Hotel Side Star Elegance *****

Hotel Side Star Elegance *****

Hotel Side Star Elegance

We hebben een aantal aanbieders voor Side Star Elegance voor je op een rij gezet:

442 reviews over Hotel Side Star Elegance in het Nederlands

vriendelijk personeel - mooie kamer

vloemans, 20-12-2017

veel trappen maar er is wel een liftje

Voor de 3e keer hier geweldig service - bediening

R.Hartgers, 15-12-2017

In een woord fantastisch. Eigenlijk worden de kamers te laat schoongemaakt maar hebben daar niet over geklaagd.

Fantastisch hotel met super service en eten!

Willem van Rijn, 5-12-2017

Alles was voortreffelijk alleen WiFi op de kamer was onder de maat

Geweldig,en ontspannen.we

Ims bakker, 5-12-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad.

Het was de 3 de keer dat we er waren.

Alleen de wifi op de kamer werkte niet goed.

Genieten in oktober van prachtig weer in Side

Sylvia, 27-11-2017

Gigantisch groot complex met veel hoogteverschillen, mensen die slecht ter been zijn moeten hier echt rekening mee houden. Heerlijk eten, de buffetten hebben voor elk wat wils, minpunt is dat 's avonds om 20.30 uur niks meer wordt aangevuld, er wordt al /op/afgeruimd, terwijl je tot 21.00 uur kunt eten. Kledingvoorschrift (mannen 's avonds lange broek/bord ingang eetzaal) wordt met name door de Russen aan hun welbekende "laars" gelapt, ze worden er ook niet op aangesproken. Personeel is erg vriendelijk en werken hard. Kamers zijn schoon, verder in het hotel kan de hygiëne beter. Zwembadwater te koud, je kunt beter de zee in. Animatie stelt niets voor. Prachtige ligging, je loopt zo via de boulevard het gezellige Side in, danwel de andere kant op richting de winkels.

Gastrelations is slechts 2 u per dag open, er staan enorme rijen, ook het systeem om a la carte te bespreken is een drama, voor zo'n groot hotel zou dit echt anders moeten! Zorg dat je geen kamer aan de straatzijde krijgt anders doe je geen oog dicht, wij hadden dit en zijn naar de receptie gegaan, waar dit prima werd opgelost.

Dit hotel is wel een groot en mooi resort

Fam Cornelis Henderickx, 25-11-2017

Ben er net geweest ,is echt een aanrader voor koppels veel luxe in dit hotel en lekker eten ,er zijn meerdere zwembaden en ook luxe kamers met zwembad .mooie tuin en op een heuvel gelegen niet ver van het strand ,als je niet goed kan stappen of trappen lopen kan je de lift nemen tot aan het zwembad een heel mooi resort

Aanrader

Mark en Claudia, 24-11-2017

Zeer mooi groot Hotel, maar door de bouw merk je hier weinig van,

zeer uitgebreid buffet resturant, ontbijt, lunch en diner zijn erg goed.

de A la carte resturants die je één keer mag boeken tijdens je verblijf zijn super, zeker doen.

mooie kamer, veel verschilende zitjes voor s'avonds. als je rust wil kan dat, wil je muziek kan dat ook.

mooi breed strand bij het Hotel, in 20 min loop je over de boulevard naar Side.

Wij vonden de Hotel katten ook leuk die hier rondlopen.

Wij komen hier zeker terug.

super

Wijnie Frerejean, 18-10-2017

Dat ze in een goed,gezellig,schoon,met goed eten,met vriendelijk personeel,hotel komen.

Ook voor de 3e keer weer top!

H Leene, 11-9-2017

In dit hotel vindt je alles wat een vakantie compleet maakt; kamer met goede bedden, fijne standen en zwembaden, diverse mogelijkheden om heerlijk te eten, iedere avond muziek en entertainment en tot slot een leuk animatie team ( topper Erdal). Kortom wij komen volgend jaar weer terug.

Nikki, 3-9-2017

Fantastische vakantie gehad!

Heerlijk eten, elke dag was het buffet compleet anders en álles wat warm moest zijn, was warm! Service in het restaurant ook top! Elke avond stond ons wijntje, watertje en biertje al klaar, de bediening heeft geen woord nodig en is zeer vriendelijk. Ook al spreken ze niet allemaal even goed Engels, ze doen zeker hun best! Ook naar de kleine kindjes toe. leuk om te zien dat ze af en toe ook een kindje voeren :)

Ligging van het hotel is heerlijk, in een half uurtje loop je over de boulevard het gezellige stadje Side binnen, 20 minuutjes met de bus en je staat op de geweldige markt van Manavgat.

Kamers van het hotel zijn prima in orde, we vonden het wel wat jammer dat we 2 aparte bedden hadden.

Verder is het hotel van alle gemakken voorzien! Met meerdere grote zwembaden en zelfs een 18+ zwembad. Is er voor iedereen, elke dag een plekje! Ook op het strand zijn genoeg ligbedjes en je liep zo naar de beachbar voor een drankje.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Elegance in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Elegance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Star Elegance scoort een 8.97 uit 10 op basis van 475 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: