Hotel Side Star Park

8,8

1331 reviews over Hotel Side Star Park in het Nederlands

Super goed

Henk, 27-1-2018

Klein hotel alles is super goed eten is zeer uitgebreid en veel keus ook personeel werkt zeer hard wij gaan dit jaar weer voor de zeventiende keer

Volgend jaar weer een weekje relaxen

Simone Mulder-Zeeuw, 22-10-2017

Super hotel, lıeve vrıendelıjke bedıenıng en ander personeel. Het hotel ıs lekker schoon. De sfeer ıs prıma.

Massage door Ayse was geweldıg.

Koffıe kan beter maar dat ıs echt het enıge wat ık kan aanmerken op dıt hotel.

Fantasties een geweldig hotel.

Gerda, 21-10-2017

Eigenlijk kan ik geen negatieve dingen bedenken, Wij waren er voor de 10e keer. Het eten was weer zeer goed,er is voldoende keus voor iedereen. De kamers heel schoon en hele goeie bedden. Wij hadden dit jaar een familiesuite met 2 slaapkamers, dat is voor 19 dagen ideaal. We hadden weer heel mooi weer (2 dagen wat minder) maar daar staat tegenover 17 dagen van over de 30 graden. De avonden waren mooi, weer heel gezellig, niets op aan te merken. Het personeel is super beleefd en doen alles wat in hun mogelijkheden ligt om het de gasten naar het zin te maken. Voor ons een reden om volgend jaar opnieuw een vakantie te boeken in dit hotel.

Geen vijf sterren

Juffie, 21-10-2017

Hotel is goed genoeg. Geen vijf sterren!

Bediening is netjes en rustig. Drank wordt bediend. Veel vaste gasten. Jammer dat je niet buiten kunt eten. Animatie stelt niet veel voor.

Strand is prima. Ligging op loopafstand van Side. Veel winkeltjes in de buurt.

Voor kinderen is het weinig uitdagend.

Was weer geweldig

marc, 13-10-2017

Voor de 11e keer voor 18 dagen in dit hotel, wederom Fantastisch!!

Zoals altijd: goed eten, goed weer (18 dagen waarvan 2,5 dag regen, kan gebeuren) Het hotel heeft een fijn karakter, fijn en vriendelijk personeel, het hotel zou wel een opknapbeurtje kunnen gebruiken, beetje vervallen hier en daar, maar ja het is schoon dat is niet onbelangrijk, volgend jaar zijn wij weer van de partij.

Fantastisch Schoon eten goed overal dichtbij

Joke van zandbeek, 8-10-2017

Was wel een minpuntje bij de white party en Turkse avond was het heel gezellig maar er worden veel plaatsen gereserveerd meestal door de mensen die er al jaren komen vind dit niet eerlijk wij waren er voor de eerste keer en met ons meer mensen en die vonden dat allemaal niet eerlijk heb het ook doorgegeven maar de week erop was het weer zo veder was alles geweldig

weer alş thuıs komen

wouter, 6-10-2017

was voor mıjn tıende jaar ın dıt geweldıge hotel.het ıs altıjd als een grote famılıe.het personeel herkend mıj na al dıe jaren nog steeds.ook de vele shows dıe men doet de turkse avand, gala oktoberfest en de vele dans shows.het ıs mıjn twede huıs.

Wıj vınden dıt het beste hotel en komen hıer graag

Ad en Olga Pıjnaker, 3-10-2017

In dıt hotel ıs de sfeer gemoedelıjk het eten en het personeel heel goed . Shows om nıet te mıssen en vooral ook de omgevıng met leuke wınkeltjes en de strandbar.

Na 9 keer nog steeds fantastisch!

clara, 1-10-2017

Heerlijk hotel met lekker eten en vrolijk personeel. Met name het restaurant bij het prive strand is zowel 's middags als 's avonds een topper!

Wij hebben weer genoten!

fantastısch

Herbert van Lubeck, 26-9-2017

Famılıaıre atmosfeer. Vrıendelıjk personeel

We hebben een aantal aanbieders voor Side Star Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Park in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Star Park scoort een 8.84 uit 10 op basis van 1344 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: