Hotel Side Star Beach

9.4Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 567p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie over Side Star Beach Hotel

Het Side Star Beach Hotel scoort vooral hoog dankzij de centrale ligging in de Turkse badplaats Side. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het heerlijk, zachte zand met uitzicht op een prachtige, blauwe zee. De bestemming is geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud. De plaats Side is zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is, om die reden zie je veel gasten terugkeren naar het hotel. Benieuwd waarom dit hotel zo gewild is? Lees met ons mee om erachter te komen wat vakantiegangers enthousiast maakt over Side Star Beach.

Kamers en faciliteiten van het hotel

Slapen doe je hier in een schone en ruim opgezette kamer. Even ontspannen buiten je kamer? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Side Star Beach in Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Zo probeert het hotel je alleen handdoeken te laten wisselen wanneer deze echt vies zijn en dit minimaliseert de impact op het milieu. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all inclusive? Het is altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens, een concert en Turks eten. Op de vrijdagavond wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er is extra keuze aan eten. Dit zorgt gegarandeerd voor een topavond.

Het Side Star Beach Hotel scoort ook hoog op vriendelijke personeel. Alles wordt geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan wordt het gelijk opgelost. Als je minibar leeg is, als je handdoeken tekort hebt, of als je klachten hebt, geen probleem, alles wordt voor je opgelost. Kortom, het personeel is super in dit hotel. Veel vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptiemedewerker(s). Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging van het hotel in Side

De ligging van Hotel Side Star Beach is erg centraal, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden. Zo genieten gasten van Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is.

Op zoek naar een leuke excursie? Het tentje aan de overkant van de straat is waar je moet zijn. Daar wordt je door de Vakantieman geholpen om de leukste uitstapjes te vinden. Een leuke tip is bijvoorbeeld de dorpentocht bij het Taurus gebergte op 1400 meter. De tocht is prachtig en ook krijg je veel informatie van de reisleiders over van alles.

• Het centrum van Side ligt op 1 kilometer afstand.
  • Het vliegveld ligt op ongeveer 65 kilometer afstand.

Ben je enthousiast geworden over Side Star Beach. Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

1407 reviews over Hotel Side Star Beach

• 2019
    10A Roosendaal19-11-2019

Geweldig. Dikke 10 PLUS !!!!!!

geweldig hotel met zeer goed personeel Alle obers, schoonmaaksters ,balie medewerkers etc etc verdienen allemaal een dikke 10. Mustafa de chef kok een 10 plus!! In dit hotel is alles goed. Het is een kleiner hotel meteen aan het strand en wel een klein smal strandje maar met fantastische bedden. Kortom goed hotel zeker als je naar prijs/kwaliteit kijkt. Dichtbij oude centrum van Side met veel winkeltjes. Zelf nu al 6 x keer geweest en zeker niet de laatste keer. Nederlands sprekende medewerkster (Sevda) receptie is ook goud waard voor dit hotel.

Bedankt, hotel manager, 22-11-2019

Gereisd met partner in november 2019

• 10Jos de Bruijn13-11-2019

Super hotel en zeer vriendelijk personeel.

Dit hotel is top. Ben veel hotel,s in Turkije geweest. Maar dit hotel Side Star Beach behoort tot de top,de Service de gezelligheid en het geweldige eten. Direct aan het strand. Klasse.

Bedankt, hotel manager, 13-11-2019

• 9Cornelis Ivo ,en Maria09-11-2019

Goed gestuurd hotel, echt een aanrader

We zijn hier al voor de 8 maal in side ,we komen zo graag naar hier om de sfeer in het hotel en de rust die we nodig hebben na een paar maanden weer hard te werken komen we in april weer ,het is steeds thuiskomen voor ons bij onze lieve vrienden ,we hebben onze batterij weer opgeladen tot april en dan ook in Juni voor onze zomervakantie komen we weer naar onze goeie plek op de aarde en dat is het goede klimaat in Side ,lieve groeten aan onze vrienden ,alvast bedankt voor de goede service die we altijd krijgen en ook het personeel niet vergeten die hun meer dan 100% inzetten zodat alles op wieltjes loopt echt goed management en goede structuur

Bedankt, hotel manager, 11-11-2019

Gereisd met partner in november 2019

• 10Pieter C. Penning04-11-2019

Perfect

Voor de eerste keer waren wij in Hotel Side Star Beach. Het heeft ons aan niets ontbroken. Een perfecte kamer met uitzicht op zee, vriendelijk en behulpzaam personeel, fantastisch eten. Om met de koningin van Sjeba te spreken bij haar bezoek aan koning Salomo "de helft was mij maar verteld" Werkelijk aan te bevelen.

Bedankt, hotel manager, 06-11-2019

• 10Jaimy schaap26-10-2019

Aanrader!

Geweldig hotel, kleinschalig en dus persoonlijk. Perfecte ligging vlakbij boulevard en historische centrum op loopafstand. Nu 3x geweest en komen zeker vaker terug

• 9Bakker25-10-2019

Prachtig ressort, kamers super schoon, eten was super goed, vriendelijk personeel. Heerlijk aan de boulevard.

• 10W.Valke25-10-2019

Top vakantie, overal is aan gedacht. Top lokatie

Dit hotel is een topper onder de hotels. Een 10 is het hoogste cijfer, maar deze verdient een 11

• 10Hans de Koning24-10-2019

Gewoon een heel goed hotel, een aanrader!!!

We hebben een fantastische week gehad in Side Star Beach. De gastvrijheid, de service, geweldig goed

Bedankt, hotel manager, 24-10-2019

• 10Gonnie23-10-2019

fantastisch

Het is een zeer goed hotel met zeer vriendelıjk en behulpzaam personeel. Een heel schoon hotel met heel goed eten. Er is voor iedereen wel keus. Het animatieteam is ook super leuk. En in de omgeving genoeg te doen.

Bedankt, hotel manager, 24-10-2019

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9JW21-10-2019

Wij hebben het weer helemaal naar onze zin gehad !

Meer dan prima hotel; gericht op een ietwat ouder publiek, niet geschikt voor families met kinderen in de schoolgaande leeftijd. Dit is een hotel en geen resort met glijbanen etc. Strand zeer nabij, strandstoelen behoorlijk dicht op elkaar. Reserveren van strandstoelen vanaf de vroege uren is een vervelend probleem en kan irritaties veroorzaken. Veel gasten die hier al vele jaren naar toe gaan en dat zegt heel veel over dit gezellige hotel. Goede mix van vele landen.

Bedankt, hotel manager, 21-10-2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden