Hotel Side Star Beach

Hotel Side Star Beach
9,3

82 tips over Hotel Side Star Beach

Annemarie, 2-12-2018
Voor uitstapjes moet je echt tegenover het Hotel bij Vakantieman zijn. Dorpen tocht naar te Taurus gebergte 1400 meter was prachtig en echt wat je verwacht van een dorps leven krijg je, en ook reisleiders vertetellen over alles, Manavgat boot tocht met eten, alleen maar voor €10, waterval moet je € 3,50 ( entree + heen te brengen geld ) extra betalen, maar hij verteld het duidelijk...
Jo, 22-11-2018
Verblijven in star beach en tripje geboekt bij de vakantieman aan de overkant naar manvagat met boottocht met lunch . Ook naar de watervallen ,waar wij 3:50 euro apart moesten betalen terwijl aan de kassa staat 6tlira!!!
Monique, 24-8-2018

Wil je gebruik maken van een hamam, schuin tegenover de ingang van het hotel zit "sultan hamam" voor 20 euro heb je een hamam (scrub en zeepmassage) daarna een masker en vervolgens nog een olie massage. Kleinschalig van opzet maar, je kunt hier met zijn 2-en tegelijk van genieten. Heerlijk!

Embre en Jihan zijn top!

We hebben een aantal aanbieders voor Side Star Beach voor je op een rij gezet:

Abel en Sandy, 27-5-2018
Wij hebben een heerlijk verblijf in Side gehad. Mocht je een excursie of iets dergelijks willen boeken, doe dat dan niet bij de reisorganisatie, maar bij Ufo de Vakantieman. De excursies / hamam is precies hetzelfde, je betaald alleen vele malen minder. Zo jou je meer geld over om aan andere dingen uit te geven :-) Ufo is een Turkse man die goed Nederlands spreekt.
Helene, 2-5-2018
Als je een excursie wilt boeken, ga dan zeker naar Ufo de vakantieman. Recht tegenover de ingang van het hotel. Zeer vriendelijk en eerlijke Nederlandse sprekende man. Goede reisleiding en zeer betaalbaar.
Jolanda, 5-11-2017
Als je een heerlijke ervaring wil hebben van de Hamam moet je echt naar Ufo de Vakantieman tegenover de hotel gaan. Sauna, stoombad, zoutbad, shuimmassage, oliemassage, heerlijke ervaring waarbij je je echt vertroeteld voelt...En alles voor maar €15...

Mike, 9-10-2017
Ben je in het hotel en wil je ergens een dagje op avontuur of iets leuks doen. Ik raad je tony macaroni aan. En rij je met een open jeep. Neem een stof doek voor je mond mee ;)
Kimmie, 28-8-2017
Als je excursies wil maken boek die dan zeker bij de Ufovakantieman rechtover de ingang van het hoofd ingang van het hotel. Het zijn zeer goed verzorgde en betaalbare excursies. Hij geeft je goede informatie in het Nederlands en ook eerlijk wat niet van alle aanbieders van excursies kan gezegd worden. Zeker een aanrader.
Margreet, 28-8-2017

Excursie boeken?

Niet doen bij reisorganisatie, maar bijvoorbeeld bij de vakantieman. Dit is een boekingskantoortje tegenover de hoofdingang van het hotel. De eigenaar spreekt goed Nederlands en je betaalt de helft van de prijs die je reisorganisatie vraagt.

Tillan, 14-8-2017

toen wij(ik(17) en mijn moeder(39)) daar waren, hebben we alle excursies en activiteiten buiten het hotel geboekt, want de hotel prijzen leken ons te duur.

Tegenover het hotel is Ufo Vakantieman te vinden, buiten zijn lage prijzen en vriendelijkheid om spreekt hij vloeiend Nederlands.

we waren zo tevreden met hem dat we alles bij hem geboekt hebben!!

We hebben een aantal aanbieders voor Side Star Beach voor je op een rij gezet: