Hotel Side Star Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°21°
Hotel Side Star Beach
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Volgens jullie scoort Hotel Side Star Beach vooral hoog dankzij de centrale ligging. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het zand. Volgens familie Stulp is de bestemming geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud en is de plaats Side zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is. Benieuwd waarover reviewers nog meer enthousiast zijn bij Hotel Side Star Beach? Lees met ons mee.

Slapen doe je hier in een schone kamer. Wel schrijven sommigen dat de kamers wat gedateerd zijn en aan de kleine kant. Maar volgens jullie is er zoveel te doen dat je amper in je kamer bent.

Even ontspannen? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Hotel Side Star Beach Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Volgens jullie is het altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens en Turks eten. Ellen is enthousiast. ‘De vrijdagavond meegemaakt. Was grandioos. Dan wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er was heel veel keus aan eten. En als klapper een geweldig concert a la IL Divo muziek. Was een topavond.’

Waar Hotel Side Star Beach Turkije volgens reviewers ook hoog op scoort is het vriendelijke personeel. De ervaring van Sander: ‘Alles wordt gewoon geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan word het gelijk opgelost. Ik heb hier ook een goede vriend ontmoet (Hüseyin) die hier elke dag voor mij klaar gestaan heb bij alles wat we nodig hadden. Al is de minibar leeg of heb je liever wat anders, als je handdoeken tekort hebt,of heb je klachten wordt alles voor je opgelost. Personeel is super in dit hotel.’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptie- en guest relation medewerker. Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging

Reviews laten zien dat de ligging van Hotel Side Star Beach erg centraal is. Familie Bouman: ‘Familie Bouman: ‘De ligging van dit hotel is fantastisch, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden.’ Zo genieten gasten van Hotel Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is. Wel schrijven sommigen dat de bedjes dicht op elkaar staan.

Op zoek naar een leuke excursie? Volgens reviewer Annemarie is het tentje aan de overkant van de straat the place to be: ‘Voor uitstapjes moet je echt tegenover het Hotel bij Vakantieman zijn. Dorpen tocht naar te Taurus gebergte 1400 meter was prachtig en echt wat je verwacht van een dorps leven krijg je, en ook reisleiders vertellen over alles.’

235 reviews over Hotel Side Star Beach in het Nederlands

Fantastisch!!!

angelique
8-9-2019

TOP hotel. Verzorging was uitstekend. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De excursies waren erg mooi en de moeite waard. Zeker een aanrader!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Bedankt, hotel manager, 9-9-2019

We komen zeker terug.

Joop H.
8-8-2019

Het hotel is prima, het hotel is heel schoon, het eten smaakt lekker. de kamers zijn prima netjes. We komen terug.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bedankt, hotel manager, Sat Aug 10 2019 13:56:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne Vakantie.

Wetting
8-8-2019

Het hotel is mooi en gezellig, het eten is lekker en qua varietie kan het wel meer maar het is wel voldoende, het zou wel leuk zijn dat de thema avond 2 keer in de week zou zijn.hygiene van het hotel is heel goed de oude gedeelte is een beetje gedateert maar de nieuwe gedeelte.we komen wel weer terug.

Bedankt, hotel manager, Sat Aug 10 2019 13:56:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Traveltroef

Wij komen zeker nog een keer terug

Gea
7-8-2019

Een mooi groot en nette hotel. De keuze in het eten was groot en lekker. Mooi zwembad en de straat oversteken en daar kom je bij een mooi strand. Het centrum van side is lekker dichtbij .

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
SEVDA, hotel manager, Fri Aug 09 2019 14:31:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management

Fantastisch/heerlijk super vakantie gehad.

Yvonne
1-8-2019

Hotel is prachtig, superschoon. Ontzettend lief en vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk en keus voor ieder wat wils. (Die gene die hier over klaagt zou ik willen zien aan hun eigen eettafel) . Dit was onze 1e keer hier, maar komen zeker terug. Word veel georganiseerd, kleindochter van 5 heeft genoten. HEERLIJK!!!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Bedankt, hotel manager, 3-8-2019

Hotel Management

Top- hotel op mooie locatie

C. Kemper
8-7-2019

Prachtig hotel, heerlijk eten en wat gezellig aan de boulevard en het strand van Side

Gereisd Met vrienden in september 2018
Bedankt, hotel manager, 9-7-2019

Hotel Management

voor de 1e en het was goed.

Behrens
4-7-2019

Het hotel is prima, het eten is goed en je hebt er veel keuze, het kamer was netjes en werd elke dag goed schoongemaakt. het openbare gebieden waren ook schoon. Het ligging is leuk en centraal. We komen vast wel weer terug.

Bedankt, hotel manager, Tue Jul 09 2019 12:56:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management

heel goed hotel en fantastisch personeel

piet -doreen- van gestel
29-6-2019

wij zijn voor de dertiende keer geweest en vinden het nog altijd heel fijn om daar te verblijven onze vrienden gerrie en pleuntje waren er voor de vijfde keer en vinden het heel fijn we gaan volgend jaar zeker weer naar side star beach

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Bedankt, hotel manager, 3-7-2019

thuiskomen in het buitenland

emmerik
28-6-2019

Voor de derde maal in 10 maanden geweest, deze keer met vrienden. Het was wederom een thuiskomen gevoel, ook voor de vrienden die hier voor de eerste keer waren.Het lijkt elke keer weer uitgebreider en beter. Ontzettend genoten van de service, het weer, het eten en drinken en de zeer gunstige ligging. We zijn al aan het plannen om in oktober weer terug te komen. We hebben onze bestemming voor de komende jaren gevonden want: "never change a winning team"!!

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Bedankt, hotel manager, 3-7-2019

Fantastisch.

Hans Beekhof
23-6-2019

Gewoon een heel goed hotel en vriendelijk personeel .ook bij de receptie word je goed geholpen.ik kom zeker hier terug.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bedankt, hotel manager, Sun Jun 23 2019 12:11:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.