Hotel Side Star Beach

9.4Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 567p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie over Side Star Beach Hotel

Het Side Star Beach Hotel scoort vooral hoog dankzij de centrale ligging in de Turkse badplaats Side. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het heerlijk, zachte zand met uitzicht op een prachtige, blauwe zee. De bestemming is geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud. De plaats Side is zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is, om die reden zie je veel gasten terugkeren naar het hotel. Benieuwd waarom dit hotel zo gewild is? Lees met ons mee om erachter te komen wat vakantiegangers enthousiast maakt over Side Star Beach.

Kamers en faciliteiten van het hotel

Slapen doe je hier in een schone en ruim opgezette kamer. Even ontspannen buiten je kamer? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Side Star Beach in Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Zo probeert het hotel je alleen handdoeken te laten wisselen wanneer deze echt vies zijn en dit minimaliseert de impact op het milieu. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all inclusive? Het is altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens, een concert en Turks eten. Op de vrijdagavond wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er is extra keuze aan eten. Dit zorgt gegarandeerd voor een topavond.

Het Side Star Beach Hotel scoort ook hoog op vriendelijke personeel. Alles wordt geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan wordt het gelijk opgelost. Als je minibar leeg is, als je handdoeken tekort hebt, of als je klachten hebt, geen probleem, alles wordt voor je opgelost. Kortom, het personeel is super in dit hotel. Veel vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptiemedewerker(s). Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging van het hotel in Side

De ligging van Hotel Side Star Beach is erg centraal, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden. Zo genieten gasten van Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is.

Op zoek naar een leuke excursie? Het tentje aan de overkant van de straat is waar je moet zijn. Daar wordt je door de Vakantieman geholpen om de leukste uitstapjes te vinden. Een leuke tip is bijvoorbeeld de dorpentocht bij het Taurus gebergte op 1400 meter. De tocht is prachtig en ook krijg je veel informatie van de reisleiders over van alles.

• Het centrum van Side ligt op 1 kilometer afstand.
  • Het vliegveld ligt op ongeveer 65 kilometer afstand.

Ben je enthousiast geworden over Side Star Beach. Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

1407 reviews over Hotel Side Star Beach

• 2019
    9Kimberly20-09-2019

Gewoon geweldig!

Geweldig hotel! Zeer netjes ontvangen bij aankomst. Helaas vrijwel tot geen uitzicht vanaf het mini balkon (keken in een steeg), gelukkig ben je daar weinig. De kamer wel heel schoon, fijne bedden en douche (het belangrijkste) Eten en drinken prima! Bij ontbijt werd je koffie netjes ingeschonken. Er was een white night, deze was goed en leuk georganiseerd. De locatie was top, direct aan het strand en op loopafstand van het mooie oude centrum van Side. Mijn vriend werd helaas ziek door dubbele oorontsteking, netjes met privé taxi vanuit het hotel heen en weer gebracht naar privé kliniek. Heel behulpzaam personeel en vriendelijk! Wij hebben dit hotel bij anderen aangeraden en zij willen nu alleen nog maar naar Side Star beach! Wij zelf hadden gekozen naar Alanya te gaan in 2019. Hier hadden wij bij aankomst direct spijt van.. Side star Beach is niet te overtreffen! Wat hadden wij hier een heerlijke vakantie!😍

Bedankt, hotel manager, 22-09-2019

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Hulsinga19-09-2019

fantastich hotel.

Het hotel heeft een perfecte locatie, dichtbij het centrum. kamers zijn netjes en schoon. Openbare gebieden zijn ook altijd schoon. lekkere eten, vriendelijke personeel.

Bedankt, hotel manager, 19-09-2019

• 10stef en froukje fictorie17-09-2019

voorlopig geen andere bestemming

geen enkele klacht top locatie vriendelijk personeel schoon geweldig gelegen ons tweede huis volgend jaar weer maar dan 2 weken

Bedankt, hotel manager, 17-09-2019

• 10Ronald Pronk16-09-2019

Fantastisch resort met een dikke tien waardering

Gekozen voor Side Star Beach om eens lekker tot rust te kunnen komen. Dat is volledig gelukt, vooral dankzij het lieve vriendelijke personeel en leuke mensen van de animatie, teşekkür ederim. Vooraf veel gelezen over het hotel en vanwege de ligging en vele goede reviews uiteindelijk daar geboekt. N.a.v. de hoge cijfers was ik benieuwd naar daadwerkelijke situatie en beleving in het hotel. Uiteindelijk heb ook ik een hoog cijfer gegeven, alle punten inachtenemend. Het hotel ligt op loopafstand van het oude centrum van Side, via de leuke boulevard. De kamers in het oude gebouw (er is ook nieuwbouw achter het hotel) zijn iets verouderd maar de hygiene is uitstekend, vooral door de goede schoonmaak. Het eten is zeer divers en laat wat ons betreft niets te wensen over. Wij hebben veertien dagen lang iedere dag iets nieuws en lekkers gevonden. Hotel direct aan zee met mooi zwembad, top animatie met leuke shows en activiteiten. Een aanrader.

Bedankt, hotel manager, 16-09-2019

• 10Mery galle13-09-2019

Een heel fijn gemoedelijk resort met voor de deur

Het was een fijn verblijf alleen jammer dat er veel oudere mensen zaten.heel vriendelijk personeel en op loopafstand naar het stadje Side met nog mooie oudheden

Bedankt, hotel manager, 14-09-2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Tamara11-09-2019

Volgende keer zo weer hiernaartoe

Het hotel heeft echt een perfecte ligging. Vlakbij Side stad (15 minuutjes lopen), en direct liggend aan een mooi strand. Dit is echt uniek, aangezien veel hotels niet aan een goed stuk strand liggen. De service is echt uitmuntend en het eten zeer goed en divers. Je hoeft echt niet uit eten te gaan om eens goed te eten. Het enige minpuntje is dat de kamers wel echt aan renovatie toe zijn. Op zich netjes ingericht, maar wel wat oud en daardoor muf.

Bedankt, hotel manager, 12-09-2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Arnold09-09-2019

fantastisch

Voor de eerste keer in dit hotel wel al eens in side star resort geweest, was ook goed bevallen. daarom voor dit hotel gekozen en geen seconde spijt gehad. alles prima in orde schone kamer, vriendelijk personeel en goed eten.

Bedankt, hotel manager, 10-09-2019

• 8Ciska De Snoo08-09-2019

Ben al voor de achtste keer geweest volgend jaar w

Klein hotel ligt aan het strand en vriendelijke mensen in het hotel alleen jammer dat het helemaal op Duitsers is gericht terwijl er zo hoop Nederlanders zitten ze praten alle talen behalve nederlands en animatie valt tegen begint 21.00 en is 22.00 al afgelopen. Verder super hotel echt iets om een keer heen te gaan.

• 10angelique08-09-2019

Fantastisch!!!

TOP hotel. Verzorging was uitstekend. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De excursies waren erg mooi en de moeite waard. Zeker een aanrader!!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Damhuis Bert06-09-2019

Geweldig hotel en vooral geweldig en behulpzaam personeel ,obers zijn gezellig en de mensen van de keuken leveren super werk en voor de receptie en klanten service en vooral het Nederlands sprekende aanspreek punt kan ik alleen zeggen SUPER

Hotel Side Star Beach info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden