Hotel Side Star Park

• Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch geweldig super

Dekeyser DeRudder
14-7-2018

Gewoon 1 woord GEWELDIG .Was 2de keer dat we er waren en kunnen niets afkeuren gewoon geweldig heel netjes zeeeeer vriendelijk enorm behulpzaam en zoveel meer wij gaan zeker nog terug . Ligt ook op wandelafstand van side centrum winkeltjes in de buurt .ligt aan zee en rustig maar niet te rustig .Zeker een aanrader voor iedereen voor groot en klein voor jong en oud .Wij hebben alvast genoten en vakantie was na 10 dagen weer veel tekort

Heerlijk hotel, goede service

Hester Brinkgreve
9-7-2018

Mooi en schoon hotel. Super vriendelijk personeel. Op 5 minuten lopen van het strand. Prima all inclusive concept, eten is goed en voor ieder wat wils en het personeel is enorm service gericht. Ze hebben een eigen strand, dus je hoeft niet ook nog eens voor de ligstoelen te betalen. Het staat je vrij om de strandjongen een fooi te geven. Verder hebben ze aan het strand ook een klein restaurant waar je indien je all inclusive hebt je gewoon je drankjes kunt halen en kunt lunchen. Ze maken er ter plekke een heerlijke hamburgen en wraps klaar. Kamers zijn prima en schoon.

Fam. Bos
19-6-2018

Super hotel zeker wat prijs/kwaliteit betreft.

Zeer vriendelijk personeel vooral de beachboy .

Wanneer het management net zo hun best doet om de wifi te verbeteren als dat het personeel en de beachboy zijn best doet kan er nog wel een ster bij.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Star Park voor je op een rij gezet:

Fantastisch hotel op een mooie locatie.

S.Hazenberg
18-6-2018

Wij waren hier voor de achtste keer. Dit is natuurlijk niet zonder reden. Zijn al in vele plaatsen geweest in Turkije. Echter na de eerste keer in dit hotel zijn we steeds terug blijven komen. Samen met ons zijn er ieder jaar vele gasten die ook terugkomen. Als we dan weer aankomen voelt het een beetje als thuiskomen. Vriendelijk personeel waarvan het meerendeel er ook al heel lang werkt en je dan ook herkent. Kamers worden dagelijks schoongemaakt, handdoeken gewisseld, beddegoed kun je aangeven wanneer het verschoond moet worden en de kamermeisjes doen vaak wat extra, heel leuk. Het eten is gewoon heel goed en de diversiteit is volop aanwezig. Ook de gezelligheid s'avonds bij het zwembad is geweldig en de obers lopen dan ook de benen onder het lijf vandaan. Echt super. Daarnaast is Side een heel leuk plekje en op loopafstand langs een hele mooie boulevard. Voor ons blijft het een perfecte vakantieplaats, volgend jaar zeker weer terug

Super 👌

Simonne
16-6-2018

Het was weer geweldig 🌞,super gastvrij ontvangen!

Enige minpunt zijn de onbeschofte gasten vanuit het oostblok.

Zelfs het personeel had er moeite mee.

fantastich hotel.

Fam Van de Bosch
13-6-2018

We zijn voor de Derde Keer hier we hebben een mooie Famillie Kamer gekregen het eten is goed het personeel is vriendelijk. het hotel heeft alleen maar hulpzaam personeel en de eerste indruk in het hotel was ik ben gelijk weer thuis.

Ludo.vanbrabant
13-6-2018

Alles ok. Vooral diner voor stamgasten

Geboekt via reisbureau Hilversum bij touroperator.

Heen vlucht veel vertraging door een technische storing. Bij aankomst in het hotel (23.00 uur)werd er nog eten voor ons klaargemaakt. Was totaal geen probleem.

Goede kamer met uitzicht op zee en winkeltjes. Aan de voorzijde van het hotel worden bouwwerkzaamheden uitgevoerd. Dit was ons ook verteld door reisbureau. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Eten was gevarieerd warm en voor elk wat wils. Geen dag slecht gegeten.

Er waren thema avonden waar Turks of vis kon worden gegeten. Prima verzorgd en aan het strand konden we kijken naar de ondergaande zon. Dit was geheel gratis, ook de wijn hoorde bij het gerecht. De bediening was zeer goed en verzorgd. Veel gasten waren er al vaker geweest. Kort gezegd een geweldig en service gericht hotel. Wel een hoog 60+ gehalte toen wij er waren (20 tot 30 mei)

Top vakantie

C.M.Stoorvogel (kees)
5-6-2018

Fantastisch hotel met een service dat boven alles uitstijgt.

Zo lang we kunnen blijven we hier komen

Lukas Aalders
21-5-2018

We komen hier al jaren. Het is altijd weer een feest. Vriendelijke bediening en aandacht voor trouwe gasten (VIP-avond). Wij vinden hier alles wat we van een vakantie verlangen. Prachtige omgeving en een heerlijk (zand) strand

We hebben een aantal aanbieders voor Side Star Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Park in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Star Park scoort een 8.88 uit 10 op basis van 1367 reviews.