Hotel Side Star Beach

9.4Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 567p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie over Side Star Beach Hotel

Het Side Star Beach Hotel scoort vooral hoog dankzij de centrale ligging in de Turkse badplaats Side. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het heerlijk, zachte zand met uitzicht op een prachtige, blauwe zee. De bestemming is geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud. De plaats Side is zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is, om die reden zie je veel gasten terugkeren naar het hotel. Benieuwd waarom dit hotel zo gewild is? Lees met ons mee om erachter te komen wat vakantiegangers enthousiast maakt over Side Star Beach.

Kamers en faciliteiten van het hotel

Slapen doe je hier in een schone en ruim opgezette kamer. Even ontspannen buiten je kamer? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Side Star Beach in Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Zo probeert het hotel je alleen handdoeken te laten wisselen wanneer deze echt vies zijn en dit minimaliseert de impact op het milieu. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all inclusive? Het is altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens, een concert en Turks eten. Op de vrijdagavond wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er is extra keuze aan eten. Dit zorgt gegarandeerd voor een topavond.

Het Side Star Beach Hotel scoort ook hoog op vriendelijke personeel. Alles wordt geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan wordt het gelijk opgelost. Als je minibar leeg is, als je handdoeken tekort hebt, of als je klachten hebt, geen probleem, alles wordt voor je opgelost. Kortom, het personeel is super in dit hotel. Veel vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptiemedewerker(s). Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging van het hotel in Side

De ligging van Hotel Side Star Beach is erg centraal, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden. Zo genieten gasten van Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is.

Op zoek naar een leuke excursie? Het tentje aan de overkant van de straat is waar je moet zijn. Daar wordt je door de Vakantieman geholpen om de leukste uitstapjes te vinden. Een leuke tip is bijvoorbeeld de dorpentocht bij het Taurus gebergte op 1400 meter. De tocht is prachtig en ook krijg je veel informatie van de reisleiders over van alles.

• Het centrum van Side ligt op 1 kilometer afstand.
  • Het vliegveld ligt op ongeveer 65 kilometer afstand.

Ben je enthousiast geworden over Side Star Beach. Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

1407 reviews over Hotel Side Star Beach

• 2019
    9sarlet20-10-2019

mooie plek

wij komen er al 18 jaar en het hotel word steeds beter strand dicht bij winkels en zeer vriendelijk personeel wij komen altijd weer thuis

Bedankt, hotel manager, 21-10-2019

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Marja en Jos17-10-2019

Tweede thuis

Prachtig hotel, goede sfeer, vriendelijk personeel. Komen hier al jaren en zullen hier blijven komen. 5 sterren waard.

Bedankt, hotel manager, 20-10-2019

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10B.Peters15-10-2019

Fantastische vakantie en we komen zeker terug

Super prettig verblijf. Zeer vriendelijk personeel. Goed eten en prima animatie. Ook de hulp die we kregen nadat we hoorden dat onze reisorganisatie failliet was, was prima. Daardoor een onvergetelijke vakantie.

Bedankt, hotel manager, 16-10-2019

• 10Fam Zuidweg12-10-2019

Super

Voor het eerst met vrienden naar side, het was fantastisch. Erg vriendelijk en zorgzaam personeel, we komen hier graag een keer terug.

Bedankt, hotel manager, 14-10-2019

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Celine08-10-2019

fantastich hotel.

Het hotel is prachtig met lieve werknemers, je krijgt er echt een vakantie waarbij je tot rust kan komen en kan genieten. ik kom de komende jaren weer terug.

Bedankt, hotel manager, 10-10-2019

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Addy Hendriks en Hans Hendriks05-10-2019

Het is daar zo geweldig dat wij volgend jaar weer

Dat het een geweldig hotel is. Vriendelijk personeel. Goed verzorgd. Schoon. fijne kamer. Goed eten Goed bed. Mooie ligging. goed te lopen naar Side Het was fantastich. Volgend jaar weer

Bedankt, hotel manager, 08-10-2019

• 8Nikky04-10-2019

Gewoon top!

Echt top! Kamer was wat gedateerd maar helemaal geen probleem, was super schoon en netjes. Zaten op verdieping 5 helemaal aan het einde van de gang. Twee balkonnen met uitzicht op de zee! Personeel echt super vriendelijk, ze zien eruit alsof ze echt plezier hebben in hun werk. Eten was prima, vooral het ontbijt was lekker! Eitjes word vers gebakken en zijn ook echt aan te raden. 8 dagen hier was lang genoeg, vond het middag/avond eten een klein beetje eentonig. Wel elke vrijdag een heel buffet buiten bij het zwembad met super lekker en gevarieerd eten en een Mexicaanse avond gehad, ook top! Overal super schoon en het zwembad/strand helemaal prima, ligbedjes genoeg. Animatie vinden wij niet belangrijk alleen er komen hier veel oudere mensen en ik vind dat de animatie daar niet echt op is aangepast. Vanuit het hotel kun je binnen 15 minuten naar de oude stad lopen. Super mooi dus dat raad ik zeker aan. Dit hotel raad ik zeker aan!

Bedankt, hotel manager, 08-10-2019

• 9John van Breugelen30-09-2019

perfecte plaats om te relaxen, winkelen.

Bedankt, hotel manager, 30-09-2019

• 10anita danckaert28-09-2019

Geweldig!!

Wij zijn nu voor de negende maal in dit hotel geweest en wederom was het weer een super vakantie! Wij komen zeker nog terug

Bedankt, hotel manager, 29-09-2019

• 8Moniek van Tienen21-09-2019

Heerlijk!

Een erg fijn hotel met vriendelijk personeel. Het eten is uitgebreid en gevarieerd. Je mag een keer per verblijf a la carte eten. Dat was lekker voor de afwisseling. Het enige minpunt vonden wij dat je in het buffetrestaurant zelf een plekje moest zoeken. Daardoor zaten gezelschappen die maar met 2 personen waren soms aan een 8 persoons tafel. Niet praktisch. Je kunt de hele dag door eten en drinken. Ook kun je flesjes water meekrijgen als je er op uit gaat. De minibar wordt dagelijks aangevuld. En het kluisje op de kamer kun je gratis gebruiken. De kamer waren goed onderhouden en elke dag schoongemaakt. Je kunt zelf aangeven als je je beddengoed verschoont wil hebben. De handdoeken worden dagelijks gewisseld. Er een assortiment aan verzorgingsproducten aanwezig. Bij de zwembaden en op het strand zijn er voldoende ligbedjes. Ideale ligging. Aan de voorkant meteen aan een winkelstraat en aan de achterkant aan het strand/boulevard.

Bedankt, hotel manager, 22-09-2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden