Hotel Side Star Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°21°
Hotel Side Star Beach
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Volgens jullie scoort Hotel Side Star Beach vooral hoog dankzij de centrale ligging. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het zand. Volgens familie Stulp is de bestemming geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud en is de plaats Side zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is. Benieuwd waarover reviewers nog meer enthousiast zijn bij Hotel Side Star Beach? Lees met ons mee.

Slapen doe je hier in een schone kamer. Wel schrijven sommigen dat de kamers wat gedateerd zijn en aan de kleine kant. Maar volgens jullie is er zoveel te doen dat je amper in je kamer bent.

Even ontspannen? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Hotel Side Star Beach Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Volgens jullie is het altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens en Turks eten. Ellen is enthousiast. ‘De vrijdagavond meegemaakt. Was grandioos. Dan wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er was heel veel keus aan eten. En als klapper een geweldig concert a la IL Divo muziek. Was een topavond.’

Waar Hotel Side Star Beach Turkije volgens reviewers ook hoog op scoort is het vriendelijke personeel. De ervaring van Sander: ‘Alles wordt gewoon geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan word het gelijk opgelost. Ik heb hier ook een goede vriend ontmoet (Hüseyin) die hier elke dag voor mij klaar gestaan heb bij alles wat we nodig hadden. Al is de minibar leeg of heb je liever wat anders, als je handdoeken tekort hebt,of heb je klachten wordt alles voor je opgelost. Personeel is super in dit hotel.’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptie- en guest relation medewerker. Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging

Reviews laten zien dat de ligging van Hotel Side Star Beach erg centraal is. Familie Bouman: ‘Familie Bouman: ‘De ligging van dit hotel is fantastisch, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden.’ Zo genieten gasten van Hotel Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is. Wel schrijven sommigen dat de bedjes dicht op elkaar staan.

Op zoek naar een leuke excursie? Volgens reviewer Annemarie is het tentje aan de overkant van de straat the place to be: ‘Voor uitstapjes moet je echt tegenover het Hotel bij Vakantieman zijn. Dorpen tocht naar te Taurus gebergte 1400 meter was prachtig en echt wat je verwacht van een dorps leven krijg je, en ook reisleiders vertellen over alles.’

133 reviews over Hotel Side Star Beach in het Nederlands

Geweldig resort!

Lammert Kalsbeek
29-8-2017

Super service aardige medewerkers en het eten erg lekker! Gezellige sfeer rondom en in het park !!

Gereisd Anders in augustus 2017

Super hotel!

Cecile Alers-Lurvink
30-5-2017

Een fantastisch mooi en luxe en kleinschalig hotel. Vanwege het ontbreken van glijbanen zijn er amper kinderen. Het eten is overvloedig, gevarieerd en smaakvol. Kamers zijn goed schoon en netjes. Balkon en badkamer zijn beide aan de kleine kant maar voldoen wel. Op loopafstand van Side. Wij hebben totaal niets gemerkt van de politieke onrust of dreigend sfeer. Absoluut de moeite waard dus.

Gereisd Anders in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het is hier geweldig

marloes
13-5-2017

het is een klein,hotel maar zo gezellig een super geweldig

vac gehad 😙😎😍

Gereisd Anders in mei 2017

super hotel!

Aimy Messing
26-4-2017

We zijn 8 dagen verbleven in Side star beach hotel. Een zeer goed prijs kwaliteit verhouding. Erg vriendelijk personeel mooie hotel kamer. En heerlijk eten met veel variatie. Mooie ligging en er is genoeg te doen voor jong en oud.

Gereisd Anders in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik heb het hier super

Wilhelmina van Kerkhof
9-3-2017

De mensen zijn hier zeer vriendelijk. Van het receptiepersoneel tot de bediening. Het animatieteam tot het kamer personeel . Het is super.

Gereisd Anders in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische vakantie

23-5-2016

het ıs hıer heel gezellıg, ıedereen ıs heel aardıg en behulpzaam. voor kınderen , jongeren en volwassenen zeer geschıkt. voor ıedereen ıs er wat wıls. het ıs zeker een aanrader. of je nou een rust vakantıe, uıtgaans vakantıe of survıval vakantıe wıl het ıs hıer allemaal. kamil en davıd zıjn hele leuke anımators. het eten ıs heerlıjk en veel keus. elke dag weer een ander buffet. tot volgend jaar !

Bedankt., hotel manager, 24-6-2016

Hotel Management.

Top vakantie gehad in een super goed hotel!!

9-5-2016

Schitterende vakantie gehad.Sevda zorgde voor een kamer in de nieuwbouw!Prachtige grote kamer met prima douche!We zijn hier 9 dagen als prinsessen behandeld,iedere vraag werd onmiddellijk door het personeel ingewilligd.We verbleven hier in all-inn formule met geweldig lekkere en uitgebreide buffetten.Ook het kraaknette onderhoud van het hotel dient vermeld te worden!!!! Een vakantie die voor herhaling vatbaar is! Prima locatie met strand vlakbij en op loopafstand van de stad en de winkeltjes en dit via een mooie promenade! Uitstekende service met een pluim voor Sevda die ons in perfect Nederlands kon te woord staan!Zeer vriendelijk en competent!!!Ook dank aan Victoria! Top gastronomie!!!!Hebben elke maaltijd genoten van de lekkere en uitgebreide buffetten.

Goede animatie

2-5-2016

Leuke tijd gehad in side star beach! Omdat wij in het laag seizoen gingen waren er veel ouderen, maar ik heb me prima vermaakt! Leuke animatie, Yagiz is egt een topper. Eten was super, veel variatie.. het weer was voor in de maand april heerlijk, laatste paar dagen zelfs 30 graden.

Hotel Management.

Super vakantie in een super hotel

1-5-2016

mooie tuin en lekker gelijk aan het strand fantastisch mooi en schoon hotel. de service is fantastisch en het personeel is altijd netjes en correct.het animatie team heeft goed zijn best gedaan, vooral Vlada en Yagiz doen heel veel voor de mensen en geven goede aandacht. alleen het water van het zwembad was wel erg koud

Top hotel

29-4-2016

Zeer gastvrij, en heel erg vriendelijk personeel Perfecte ligging, aan strand en op loopafstand van het centrum Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk! Wij waren meestal aan het strand! Wat we wel een minpuntje vonden dat de handdoeken s'morgens al om 7 uur op de ligstoelen bij het zwembad gelegd werden!

Gereisd Anders in april 2016

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.