Hotel Side Resort (SunConnect)

HotelWeer vandaag30°22°
Hotel Side Resort (SunConnect)
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Side Resort (SunConnect) voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Side Resort (SunConnect) in het Nederlands

Wij hebben volop genoten!

Petra Koppe
17-5-2018

Super hotel! Wij hadden de mazzel dat het heel rustig was tijdens ons verblijf, onze kinderen hadden het zwembad zowat voor zichzelf. Heel vriendelijk personeel, ook erg lief voor onze kinderen. Het eten was super en de locatie werd heel schoon gehouden. De ligging is misschien iets minder, ietwat afgelegen. Maar wij kwamen niet om iets van de omgeving te zien, dus dat maakte voor ons niets uit.

Het is ook heel gemakkelijk om het strand te bezoeken. Er rijdt een shuttlebusje. Wij waren dik tevreden en denken zeker dat we volgend jaar terug zullen komen.

Zafer Çetinkaya, Front Office Manager, 20-5-2018

Beste Petra,

Wij danken u voor het feit dat u de voorkeur geeft aan Side Resort Hotel en een recensie op Zoover wilt schrijven. Het motiveert ons om tevreden gasten te zien die overwegen om hier terug te keren. We willen je volgende zomer zien.

Front Office Manager

Schoon, netjes en goed onderhouden resort. Vriendelijk personeel, lekker eten, leuke bar en mooi zwembad.

Uitzicht van de kamer was minder, staat een ander hotel direct naast.

Zafer Çetinkaya, Front Office Manager, 20-5-2018

Beste Joyce,

We zijn je dankbaar dat je Side Resort hebt gekozen voor deze vakantie. We zijn blij dat je tevreden bent met alles. Ik hoop je weer te verwelkomen.

Een absolute aanrader!

Marcellinus de Breet
13-5-2018

Top locatie! Door de enorme gastvrijgeid en vriendelijkheid van het personeel voelden wij ons thuis en op ons gemak! Het eten was geweldig, volop keus, met een toetjes buffet dat zó goed en lekker was!

Jammer dat de buiten keuken nog niet open was, maar begrijpelijk, daar het niet druk was.

Enige verbeterpunt is: iets meer long drinks en cocktails op de all-inclusive lijst.

Zafer Çetinkaya, Front Office Manager, 15-5-2018

Beste Marcelinius,

Het was een eer om u te verwelkomen in Side Resort Hotel. Bedankt dat je waardevolle tijd hebt besteed om een recensie op Zoover te schrijven. We zijn erg blij om te zien dat je van je vakantie genoten hebt. Ik kijk er naar uit om je weer bij ons te zien.

Met vriendelijke groet van het zonnige Side.

Mooi familiehotel

Mete
28-12-2017

Wij vonden het zeer mooi. Side is sowieso mooi plekje. Personeel is hier vriendelijk. Kamers zijn mooi en lekker breed. Andere gasten waren meestal nette Scandinavische families. Het eten is heerlijk, alles mooi schoon en netjes.

Geachte Mete,

Bedankt voor uw verblijf in Side Resort. We zijn blij om te zien dat je een leuke vakantie hebt gehad. Ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Turkije.

Fijne zomer in Nederland

Wel een aanrader!

Groetjes uit de achterhoek
2-10-2017

Het nadeel aan dit hotel was dat er bijna alleen maar Russen zaten (en een aantal Denen). Ze spraken echt totaal geen Engels. Maar onderling met wat handen en voetenwerk was het wel gezellig. Ze zijn ook bezig het wat aantrekkelijker te maken voor westerlingen. Het eten vonden wij echt minder, terwijl wij niet zulke piepers zijn. Verder zijn de kamers echt top, de hygiëne is super. Het zwembad is super. Wij waren hier midden september een weekje. Toen wij naar huis gingen was er ook bijna niemand meer. In oktober sluit het hotel tot de volgende zomer. We hadden nog wel animatie in onze week en dat was top! De afstand naar het strand is wel redelijk ver maar is goed geregeld met een bus die voor het hotel aankomt en je weer terugbrengt.

Beste Kelly,

Bedankt voor het kiezen van Side Resort Hotel en het uitgeven van uw waardevolle tijd om een recensie te schrijven. Elk woord van u is erg waardevol voor ons. We willen graag een informatie over het gastenprofiel van het hotel bijwerken. Side Resort is sinds 1996 een Scandinavisch resort. U kunt de vele Scandinavische taalrecensies op andere pagina's bekijken. Hoewel onze deuren open staan voor iedereen van over de hele wereld, is onze meerderheid van onze gasten afkomstig uit Zweden, Noorwegen en Denemarken, vanwege onze contracten met de Europese touroperator. Vanaf 2018 zullen er ook enkele Nederlandse, Duitse en Britse gasten zijn. De week dat je hier was, hadden we een gesloten groep uit Oekraïne.

We kijken uit naar meer gasten uit Nederland.

Ik hoop je weer te zien in Side Resort.

Front Office Manager

zeer mooi net betaalbaar hotel

mar50
28-7-2017

Geweldig zuiver en heel mooi klein bad voor kinderen.

ook lollo en bernie zijn geweldig

een heel geweldig complex en bijna midden in de stad

Lieve Marion,

Het was een genoegen om u, uw dochter en kleinkinderen in Side Resort te verwelkomen. We zijn blij om te weten dat u hier een leuke vakantie heeft doorgebracht. We hebben ook deze zomer je reservering ontvangen, dus tot in augustus.

Front Office Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Resort (SunConnect) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Resort (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Resort (SunConnect) scoort een 9.15 uit 10 op basis van 8 reviews.