Hotel Side Prenses Resort & Spa

KinderhotelWeer vandaag29°21°
Hotel Side Prenses Resort & Spa
8,1

Wat vakantiegangers zeggen

In het Turkse Side ligt vijf sterren Hotel Side Prenses Resort & Spa. Hou je ervan om je je tijdens je vakantie te mengen met andere nationaliteiten? Dan zit je hier goed. Maar ook over het personeel van dit hotel zijn jullie enthousiast. Reviewers schrijven dat zij erg aardig en behulpzaam zijn. Stel je vragen dus gerust, want ze helpen je graag. Voor gezellige avonden ben je hier aan het juiste adres. Moon: ‘,s Avonds leuke activiteiten, zoals poolparty, schuimparty, beachparty, live muziek.’ Het terrein waarop Side Prenses Resort & Spa 5* ligt, is een beetje heuvelachtig. Wees hierop voorbereid bij je komst.

Vakantiegangers die eerder in Side Prenses Resort & Spa verbleven zijn vooral erg enthousiast over het zwembad. Volly van Tongeren schrijft dat het een mooi zwembad is met een eilandje in het midden. Kristel vult aan: ‘Zwembad heel proper en super badmeester.’ Een groot voordeel is dat het beruchte handdoekje leggen hier wordt aangepakt. Leg je je handdoek voor 9.30 uur neer, terwijl je nog niet gaat zwemmen en zonnen? Dan wordt deze weggehaald. Zo kun je rustig wakker worden en ontbijten voordat je neerstrijkt bij het zwembad.

In Side Prenses Resort & Spa 5* vind je een prima animatieteam. Je viert hier vakantie met veel nationaliteiten wat het volgens familie de Boer wel lastig maakt voor het animatieteam. Het grootste deel van de vakantiegangers is Duits, Russisch of Turks. De animatie spreekt deze talen dan ook het grootste deel van de tijd. Toch krijgt de animatie hier een dikke voldoende. De animateurs zijn volgens jullie namelijk hartstikke vrolijk en vriendelijk.

In heel veel reviews wordt er geschreven over het eten. En dat is dan ook een belangrijk onderdeel van je all-inclusive vakantie in Side Prenses Resort & Spa. Jullie meningen over het eten zijn nogal verdeeld. Een deel vindt het eten goed en gevarieerd, terwijl een ander deel het eten juist niet gevarieerd vindt en niet warm genoeg. Ook over de hygiëne zijn de reviews wisselend, al zijn de meeste reviewers het erover eens dat het hotel schoon genoeg is.

Ligging

Combineer jij je relax vakantie graag met een beetje sightseeing? Dan ben je in Side Prenses Resort & Spa aan het juiste adres. Vanuit het hotel wandel je zo de boulevard op. Wandel een halfuurtje door langs het water en je staat in het hart van het oude stadscentrum van Side. Hier vind je op bijna elke hoek van de straat overblijfselen uit de oudheid. Sla de tempel van Apollo zeker niet over. Vind je een halfuur wandelen toch wat te ver? Reviewer Moon tipt dat je ook in de dolmus kunt stappen. Dan sta je er in 10 minuten.

Een duik nemen in zee en tussendoor zonnen aan de kust? Het privéstrand van Side Prenses Resort & Spa ligt op 10 minuten loopafstand. Annelies vertelt dat je het strand bereikt door naar beneden af te dalen, hou hier dus rekening mee wanneer je slecht ter been bent. Eenmaal op het strand kun je meteen een verkoelend drankje halen bij de beachbar.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Prenses Resort & Spa voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Side Prenses Resort & Spa in het Nederlands

Super hotel.

Pelimiki
17-8-2015

Wat een super hotel. We hebben geen minpunten, alles was werkelijk goed!!

Gereisd Anders in augustus 2015

"Dankzij het personeel, geen aanrader!

activa_000
10-11-2014

Het onthaal is erg koel. De kamer was goed, alle comfort. MAAR; de kamer werd niet schoongemaakt enkel met een droge dweil;er waren spatten op de spiegel toen we toekwamen en ze waren er nog altijd toen we vertrokken. Het terras werd nooit schoongemaakt en overal lag er stof dat bleef liggen. We hebben nooit verse lakens gekregen gedurende de 10 dagen. Het eten was geen hoogvlieger. Dessert ok. M'n mag eten van 19-21u.,maar om 20u30 beginnen ze al af te ruimen. Het personeel in het restaurant is alles behalve goed. Men loopt! in de eetzaal om zo snel mogelijk klaar te zijn voor 21u.Er zijn maar 1 à 2 obers die een beetje vriendelijk zijn. Ze nemen een gans bord drankjes, zetten die op hun afruimkast en geven die dan aan de mensen. Warm, behalve het bier, was er geen enkele drank die koel was.Toen we vroegen om een koude wijn of een koude cola, werden we boos aangekeken en werd er ons aangesproken in het Turks. Het is een mooi hotel, maar personeel maakt alles kapot. prijs/kwaliteit ok.

Gereisd Anders in augustus 2014
2007

Het hotel is n beetje verouderd

Anouk
1-5-2007

Het hotel is n beetje verouderd... je kunt het beste hp nemen want als je all-in hebt moet je even goed voor veel dingen extra betalen...een van de mindere dingen Als je moeilijk te been bent raad ik dit hotel niet aan. Het eten is perfect, niets op aan te merken. Een echte aanrader voor als je overdag toch veel uitstapjes maakt...

Gereisd Anders in Tue May 01 2007 13:57:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

Hotel zelf ziet er perfect uit, maar ik vond er niet veel

karin
12-10-2005

Hotel zelf ziet er perfect uit, maar ik vond er niet veel te doen. De animatie was of een bingo of een mr prinses verkiezing. Er zat ook niet meer dan 30 man bij de zwembadbar 's avonds. De bar binnen was ook gesloten! Het eten vond ik niet echt bijzonder,ben vaker in een all-inn hotel geweest en daar was veel meer te krijgen. voor een cocktail moest je 5 euro betalen! jus d'orange was 2 euro. Snacks waren ook niet inbegrepen bij de all-inn formule(staat wel in de reisgids) Het hotel heeft een eigen "prive" strand waar een bed 1 euro kost. Geen all-inn service op 't strand dus....drinken kun je kopen bij een supermarkt of op het terras van t naastgelegen hotel. side zelf vind ik een super plaats!! Ga er ook zeker terug, maar niet meer in side prenses. Denk dat als je vaak op het strand zit je net zo goed een LO hotel kunt nemen want in Side zelf kun je heerlijk eten!!

Gereisd Anders in oktober 2005

wij zijn hier in september 2005 geweest

anne en wilma
23-9-2005

wij zijn hier in september 2005 geweest. prima hotel. mensen bij de receptie zijn niet erg snel. mooi zwembad en geweldig personeel. het eten is voor de liefhebber van de turkse keuken goed, maar smaken verschillen. de animatie was verschrikkelijk ze waren vooral bezig zichzelf te animeren. ga eens eten bij wiellies een ned. restaurant, erg goed eten vlakbij het hotel aan het eind van de kleine winkelstraat. verder een prima vankantie in het hotel gehad.

Gereisd Anders in Fri Sep 23 2005 19:36:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon perfect alles is goed

Piet
19-7-2005

Gewoon perfect alles is goed

Gereisd Anders in juli 2005

het is echt een perfect hotel je kunt er alles!

Sandra
1-6-2005

het is echt een perfect hotel je kunt er alles!

Gereisd Anders in juni 2005

heel mooi hotel met een prachtig uitzicht over zee en van

fam hemmink
13-5-2005

heel mooi hotel met een prachtig uitzicht over zee en kustlijn. mooi zwembad, goede van eten en drinken het enige nadeeltje zijn de trappen als je naar het strand wilt en weer terug, een goede conditie en fysieke gesteldheid is dan wel handig maar hiervoor krijg je wel een mooi panoram voor terug als je boven bent. maar hotel is toppie.

Gereisd Anders in Fri May 13 2005 13:15:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Een echte aanrander

Fam. Banis en Koen
9-10-2004

Een echte aanrander. Wij zijn hier al voor de achtste keer geweest en horen inmiddels bij de "inventaris". Jammer dat het dit jaar niet in de gidsen was te vinden en dus moesten uitwijken naan een ander hotel.Dit had wel een voordeel, direct aan het strand en geen zeer slopende trap met "tig" treden om naar het strand te kunnen gaan.

Gereisd Anders in oktober 2004

Prima hotel met erg leuke en vriendelijke personeelsleden

Herman, Ingrid, Martijn en Sander
6-8-2004

Prima hotel met erg leuke en vriendelijke personeelsleden die het de gasten graag naar de zin willen maken. We zijn 2 weken geweest en de maaltijden waren echt heerlijk en elke dag weer anders. Wij hebben genoten!

Gereisd Anders in augustus 2004

Preisdaler

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • De staf spreektDuits, Engels

• Afstand tot strand200 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Regionaal, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Prenses Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Prenses Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.