Hotel Side Star Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°21°
Hotel Side Star Beach
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Volgens jullie scoort Hotel Side Star Beach vooral hoog dankzij de centrale ligging. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het zand. Volgens familie Stulp is de bestemming geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud en is de plaats Side zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is. Benieuwd waarover reviewers nog meer enthousiast zijn bij Hotel Side Star Beach? Lees met ons mee.

Slapen doe je hier in een schone kamer. Wel schrijven sommigen dat de kamers wat gedateerd zijn en aan de kleine kant. Maar volgens jullie is er zoveel te doen dat je amper in je kamer bent.

Even ontspannen? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Hotel Side Star Beach Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Volgens jullie is het altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens en Turks eten. Ellen is enthousiast. ‘De vrijdagavond meegemaakt. Was grandioos. Dan wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er was heel veel keus aan eten. En als klapper een geweldig concert a la IL Divo muziek. Was een topavond.’

Waar Hotel Side Star Beach Turkije volgens reviewers ook hoog op scoort is het vriendelijke personeel. De ervaring van Sander: ‘Alles wordt gewoon geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan word het gelijk opgelost. Ik heb hier ook een goede vriend ontmoet (Hüseyin) die hier elke dag voor mij klaar gestaan heb bij alles wat we nodig hadden. Al is de minibar leeg of heb je liever wat anders, als je handdoeken tekort hebt,of heb je klachten wordt alles voor je opgelost. Personeel is super in dit hotel.’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptie- en guest relation medewerker. Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging

Reviews laten zien dat de ligging van Hotel Side Star Beach erg centraal is. Familie Bouman: ‘Familie Bouman: ‘De ligging van dit hotel is fantastisch, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden.’ Zo genieten gasten van Hotel Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is. Wel schrijven sommigen dat de bedjes dicht op elkaar staan.

Op zoek naar een leuke excursie? Volgens reviewer Annemarie is het tentje aan de overkant van de straat the place to be: ‘Voor uitstapjes moet je echt tegenover het Hotel bij Vakantieman zijn. Dorpen tocht naar te Taurus gebergte 1400 meter was prachtig en echt wat je verwacht van een dorps leven krijg je, en ook reisleiders vertellen over alles.’

45 reviews over Hotel Side Star Beach in het Nederlands

2008

SUBLIEM

Jan Rietberg
26-10-2008

Geweldige vacantie met familie van 14 personen. Onze 50-jarige trouwdag is een onvergetelijke dag geworden, mede dank zij bediening en koks (bij diner een mooi opgemaakte bruidstaart). Subliem. De bediening is vrolijk ,(kinder) vriendelijk en heeft veel humor. Kan dit hotel o.a. voor familievacanties aanbevelen.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!!!

Monique
20-10-2008

SUPER!!!!!!! Wij zijn met de hele familie begin oktober geweest. Geweldig hotel, perfecte ligging, zeer goed personeel, bijzonder goed eten.

Gereisd Familie in oktober 2008

heerlijk verzorgde week met vriendelijk personeel

Diane Kregting-Watson
20-10-2008

Voor het eerst in Turkije met het all-in concept geprobeerd. Het was super goed. Vooral een compliment voor het personeel en animatie wat heel hard voor een laag loon. Af en toe een fooitje geven is daar heel gewoon en heel erg welkom. Hotel ligt direct aan het strand, waar de man de bedden bewaakt of bezet houden. Hij is zeer behulpzaam voor de oudere mensen die er veel jaarlijks terugkomen. Het eten is heel erg uitgebreid en steeds netjes bijgevuld. Het personeel staat steeds voor je klaar. Bedankt voor alles. En ook een pluim voor de goede animatie. Leuke jongens die zich iedere dag weer voor 100% inzetten voor jong en oud. Voor ons geen camping gedoe meer. En het all-in is op deze manier veel goedkoper. De oude stad Side is op 15 min. loopafstand over het strand. Winkels volop. Wel goed afdingen! En neem ook eens thee als je dat wordt aangeboden in de winkel. Alle winkeliers in Side waren en bleven vriendelijk. Dat is op de markt wel anders.

zeer de moeite waard

huub schell
6-10-2008

ligging is zeer gunstig : aan het strand en langs de zee 15 minuten wandelen tot in side centrum. Eten zeer goed en zeer vriendelijk personeel

Gereisd Familie in oktober 2008

Topper!

Dominique & Rob en oudere kinderen + partners
27-9-2008

Zijn hier geweest van 27 augustus voor 15 dagen met 6 personen. Prima Hotel. Bediening Top. Animatie Top. In deze eriode erg warm (vochtigheid 92% !). Volgens de Turken is dit uitzonderlijk. Komen hier zeker terug maar dan voor maximaal 10 dagen. Hebben een rondleiding gehad in Hotel Side Star Park (zelfde eigenaar)wat ook erg mooi is maar Hotel Side Star Beach is gezeilliger. Minder groots opgezet.

Gereisd Familie in Sat Sep 27 2008 15:28:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een prima hotel

Luuk
30-8-2008

Zijn net terug van een week Side star. Een goed hotel. Eerste dag overboeking (blijkt vaker te gebeuren) maar ze compenseerde het goed. Kamers perfect en het hele hotel erg schoon. Wel het gebruikelijke gereserveer van zonnebedden wat wel irriteert en er wordt niets aan gedaan. Werd veel aan animatie gedaan, volgens mij wel goed maar daar kwam ik niet voor. Tijdens animatie was muziek vaak hard. Wil je echt rust dan is dit niet de goede plek. Verder meer dan lof

Wat een topper

A.Souwer
29-8-2008

Goed hotel, echter het bedienend personeel hoewel in de meeste gevallen hoogst vriendelijk spreken uitsluitend Turks wat nog wel eens tot rare dingen kan leiden. Verder zwembad top, strand top. Een min punt, op kamer 410 was de airco niet best, dat was jammer bij de hoge temperaturen die er waren.

Gereisd Familie in augustus 2008

Wij vonden dit een mooi hotel.

Fam. uit Maasbracht.
29-8-2008

Is ook wel logisch aangezien dit vorig jaar helemaal gerenoveerd was. Vriendelijk personeel, naast het strand,en vlak bij side centrum. Restaurant biedt volop keuze voor iedereen en voor diegene die hier nog wat te zeuren hebben dit ligt dan toch echt aan jezelf. Leuk animatieteam dat zich niet opdrong en jouw de keuze liet om mee te doen. Eerste dag overboeking maar hier werden we voor gecompenseerd door gratis kluis,bowling, wijn en fruit.

Super hotel

Peter en Lies
19-8-2008

Alles in het hotel was prima verzorgt.Erg vriendelijke bediening, leuke annimatie, prima kamers en een geweldige keuken.Jong en oud kan zich hier prima vermaken.Echt een aanrader voor gezinnen met jonge en oudere kinderen.Wij komen terug!!! Peter, Lisette, Tim, Roel en Paul

geweldig

fam. Ros
18-8-2008

voor ons was het de eerste keer in turkye, en kan zeggen dit was geweldig vriendelijk personeel en animatie was geweldig voor jong en oud. onze jongste van 3 heeft echt genoten van de spelletjes en het vertier met de animatie ,toppertje hoor die mascha. het eten was ook lekker en de aziatische en turkse avonden waren ook goed verzorgd,dus in 1 woord geweldig!!!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.