Hotel Side Star Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Side Star Beach
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Volgens jullie scoort Hotel Side Star Beach vooral hoog dankzij de centrale ligging. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het zand. Volgens familie Stulp is de bestemming geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud en is de plaats Side zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is. Benieuwd waarover reviewers nog meer enthousiast zijn bij Hotel Side Star Beach? Lees met ons mee.

Slapen doe je hier in een schone kamer. Wel schrijven sommigen dat de kamers wat gedateerd zijn en aan de kleine kant. Maar volgens jullie is er zoveel te doen dat je amper in je kamer bent.

Even ontspannen? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Hotel Side Star Beach Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Volgens jullie is het altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens en Turks eten. Ellen is enthousiast. ‘De vrijdagavond meegemaakt. Was grandioos. Dan wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er was heel veel keus aan eten. En als klapper een geweldig concert a la IL Divo muziek. Was een topavond.’

Waar Hotel Side Star Beach Turkije volgens reviewers ook hoog op scoort is het vriendelijke personeel. De ervaring van Sander: ‘Alles wordt gewoon geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan word het gelijk opgelost. Ik heb hier ook een goede vriend ontmoet (Hüseyin) die hier elke dag voor mij klaar gestaan heb bij alles wat we nodig hadden. Al is de minibar leeg of heb je liever wat anders, als je handdoeken tekort hebt,of heb je klachten wordt alles voor je opgelost. Personeel is super in dit hotel.’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptie- en guest relation medewerker. Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging

Reviews laten zien dat de ligging van Hotel Side Star Beach erg centraal is. Familie Bouman: ‘Familie Bouman: ‘De ligging van dit hotel is fantastisch, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden.’ Zo genieten gasten van Hotel Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is. Wel schrijven sommigen dat de bedjes dicht op elkaar staan.

Op zoek naar een leuke excursie? Volgens reviewer Annemarie is het tentje aan de overkant van de straat the place to be: ‘Voor uitstapjes moet je echt tegenover het Hotel bij Vakantieman zijn. Dorpen tocht naar te Taurus gebergte 1400 meter was prachtig en echt wat je verwacht van een dorps leven krijg je, en ook reisleiders vertellen over alles.’

1350 reviews over Hotel Side Star Beach in het Nederlands

Jannie Looman
31-8-2019

Wat een goed hotel,,zeker een aanrader! Wij waren er met 5 personen en er was altijd wel een plekje bij het zwembad en in de eetzaal. Het vrijdagavond buffet buiten rondom het zwembad ronduit fantastisch, alles zo mooi rood/wit versierd en zoveel keus met lekker eten. Ook de bediening overal goed,,zeer vriendelijk personeel,altijd even aardig. De ligging is ook perfect,met 15 minuten loop je langs de gezellige boulevard naar de oude stad Side. Animatie team leuk en zeker niet opdringerig. Kortom,,,,,een aanrader !!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Bedankt, hotel manager, 1-9-2019

Geweldig

Harijet esselink
31-8-2019

Het is zo heerlijk.. Lieve obers ..schone kaners en heerlijk eten

Gereisd Met partner in september 2018
Bedankt, hotel manager, 1-9-2019

Hotel Management

We komen zeker terug !!!!

Heike
27-8-2019

Het hotel is zeer mooi we zşjn zeer tevreden we komen zeker weer terug.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Bedankt, hotel manager, 27-8-2019

geweldig!

J Snippe
25-8-2019

Wij hebben genoten van alles, lekker eten, genoeg variatie, leuk personeel en lekker dichtbij het strand. Wij komen hier vast nog weleens terug!

Gereisd Met partner in juli 2019
Bedankt, hotel manager, 26-8-2019

Hotel Management

Fantastich , wij gaan zeker terug hier naar toe

Johnny en Marianne Kaijser
24-8-2019

Een prachtig mooi Hotel aan een Boulevard en aan de zee , waar je ook echt in de watten wordt gelegd , ze doen dus alles voor je, echt een Super bestemming , wij waren hier voor het eerst , maar gaan volgende keer weer terug hier naar toe . Vooral het diner op elke vrijdagavond rondom het zwembad is geweldig.

Bedankt, hotel manager, Mon Aug 26 2019 12:35:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management

Wow wat een fantastisch hotel

Sandra Langeveld
21-8-2019

In 1 woord fantastisch! Wij zijn net terug uit Side Star beach in Side. Wat een hotel en wat een moeite doen zij om het de gasten naar de zin te maken. Fantastische Turkse avonden, white party, black party met volledige buffetten aan het zembad en alles in die stijl versierd! Het hotel ligt prachtig, op loopafstand van Side en meteen aan het strand. Prettige sfeer want er zijn veel Nederlanders en Duitsers. De familiekamer viel in eerste instantie wat tegen omdat de 2e kamer wat soberder was dan op de foto's, maar al met al waren we dan heel snel vergeten. Altijd plek in het restaurant. Eten zeer goed en afwisselend. Animatie leuk...….. tja... wat moet ik er meer over zeggen dan dat we een super vakantie hebben gehad en hier zeker nog terugkomen!

Gereisd Met partner in augustus 2019
Bedankt, hotel manager, 21-8-2019

Fantastisch, compleet

Henk Dubbink
19-8-2019

Goed hotel, prettig verblijf en goed animatieteam. Prima keuken.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bedankt, hotel manager, Tue Aug 20 2019 12:44:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management

Super hotel met geweldige Turkse avond

Dhr. Engels
15-8-2019

Binnenkort weer naar dit fijne hotel, voor de 4e keer dit zegt genoeg.

Gereisd Met partner in september 2017
Bedankt, hotel manager, 17-8-2019

Hotel Management

In een woord super hotel

Alex Assen
15-8-2019

We zijn dit jaar voor de 29e keer in dit hotel. Het voelt voor ons als ons 2e huis. We komen hier met 2 gehandicapten kinderen. Het personeel is zoals altijd zeer behulpzaam met alles. Het eten is top lijkt dat het elk jaar beter wordt. De kamers zijn altijd schoon en nietjes. Ook als je speciale wensen hebt worden die opgelost. Daarom komen we hier al jaren Top Hotel.

Bedankt, hotel manager, Fri Aug 16 2019 13:46:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management

zeker voor herhaling vatbaar!

Ine
12-8-2019

Heerlijke vakantie gehad,super locatie. hotel ligt aan een soort boulevard, waar je s"avonds heerlijk langs winkels en barretjes kunt lopen, richting Side stad. Bar met terras van het hotel, ligt aan de boulevard langs het strand, waar je tegen de avond van een mooie zonsondergang kunt genieten

Gereisd Met partner in oktober 2018

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.