Hotel Side Star Park

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag26°18°
Hotel Side Star Park
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Aan persoonlijke service geen gebrek bij Hotel Side Star Park. De ervaring van reviewer Michelle: ‘Service! Alles is mogelijk; had last van mijn rug, kreeg een topper voor op mn matras. Bij wisseling van kamer werden we verbaasd aangekeken dat we onze koffers zelf hadden meegenomen (deze willen zij ten alle tijde voor je verplaatsen). Minibar wordt elke dag gratis bijgevuld!’ Vakantieganger Annemarie schrijft zelfs dat je glas geen minuut leeg is voordat het personeel dit weer heeft bijgevuld. Ook je koffers worden naar je kamer gebracht waar een fruitmandje al op je staat te wachten. Een hartelijk ontvangst bij Hotel Side Star Park.

Een verblijf op basis van all-inclusive bij Hotel Side Star Park? Volgens jullie smul je de hele dag door van de hapjes. Schuif aan bij het ontbijt, de lunch en het diner in het buffetrestaurant of laat je een avond verwennen in het à la carterestaurant. De thema-avonden in het restaurant zijn volgens reviewers een echt succes.

Wil je tijdens je vakantie graag bereikbaar blijven? Dan moet je echt in de lobby gaan zitten voor wifi-verbinding. Hier is het meubilair alleen wel iets verouderd, waardoor jullie het niet heel comfortabel vinden zitten.

Op vakantie met de kids bij Side Star Park? Jullie schrijven dat er veel Nederlandse gasten zijn, dus de kids maken zo vriendjes. Reviewer Nicolette over de avondshows: ‘De avondshows waren van hoge kwaliteit en variërend van zang en dans tot acrobatiek.’ Aan het zwembad is het voor de kids ook altijd gezellig. Terwijl de allerkleinsten spetteren in het kinderbadje, doen de oudsten mee met verschillende sportactiviteiten.

Even ontspannen? Dat doe je volgens jullie toch echt in de hammam van Hotel Side Star Park. Vakantieganger André was na de eerste behandeling meteen enthousiast. Hij schrijft: ‘Maar helemaal top is het team van de wellness, zeer kundige masseurs. Was buiten het hotel naar een hammam gegaan, omdat het een mooie prijs was, ik kreeg een knallende hoofdpijn die alleen maar erger werd. Gesmeekt of er een masseur van het hotel wat voor me kon doen, ik werd gelijk geholpen (na de behandeling was mijn hoofdpijn weg). Wat was ik dit team dankbaar. Nog een aantal massages geboekt in het hotel en allen waren ze even goed, toppers zijn het.’

Ligging

Meteen buiten Hotel Side Star Park vind je het strand. Neem een verfrissende duik of doe mee met de watersporten. Reviewer Hester schrijft: ‘Ze hebben een eigen strand, dus je hoeft niet ook nog eens voor de ligstoelen te betalen. Verder hebben ze aan het strand ook een klein restaurant waar je je drankjes kunt halen en kunt lunchen. Ze maken er ter plekke een heerlijke hamburgers en wraps klaar’. Wel schrijven jullie dat de strandjongen bepaalde gasten voorrang geeft met een bedje waardoor er op de eerste rij vaak geen plaats is.

De familie Nieuwenhuizen tipt het winkeltje UFO waar je betaalbare en leuke excursies boekt. Volgens jullie is het raften hier zeker een aanrader. Een leuke activiteit voor met het hele gezin. Ook de jeepsafari is een aanrader.

Juist op zoek naar wat cultuur en historie? Hotel Side Star Park ligt op een steenworp afstand van het centrum van Side waar je bijzondere opgravingen bewondert zoals de tempel van Apollo. Wil je liever gewoon wat winkelen? Ook toeristische winkeltjes vind je hier genoeg. Sla je slag en ga met een leuk souvenirtje naar huis. Met de dolmus kun je ook naar het verderop gelegen Manavgat waar wekelijks een leuke lokale markt is.

1482 reviews over Hotel Side Star Park in het Nederlands

Geslaagde vakantie!

Familie vd Zee
20-5-2019

Dit hotel is meer op ouderen gericht. Hier hadden wij geen problemen mee, het was de avonden heerlijk rustig. Zwembad viel wat tegen, wel groot maar dat was het dan ook. Eten was prima, vooral de Turkse avond erg leuk! Naar het strand is nog geen 100 meter lopen. Shoppen bij Dickmann op advies vd reisleider, gouden tip!

Gereisd met partner in mei 2019

Prima hotel met een gunstige ligging

Rene van Meel
20-5-2019

Fijn hotel met een prima ligging. Kamers zijn eenvoudig maar compleet. Het bad in de badkamer heeft geen meerwaarde en is niet echt handig om te douchen. De bedden zijn goed. Het restaurant is prima in orde, en de bediening geweldig. Uitblinker was voor ons Ramazan Baysan. Een harde werker die echt aandacht voor de gast heeft. Voor mij een ober die alles ziet en op lost. Animatie is niet echt geweldig. Dit hotel kent veel vaste gasten wat ik heel begrijpelijk vind. Ook wij hebben hier weer een nieuwe vakantie geboekt.

Gereisd met partner in Mon May 20 2019 10:15:58 GMT+0000 (UTC)

Tegenvaller, zeker geen 9 waard!

Evie Hoonings
20-5-2019

Ons verblijf in dit hotel is helaas tegengevallen. We wilden graag nog even samen genieten voordat de baby komt dus hadden extra goed gefilterd op goede recensies. We waren al bekend met andere all in hotels in Turkije dus dit moest goed zijn. Helaas is het hotel verouderd, het eten vaak koud en elke dag hetzelfde. De glijbanen waren weggestopt in een hoekje en buiten werking, het strand was apart van het hotel op zo'n 5minuten lopen, daar was een soort snackbar met terras speciaal voor hotelgasten. Erg klein en oud. Ook de a la carte restaurants zaten niet in het hotel zelf maar op een externe locatie. Gelukkig hebben we alsnog genoten van onze vakantie samen maar dit was echt een enorme tegenvaller. Ik begrijp dan ook echt niet hoe het mogelijk is dat dit hotel een 9.3 heeft. En ben eigenlijk blij te lezen dat er nu een aantal eerlijke reviews geplaatst zijn. We hadden echt een tophotel verwacht maar dit was echt een zesje.

Fantastisch 😍

Monita Van meel
20-5-2019

Wat een heerlijk hotel, we waren er voor de 2de keer en voelde echt als thuis komen, vriendelijk ontvangst, bij aankomst snachts krijg je nog lekker eten en een drankje. schone kamers en zeer vriendelijk personeel, keuze in het eten is zeer uitgebreid en ze spreken diverse talen.Wifi in het hotel is goed, ook bij ons op de kamer. Het strans is een klein stukje lopen en daar hebben ze een beach bar waar je ook kunt lunchen, heerlijk gegrilde vis en anders lekkers Elke dag is er een leuke animatie, voor jong en oud en de gala avond is echt super, wij gaan weer terug en hebben alweer geboekt, mede door Ramazan Baysan. Hij maakte ons vakantie extra speciaal In de nabije omgeving is veel te doen en kun je lekker winkelen op loop afstand

Geen aanrader

Jan
19-5-2019

Ook wij hebben dit hotel geboekt n.a.v de goede revieuws maar vinden dit hotel zeker geen 5 sterren waard.Komen al 15 jaar in Turkije en dit is zeker het slechtste hotel wat wij in al die jaren hebben gehad.Hebben 2 dagen ziek op bed gelegen.Eten was altijd koud en geen afwisseling in het menu.Heel veel mensen van 70plus en beslist geen hotel voor mensen met kinderen.Glas en serviesgoed geregeld teruggegeven omdat het smerig was dus de hygiëne liet ook heel wat te wensen over.Hotel is duidelijk toe aan een grondige renovatie.Ook zeker geen hotel als je strandganger bent want het strand is erg klein met teveel ligbedden

Quinty & Leonie
19-5-2019

Ontzettend mooi hotel! Vriendelijk personeel! Geweldig animatieteam!

Gereisd met vrienden in april 2019
Bedankt, Hotel Manager, 20-5-2019

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Hotel Management

Fantatisch

Van Oost Roland
18-5-2019

Een kleinschalig prachtige hotel met familiaal gevoel tussen gasten en personeel

Gereisd met partner in april 2019

Geen 5 sterren

Karin
18-5-2019

Eten,op 2 thema-avonden na, steeds hetzelfde. Het was lauw/koud en niet altijd vers. Het brood zou ik persoonlijk aan de eendjes voeren. Ben samen met mijn reisgezelschap een dag goed ziek geweest. Het strand is klein, je ligt zowat tegen elkaar aan, weinig parasols en als je bent eten, wordt je parasol weggehaald en bij een ander geplaatst. Opdringerige man van Spa stond ruzie te maken op het strand met hotelgast. Van het grasveldje aan de boulevard is ook elke cm benut voor ligstoelen. Daar lig je dan, in je bikini, langs een drukke boulevard,zij aan zij. Vreselijke bedden, zowel op de kamers als bij zwembad/strand. Die zijn echt aan vervanging toe. Als je een kamer hebt op de BG boven de eetzaal, word je s ochtend gewekt met het geluid van schuivende stoelen. Elke avond fotograaf voor/tegen balkon met fotoshoots, dit is zeer irritant! Personeel over algemeen vriendelijk, m.u.v man overdag bij de zwembadbar, deze was onbeschoft

Geen 9.3

Lotte
16-5-2019

Helaas hebben wij de tijd op star park niet fantastisch ervaren.

Bij aankomst met veel vertraging moesten wij de volgende dag van kamer wisselen omdat ze deze kamer nodig hebben begrijpelijk maar absoluut niet fijn voor gasten..

De services was ook niet optimaal als je het personeel geen fooi geeft negeren ze je en wordt je niet meer aangekeken en dien je zelf drinken te halen en dat is niet erg maar wij geven alleen fooi als iemand dit verdiend en dit was in ons geval helaas niet zo

Ook zijn er verschillende mensen van het eten ziek geworden en naar het ziekenhuis vervoerd ( het eten was ook koud en niet altijd gaar )

Het animatie team doet enorm hun best om de gasten het naar hun zin te maken hierover vol lof !

Voor ons waarschijnlijk niet voor een tweede keer naar star park

Nooit meer

Bas Opheij
16-5-2019

Eerder een 6 dan 9.3 Wij kwamen in het hotel aan kregen we te horen dat we de volgende dag weer naar een andere kamer konden daar aangekomen geen airco op de kamers bloedheet het eten is koud of louw meerdere mensen met buikpijn op bed of naar het ziekenhuis gebracht personeel is aardig voor je als je fooi geeft zo niet dan kijken ze je niet meer aan de gemiddelde leeftijd is 60+ voor mensen onder de 60 zeker geen aanrader locatie van het hotel is prima dicht bij het strand en dicht bij winkeltjes

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Park in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.