Hotel Side Star Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°21°
Hotel Side Star Beach
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Volgens jullie scoort Hotel Side Star Beach vooral hoog dankzij de centrale ligging. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het zand. Volgens familie Stulp is de bestemming geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud en is de plaats Side zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is. Benieuwd waarover reviewers nog meer enthousiast zijn bij Hotel Side Star Beach? Lees met ons mee.

Slapen doe je hier in een schone kamer. Wel schrijven sommigen dat de kamers wat gedateerd zijn en aan de kleine kant. Maar volgens jullie is er zoveel te doen dat je amper in je kamer bent.

Even ontspannen? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Hotel Side Star Beach Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Volgens jullie is het altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens en Turks eten. Ellen is enthousiast. ‘De vrijdagavond meegemaakt. Was grandioos. Dan wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er was heel veel keus aan eten. En als klapper een geweldig concert a la IL Divo muziek. Was een topavond.’

Waar Hotel Side Star Beach Turkije volgens reviewers ook hoog op scoort is het vriendelijke personeel. De ervaring van Sander: ‘Alles wordt gewoon geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan word het gelijk opgelost. Ik heb hier ook een goede vriend ontmoet (Hüseyin) die hier elke dag voor mij klaar gestaan heb bij alles wat we nodig hadden. Al is de minibar leeg of heb je liever wat anders, als je handdoeken tekort hebt,of heb je klachten wordt alles voor je opgelost. Personeel is super in dit hotel.’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptie- en guest relation medewerker. Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging

Reviews laten zien dat de ligging van Hotel Side Star Beach erg centraal is. Familie Bouman: ‘Familie Bouman: ‘De ligging van dit hotel is fantastisch, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden.’ Zo genieten gasten van Hotel Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is. Wel schrijven sommigen dat de bedjes dicht op elkaar staan.

Op zoek naar een leuke excursie? Volgens reviewer Annemarie is het tentje aan de overkant van de straat the place to be: ‘Voor uitstapjes moet je echt tegenover het Hotel bij Vakantieman zijn. Dorpen tocht naar te Taurus gebergte 1400 meter was prachtig en echt wat je verwacht van een dorps leven krijg je, en ook reisleiders vertellen over alles.’

We hebben een aantal aanbieders voor Side Star Beach voor je op een rij gezet:

2007

Voor mij is Side Star en Side star Park het zuster hotel ,

francoise vanhaesebrouck
20-1-2007

Voor mij is Side Star en Side star Park het zuster hotel de beste hotels in side op gebied van vriendelijkheid,onthaal, zwembaden, ligging direct aan het strand , in de zomer de watersporten. Ik ga gemiddeld 8 keer per jaar naar een van die 2 hotels. Zowel als zakenreis als voor vakantie. Ik twijfel nooit als ik in Side moet zijn daar te boeken.

Gereisd Zakelijk in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.