Hotel Side Resort (SunConnect)

Wellness hotel, Hotel aan zee, Pension, KinderhotelWeer vandaag18°11°
Hotel Side Resort (SunConnect)
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Side Resort (SunConnect) voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Side Resort (SunConnect) in het Nederlands

prijs : kwalitiet TOP

Jurgen Damman,
12-11-2018

Leuk niet al te groot hotel. Super bediening, personeel was héél vriendelijk. Voldoende keuze en variatie in het buffet. Gezinskamer 2+3 was ruim en voorzien van alle nodige comfort. Ligging op 15min. stappen van oude stad.

Aanrader voor mensen die niet inde super grote luxe resorts willen zitten.

super hotel

Saskia Kabout,
28-10-2018

waren voor het eerst met 2 volwassen dochters en 1 kleinkind van 3 jaar in familiekamer. Heerlijke vakantie gehad en waren het er allemaal mee eens (ook de kleine) dat dit voor herhaling vatbaar is.

geweldig een echte aanrader

h snippe,
28-10-2018

super vakantie gehad mooie en schone kamers .

lekker eten en drinken.

personeel heel vriendelijk en behulpzaam .zeker voor herhaling vatbaar.

Rick,
22-10-2018

Ideaal voor jonge gezinnen. Eten is prima en de kamers zijn schoon. Mensen in het hotel zijn aardig en altijd bereid te helpen. Zwembad was niet heel warm maar dat komt misschien omdat we in het naseizoen gingen.

Fantastisch vakantie

Klaas van der Sluis,
20-10-2018

Geweldig hotel, super vriendelijk personeel, geweldig eten en super schoon.

Goede animatie,fijne zwembaden,vooral de foamparty.

Geweldige vakantie gehad 🌞😎👍

Wij komen terug

Marrit bergsma,
20-10-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad. We hadden een appartement aan het zwembad. Kamers zijn ruim. Zwembad is heerlijk. Eten is super en animatie elke dag zowel voor kinderen als ouderen. Wij gaan zeker nog een keer terug komen.

Fantastische plek

Sonja Kuiper,
13-10-2018

Prachtig Resort met mooie kamer met zwembadzicht. Familienamen is lekker ruim met een aparte slaapkamer. Luxe douche. Mooi zwembad, vriendelijk personeel.

Helemaal goed!

Walter,
2-10-2018

Wij genieten van onze laatste uren in dit hotel.

De ligging is niet het meest aansprekende maar ook niet afgelegen. Het fantastische autenthieke centrum is binnen handbereik.

Alles is schoon. Van kamer tot zwembad tot restaurant en geweldig onderhouden tuin.

Het eten is helemaal goed zowel ontbijt, lunch als diner. En ja in andere hotels kan twee maal zoveel keuze zijn maar dan is het bij a iedere dag hetzelfde en wordt het restaurant een “vreetschuur”. Kwaliteit, keuze en afwisseling is dik in orde.

Kinderanatie kan ik niet over oordelen. Zijn Scandinavische meisjes die niet al teveel uitstralen. De oudere animatie is goed. De mannen doen het leuk zonder op te dringen. Doe eigenlijk nooit mee met animatie maar nu wel.

Dan het personeel. Ik heb nog nooit een hotel mee gemaakt waar al het personeel zo vriendelijk en behulpzaam was ondanks af en toe de taal barrière. Van de receptie medewerker tot de tuinman toe.

Geweldige vakantie

Fantastisch!

Corrie/Willem,
23-9-2018

Super week gehad, heerlijk en gevarieerd eten en alles heel schoon er werd de hele dag gepoetst, mooie kamer met heerlijke bedden en goede airco, lekker zwembad met genoeg bedjes, heel vriendelijk personeel op alle afdelingen zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt alle mensen van Side Resort.

Fijne vakantie gehad....

Jose de Groof,
23-9-2018

Side Resort is niet groot maar dat maakt het wel aangenamer, geen massale drukte om je heen. Het personeel is bijna allemaal heel zorgzaam. Kamers zijn groot en worden goed schoongemaakt. Het zwembad is heerlijk en centraal gelegen. Het eten is goed van smaak maar minder keus dan tot we gewend zijn. De all in formule moeten ze eens goed aanpassen. Betalen voor sommige normale mixdranken zonder echte merken is uit de tijd. Het terras van de animatie kan gezelliger gemaakt worden, dat blauwe licht maakt het ongezellig en benauwd. Muziek savonds is gezellig, lekker dansen maar dat kon door plaatsgebrek niet. Wij komen zeker terug , we hebben een fijne vakantie gehad. Misschien komen bepaalde verbeteringen en zo niet.?...dan zijn we nog dik tevreden met dit fijne resort....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Resort (SunConnect) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Resort (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.