Hotel Side Royal Palace

Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°20°
Hotel Side Royal Palace
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Side Royal Palace voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Side Royal Palace in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Peter Huisman
26-7-2019

Fantastisch hotel waar je nog echt als gast behandeld wordt. Top locatie. Genoten van een heerlijke vakantie.

Voor ons niet meer!!!

Peters
30-6-2019

Hotel is schoon en netjes, kamer in orde. Eten is vaak hetzelfde en lauw, geen ruimte om te grillen- pizza’s worden vers gebakken maar zijn snel koud doordat ze te veel van te voren maken. Om buiten te kunnen eten moet je op tijd op het terras aanwezig zijn, slechts 1 bar buiten die ook voor de 2 verspreide ( kleine ) zwembaden zijn. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De buitenruimte ligt diep en word omgeven door hoge muren en pal erachter hebben ze een luxere versie van royal palace gebouwd. De mensen die hier verblijven moesten via het grote terras (loopbruggetje) handdoeken ed. In het souterrain van ons verblijf ophalen. Daar verschillende faciliteiten in het luxe gedeelte nog niet af waren?? Er rijd 1 busje van en naar het strand voor beide hotels. Strand is ruim en netjes, genoeg ligbedden en schaduw plekken. Strandbar is groot, ook hier lauwe soms koude gerechten( hamburgers frietjes). Eerdere revieuws kloppen, geen 5 ⭐️

Gereisd Met partner in juni 2019

Super

Sevval
28-6-2019

De klantvriendelijkheid in dit hotel was geweldig. Heb super veel gelachen door Yunus abi van het animation team. Kerem en Benji ook van het animation team waren ook super grappig en klantvriendelijk en konden goed dansen. Door het hele animation team voelde ik me thuis in het hotel. Ook de andere werknemers waren super klantvriendelijk. Het hotel is super netjes en het is een lekker verblijf.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk tevreden

Kenan
3-5-2019
  • Bewegbewijzering in het hotel kan beter, soms onlogische route…
  • Service touroperator?? Die is er gewoon niet! Geen duidelijke vertrek tijden etc…
  • Bagage jongeman is te aanwezig (€)
  • Strand: prima
  • Buitenzwembad: koud, klein, ligstoelen te dicht bij elkaar op elkaar…
  • Airco: centrale bediening, waarom?
  • Familiekamer: zonder airco is de eerste kamer-gelijk bij de ingang waardeloos…geen lucht, geen raam, een marteling om te slapen/verblijven
  • Hygiëne/schoonheid: schoon hotel, er wordt continue met man en macht gewerkt om hele dag door het hotel schoon te houden
  • Obers: schoon, geschoren, netjes gekleed, fris… spreken bijna alle talen, weliswaar niet super maar je kunt goed communiceren…helaas loopt men harder bij €’s, in zo’n hotel 5+* moet het volgens niet uit maken, ongeacht trinkgeld …
  • Muziek/herrie: te veel hotels op elkaar, muziek van 3 hotels (van Side Royal 2 soorten) muziek door elkaar… enorme bas die door het h
Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Herhaling vatbaar

Hendrik De Ruyck
22-11-2018

Super hotel en zeer lekkere turkse keuken, mooie kamers en een tof strand met bar en restaurant.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Fantastisch Hotel alles naar wens wij komen terug

Mia
6-10-2018

Alles was dik in orde, eten was super vooral het avond eten zoveel keus, we hebben een Aziatische avond gehad dat was buiten gewoon alles zo mooi klaar gemaakt, ook aan het strand kon je lekker a la cart eten, animatie was een gezellig team, leuk oktober fest met schuimparty gehad, wij hebben geen min punten super vriendelijk personeel, ook met de Guest relation kon je een leuke babbel maken

Gereisd Met partner in september 2018

Niet voor herhaling

Koppel belgen
18-6-2018

Mooi interieur,vriendelijke bediening,avond eten zeer gevarieerd,kamer ok,custumer service zeer goed. Ontbijt en middag eten altijd hetzelfde,geen variatie. Centrale airco ,muziek aan het zwembad oorverdovend ,ligstoelen staan tegen elkaar en zwembad zeer klein,het ligt in de diepte en is ook nog eens volledig ingesloten door de omringende hotels ,waarvan je dan ook naargelang je kamer ligt hun boenke ,boenke,muziek moet bij nemen. Hotel staat niet op de lijst die touroperator bezoekt, dus je weet van niets en voor de terug keer ,heb je het raden wanneer ze je komen ophalen. Geen service van touroperator

Gereisd Met partner in juni 2018

Gewoonweg top

marc&sonia westende
21-5-2018

Alles was dik in orde. Lekker eten Mooie dijk gewoontop vakantie gehad. wie klaagt zijn zagers en zijn niets gewoon.

Leuke vakantie.

Wim & Diane
28-4-2018

Kamer zeezicht geboekt en ook gekregen. Mooie kamer MAAR geen individuele airco. Slapen was moeilijk wegens de warmte (29°C). Het raam open zetten was ook niet te doen omdat de kamers met zeezicht aan de straatzijde liggen dus veel nachtlawaai. En bij ons was het dan nog maar de maand april. Spijtig want verder super vriendelijk personeel, alles zeer proper en lekker eten. Het zwembad was wel koud maar dat lijkt overal in Turkije zo te zijn. Als er airco op de kamer zou zijn gingen we er zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed maar volgende keer een ander hotel

Patje VM
26-9-2017

Eten was goed - kamer was proper. Aan de lobby bar een goede service. Service in restaurant van sommige obers was ondermaats. Sommige deden hun werk goed en zichtbaar met hart en ziel, maar andere wilden enkel Duitse gasten bedienen. Wanneer mijn biertje bij mijn eten leeg was moest ik bijna smeken voor een ander - de duitsers hun glas was nog meer dan half vol en er stond al een nieuw. En het kan zeker niet zijn dat ze te weinig drinkgeld kregen want die truc voor een goede bediening ken ik zelf ook al. Wanneer ik vergelijk met de vorige jaren in een ander hotel, dan is het verschil heel groot.

Gereisd Met vrienden in september 2017

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Regionaal, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Royal Palace in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Royal Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.