Hotel Side Star Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°21°
Hotel Side Star Beach
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Volgens jullie scoort Hotel Side Star Beach vooral hoog dankzij de centrale ligging. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het zand. Volgens familie Stulp is de bestemming geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud en is de plaats Side zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is. Benieuwd waarover reviewers nog meer enthousiast zijn bij Hotel Side Star Beach? Lees met ons mee.

Slapen doe je hier in een schone kamer. Wel schrijven sommigen dat de kamers wat gedateerd zijn en aan de kleine kant. Maar volgens jullie is er zoveel te doen dat je amper in je kamer bent.

Even ontspannen? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Hotel Side Star Beach Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Volgens jullie is het altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens en Turks eten. Ellen is enthousiast. ‘De vrijdagavond meegemaakt. Was grandioos. Dan wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er was heel veel keus aan eten. En als klapper een geweldig concert a la IL Divo muziek. Was een topavond.’

Waar Hotel Side Star Beach Turkije volgens reviewers ook hoog op scoort is het vriendelijke personeel. De ervaring van Sander: ‘Alles wordt gewoon geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan word het gelijk opgelost. Ik heb hier ook een goede vriend ontmoet (Hüseyin) die hier elke dag voor mij klaar gestaan heb bij alles wat we nodig hadden. Al is de minibar leeg of heb je liever wat anders, als je handdoeken tekort hebt,of heb je klachten wordt alles voor je opgelost. Personeel is super in dit hotel.’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptie- en guest relation medewerker. Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging

Reviews laten zien dat de ligging van Hotel Side Star Beach erg centraal is. Familie Bouman: ‘Familie Bouman: ‘De ligging van dit hotel is fantastisch, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden.’ Zo genieten gasten van Hotel Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is. Wel schrijven sommigen dat de bedjes dicht op elkaar staan.

Op zoek naar een leuke excursie? Volgens reviewer Annemarie is het tentje aan de overkant van de straat the place to be: ‘Voor uitstapjes moet je echt tegenover het Hotel bij Vakantieman zijn. Dorpen tocht naar te Taurus gebergte 1400 meter was prachtig en echt wat je verwacht van een dorps leven krijg je, en ook reisleiders vertellen over alles.’

130 reviews over Hotel Side Star Beach in het Nederlands

Jannie Looman
31-8-2019

Wat een goed hotel,,zeker een aanrader! Wij waren er met 5 personen en er was altijd wel een plekje bij het zwembad en in de eetzaal. Het vrijdagavond buffet buiten rondom het zwembad ronduit fantastisch, alles zo mooi rood/wit versierd en zoveel keus met lekker eten. Ook de bediening overal goed,,zeer vriendelijk personeel,altijd even aardig. De ligging is ook perfect,met 15 minuten loop je langs de gezellige boulevard naar de oude stad Side. Animatie team leuk en zeker niet opdringerig. Kortom,,,,,een aanrader !!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Bedankt, hotel manager, 1-9-2019

Fantastisch, compleet

Henk Dubbink
19-8-2019

Goed hotel, prettig verblijf en goed animatieteam. Prima keuken.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bedankt, hotel manager, Tue Aug 20 2019 12:44:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management

In een woord super hotel

Alex Assen
15-8-2019

We zijn dit jaar voor de 29e keer in dit hotel. Het voelt voor ons als ons 2e huis. We komen hier met 2 gehandicapten kinderen. Het personeel is zoals altijd zeer behulpzaam met alles. Het eten is top lijkt dat het elk jaar beter wordt. De kamers zijn altijd schoon en nietjes. Ook als je speciale wensen hebt worden die opgelost. Daarom komen we hier al jaren Top Hotel.

Bedankt, hotel manager, Fri Aug 16 2019 13:46:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Saskia
9-8-2019

Het is een geweldig hotel. Ligt aan het strand. Je kunt er gezellig winkelen aan de boulevard of je kan ook naar oud side lopen hier ben je met 15 minuten. Via excursiebureau tegenover het hotel kun je leuke uitjes boeken voor een leuk prijsje. Het hotel is erg schoon en het personeel werkt erg hard, niks is ze teveel. En ook nog eens gevoel voor humor.

Bedankt, hotel manager, Sat Aug 10 2019 14:07:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management

Fantastische vakantie gehad, ook voor de kids!

Familie Huppen
8-8-2019

Perfecte locatie, aan het strand en vlakbij Side. Mensen van het hotel doen werkelijk heel hard hun best voor alle gasten. Animatie is top, de kids hebben genoten, Tugi en Viktoria en team bedankt voor de leuke animatie. ook de uitstapjes (geboekt via de vakantieman tegenover het hotel) waren erg betaalbaar en super geregeld. Wij komen hier volgend jaar zeker terug.

Bedankt, hotel manager, Sat Aug 10 2019 13:56:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volgend jaar weer!

Fam. van Oijen
5-8-2019

Geweldig hotel! Je merkt dat hier een goed management achter zit. Alles is goed geregeld, al het personeel van schoonmaak tot staf is zeer gemotiveerd om de gasten een zo prettig mogelijk verblijf te bezorgen. Als er vragen zijn kun je bij de nederlands sprekende Guest relation Sevda terecht en zei regelt het voor je. Liging van het hotel is perfect je staat binnen 50 meter op het strand en ongeveer 30 min. lopen tot Side centrum.

Bedankt, hotel manager, Mon Aug 05 2019 12:27:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

P M
28-5-2019

Ze moeten alleen goede zin mee nemen Voor de rest regelt het hotel alles. Alles was perfect!!! Wij gaan er zeker terug.😎

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Bedankt, hotel manager, 29-5-2019

Fantastisch en mooie ligging

Familie Ofman
25-5-2019

Fantastisch verblijf en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed hotel. Fantastische ligging. All-inclusive. Mooi zwembad. Leuke boulevard. Na late aankomst toch nog warme maaltijd mogen nuttigen, top! Bij laat vertrek (in ons geval) 19.15 uur, is het restaurant om 18.30 uur kunnen eten. Hotel heeft leuke entertainment. Kamers zeer schoon. Verrassend schoon sanitair, zowel bij beach-bar als in het hotel zelf. Op kamer is een mini-bar aanwezig die telkens wordt aangevuld. Ook kluisjes aanwezig. Badjassen en badslippers aanwezig. Handdoeken service ook top, elke dag schoon en voor bij zwembad/strand aparte badhanddoeken op te halen bij SPA. Kortom een topvakantie gehad!!

Bedankt, hotel manager, 26-5-2019

Fantastisch!

PAGM Merkx
18-5-2019

Wij zijn met ons gezin naar Side star beach geweest en hebben een geweldige vakantie gehad Het personeel is super aardig en behulpzaam Het eten was heerlijk Als je het hier niet naar je zin hebt dan heb je het nergens meer

Bedankt, hotel manager, 19-5-2019

Fantastisch hotel teleurstellende reis

Jacques
13-5-2019

Hotel krijgt een dikke 9 . Alles aanwezig , korte afstand naar Side centrum via boulevard . Mooi strand en zeer vriendelijk personeel . Voor oudere kinderen 16 plus niet veel te doen maar die konden zich weer vermaken in centrum Side . Wat minder was op deze reis tijden van de vlucht en dus verblijf . Vliegtuig met vertraging waardoor we pas om 22. 00 uur in het hotel waren . Eerste dag dus geen vakantie . Terugreis vlucht gewijzigd naar 06.00 uur dus opgehaald van het hotel om 02.00 uur . Vorige avond dus erg vroeg naar bed en dag 8 ook geen vakantie . Verder prima naar de zin gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Bedankt, hotel manager, Mon May 13 2019 13:53:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.