Hotel Side Star Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°21°
Hotel Side Star Beach
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Volgens jullie scoort Hotel Side Star Beach vooral hoog dankzij de centrale ligging. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het zand. Volgens familie Stulp is de bestemming geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud en is de plaats Side zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is. Benieuwd waarover reviewers nog meer enthousiast zijn bij Hotel Side Star Beach? Lees met ons mee.

Slapen doe je hier in een schone kamer. Wel schrijven sommigen dat de kamers wat gedateerd zijn en aan de kleine kant. Maar volgens jullie is er zoveel te doen dat je amper in je kamer bent.

Even ontspannen? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Hotel Side Star Beach Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Volgens jullie is het altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens en Turks eten. Ellen is enthousiast. ‘De vrijdagavond meegemaakt. Was grandioos. Dan wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er was heel veel keus aan eten. En als klapper een geweldig concert a la IL Divo muziek. Was een topavond.’

Waar Hotel Side Star Beach Turkije volgens reviewers ook hoog op scoort is het vriendelijke personeel. De ervaring van Sander: ‘Alles wordt gewoon geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan word het gelijk opgelost. Ik heb hier ook een goede vriend ontmoet (Hüseyin) die hier elke dag voor mij klaar gestaan heb bij alles wat we nodig hadden. Al is de minibar leeg of heb je liever wat anders, als je handdoeken tekort hebt,of heb je klachten wordt alles voor je opgelost. Personeel is super in dit hotel.’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptie- en guest relation medewerker. Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging

Reviews laten zien dat de ligging van Hotel Side Star Beach erg centraal is. Familie Bouman: ‘Familie Bouman: ‘De ligging van dit hotel is fantastisch, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden.’ Zo genieten gasten van Hotel Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is. Wel schrijven sommigen dat de bedjes dicht op elkaar staan.

Op zoek naar een leuke excursie? Volgens reviewer Annemarie is het tentje aan de overkant van de straat the place to be: ‘Voor uitstapjes moet je echt tegenover het Hotel bij Vakantieman zijn. Dorpen tocht naar te Taurus gebergte 1400 meter was prachtig en echt wat je verwacht van een dorps leven krijg je, en ook reisleiders vertellen over alles.’

11 reviews over Hotel Side Star Beach in het Nederlands

Grandioos

T.Wijdenes
11-7-2019

Een heel goed hotel met heel vriendelijk personeel.Een hotel direct aan de boulevard en aan het strand. Het eten is hier verrukkelijk.Je ziet er heel veel vaste gasten ,die er al vaker zijn geweest.Ik zelf was hier voor de negende keer.Eerst kwam ik hier met mijn lieve man ,maar die is helaas 8jaar terug gestorven.Twee jaar daarvoor waren wij er nog met ons hele gezin ,om ons 35 jarige huwelijksdag te vieren.Twee jaar later nadat mijn man is gestorven weer terug geweest met een zoon ,keer met vrienden en een keer met mijn dochter.En de laatste drie jaar alleen.Dit hotel voelt als thuiskomen

Gereisd Alleenreizend in juni 2019
Bedankt, hotel manager, 13-7-2019

Top Hotel

H.D. de Graaf
24-4-2019

Dit hotel is in één woord "Top". De mens zijn vriendelijk, Men heeft aandacht voor je en als er wat is wordt het geregeld . Het eten zeer afwisselend en heerlijk. mooi compact hotel . Direct aan de boulevard en maar 20 minuten lopen naar Side Het is niet het nieuwste hotel maar voor mij wel het beste.

Gereisd Alleenreizend in april 2019
Bedankt, hotel manager, 25-4-2019

ik kom zeker terug.

Hobbelink
14-2-2019

het hotel is heel gezellig. alle personeels zijn aardig iedereen kent elkaar en is behulpzaam. De bedden mogen wel veranders worden met de jaren mee zakt het een beetje door. Het eten is goed met veel keuze er is een goede service.

Gereisd Alleenreizend in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bedankt, hotel manager, Thu Feb 14 2019 11:55:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ineke Klopper -Wijdenes.
7-6-2018

Ik was voor de achtste keer in Side Star Beach. Kwam hier eerst mijn man en een keer met kinderen en schoondochters en schoonzoon voor ons 35 jarig huwelijk. Twee jaar later is mijn man overleden, en ben ik na twee jaar weer teruggekomen met zoon en schoondochter en nog een keer met mijn dochter. Dit voelde als thuiskomen.Je wordt hier zo verwend.😍 Het is echt een hotel waar de gasten graag terugkomen.Van mij krijgen ze een dikke tien.

Gereisd Alleenreizend in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bedankt, hotel manager, Wed Jul 04 2018 18:26:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastich

Wilma Liefkens
27-4-2018

Ik vond het geweldig. Ik heb geen aanmerkingen .Het is voor mij thuis komen.

Gereisd Alleenreizend in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezelligheid

Maria
26-2-2018

Side Star Beach is een kleinschalig All inclusıve hotel. Hierdoor is het erg gezellig en als je er vaker komt, wordt je herkend en als een VİP behandeld. Het eten is geweldig en goed verzorgd. De mensen zijn altijd beleefd en zeer vriendelijk. Vooral voor degenen die rust zoeken is dit een prima hotel, direct aan het strand.

Gereisd Alleenreizend in februari 2018

fantastisch

Gerda
28-11-2017

Een fijn gemoedelijk hotel, wel met een wat hoog senioren gehalte, voornamelijk Duitsers en Nederlanders. Het eten is heerlijk,kamers schoon en iedereen doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Goede service, je loopt zo vanuit de tuin het strand op en langs het wandelpad ben je zo in Side. Kortom, een aanrader!

ik heb 2 excursies gemaakt, 1 via de een bureau in het straatje ( goedkoop )en 1 via touroperator, die is ietwat duurder, maar uiteindelijk veel beter en uitgebreider met een goede gids.

Gereisd Alleenreizend in november 2017

Een geweldig en fantastich hotel.

T.Klopper-Wijdenes
20-6-2017

Ik vind alles zeer goed in dit hotel,was er voor de zevende keer.En dit keer voor het eerst alleen.Maar in dit hotel voelt het als thuiskomen.Het hele team is zo vriendelijk en aardig.Ga er zeer zeker weer naar terug.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super

daele monique
24-3-2016

ligging10 service10 eten10 kamers10 kindvriendelijkheid8.maar dit is te wijten aan mijn vertrekperiode.er waren bijna geen kinderen.idem animatie.ik ben er 8dagen geweest.desondanks inderdaad merendeels een bezetting van duitsers.ben ik totaal opgenomen geweest als belg en zal zeker terug gaan.voor mij is dit hotel super en ik kan het weten.turkije heeft voor mij geen geheimen

Gereisd Alleenreizend in februari 2016
bedankt, hotel manager, 10-4-2016

Hotel Management.

goed hotel

ineke
22-10-2015

Gunstig gelegen hotel, op loop afstand van Side. Schoon hotel, kamers niet erg groot en uitstekend eten, veel keuze, de Turkse avond is echt spectaculair. Maar ben je echt een zonaanbidder ben je niet echt goed hier. Bij zwembad en op strand bedjes erg dicht op elkaar. Smal strand en bij zwembar in voor-najaar niet hele dag zon!!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2015

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.