Hotel Side Star Elegancestersterstersterster

9.5Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.5Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Side Star Elegance voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

In Side Star Elegance Hotel word je in de watten gelegd door het personeel. Die werken hard en zijn volgens jullie ook nog erg vriendelijk. Dit geldt ook voor de animateurs die van reviewers veel complimenten ontvangen. Naast Nederlanders vieren ook Duitsers graag vakantie in dit hotel. Waar je rekening mee moet houden voor je een vakantie boekt in Side Star Elegance? Er zijn veel hoogteverschillen en trappen aanwezig. Er is een lift, maar deze is wel eens defect. Dit maakt een verblijf in Side Star Elegance Hotel minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Voor een all-inclusive vakantie met lekker eten zit je goed in Side Star Elegance Hotel. Yvie schrijft: ‘Eten gevarieerd en warm. Elke dag genoeg keus.’ Bijna elke reviewer is het met haar eens. Dat het eten zo gevarieerd is komt deels door de thema-avonden. Ook de bediening is optimaal volgens reviewer Haberland. Al kun je hier ook jezelf bedienen. Op allerlei plekken staan koelkasten zodat je altijd een verkoelend drankje kunt pakken. Wil je tijdens het diner eens wat anders dan het buffet? Reserveer dan bij een à la carte restaurant. Het personeel wilt wel graag van tevoren weten welk hoofdgerecht je wilt eten.

Bij Side Star Elegance kun je een duik nemen in verschillende zwembaden die stuk voor stuk mooi zijn. Bij het hoofdzwembad is het altijd gezellig, maar kan het in het hoogseizoen wel druk zijn. Wil je liever relaxen? Dan kan dat volgens Renate goed bij het andere zwembad van Side Star Elegance. Hier zijn dan ook altijd ligbedjes vrij. Even een drankje doen aan een tafeltje? Verplaats dan naar het poolrestaurant. Hier heb je ook een rookvrij deel, wat in de rest van het hotel niet het geval is. Volgens verschillende vakantiegangers zouden er wat meer rookvrije delen bij mogen komen in Side Star Elegance Hotel.

In Side Star Elegance overnacht je in een ruime en mooie hotelkamer. Jacqueline vult nog aan: ‘De bedden waren heerlijk!’ De badkamer is half open en staat zo in verbinding met de slaapkamer. Hier moet je van houden volgens Familie Dekkers. Douchen doe je onder een inloopdouche. Hou er rekening mee dat je niet overal in het hotel goede wifi hebt.

Ligging

Side Star Elegance Hotel heeft een goede ligging. Het hotel ligt direct aan een erg leuke boulevard. Het is heerlijk om hier gezellig een drankje te drinken of wat winkeltjes af te gaan. Maar favoriet is bij jullie een wandeling over de boulevard naar Side. Het centrum van deze badplaats ligt namelijk op een steenworp afstand. En met een wandeling waarbij je onderweg kunt genieten van de kust is dat geen straf. In Side zelf kun je goed winkelen en in het oude stadsdeel vind je veel ruïnes en opgravingen zoals de tempel van Apollo.

Al helemaal klaar voor je vakantie naar Side Star Elegance? Have fun!

652 reviews over Hotel Side Star Elegance

• 9anita jonkmans20-02-2020

top verblijf

Heel mooi hotel met ook in de winter 's avends op de meeste dagen een opreden van een groep. Doordat er verschillende bars zijn is het nooit overdruk behalve misschien in de Time out bar tussen de uren dat er waffels en pannekoeken geserveerd worden, lekker moet je zeker eens proberen. Alhoewel het hotel veel moeite doet voor mensen met een handicap zou ik omwille van de niveau verschillen dit hotel niet aanraden voor hen. Het personeel is over het algemeen heel vriendelijk, vooral Pinar in de Duiden bar en de dame van de guest relations dank zij wie ik een mooie verjaardag mocht beleven. Dank zij zijn vele plekjes ook buiten is dit een goed hotel zeker als ik prijs kwaliteit vergelijk. IK zal hier graag weerkeren

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Wijnie Frerejean14-02-2020

In Side Star Elegance heb je echt vakantie.

Het is een fantastisch hotel de ligging is ook ideaal lekker aan de boulevard,lopen naar Side circa 30 min.heel gezellig.Wij komen er 3 keer per jaar en hebben het altijd goed naar onze zin.Het eten is goed,personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    10JOHANNA WELBOREN27-12-2019

super gezellig lief en zeker een wereld locatie vo

wederom waren wij hier weer voor de vijfde keer. Echt erg want hoe leuk is turkije met al zijn hotels. Maar dit hotel heeft iets wat wij niet toe boeken om iets anders te mogen ervaren. sterker nog de heimwee naar hier is er elke keer. zo stom maar zo een heerlijke ervaring elke keer opnieuw. Jammer dat er op zoover geen Jacuzzi kamers staan maar hiervoor komen wij terug en zeker niet dat alleen maar doodgewoon om alles. 2020 wij gaan er weer voor en let op alle lieve mensen van de side elegange wij komen weer hoor we zien er naar uit om ook jullie lief personeel wederom weer terug te mogen zien want jullie zijn kanjers voor ons

• 10CAROLUS VLOEMANS21-12-2019

voor ons zeer goed - wij komen terug

prima hotel - vriendelijk personeel

• 10Joop Vos13-12-2019

Volgend jaar weer!!!!

Side Star Elegance was wederom voor onze vakantie van 3 weken in deze periode fantastisch. De kamers in het gerenoveerde gedeelte zijn modern ingericht en de verzorging uitstekend. Van housekeeping tot de verzorger van de minibar (veel dranken beschikbaar in All inclusief) tot de obers, kelners in restaurant en bars waren prima. Vriendelijk ook in de periodes dat het hotel nagenoeg vol zat door bijeenkomsten van onder andere Turkse wielerbond (conferentie op de ronde van Turkije). De koks deden hun werk in die periode ook uitstekend. Met een vol hotel geen enkele maal een lege bak aangetroffen, toezicht was er voldoende. Het was onze vierde keer in Side Star Elegance en net als vorige keren zeiden we tegen elkaar "we weten wat we hebben en gaan niet op zoek. Kan alleen maar tegenvallen. Geluk gehad met het weer, zeker ook belangrijk. Veel gasten gezien die ook in voorgaande jaren in dezelfde periode in Elegance waren.

• 10Jacob -Maria26-11-2019

Een goed hotel

Het eten was heerlijk .Personeel was heel vriendelijk .

De kamer was schoon. We komen terug

• 10Johanna25-11-2019

Aangenaam en vriendelijk

Wij zijn zeer tevreden. We zijn vijf keer in dit hotel. De kamer was erg goed en schoon.Het personeel was erg aardig.

• 10Elisabeth23-11-2019

Aanrader!

De vriendelijkheid van het personeel , de maaltijden, de netheid, de prachtige onderhouden tuinen, het strand, het was weer zoals thuiskomen . Super dat de directeur bijna dagelijks met de klanten gaat praten en vragen of alles ok is .

• 10Yvan22-11-2019

Het hotel is zcez goed het eten is ook goed zelffz te zeel zeer mooj en goed hotel

• 10Werner22-11-2019

Elegance goed

Eet erg lekker, animatie was erg goed. De kamer was erg schoon. We komen terug

Gereisd met vrienden in november 2019

13 tips over Hotel Side Star Elegance

• Willy, 10-12-2013

Voor een tripje raden we Toni Macaroni aan die om de hoek zit bij Side Star Park. Hij verzorgd leuke excursies tegen een redelijke prijs.

• Luuk, 20-05-2014

Reserveer tijdig voor het Italiaanse restaurant.

• kim, 28-10-2013

Een kamer aan zeezijde, zou ik aanraden i.v.m. de weg welke naast het hotel ligt.

17 vragen over Hotel Side Star Elegance

• Monika, 16-04-2018

Familiekamer

Wie weet welke kamernummers de familiekamers met zeezicht hebben? Alvast bedankt!

• Suzanne korkmaz, 28-10-2017

Russen

Hallo mijn naam is Suzanne ik had gehoord dat er in side star elegance geen russen mogen komen klopt dat want wij willen geen russen

Sonja, 05-11-2017

Momenteel komen er veel russen dit ivm de terugloop van andere nationaliteiten!

• rossi22, 19-10-2017

hoogteverschil

hallo, ik zou graag weten of er niet te veel hoogte verschillen en trappen zijn daar wij zouden gaan met oudere personen

Hotel Side Star Elegance info

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats