Hotel Side Star Park

1404 reviews over Hotel Side Star Park in het Nederlands

Fantastich

paul
20-9-2018

Wij zijn voor de 10 de x geweest naar SSP het is een echt famillie hotel.De gasten die al jaren terug komen krijgen een VIP status.Alles is gewoon goed,anders komt je niet elk jaar terug

We komen zeker terug !

Van Turnhout.
20-9-2018

Het hotel is goed en schone mooie kamers. het personeel is zeer vriendelijk. het zwembad is groot. het eten is heel goed en uitgebreid. Het Animatie is goed. het avond shows zijn goed en gezellig we komen zeker terug.

Bedankt, Hotel Manager, 20-9-2018

fantastich hotel.

Boxem
20-9-2018

Het hotel is fantastisch we hebben er zeer van genoten.

het eten is lekker met veel keuze het kamers zijn netjes het personeel is zeer behulpzaam. we zijn hier al vaker geweest maar we komen zeker nog een keer terug.

we komen zeker terug.

De Roder
19-9-2018

Het hotel erg fijn. de bediening is vriendelijk.Het eten is perfect voor elk wat wils. We zijn zeer te vreden.

Fantastisch gezellig Hotel

Kuiper
17-9-2018

Voor de vijfde x in dit Hotel en alles nog steeds zeer goed .

Animatieteam zeer goed

Personeel zeer goed en vriendelijk.

Het eten ook goed er is voldoende keus.

We komen zeker nog een keer terug

Marc Vrolix
17-9-2018

Het hotel is zeer goed we hebben een mooie grote kamer gekregen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het hotel is zeer centraal gelegen. we hebben van het hotel een famillie kamer voor 2 personen gekregen we zijn zeer tevreden.

fantastich hotel.

Van den Broek
17-9-2018

Het hotel is heel goed, het personeel is vriendelijk, het eten is gevarieerd en het smaakt lekker. De bedden is goed het kamer is goed en het is overal schoon. je komt hier werkelijk niks te kort.

Fantastisch!

Ricardo & Lisa
16-9-2018

Allereerst hebben wij een top vakantie gehad bij Side Star Park. Toen wij aankwamen bij het hotel konden wij gelijk naar onze kamer. De koffers werden naar onze kamer gebracht, dat was top! Mooie kamer en verrassend lagen de bedden ook heerlijk. De badkamer was een beetje gedateerd, maar alles zat er in. Het zwembad was mooi en groot. Het werd goed schoongehouden en er waren voldoende ligbedden en parasols. Het personeel is erg vriendelijk. Het buffet was elke dag prima, ze hadden voor ieder wat wils. Wij vonden het ontbijt het allerlekkerst. Het hotel lag dichtbij de winkels, als je de hoek om liep, had je de winkelstraat. Mooie boulevard en strand. Al met al hebben we 12 dagen genoten in dit hotel. Een echte aanrader!!

Het beste Hotel van Turkije

Reynearts
16-9-2018

Het hotel is zeer mooi. Het personeel is zeer vriendelijk en heel erg behulpzaam. Het eten is lekker en gevarieerd. Het is heel erg schoon. het is de beste hotel van Turkije. er ontbreekt niks aan het hotel. we komen hier zeker terug en raden het aan iedereen aan !!

Droomvakantie

H.Belie
14-9-2018

Mn ouders zijn in 2009 hier geweest, beide kwamen hier graag. Mn vader kreeg dat jaar een hersenbloeding na 1 week. Werd opgenomen in t ziekenhuis in manovgat. Mn moeder werd heel goed opgevangen door jullie. Al met al is mn moeder toen 6 weken bij jullie gebleven. Ze kon daarna niet meer op vakantie naar turkije.

2017 is mn vader jammer genoeg van ons heen gegaan. Mn moeder wilde terugnaar jullie. Heel dubbel eigenlijk dat we gingen. Mn zoon en ik gingen met haar mee.

We hebben t enorm gehad bij jullie.

T enige wat we ontzettend vervelend vonden was de kapper beneden. De trucjes die hun handhaven met permanente make up zijn niet netjes.

Dit is niet aan t hotel zelf aan te rekenen.

In 1 woord jullie waren geweldig. Jammer dat mn moeder de toenmalige manager niet meer kon bedanken nogmaals vd goede zorgen in 2009.

Mn moeder huilde toen we wegvlogen dat zegt genoeg !!!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Park in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.