Hotel Side Star Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°21°
Hotel Side Star Beach
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Volgens jullie scoort Hotel Side Star Beach vooral hoog dankzij de centrale ligging. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het zand. Volgens familie Stulp is de bestemming geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud en is de plaats Side zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is. Benieuwd waarover reviewers nog meer enthousiast zijn bij Hotel Side Star Beach? Lees met ons mee.

Slapen doe je hier in een schone kamer. Wel schrijven sommigen dat de kamers wat gedateerd zijn en aan de kleine kant. Maar volgens jullie is er zoveel te doen dat je amper in je kamer bent.

Even ontspannen? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Hotel Side Star Beach Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Volgens jullie is het altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens en Turks eten. Ellen is enthousiast. ‘De vrijdagavond meegemaakt. Was grandioos. Dan wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er was heel veel keus aan eten. En als klapper een geweldig concert a la IL Divo muziek. Was een topavond.’

Waar Hotel Side Star Beach Turkije volgens reviewers ook hoog op scoort is het vriendelijke personeel. De ervaring van Sander: ‘Alles wordt gewoon geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan word het gelijk opgelost. Ik heb hier ook een goede vriend ontmoet (Hüseyin) die hier elke dag voor mij klaar gestaan heb bij alles wat we nodig hadden. Al is de minibar leeg of heb je liever wat anders, als je handdoeken tekort hebt,of heb je klachten wordt alles voor je opgelost. Personeel is super in dit hotel.’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptie- en guest relation medewerker. Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging

Reviews laten zien dat de ligging van Hotel Side Star Beach erg centraal is. Familie Bouman: ‘Familie Bouman: ‘De ligging van dit hotel is fantastisch, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden.’ Zo genieten gasten van Hotel Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is. Wel schrijven sommigen dat de bedjes dicht op elkaar staan.

Op zoek naar een leuke excursie? Volgens reviewer Annemarie is het tentje aan de overkant van de straat the place to be: ‘Voor uitstapjes moet je echt tegenover het Hotel bij Vakantieman zijn. Dorpen tocht naar te Taurus gebergte 1400 meter was prachtig en echt wat je verwacht van een dorps leven krijg je, en ook reisleiders vertellen over alles.’

1350 reviews over Hotel Side Star Beach in het Nederlands

Geweldig!

Saskia
9-8-2019

Het is een geweldig hotel. Ligt aan het strand. Je kunt er gezellig winkelen aan de boulevard of je kan ook naar oud side lopen hier ben je met 15 minuten. Via excursiebureau tegenover het hotel kun je leuke uitjes boeken voor een leuk prijsje. Het hotel is erg schoon en het personeel werkt erg hard, niks is ze teveel. En ook nog eens gevoel voor humor.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bedankt, hotel manager, Sat Aug 10 2019 14:07:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Recensies overdreven, nooit meer

Hans
9-8-2019

Dit hotel is over vol met gasten geen plaats aan het zwembad ,in de eetzaal bij de animatie gewoon te druk . Vele gasten moesten in een ander hotel overnachten wegens over boeking . De cijfers die dit hotel krijgt is het zeker niet waard. zelfs het personeel is niet blij met deze drukte in het hotel . Je moest om acht uur handdoekje leggen anders lag je op een zwembad tegel maar niet op een bedje . Wel handdoek maar geen gast te erg voor woorden begrijp niet dat management hier niet tegen optreed, ik zal hier ook nooit meer vakantie houden. Heb het geboekt wegens goede recensies ,maar zeker de hoge punten niet waard. Als u graag handdoekje legt en een parasol moet zoeken die wordt ook weggepakt en vroeg uit bed moet u zeker Star Beach boeken.

Fantastische vakantie gehad, ook voor de kids!

Familie Huppen
8-8-2019

Perfecte locatie, aan het strand en vlakbij Side. Mensen van het hotel doen werkelijk heel hard hun best voor alle gasten. Animatie is top, de kids hebben genoten, Tugi en Viktoria en team bedankt voor de leuke animatie. ook de uitstapjes (geboekt via de vakantieman tegenover het hotel) waren erg betaalbaar en super geregeld. Wij komen hier volgend jaar zeker terug.

Bedankt, hotel manager, Sat Aug 10 2019 13:56:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We komen zeker terug.

Joop H.
8-8-2019

Het hotel is prima, het hotel is heel schoon, het eten smaakt lekker. de kamers zijn prima netjes. We komen terug.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bedankt, hotel manager, Sat Aug 10 2019 13:56:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastich hotel.

Hems
8-8-2019

Het hotel is netjes, schoon en gezellig, het is niet te grootschalig, het eten kan wel meer afwisseling zitten, het eten buiten is bijna altijd het zelfde. Het ligging van het hotel is perfect lekker dicht bij het strand en naar het centrum van Side. We komen zeker weer terug.

Bedankt, hotel manager, Sat Aug 10 2019 13:56:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne Vakantie.

Wetting
8-8-2019

Het hotel is mooi en gezellig, het eten is lekker en qua varietie kan het wel meer maar het is wel voldoende, het zou wel leuk zijn dat de thema avond 2 keer in de week zou zijn.hygiene van het hotel is heel goed de oude gedeelte is een beetje gedateert maar de nieuwe gedeelte.we komen wel weer terug.

Bedankt, hotel manager, Sat Aug 10 2019 13:56:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management

Wij komen zeker nog een keer terug

Gea
7-8-2019

Een mooi groot en nette hotel. De keuze in het eten was groot en lekker. Mooi zwembad en de straat oversteken en daar kom je bij een mooi strand. Het centrum van side is lekker dichtbij .

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
SEVDA, hotel manager, Fri Aug 09 2019 14:31:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Mirjam
7-8-2019

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Alles is prima geregeld. De kamers lekker schoon. Het hele hotel word prima onderhouden. Vriendelijk personeel. En ook het eten was heerlijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Geboekt bijneckermann.nl
Bedankt, hotel manager, Wed Aug 07 2019 12:57:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volgend jaar weer!

Fam. van Oijen
5-8-2019

Geweldig hotel! Je merkt dat hier een goed management achter zit. Alles is goed geregeld, al het personeel van schoonmaak tot staf is zeer gemotiveerd om de gasten een zo prettig mogelijk verblijf te bezorgen. Als er vragen zijn kun je bij de nederlands sprekende Guest relation Sevda terecht en zei regelt het voor je. Liging van het hotel is perfect je staat binnen 50 meter op het strand en ongeveer 30 min. lopen tot Side centrum.

Bedankt, hotel manager, Mon Aug 05 2019 12:27:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel.

Anouk
3-8-2019

Top hotel. Eeg vriendelijk en behulpzaam personeel. Als je wat wil vragen staan ze voor je klaar. En doen ze er alles aan je te helpen. Ook de kinderen die met elkaar wat gaan eten worden bediend. Eten is prima. Er is van alles en voor iedereen wel wat.

ligbedjes is een ding. Je moet er voor 7uur smorgens zijn om een plekje te hebben. Anders zit je de hele dag op een stoel bij het zwembad.

Het enige wat ik vind ontbreken is een lift voor rolstoel mensen die in en uit het zwembad willen. Er waren best wat rolstoelgangers. En die konden overal makkelijk komen. Maar het zwembad in en uit is dan wel een ding. Die moeten dan getild worden. En dat is best zwaar als je dat dag in dag uit moet doen.en ook voor de mensen zelf vervelend dat je dan zo afhankelijk moet zijn. Je hebt tenslotte vakantie.

2pp kamer +1 bed er bij. Kamer is erg klein. Je kan net langs het bed lopen. Maar je slaapt er alleen maar.

Bedankt, hotel manager, Wed Aug 07 2019 12:57:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.