Hotel Side Star Beach

Hotel Side Star Beach
9,1

77 tips over Hotel Side Star Beach

Jolanda, 5-11-2017
Als je een heerlijke ervaring wil hebben van de Hamam moet je echt naar Ufo de Vakantieman tegenover de hotel gaan. Sauna, stoombad, zoutbad, shuimmassage, oliemassage, heerlijke ervaring waarbij je je echt vertroeteld voelt...En alles voor maar €15...
Mike, 9-10-2017
Ben je in het hotel en wil je ergens een dagje op avontuur of iets leuks doen. Ik raad je tony macaroni aan. En rij je met een open jeep. Neem een stof doek voor je mond mee ;)
Kimmie, 28-8-2017
Als je excursies wil maken boek die dan zeker bij de Ufovakantieman rechtover de ingang van het hoofd ingang van het hotel. Het zijn zeer goed verzorgde en betaalbare excursies. Hij geeft je goede informatie in het Nederlands en ook eerlijk wat niet van alle aanbieders van excursies kan gezegd worden. Zeker een aanrader.

Margreet, 28-8-2017

Excursie boeken?

Niet doen bij reisorganisatie, maar bijvoorbeeld bij de vakantieman. Dit is een boekingskantoortje tegenover de hoofdingang van het hotel. De eigenaar spreekt goed Nederlands en je betaalt de helft van de prijs die je reisorganisatie vraagt.

Tillan, 14-8-2017

toen wij(ik(17) en mijn moeder(39)) daar waren, hebben we alle excursies en activiteiten buiten het hotel geboekt, want de hotel prijzen leken ons te duur.

Tegenover het hotel is Ufo Vakantieman te vinden, buiten zijn lage prijzen en vriendelijkheid om spreekt hij vloeiend Nederlands.

we waren zo tevreden met hem dat we alles bij hem geboekt hebben!!

wilmaenleo, 19-9-2015

Boek je excursies bij de UFO vakantieman! Het kleine kantoortje ligt tegenover de ingang van Side Starbeach. Wij boekten daar de cabriotocht, een dagje Antalya en een dagje een boottocht over rivier de Manavgat, de zee en een bezoek aan de markt van Manavgat. Bij een tweetal excursies was een goede lunch inbegrepen. Totale kosten voor 2 personen € 90.-

De excursies waren supergoed verzorgd. Opstappen en terugafzetten bij hotel Side starbeach. Een echte aanrader!!

Henri, 4-8-2015

Ook dit jaar weer enkele uitstapjes geboekt via reisbureau Toni, direct naast het hotel: citytrip Antalya en diepzeeduiken in Alanya.

Wederom geen cent teveel betaald en daarnaast prima geadviseerd door Toni zelf, niet in het Nederlands, maar in een wonderlijke combinatie van Europese talen die iedereen verstaat en door Toni zelf als "Tonisch" wordt beschreven. Goed geregeld en dus zeker een bezoekje waard!

M.vr.gr. Henri, op vakantie met totaal 2 volwassenen en 2 pubers.

Xantha Jacobs, 16-7-2015
Voor ons een aangename verassing is dat er 's avonds popcorn op tafel kwam, zo rond een uur of 9. Als je dit niet krijgt, gewoon naar de bar lopen en om vragen! Als je van Malibu (cola) houdt om 'Coconut Cola' vragen, dit is namelijk de locale Malibu die erbij in zit. Verder zijn er ook Coctails bij in begrepen, en is de lunch bij de Beachbar de moeite waard! En mocht er een Turkse avond zijn op het hotel, SLA DEZE NIET OVER! Wat was dat een geweldige ervaring! Het eten verdient daar een 10+++!
Mike, 3-7-2015
Ga naar Sultan Hamam, het zit in het straatje naast het hotel. Goede service en voor een mooie prijs! ( 20 euro p.p )
Marıeke, 28-6-2015
Ga een keer eten bıj Aphrodıte

Onze bezoekers bekeken ook: