Hotel Side Star Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°21°
Hotel Side Star Beach
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Volgens jullie scoort Hotel Side Star Beach vooral hoog dankzij de centrale ligging. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het zand. Volgens familie Stulp is de bestemming geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud en is de plaats Side zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is. Benieuwd waarover reviewers nog meer enthousiast zijn bij Hotel Side Star Beach? Lees met ons mee.

Slapen doe je hier in een schone kamer. Wel schrijven sommigen dat de kamers wat gedateerd zijn en aan de kleine kant. Maar volgens jullie is er zoveel te doen dat je amper in je kamer bent.

Even ontspannen? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Hotel Side Star Beach Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Volgens jullie is het altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens en Turks eten. Ellen is enthousiast. ‘De vrijdagavond meegemaakt. Was grandioos. Dan wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er was heel veel keus aan eten. En als klapper een geweldig concert a la IL Divo muziek. Was een topavond.’

Waar Hotel Side Star Beach Turkije volgens reviewers ook hoog op scoort is het vriendelijke personeel. De ervaring van Sander: ‘Alles wordt gewoon geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan word het gelijk opgelost. Ik heb hier ook een goede vriend ontmoet (Hüseyin) die hier elke dag voor mij klaar gestaan heb bij alles wat we nodig hadden. Al is de minibar leeg of heb je liever wat anders, als je handdoeken tekort hebt,of heb je klachten wordt alles voor je opgelost. Personeel is super in dit hotel.’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptie- en guest relation medewerker. Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging

Reviews laten zien dat de ligging van Hotel Side Star Beach erg centraal is. Familie Bouman: ‘Familie Bouman: ‘De ligging van dit hotel is fantastisch, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden.’ Zo genieten gasten van Hotel Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is. Wel schrijven sommigen dat de bedjes dicht op elkaar staan.

Op zoek naar een leuke excursie? Volgens reviewer Annemarie is het tentje aan de overkant van de straat the place to be: ‘Voor uitstapjes moet je echt tegenover het Hotel bij Vakantieman zijn. Dorpen tocht naar te Taurus gebergte 1400 meter was prachtig en echt wat je verwacht van een dorps leven krijg je, en ook reisleiders vertellen over alles.’

66 reviews over Hotel Side Star Beach in het Nederlands

Het is hier fantastisch

Fam Warbout
1-9-2019

Voor de 7de keer in dit fanatische hotel. Eten is heerlijk personeel geweldig overal behulpzaam. Zelfs voor onze kleindochter van 9 maanden was dit hier heel goed vertoeven. We gaan zeker weer terug volgend jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bedankt, hotel manager, Sun Sep 01 2019 12:32:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel.

Anouk
3-8-2019

Top hotel. Eeg vriendelijk en behulpzaam personeel. Als je wat wil vragen staan ze voor je klaar. En doen ze er alles aan je te helpen. Ook de kinderen die met elkaar wat gaan eten worden bediend. Eten is prima. Er is van alles en voor iedereen wel wat.

ligbedjes is een ding. Je moet er voor 7uur smorgens zijn om een plekje te hebben. Anders zit je de hele dag op een stoel bij het zwembad.

Het enige wat ik vind ontbreken is een lift voor rolstoel mensen die in en uit het zwembad willen. Er waren best wat rolstoelgangers. En die konden overal makkelijk komen. Maar het zwembad in en uit is dan wel een ding. Die moeten dan getild worden. En dat is best zwaar als je dat dag in dag uit moet doen.en ook voor de mensen zelf vervelend dat je dan zo afhankelijk moet zijn. Je hebt tenslotte vakantie.

2pp kamer +1 bed er bij. Kamer is erg klein. Je kan net langs het bed lopen. Maar je slaapt er alleen maar.

Bedankt, hotel manager, Wed Aug 07 2019 12:57:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben ons allemaal vermaakt van 1-73 jaar

Pam
12-7-2019

Gezellig hotel met vriendelijke service

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Bedankt, hotel manager, 13-7-2019

zeer goed hotel aanrader

Tımmy
10-1-2019

zeer mooıe wandelstreek met vele wınkels ın de buurt , een zeer goed en proper hotel waar echt voor de gasten word gezorgt

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019
Bedankt, hotel manager, 31-1-2019

Geweldig

Meri
11-9-2018

Prachtig hotel het was fantastisch Alles was perfect , wij hebben genoten , Reyhan van miniclub was ontzettend leuk met de kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Bedankt, hotel manager, 12-9-2018

Prima hotel

De Vries
24-8-2018

Wat fijn is van dit hotel is winkelstraat aan de zijkant ..boulavard aan de andere kant wat zo doorlopen is naar side centrum 15 min ..voor oudere mensen een fijne instap zwembad rolstoel vriendelijk..ontbijt prima ijsjes voor groot en klein lunch prima rond 15.30 pannenkoeken koekjes wafels en diner prima ..tuurlijk ben je er na wat dagen op uit gekeken maar dat heb je thuis toch ook wat eten we vandaag..white night erg veel energie ingestoken was mooi opgezet jammer genoeg om 16.00 waren ze alle bedjes rond het zwembad al aan het opruimen waardoor je of naar het strand moest of naar je kamer of nartuurlijk een stukkie lopen! Belgische mevrouw achter de receptie erg fijn ..personeel vond ik Oke..de animatie was slecht ze liepen maar tot het hekje van het grote bad ... show s avonds duurde niet lang mensen liepen weg.kinderen werden niet opgehaald met een leuk liedje of wat anders .Zwembad bedjes geen probleem om 9.30 nog vrij!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Bedankt, hotel manager, 27-8-2018

Geweldig

Femke
26-6-2018

Geweldig hotel, kleinschalig, fantastisch gelegen op loopafstand van het centrum, wat zeker de moeite waard is! Vriendelijke mensen. Gasten waren voornamelijk wat oudere mensen, Maar daardoor juist hele relaxte sfeer. Wij hebben een heerlijke week gehad en zouden zeker terugkomen!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018
Bedankt, hotel manager, 4-7-2018

Super!

Raanhuıs
20-12-2017

Personeel erg vriendelijk, eten erg goed, kamer goed schoon, miniclub kan beter ze hebben niet altijd tijd voor de kids, zijn meer bezig met de andere gasten.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

Fantastısch

P. Warbout
9-8-2017

We zijn hier voor het vierde jaar en het is helemaal top. Je hebt hier alles bıj de hand. Zwembad en strand is op loopafstand. Je steekt het straatje over en je bent er. Obers zijn zeer vrıendelijk. Kamers worden goed schoongemaakt. Er is veel keus in eten met wekelijks thema-avonden. De kleine van vier heeft het ontzettend naar zijn zin. Wij raden dit hotel iedereen aan. Enige is dat Wifi een verbeterpunt is.

Fantastisch hotel

Dieter en Diana
4-1-2017

Schoon hotel ,gevarieerd eten .Vriendelijk personeel.Het hotel ligt aan de boulevard met goede wandel mogelijkheden.We zijn er voor de derde keer en het blijft gezellig.Veel werk gemaakt voor de kerst en ook voor oud en nieuw.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bedankt., hotel manager, Tue Jan 10 2017 21:07:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management.

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.