Hotel Side Royal Palace

8.1Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Side Royal Palace voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

20 reviews over Hotel Side Royal Palace

• 2019
    10Peter Huisman26-07-2019

Heerlijke vakantie

Fantastisch hotel waar je nog echt als gast behandeld wordt. Top locatie. Genoten van een heerlijke vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Peters30-06-2019

Voor ons niet meer!!!

Hotel is schoon en netjes, kamer in orde. Eten is vaak hetzelfde en lauw, geen ruimte om te grillen- pizza’s worden vers gebakken maar zijn snel koud doordat ze te veel van te voren maken. Om buiten te kunnen eten moet je op tijd op het terras aanwezig zijn, slechts 1 bar buiten die ook voor de 2 verspreide ( kleine ) zwembaden zijn. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De buitenruimte ligt diep en word omgeven door hoge muren en pal erachter hebben ze een luxere versie van royal palace gebouwd. De mensen die hier verblijven moesten via het grote terras (loopbruggetje) handdoeken ed. In het souterrain van ons verblijf ophalen. Daar verschillende faciliteiten in het luxe gedeelte nog niet af waren?? Er rijd 1 busje van en naar het strand voor beide hotels. Strand is ruim en netjes, genoeg ligbedden en schaduw plekken. Strandbar is groot, ook hier lauwe soms koude gerechten( hamburgers frietjes). Eerdere revieuws kloppen, geen 5 ⭐️

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Sevval28-06-2019

Super

De klantvriendelijkheid in dit hotel was geweldig. Heb super veel gelachen door Yunus abi van het animation team. Kerem en Benji ook van het animation team waren ook super grappig en klantvriendelijk en konden goed dansen. Door het hele animation team voelde ik me thuis in het hotel. Ook de andere werknemers waren super klantvriendelijk. Het hotel is super netjes en het is een lekker verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 7Kenan03-05-2019

Redelijk tevreden

• Bewegbewijzering in het hotel kan beter, soms onlogische route…
    • Service touroperator?? Die is er gewoon niet! Geen duidelijke vertrek tijden etc…
    • Bagage jongeman is te aanwezig (€)
    • Strand: prima
    • Buitenzwembad: koud, klein, ligstoelen te dicht bij elkaar op elkaar…
    • Airco: centrale bediening, waarom?
    • Familiekamer: zonder airco is de eerste kamer-gelijk bij de ingang waardeloos…geen lucht, geen raam, een marteling om te slapen/verblijven
    • Hygiëne/schoonheid: schoon hotel, er wordt continue met man en macht gewerkt om hele dag door het hotel schoon te houden
    • Obers: schoon, geschoren, netjes gekleed, fris… spreken bijna alle talen, weliswaar niet super maar je kunt goed communiceren…helaas loopt men harder bij €’s, in zo’n hotel 5+* moet het volgens niet uit maken, ongeacht trinkgeld …
    • Muziek/herrie: te veel hotels op elkaar, muziek van 3 hotels (van Side Royal 2 soorten) muziek door elkaar… enorme bas die door het h

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    8Hendrik De Ruyck22-11-2018

Herhaling vatbaar

Super hotel en zeer lekkere turkse keuken, mooie kamers en een tof strand met bar en restaurant.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Mia06-10-2018

Fantastisch Hotel alles naar wens wij komen terug

Alles was dik in orde, eten was super vooral het avond eten zoveel keus, we hebben een Aziatische avond gehad dat was buiten gewoon alles zo mooi klaar gemaakt, ook aan het strand kon je lekker a la cart eten, animatie was een gezellig team, leuk oktober fest met schuimparty gehad, wij hebben geen min punten super vriendelijk personeel, ook met de Guest relation kon je een leuke babbel maken

Gereisd met partner in september 2018

• 6Koppel belgen18-06-2018

Niet voor herhaling

Mooi interieur,vriendelijke bediening,avond eten zeer gevarieerd,kamer ok,custumer service zeer goed. Ontbijt en middag eten altijd hetzelfde,geen variatie. Centrale airco ,muziek aan het zwembad oorverdovend ,ligstoelen staan tegen elkaar en zwembad zeer klein,het ligt in de diepte en is ook nog eens volledig ingesloten door de omringende hotels ,waarvan je dan ook naargelang je kamer ligt hun boenke ,boenke,muziek moet bij nemen. Hotel staat niet op de lijst die touroperator bezoekt, dus je weet van niets en voor de terug keer ,heb je het raden wanneer ze je komen ophalen. Geen service van touroperator

Gereisd met partner in juni 2018

• 10marc&sonia westende21-05-2018

Gewoonweg top

Alles was dik in orde. Lekker eten Mooie dijk gewoontop vakantie gehad. wie klaagt zijn zagers en zijn niets gewoon.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Wim & Diane28-04-2018

Leuke vakantie.

Kamer zeezicht geboekt en ook gekregen. Mooie kamer MAAR geen individuele airco. Slapen was moeilijk wegens de warmte (29°C). Het raam open zetten was ook niet te doen omdat de kamers met zeezicht aan de straatzijde liggen dus veel nachtlawaai. En bij ons was het dan nog maar de maand april. Spijtig want verder super vriendelijk personeel, alles zeer proper en lekker eten. Het zwembad was wel koud maar dat lijkt overal in Turkije zo te zijn. Als er airco op de kamer zou zijn gingen we er zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

8Patje VM26-09-2017

Goed maar volgende keer een ander hotel

Eten was goed - kamer was proper. Aan de lobby bar een goede service. Service in restaurant van sommige obers was ondermaats. Sommige deden hun werk goed en zichtbaar met hart en ziel, maar andere wilden enkel Duitse gasten bedienen. Wanneer mijn biertje bij mijn eten leeg was moest ik bijna smeken voor een ander - de duitsers hun glas was nog meer dan half vol en er stond al een nieuw. En het kan zeker niet zijn dat ze te weinig drinkgeld kregen want die truc voor een goede bediening ken ik zelf ook al. Wanneer ik vergelijk met de vorige jaren in een ander hotel, dan is het verschil heel groot.

Gereisd met vrienden in september 2017

Hotel Side Royal Palace info