Hotel Side Royal Palace

Hotel Side Royal Palace

We hebben een aantal aanbieders voor Side Royal Palace voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Side Royal Palace in het Nederlands

Niet voor herhaling

Koppel belgen
18-6-2018

Mooi interieur,vriendelijke bediening,avond eten zeer gevarieerd,kamer ok,custumer service zeer goed.

Ontbijt en middag eten altijd hetzelfde,geen variatie. Centrale airco ,muziek aan het zwembad oorverdovend ,ligstoelen staan tegen elkaar en zwembad zeer klein,het ligt in de diepte en is ook nog eens volledig ingesloten door de omringende hotels ,waarvan je dan ook naargelang je kamer ligt hun boenke ,boenke,muziek moet bij nemen.

Hotel staat niet op de lijst die touroperator bezoekt, dus je weet van niets en voor de terug keer ,heb je het raden wanneer ze je komen ophalen.

Geen service van touroperator

Gewoonweg top

marc&sonia westende
21-5-2018

Alles was dik in orde.

Lekker eten

Mooie dijk

gewoontop vakantie gehad.

wie klaagt zijn zagers en zijn niets gewoon.

Leuke vakantie.

Wim & Diane
28-4-2018

Kamer zeezicht geboekt en ook gekregen. Mooie kamer MAAR geen individuele airco. Slapen was moeilijk wegens de warmte (29°C). Het raam open zetten was ook niet te doen omdat de kamers met zeezicht aan de straatzijde liggen dus veel nachtlawaai. En bij ons was het dan nog maar de maand april. Spijtig want verder super vriendelijk personeel, alles zeer proper en lekker eten. Het zwembad was wel koud maar dat lijkt overal in Turkije zo te zijn. Als er airco op de kamer zou zijn gingen we er zeker nog eens terug.

BeachCheck

Goed maar volgende keer een ander hotel

Patje VM
26-9-2017

Eten was goed - kamer was proper. Aan de lobby bar een goede service.

Service in restaurant van sommige obers was ondermaats. Sommige deden hun werk goed en zichtbaar met hart en ziel, maar andere wilden enkel Duitse gasten bedienen. Wanneer mijn biertje bij mijn eten leeg was moest ik bijna smeken voor een ander - de duitsers hun glas was nog meer dan half vol en er stond al een nieuw. En het kan zeker niet zijn dat ze te weinig drinkgeld kregen want die truc voor een goede bediening ken ik zelf ook al. Wanneer ik vergelijk met de vorige jaren in een ander hotel, dan is het verschil heel groot.

kan beter

deschamps
25-8-2017

eten zeker geen 5 sterren waard

Super schönes Hotel

Klaus Krueger
12-7-2017

Klein aber fein,sehr gut geführtes Hotel

super

bert
16-6-2017

Mooi hotel eten en drinken super zelfs bus naar strand enige nadeel is dat airco niet heledag beschikbaar is.

De juwelier/ brillenwinkel was zeer goed in advies en geeft eerlijke prijzen servies bij hen was zeer goed. Aanrader.

Side Royal Palace HOTEL & SPA Management.

goed maar niet voor herhaling

denise
3-5-2017

het hotel is mooi en goed onderhouden, het is goed gelegen , maar het minpunt zijn de buffetten, weinig buffetten geen variatie , zowel het ontbijt alle dagen hetzelfde, middag de helft van s'avonds, het personeel is toppie

Top

Wibija
28-8-2016

Super vakantie gehad. 11 dagen verbleven. Hotel eerste indruk super. Receptie vriendelijk, alleen uitchecken niet, maar ligt er maar net aan wie er staat. Personeel kan je hebben hoe je ze hebben wilt, werden zelfs op onze balkon bediend. Zwembad oogt kleiner, maar genoeg bedjes en als je in het water bent merk je er niks van dat het klein is. Strand meer dan perfect, eten vanaf de kaart bediening aan tafel, super bediening. Kamer (maisonnette/familiekamer) ruimte genoeg, bed wat hard, maar heerlijk geslapen. Mensen ga van jullie eigen indruk uit en niet wat andere ervan vinden. Ontdek het zelf. Wij praten ook uit onze eigen ervaring en mensen... thuis hebben we het slechter, want ik kook niet zoveel verschillende gerechten op een dag...dus wie het slecht heeft gehad die moeten gewoon thuisblijven en nooit meer op vakantie.

Heerlijke vakantie!

Fam. Doorzon
6-8-2016

Mooi hotel, wij kregen als gezin met 2 kinderen een prachtige ruime familiekamer bestaande uit 2 kamers met een gangetje ertussen en 2 badkamers. Echt Top! Nog nooit zo'n mooie kamer gehad (nr 1119-1120). Zwembad is helaas klein, we zijn elke dag naar het strand gegaan. Daar is een strandbar waar je lekker van de kaart kunt eten.Je wordt met drankjes en eten aan tafel bediend. Hele vriendelijke obers. Er rijdt de hele dag een busje naar het strand, maar de afstand is ook makkelijk te lopen. Verder ligt het hotel heel centraal en er zijn echt heel veel winkeltjes! Kortom: wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel!

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Royal Palace in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Royal Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Royal Palace scoort een 8.02 uit 10 op basis van 14 reviews.