Hotel Side Star Parkstersterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Aan persoonlijke service geen gebrek bij Hotel Side Star Park. De ervaring van reviewer Michelle: ‘Service! Alles is mogelijk; had last van mijn rug, kreeg een topper voor op mn matras. Bij wisseling van kamer werden we verbaasd aangekeken dat we onze koffers zelf hadden meegenomen (deze willen zij ten alle tijde voor je verplaatsen). Minibar wordt elke dag gratis bijgevuld!’ Vakantieganger Annemarie schrijft zelfs dat je glas geen minuut leeg is voordat het personeel dit weer heeft bijgevuld. Ook je koffers worden naar je kamer gebracht waar een fruitmandje al op je staat te wachten. Een hartelijk ontvangst bij Hotel Side Star Park.

Een verblijf op basis van all-inclusive bij Hotel Side Star Park? Volgens jullie smul je de hele dag door van de hapjes. Schuif aan bij het ontbijt, de lunch en het diner in het buffetrestaurant of laat je een avond verwennen in het à la carterestaurant. De thema-avonden in het restaurant zijn volgens reviewers een echt succes.

Wil je tijdens je vakantie graag bereikbaar blijven? Dan moet je echt in de lobby gaan zitten voor wifi-verbinding. Hier is het meubilair alleen wel iets verouderd, waardoor jullie het niet heel comfortabel vinden zitten.

Op vakantie met de kids bij Side Star Park? Jullie schrijven dat er veel Nederlandse gasten zijn, dus de kids maken zo vriendjes. Reviewer Nicolette over de avondshows: ‘De avondshows waren van hoge kwaliteit en variërend van zang en dans tot acrobatiek.’ Aan het zwembad is het voor de kids ook altijd gezellig. Terwijl de allerkleinsten spetteren in het kinderbadje, doen de oudsten mee met verschillende sportactiviteiten.

Even ontspannen? Dat doe je volgens jullie toch echt in de hammam van Hotel Side Star Park. Vakantieganger André was na de eerste behandeling meteen enthousiast. Hij schrijft: ‘Maar helemaal top is het team van de wellness, zeer kundige masseurs. Was buiten het hotel naar een hammam gegaan, omdat het een mooie prijs was, ik kreeg een knallende hoofdpijn die alleen maar erger werd. Gesmeekt of er een masseur van het hotel wat voor me kon doen, ik werd gelijk geholpen (na de behandeling was mijn hoofdpijn weg). Wat was ik dit team dankbaar. Nog een aantal massages geboekt in het hotel en allen waren ze even goed, toppers zijn het.’

Ligging

Meteen buiten Hotel Side Star Park vind je het strand. Neem een verfrissende duik of doe mee met de watersporten. Reviewer Hester schrijft: ‘Ze hebben een eigen strand, dus je hoeft niet ook nog eens voor de ligstoelen te betalen. Verder hebben ze aan het strand ook een klein restaurant waar je je drankjes kunt halen en kunt lunchen. Ze maken er ter plekke een heerlijke hamburgers en wraps klaar’. Wel schrijven jullie dat de strandjongen bepaalde gasten voorrang geeft met een bedje waardoor er op de eerste rij vaak geen plaats is.

De familie Nieuwenhuizen tipt het winkeltje UFO waar je betaalbare en leuke excursies boekt. Volgens jullie is het raften hier zeker een aanrader. Een leuke activiteit voor met het hele gezin. Ook de jeepsafari is een aanrader.

Juist op zoek naar wat cultuur en historie? Hotel Side Star Park ligt op een steenworp afstand van het centrum van Side waar je bijzondere opgravingen bewondert zoals de tempel van Apollo. Wil je liever gewoon wat winkelen? Ook toeristische winkeltjes vind je hier genoeg. Sla je slag en ga met een leuk souvenirtje naar huis. Met de dolmus kun je ook naar het verderop gelegen Manavgat waar wekelijks een leuke lokale markt is.

1576 reviews over Hotel Side Star Park

• 9Van Bael03-01-2020

fantastisch

heel leuk klein hotel heel vriendelijke mensen De kamer was een beetje ouderwets maar zeker netjes.wij komen zeker terug. doe zo verder

Bedankt, Hotel Manager, 13-02-2020

Gereisd met partner in mei 2019

• 2019
    10Cynthia David19-10-2019

Fantastisch, perfect

Voor de 6e x hier , 1e keer met mijn kinderen en kleinzoon. Ik vind het een fijn hotel, met lief , vriendelijk personeel. Mailen in het Nederlands, gaat ook uitstekend. Mijn zoon, 27 jaar oud, het is niet het mooiste hotel, maar ook hij was onder de indruk van het personeel. Ook de juwelier, fotograaf, andere winkeltjes in het hotel, super behulpzaam en vriendelijk . Ook de mensen van buitenaf, die komen vragen of je een tattoo wil, je wordt opgehaald, en vrijblijvend mag je in hun studio kijken of je een tattoo wil, je wordt ook weer netjes terug gebracht, wil je niet, dan is het ook oke. Ik kom graag weer terug, wil ook graag eens verblijven in , Side Star Beach.

Bedankt, Hotel Manager, 21-10-2019

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Antoinette Nijenhuis17-10-2019

Zeer klantvriendelijk, schoon en gezellig

Bedankt, Hotel Manager, 19-10-2019

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Josien17-10-2019

Top hotel

Dit hotel geeft een fantastische service, heerlijk eten, schone kamers en veel gezelligheid.dankuvell

Bedankt, Hotel Manager, 19-10-2019

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Brenda14-10-2019

Super.

Hotel is Super. Dicht bij het strand en plaatsje Side. Veel oudheden. Mooie boulevard. Personeel erg vriendelijk. Goede bediening, leeg glas snel vol. Kamers netjes. Dit jaar in ander hotel geweest in Lara, maar was veel te groot en onpersoonlijk!! Daarom weer geboekt voor April 2020.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9René13-10-2019

Fijn hotel, zeer gunstig gelegen. Overal vind je leuke winkeltjs, en langs de boulevard is het goed toeven. Zeker het beach restaurant is gunsig gelegen pal aan het strand. Het personeel is zeer vriendelijk. Met name Ramazan Baysan heeft onze vakantie weer zeer speciaal gemaakt!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Monita Van meel13-10-2019

Op naar de 4de keer side star park 💖

We waren hier voor de 3de keer, uiteraard niets voor niets, elke keer worden wij weer verwend met heerlijk gevarieerd eten, zeer vriendelijk personeel, van de keuken, bediening, Receptie, animatie, lifeguard tot schoonmaak. Iedereen doet enorm zijn best om je de mooiste vakantie te geven. Ligging vinden wij ideaal, vlak bij het strand en Leuke winkels, deze winter komt er een upgrade van de kamers dat vinden wij erg fijn😍 Ook zijn ze erg attent geweest met onze verjaardag. Onze volgende vakantie komen we hier weer terug, het kleinschalige, familie gevoel is voor ons als thuiskomen.

• 9marc en sonja09-10-2019

zeer tevreden

Zeer vriendelijk personeel

Bedankt, Hotel Manager, 13-10-2019

• 8Adriana05-10-2019

Prima vakantie gehad.

Prima hotel met goede service. Vond de matras erg hard, de volgende dag dit gezegd en gelijk een topper op het bed gekregen super. Vriendelijk personeel en goed eten. Konden heerlijk buiten eten dat verhoogd het vakantie gevoel voor ons. Je staat binnen paar minuten op het strand, ook daar is eten en drinken prima geregeld. Naar Side lopen is goed te doen en gezellig langst de boulevard. De oude opgravingen van Side zijn ook een aanrader.

Bedankt, Hotel Manager, 06-10-2019

• 10Heidi en gerard migchels05-10-2019

Super hotel, vriendelijke mensen, goed eten, top animatie. Dicht bij het centrum, gezellige plaats. We gaan er 2x per jaar naar toe, volgend jaar mei gaan we voor de 6de keer naar side star park. In 1 woord een top hotel.

Bedankt, Hotel Manager, 05-10-2019

120 tips over Hotel Side Star Park

• Peter, 23-03-2019

Verderop in de straat richting het strand, tegenover de ingang van zusterhotel "Side Star Beach", zit het kantoortje van UFO de Vakantieman. Hele aardige en gezellige man, spreekt ook Nederlands. Bij hem hebben wij Hamam en de nieuwe excursie Taurus Exclusieve met Mitsubishi L200 4x4 geboekt, een dure excursie maar zeer de moeite waard om de bergen in te gaan

• K. Schmitz, 19-05-2014

Wanneer je de obers een kleine tip geeft, doen ze nog harden hun best als wat ze al doen. Quat Safari bij Toni Macaroni, zeker doen! Is het geld zeker waar. Met pingelen kom je al heel ver. Toni Macaroni ligt in het straatje langs het hotel.

• jo smolenaers, 08-06-2014

Excursie naar de Green Lake enz., 30 euro Hamam. 15 euro.

247 vragen over Hotel Side Star Park

• Vraagje, 24-12-2019

Periode juli 2020

Is dit geschikt voor pubers tussen de 13-18 jaar ?

• Maria De Bert, 26-09-2019

badhanddoeken

is er een handdoekenservice?

• Haafje, 16-08-2019

14-17 jarigen

Is het er ook leuk voor 14-17 jarige kids? In het hotel en in de directe omgeving?

Hotel Side Star Park info

• Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats