Hotel Side Star Elegance

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°19°
Hotel Side Star Elegance
9,6

Wat vakantiegangers zeggen

In Side Star Elegance Hotel word je in de watten gelegd door het personeel. Die werken hard en zijn volgens jullie ook nog erg vriendelijk. Dit geldt ook voor de animateurs die van reviewers veel complimenten ontvangen. Naast Nederlanders vieren ook Duitsers graag vakantie in dit hotel. Waar je rekening mee moet houden voor je een vakantie boekt in Side Star Elegance? Er zijn veel hoogteverschillen en trappen aanwezig. Er is een lift, maar deze is wel eens defect. Dit maakt een verblijf in Side Star Elegance Hotel minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Voor een all-inclusive vakantie met lekker eten zit je goed in Side Star Elegance Hotel. Yvie schrijft: ‘Eten gevarieerd en warm. Elke dag genoeg keus.’ Bijna elke reviewer is het met haar eens. Dat het eten zo gevarieerd is komt deels door de thema-avonden. Ook de bediening is optimaal volgens reviewer Haberland. Al kun je hier ook jezelf bedienen. Op allerlei plekken staan koelkasten zodat je altijd een verkoelend drankje kunt pakken. Wil je tijdens het diner eens wat anders dan het buffet? Reserveer dan bij een à la carte restaurant. Het personeel wilt wel graag van tevoren weten welk hoofdgerecht je wilt eten.

Bij Side Star Elegance kun je een duik nemen in verschillende zwembaden die stuk voor stuk mooi zijn. Bij het hoofdzwembad is het altijd gezellig, maar kan het in het hoogseizoen wel druk zijn. Wil je liever relaxen? Dan kan dat volgens Renate goed bij het andere zwembad van Side Star Elegance. Hier zijn dan ook altijd ligbedjes vrij. Even een drankje doen aan een tafeltje? Verplaats dan naar het poolrestaurant. Hier heb je ook een rookvrij deel, wat in de rest van het hotel niet het geval is. Volgens verschillende vakantiegangers zouden er wat meer rookvrije delen bij mogen komen in Side Star Elegance Hotel.

In Side Star Elegance overnacht je in een ruime en mooie hotelkamer. Jacqueline vult nog aan: ‘De bedden waren heerlijk!’ De badkamer is half open en staat zo in verbinding met de slaapkamer. Hier moet je van houden volgens Familie Dekkers. Douchen doe je onder een inloopdouche. Hou er rekening mee dat je niet overal in het hotel goede wifi hebt.

Ligging

Side Star Elegance Hotel heeft een goede ligging. Het hotel ligt direct aan een erg leuke boulevard. Het is heerlijk om hier gezellig een drankje te drinken of wat winkeltjes af te gaan. Maar favoriet is bij jullie een wandeling over de boulevard naar Side. Het centrum van deze badplaats ligt namelijk op een steenworp afstand. En met een wandeling waarbij je onderweg kunt genieten van de kust is dat geen straf. In Side zelf kun je goed winkelen en in het oude stadsdeel vind je veel ruïnes en opgravingen zoals de tempel van Apollo.

Al helemaal klaar voor je vakantie naar Side Star Elegance? Have fun!

We hebben een aantal aanbieders voor Side Star Elegance voor je op een rij gezet:

476 reviews over Hotel Side Star Elegance in het Nederlands

Habers
4-5-2019

Voor de tweede keer naar Side Star Elegance geweest. In 1 woord: fantastisch!! Het is een groot hotel, waar je even je weg moet weten te vinden.. Er zijn veel trappen, maar alles is eventueel met een lift te bereiken, ook het grote zwembad. De sfeer is relaxed, de hotelgasten komen uit verschillende landen. Veel vriendelijke Duitse gasten die hier al jaren komen, ook een toename aan gasten uit de oostbloklanden. Het personeel is super gastvrij en erg vriendelijk. Wij hebben er dit keer voor gekozen om de tickets, het vervoer en het hotel los van elkaar te boeken. Dit was voor ons voordeliger. Vooraf meerdere malen gemaild met guest-relations medewerker Derya. Zij beantwoordde al onze vragen snel en naar tevredenheid. Wij vonden het een uitkomst om alles los te boeken: kamerkeuze kenbaar kunnen maken, zelf een vlucht kiezen gunstige vliegtijden en een snelle transfer. Het eten is top, genoeg keus en smaakvol. Gewoon doen!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Prijstechnisch voldoende.

mj kievit-vermeent
28-4-2019

Prachtige afstemming van interieur. Minder geschikt voor minder validen hoewel ze wel een soort lift hebben. Dit komt door de 4 verschillende niveaus. Overal kan je eten en vriendelijk personeel. WIFI is slecht in de kamer. en andere ruimtes. Eten was minder dan wij gewend zijn in ons vaste hotel maar werd uitgebreider. Met name groenten waren schaars. Van de 10 dagen tweemaal groenten. Geen winkels in de buurt. Je moet hiervoor echt naar Side of Kumkoy Strand voor minder validen echt veel te ver. eind lopen en vier verdiepingen lager. Dit hotel was voor ons een tussendoortje. Gaan altijd naar Kumkoy Beach Resort maar deze is dan ook duurder. Voor mensen die voor het eerst komen is dit een prima hotel. Oh ja en de koffie was heel slecht. Veel te waterig.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterend .

Andrea Bogaert
11-4-2019

Het is een heel goed hotel . We zijn er reeds acht maal naar toe geweest .

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede liging vriendelijk personeel

Ikke
27-3-2019

Het hotel is zeer goed gelegen is zeer groot met veel trappen doch zijn er liften voorzien na een beetje zoeken de kamers zijn mooi en proper vriendelijk personeel minpunten tijdens de weekends congres van coifeurs en herbalife dan is het niet te doen lawaai bufet geplunderd het minste is de guest relation voor de a la carte restaurants mocht ge niet kiezenen maar 1 maal per verblijf wij waren er 3 weken als dat 1 maal per week is breekt dat een beetje dat kon maar wij moesten betalen en de wijn ook alhoewel het al in is daarom zullen we niet meer terug gaan

Gereisd Met partner in maart 2019

Een vakantie om nooit te vergeten

Eric
19-3-2019

Deze vakantie is onvergetelijk. We hebben ontzettend genoten en hebben tijd gehad om als gezin dichter bij elkaar te komen. Side is een top locatie en het hotel was geweldig.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Kım van de Peppel-Segaar
15-2-2019

Je wordt in dit hotel enorm in de watten gelegd, je komt echt niets te kort. We waren er in februari, het was nog niet heel druk. Op Valentijnsavond werd er van alles georganıseerd, alles was versıerd met rode harten en er werden ballonnen en bloemen uitgedeeld. Turken weten overal een feest van te maken.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Pamela
15-2-2019

Het hotel voorziet in alles is fantastisch ,Iederen is vrendelyk Eten is geweldig.Zowel myn man en ik en myn dochtor en haar man zyn zeer enthoısiast we komen zeker terug . ook prachtige kamer

Gereisd Met partner in februari 2019

fantastie

wj dekkers van de kerkhof , j van holten van rooy
14-2-2019

een geweldig en super hotel . eten super bediening super . al het personeel .wij zijn er al een paar maal geweest , en gaan in november voor 4 weken . er zijn voor mij 2 hotels in turkye die in alles super zijn . mijn vrienden willen naar geen ander , net zomin als ik . als we daar aankomen voelen we ons meteen thuis geweldig kamer ,de poetsvrouwen . ik kan wel alles opnoemen , geweldig gewoon

Gereisd Met vrienden in november 2018

Fantastisch hotel

Vanmechelen
5-2-2019

Super eten super bediening kamers super hotel krijgt van ons 10 al veel in Turkije geweest maar nooit zo hotel gezien super

Gereisd Met partner in september 2018

Volgen jaar weer

Rauwerda
1-12-2018

Geweldig hotel super mooi met mooie zwembaden goed eten en drinken en direct aan de boulevard je kan lopend naar side

Gereisd Met partner in april 2018

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Elegance in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Elegance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.