Hotel Side Resort (SunConnect)

HotelWellness hotel, Hotel aan zee, Pension, KinderhotelWeer vandaag32°22°
Hotel Side Resort (SunConnect)
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Side Resort (SunConnect) voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Side Resort (SunConnect) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Te doen maar geen tweede keer voor ons

Kris
18-9-2018

Verzorgt hotel . Proper in onderhouden van de kamers en de tuin . Eten kon veel beter meer afwisseling gewenst . Ook betalen voor drank en eten aan strand kan niet als je all in betaald . Dan is het geen. All in . Vieruurtje was miniem alleen mais en fruit .. kon veel meer in afwisseling zijn

Top vakantie !

Fam. Oonk
9-9-2018

Top Hotel! Erg schoon, goed eten en vriendelijk personeel !

Top vakantie in side resort

Linda verdonk
5-9-2018

Geweldig ressort niet te groot, gezellig en behulpzaam personeel , animatie top zelfs schuimparty in zwembad en elke avond leuke show.

Jammer dat het lastig lopen is naar centrum maar met taxi kost bijna niks want is dichtbij.

Het eten prima buiten keuken met wok en ook eigen pizzabakker, veel variatie en heerlijk eten

De kamer ruim netjes goede bedden en mooi balkon met uitzicht op zwembad

Leuke Nederlanders zodat onze zoon zich prima heeft vermaakt

Goed maar kom hier geen 2de keer

moontje12@icloud.nom
5-9-2018

Wij zitten momenteel in Side Resort. Het hotel is goed en schoon. De kamers zijn

goed en worden dagelijks schoongemaakt.

Het eten is slecht. Er is weinig eten en er id

zelfs geen friet ook niet bij het kinderbuffet.

Een geweldige vakantie gehad

Sandra en Pieter
2-9-2018

Wat een super mooie en leuke vakantie hebben wij gehad! Heel schoon resort, onze complimenten daarvoor. De kinderen vonden lollo en bernie geweldig, de kidsclub vonden ze ook erg leuk alleen zou het leuker zijn als er volgend jaar 1 iemand Nederlands kan. Eten is goed en lekker. Erg fijn dat er altijd nog een bedje was bij het zwembad zelfs in het hoogseizoen. Het personeel is super aardig , alles kan en niks moet! Elke avond was er wel wat te doen! Dus wij zeggen tot volgend jaar !

Fantasisch

Chantal
19-8-2018

Geweldig!! De reis met de vliegmaatschappij was niet om over naar huis te schrijven... Maar het hotel wat een verademing. Family room helemaal top heerlijke bedden dubbele douche goede airco en de schoonmaak was ongelofelijk goed. Wij hebben de bank moeten verschuiven en er was geen stofwolk te vinden. Het eten is gevarieerd iedere dag iets nieuws naast de prima basis. Altijd wel iets lekkers te vinden. Maar de topper is het personeel!! Animatie super leuk iedere avond feest. Schuimparty opblaas stormbaan niets is te gek. Als je iets nodig hebt vraag het en ze regelen het. Het gehele complex is schoon en netjes. Het enige wat ze zouden kunnen verbeteren is de Kids club, de Scandinavische dames deden zeer weinig en waren er vaker niet dan wel. Wanneer eddy de Kids disco feest stonden er 2x zoveel Kids mee te doen.

Dank jullie voor deze geweldige vakantie!

En ook voor de lieve attentie op de kamer nadat een van de Kids medische hulp nodig had.

Leuke vakantie

Marie-louise
10-8-2018

Het hotel was netjes en goed verzorgd. Het was niet overdreven groot . Super vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Het eten mag wel wat meer afwisseling in zitten

Wij hebben volop genoten!

Petra Koppe
17-5-2018

Super hotel! Wij hadden de mazzel dat het heel rustig was tijdens ons verblijf, onze kinderen hadden het zwembad zowat voor zichzelf. Heel vriendelijk personeel, ook erg lief voor onze kinderen. Het eten was super en de locatie werd heel schoon gehouden. De ligging is misschien iets minder, ietwat afgelegen. Maar wij kwamen niet om iets van de omgeving te zien, dus dat maakte voor ons niets uit.

Het is ook heel gemakkelijk om het strand te bezoeken. Er rijdt een shuttlebusje. Wij waren dik tevreden en denken zeker dat we volgend jaar terug zullen komen.

Zafer Çetinkaya, Front Office Manager, 20-5-2018

Beste Petra,

Wij danken u voor het feit dat u de voorkeur geeft aan Side Resort Hotel en een recensie op Zoover wilt schrijven. Het motiveert ons om tevreden gasten te zien die overwegen om hier terug te keren. We willen je volgende zomer zien.

Beste wensen

Front Office Manager

Schoon, netjes en goed onderhouden resort. Vriendelijk personeel, lekker eten, leuke bar en mooi zwembad.

Uitzicht van de kamer was minder, staat een ander hotel direct naast.

Zafer Çetinkaya, Front Office Manager, 20-5-2018

Beste Joyce,

We zijn je dankbaar dat je Side Resort hebt gekozen voor deze vakantie. We zijn blij dat je tevreden bent met alles. Ik hoop je weer te verwelkomen.

Beste wensen

Een absolute aanrader!

Marcellinus de Breet
13-5-2018

Top locatie! Door de enorme gastvrijgeid en vriendelijkheid van het personeel voelden wij ons thuis en op ons gemak! Het eten was geweldig, volop keus, met een toetjes buffet dat zó goed en lekker was!

Jammer dat de buiten keuken nog niet open was, maar begrijpelijk, daar het niet druk was.

Enige verbeterpunt is: iets meer long drinks en cocktails op de all-inclusive lijst.

Zafer Çetinkaya, Front Office Manager, 15-5-2018

Beste Marcelinius,

Het was een eer om u te verwelkomen in Side Resort Hotel. Bedankt dat je waardevolle tijd hebt besteed om een recensie op Zoover te schrijven. We zijn erg blij om te zien dat je van je vakantie genoten hebt. Ik kijk er naar uit om je weer bij ons te zien.

Met vriendelijke groet van het zonnige Side.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Resort (SunConnect) in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Resort (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.