airco doet het prima. Bvn en RTL te ontvangen op tv. Bier efes, sterke dranken locaal, frisdranken echte coca cola fanta etc... Het eten was gewoon goed maar weinig keuze. Wanneer er een themadag georganiseerd werd stond wel alles in teken daarvan, eerder weg van het zwembad en later beginnen met eten. de sfeer was dan wel weer gezellig! Familiekamers met extra slaapkamer hebben geen zonwering waardoor een middagdutje voor een baby/peuter niet altijd vlot verloopt. Conclusie goede prijs zonder kinderen ! Met beter duurder boeken !

zeer goed

geke
28-10-2018

het was een goed en schoon hotel

waar het als vakantie ganger goed toeven is

Super

Yolanda Sikkes
27-10-2018

Super hotel.

Mooie kamers en goed eten.

Bedankt, Hotel Manager, 4-11-2018

Het was TOP!

RIna Bartelen
20-10-2018

Side Star Park is een geweldig hotel ,heerlijk eten ,heel schoon er word de hele gepoetst en vriendelijk hardwerkend personeel en een sympathieke gastvrouw die nedelands spreekt !Een levendige omgeving vlakbij de mooie boulevard op 30min.wandelen van Side centrum.

Bedankt, Hotel Manager, 23-10-2018

De managers :Muhammed en Ibrahim

Helma Ambrosius
19-10-2018

Een heel fijn familie hotel, mooie kamers fijne service en geweldig personeel, zeker een

aanrader, tweede keer hier en we komen zeker weer terug

Bedankt, Hotel Manager, 27-10-2018

Riet Nuijen
19-10-2018

Geweldig Hotel, fantastisch personeel...zeer goed eten, geweldige kamers, gezellig Familiehotel. Voor mij de 4 de keer in Side Star Hotel. Het is een aanrader....ga er zeker in 2019 terug .Tayip en Ibrahim bedankt voor alles...Ik zeg tot ziens in 2019!

Bedankt, Hotel Manager, 21-10-2018

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Park in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.