Hotel Side Star Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°21°
Hotel Side Star Beach
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Volgens jullie scoort Hotel Side Star Beach vooral hoog dankzij de centrale ligging. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het zand. Volgens familie Stulp is de bestemming geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud en is de plaats Side zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is. Benieuwd waarover reviewers nog meer enthousiast zijn bij Hotel Side Star Beach? Lees met ons mee.

Slapen doe je hier in een schone kamer. Wel schrijven sommigen dat de kamers wat gedateerd zijn en aan de kleine kant. Maar volgens jullie is er zoveel te doen dat je amper in je kamer bent.

Even ontspannen? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Hotel Side Star Beach Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Volgens jullie is het altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens en Turks eten. Ellen is enthousiast. ‘De vrijdagavond meegemaakt. Was grandioos. Dan wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er was heel veel keus aan eten. En als klapper een geweldig concert a la IL Divo muziek. Was een topavond.’

Waar Hotel Side Star Beach Turkije volgens reviewers ook hoog op scoort is het vriendelijke personeel. De ervaring van Sander: ‘Alles wordt gewoon geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan word het gelijk opgelost. Ik heb hier ook een goede vriend ontmoet (Hüseyin) die hier elke dag voor mij klaar gestaan heb bij alles wat we nodig hadden. Al is de minibar leeg of heb je liever wat anders, als je handdoeken tekort hebt,of heb je klachten wordt alles voor je opgelost. Personeel is super in dit hotel.’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptie- en guest relation medewerker. Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging

Reviews laten zien dat de ligging van Hotel Side Star Beach erg centraal is. Familie Bouman: ‘Familie Bouman: ‘De ligging van dit hotel is fantastisch, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden.’ Zo genieten gasten van Hotel Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is. Wel schrijven sommigen dat de bedjes dicht op elkaar staan.

Op zoek naar een leuke excursie? Volgens reviewer Annemarie is het tentje aan de overkant van de straat the place to be: ‘Voor uitstapjes moet je echt tegenover het Hotel bij Vakantieman zijn. Dorpen tocht naar te Taurus gebergte 1400 meter was prachtig en echt wat je verwacht van een dorps leven krijg je, en ook reisleiders vertellen over alles.’

729 reviews over Hotel Side Star Beach in het Nederlands

voorlopig geen andere bestemming

stef en froukje fictorie
17-9-2019

geen enkele klacht top locatie vriendelijk personeel schoon geweldig gelegen ons tweede huis volgend jaar weer maar dan 2 weken

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastisch resort met een dikke tien waardering

Ronald Pronk
16-9-2019

Gekozen voor Side Star Beach om eens lekker tot rust te kunnen komen. Dat is volledig gelukt, vooral dankzij het lieve vriendelijke personeel en leuke mensen van de animatie, teşekkür ederim. Vooraf veel gelezen over het hotel en vanwege de ligging en vele goede reviews uiteindelijk daar geboekt. N.a.v. de hoge cijfers was ik benieuwd naar daadwerkelijke situatie en beleving in het hotel. Uiteindelijk heb ook ik een hoog cijfer gegeven, alle punten inachtenemend. Het hotel ligt op loopafstand van het oude centrum van Side, via de leuke boulevard. De kamers in het oude gebouw (er is ook nieuwbouw achter het hotel) zijn iets verouderd maar de hygiene is uitstekend, vooral door de goede schoonmaak. Het eten is zeer divers en laat wat ons betreft niets te wensen over. Wij hebben veertien dagen lang iedere dag iets nieuws en lekkers gevonden. Hotel direct aan zee met mooi zwembad, top animatie met leuke shows en activiteiten. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bedankt, hotel manager, Mon Sep 16 2019 11:57:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management

Een heel fijn gemoedelijk resort met voor de deur

Mery galle
13-9-2019

Het was een fijn verblijf alleen jammer dat er veel oudere mensen zaten.heel vriendelijk personeel en op loopafstand naar het stadje Side met nog mooie oudheden

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Bedankt, hotel manager, 14-9-2019

Traveltroef

Volgende keer zo weer hiernaartoe

Tamara
11-9-2019

Het hotel heeft echt een perfecte ligging. Vlakbij Side stad (15 minuutjes lopen), en direct liggend aan een mooi strand. Dit is echt uniek, aangezien veel hotels niet aan een goed stuk strand liggen. De service is echt uitmuntend en het eten zeer goed en divers. Je hoeft echt niet uit eten te gaan om eens goed te eten. Het enige minpuntje is dat de kamers wel echt aan renovatie toe zijn. Op zich netjes ingericht, maar wel wat oud en daardoor muf.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Bedankt, hotel manager, 12-9-2019

fantastisch

Arnold
9-9-2019

Voor de eerste keer in dit hotel wel al eens in side star resort geweest, was ook goed bevallen. daarom voor dit hotel gekozen en geen seconde spijt gehad. alles prima in orde schone kamer, vriendelijk personeel en goed eten.

Bedankt, hotel manager, 10-9-2019

Hotel Management

Ben al voor de achtste keer geweest volgend jaar w

Ciska De Snoo
8-9-2019

Klein hotel ligt aan het strand en vriendelijke mensen in het hotel alleen jammer dat het helemaal op Duitsers is gericht terwijl er zo hoop Nederlanders zitten ze praten alle talen behalve nederlands en animatie valt tegen begint 21.00 en is 22.00 al afgelopen. Verder super hotel echt iets om een keer heen te gaan.

Bedankt, hotel manager, Mon Sep 09 2019 11:56:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Damhuis Bert
6-9-2019

Geweldig hotel en vooral geweldig en behulpzaam personeel ,obers zijn gezellig en de mensen van de keuken leveren super werk en voor de receptie en klanten service en vooral het Nederlands sprekende aanspreek punt kan ik alleen zeggen SUPER

Bedankt, hotel manager, 9-9-2019

TOP vakantie.

Goemaere J
4-9-2019

TOP hotel. Prachtig gelegen op 15 minuten van het oude Side. Zeer goede ontvangst . Men komt er THUIS . TOP personeel. Mooie kamers met alles wat men nodig heeft. Zeer goede keuken. Altijd vers , warm en voldoende. En vooral zeer lekker .

Bedankt, hotel manager, Wed Sep 04 2019 13:14:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Harijet esselink
31-8-2019

Het is zo heerlijk.. Lieve obers ..schone kaners en heerlijk eten

Gereisd Met partner in september 2018
Bedankt, hotel manager, 1-9-2019

Hotel Management

We komen zeker terug !!!!

Heike
27-8-2019

Het hotel is zeer mooi we zşjn zeer tevreden we komen zeker weer terug.

Bedankt, hotel manager, 27-8-2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.