Hotel Side Star Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°21°
Hotel Side Star Beach
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Volgens jullie scoort Hotel Side Star Beach vooral hoog dankzij de centrale ligging. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het zand. Volgens familie Stulp is de bestemming geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud en is de plaats Side zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is. Benieuwd waarover reviewers nog meer enthousiast zijn bij Hotel Side Star Beach? Lees met ons mee.

Slapen doe je hier in een schone kamer. Wel schrijven sommigen dat de kamers wat gedateerd zijn en aan de kleine kant. Maar volgens jullie is er zoveel te doen dat je amper in je kamer bent.

Even ontspannen? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Hotel Side Star Beach Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Volgens jullie is het altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens en Turks eten. Ellen is enthousiast. ‘De vrijdagavond meegemaakt. Was grandioos. Dan wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er was heel veel keus aan eten. En als klapper een geweldig concert a la IL Divo muziek. Was een topavond.’

Waar Hotel Side Star Beach Turkije volgens reviewers ook hoog op scoort is het vriendelijke personeel. De ervaring van Sander: ‘Alles wordt gewoon geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan word het gelijk opgelost. Ik heb hier ook een goede vriend ontmoet (Hüseyin) die hier elke dag voor mij klaar gestaan heb bij alles wat we nodig hadden. Al is de minibar leeg of heb je liever wat anders, als je handdoeken tekort hebt,of heb je klachten wordt alles voor je opgelost. Personeel is super in dit hotel.’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptie- en guest relation medewerker. Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging

Reviews laten zien dat de ligging van Hotel Side Star Beach erg centraal is. Familie Bouman: ‘Familie Bouman: ‘De ligging van dit hotel is fantastisch, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden.’ Zo genieten gasten van Hotel Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is. Wel schrijven sommigen dat de bedjes dicht op elkaar staan.

Op zoek naar een leuke excursie? Volgens reviewer Annemarie is het tentje aan de overkant van de straat the place to be: ‘Voor uitstapjes moet je echt tegenover het Hotel bij Vakantieman zijn. Dorpen tocht naar te Taurus gebergte 1400 meter was prachtig en echt wat je verwacht van een dorps leven krijg je, en ook reisleiders vertellen over alles.’

1350 reviews over Hotel Side Star Beach in het Nederlands

TOP op een na beste hotel dat we ooit geweest zijn

Christiaan van Venetiën
3-8-2019

Zeer goed hotel met erg vriendelijk personeel. Zeker als je vriendelijk terug bent tegen de obers, koks en kamermeisjes. Voordeel is dat de meerderheid van het personeel Duits en/of Engels spreekt. Kleine fooi doet werkelijk wonderen. Eten zeer goed en erg veel afwisseling met een zeer ruime keuze. A la carte restaurant is prima en per week verblijf een keer gratis te bezoeken. Vooraf reserveren. Keuze uit een traditioneel Turks menu of een vis menu. Hotel is erg proper, op een gegeven moment werden zelfs de planten onder de trap bij de eetzaal afgestoft !!! Animatie was tweeledig. Overdag het gebruikelijke waterspellen, darts aqua gym etc. In de avond afwisselend animatie van het hotel team en professionele groepen, soms wel 15 acrobaten of dansers. Het hotel is redelijk klein, 260 kamers, en daardoor snel goed contact met andere gasten. Strand 50 meter winkelstraatjes 100 meter. Side oude stad ca. 20 minuten lopen lang de boulevard.

Bedankt, hotel manager, Wed Aug 07 2019 12:57:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 10 waard

Maria
2-8-2019

De reviews kloppen niet . Het eten is wel redelijk maar het is er veel te druk. Wij hadden niet altijd een tafel omdat er teveel mensen zijn . Om aan het zwembad te liggen moet je vroeg opstaan anders heb je geen plaats meer. De badkamer is te klein en is aan vervanging toe. Er waren ook meerdere gasten die bij aankomst geen kamer hadden. Het zwembad is eigenlijk te klein voor de aantal gasten die er zijn. Dus onze conclusie is dat het hotel niet aan de verwachtingen voldoet die op Zoover vermeldt worden.

Bedankt, hotel manager, Sat Aug 03 2019 13:49:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,

Fantastisch/heerlijk super vakantie gehad.

Yvonne
1-8-2019

Hotel is prachtig, superschoon. Ontzettend lief en vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk en keus voor ieder wat wils. (Die gene die hier over klaagt zou ik willen zien aan hun eigen eettafel) . Dit was onze 1e keer hier, maar komen zeker terug. Word veel georganiseerd, kleindochter van 5 heeft genoten. HEERLIJK!!!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Bedankt, hotel manager, 3-8-2019

fantastich hotel.

Baert.
27-7-2019

Het hotel is leuk en compact. het personeel is vriendelijk. het hotel ligt ook dicht bij het centrum van Side en het is familair. Het eten is verbetert vergeleken met jaren er voor veel keuze en het smaakt heerlijk. Het is ook makkelijk dat er een Nederlandse Guest relation is.

Bedankt, hotel manager, Sun Jul 28 2019 12:57:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management

we zijn voor de zesde keer hier !

Chris En Ria
27-7-2019

Het hotel heeft een perfecte ligging.Het eten is lekker en gevarieerd de kamers zijn netjes en schoon. de personeel is vriendelijk en behulpzaam. Guest relation Sevda staat voor iedereen klaar. Het hotel ligt gelijk aan de boulevaart dus prima. we komen zeker weer terug.

Bedankt, hotel manager, Sat Jul 27 2019 13:01:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ger Stavast
17-7-2019

Een super hotel waar je echt op vakantie bent. Ieder personeelslid zorgt voor een geweldige vakantie. Je wordt hier als een vorst behandeld. Hotel (oude gedeelte) mag wel een opknapbeurt krijgen. Alles is wel superschoon en de mensen werken echt keihard om het jou naar je zin te krijgen. Turkse avond en de animatie zijn top. Wat deze mensen van manager tot schoonmaker doen is ongelofelijk knap.

Bedankt, hotel manager, Thu Jul 18 2019 12:29:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management

Mooi hotel op mooie ligging

Karin
13-7-2019

Prachtig hotel aan het strand en boulevard. Slechts 30 minuten wandelen naar mooie oude stadscentrum met veel winkeltjes en terrasjes. Personeel is erg vriendelijk, ze doen alles voor je. Eten en drinken voor ieder wat wils, zelfs de minibar wordt dagelijks aangevuld. Gaan vast nog een keer terug! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met partner in april 2019

We hebben ons allemaal vermaakt van 1-73 jaar

Pam
12-7-2019

Gezellig hotel met vriendelijke service

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

super

Donald en Lies Hardonk
12-7-2019

Een bijzonder fijn hotel. Uitstekende service door goed personeel. Het eten heeft een prima kwaliteit. Kamers worden goed schoon gehouden. Niets is te veel. De klanten service speelt bij vragen een belangrijke rol, ook bij een evt. calamiteit of gewoon een babbeltje. Is altijd bereikbaar, klasse!!! Reeds jaren op onze vakantielijst, voor de 2e maal voor een periode van 1 maand.

Gereisd Met partner in juni 2019

Super

Ankie
12-7-2019

Super vriendelijke mensen en een geweldig hotel👍🏻Echt een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.