Hotel Side Royal Palace

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°12°
Hotel Side Royal Palace
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Side Royal Palace voor je op een rij gezet:

Laatste review

Herhaling vatbaar

Hendrik De Ruyck,
22-11-2018

Super hotel en zeer lekkere turkse keuken, mooie kamers en een tof strand met bar en restaurant.

Kenmerken

15 reviews over Hotel Side Royal Palace in het Nederlands

Herhaling vatbaar

Hendrik De Ruyck,
22-11-2018

Alles was dik in orde, eten was super vooral het avond eten zoveel keus, we hebben een Aziatische avond gehad dat was buiten gewoon alles zo mooi klaar gemaakt, ook aan het strand kon je lekker a la cart eten, animatie was een gezellig team, leuk oktober fest met schuimparty gehad, wij hebben geen min punten super vriendelijk personeel, ook met de Guest relation kon je een leuke babbel maken

Niet voor herhaling

Koppel belgen,
18-6-2018

Mooi interieur,vriendelijke bediening,avond eten zeer gevarieerd,kamer ok,custumer service zeer goed.

Ontbijt en middag eten altijd hetzelfde,geen variatie. Centrale airco ,muziek aan het zwembad oorverdovend ,ligstoelen staan tegen elkaar en zwembad zeer klein,het ligt in de diepte en is ook nog eens volledig ingesloten door de omringende hotels ,waarvan je dan ook naargelang je kamer ligt hun boenke ,boenke,muziek moet bij nemen.

Hotel staat niet op de lijst die touroperator bezoekt, dus je weet van niets en voor de terug keer ,heb je het raden wanneer ze je komen ophalen.

Geen service van touroperator

Gewoonweg top

marc&sonia westende,
21-5-2018

Alles was dik in orde.

Lekker eten

Mooie dijk

gewoontop vakantie gehad.

wie klaagt zijn zagers en zijn niets gewoon.

Leuke vakantie.

Wim & Diane,
28-4-2018

Kamer zeezicht geboekt en ook gekregen. Mooie kamer MAAR geen individuele airco. Slapen was moeilijk wegens de warmte (29°C). Het raam open zetten was ook niet te doen omdat de kamers met zeezicht aan de straatzijde liggen dus veel nachtlawaai. En bij ons was het dan nog maar de maand april. Spijtig want verder super vriendelijk personeel, alles zeer proper en lekker eten. Het zwembad was wel koud maar dat lijkt overal in Turkije zo te zijn. Als er airco op de kamer zou zijn gingen we er zeker nog eens terug.

Goed maar volgende keer een ander hotel

Patje VM,
26-9-2017

Eten was goed - kamer was proper. Aan de lobby bar een goede service.

Service in restaurant van sommige obers was ondermaats. Sommige deden hun werk goed en zichtbaar met hart en ziel, maar andere wilden enkel Duitse gasten bedienen. Wanneer mijn biertje bij mijn eten leeg was moest ik bijna smeken voor een ander - de duitsers hun glas was nog meer dan half vol en er stond al een nieuw. En het kan zeker niet zijn dat ze te weinig drinkgeld kregen want die truc voor een goede bediening ken ik zelf ook al. Wanneer ik vergelijk met de vorige jaren in een ander hotel, dan is het verschil heel groot.

kan beter

deschamps,
25-8-2017

eten zeker geen 5 sterren waard

super

bert,
16-6-2017

Mooi hotel eten en drinken super zelfs bus naar strand enige nadeel is dat airco niet heledag beschikbaar is.

De juwelier/ brillenwinkel was zeer goed in advies en geeft eerlijke prijzen servies bij hen was zeer goed. Aanrader.

Side Royal Palace HOTEL & SPA Management.

goed maar niet voor herhaling

denise,
3-5-2017

het hotel is mooi en goed onderhouden, het is goed gelegen , maar het minpunt zijn de buffetten, weinig buffetten geen variatie , zowel het ontbijt alle dagen hetzelfde, middag de helft van s'avonds, het personeel is toppie

Top

Wibija
28-8-2016

Super vakantie gehad. 11 dagen verbleven. Hotel eerste indruk super. Receptie vriendelijk, alleen uitchecken niet, maar ligt er maar net aan wie er staat. Personeel kan je hebben hoe je ze hebben wilt, werden zelfs op onze balkon bediend. Zwembad oogt kleiner, maar genoeg bedjes en als je in het water bent merk je er niks van dat het klein is. Strand meer dan perfect, eten vanaf de kaart bediening aan tafel, super bediening. Kamer (maisonnette/familiekamer) ruimte genoeg, bed wat hard, maar heerlijk geslapen. Mensen ga van jullie eigen indruk uit en niet wat andere ervan vinden. Ontdek het zelf. Wij praten ook uit onze eigen ervaring en mensen... thuis hebben we het slechter, want ik kook niet zoveel verschillende gerechten op een dag...dus wie het slecht heeft gehad die moeten gewoon thuisblijven en nooit meer op vakantie.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Royal Palace in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Royal Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.