Hotel Side Prenses Resort & Spa

Hotel Side Prenses Resort & Spa
8,1

37 tips over Hotel Side Prenses Resort & Spa

Marja, 13-5-2019

Excursies boek je bij Fatih, hij heeft zijn zaak naast de supermarket aan de kant van Beckhams/Buffalo.

Goedkoop, eerlijk, zonder verkoopadresjes onderweg.

Fatih kan je met alles helpen, ( goede kapper , barbier, hamam etc ect.

De supermarket is van Fouad, super aardig hij heeft van alles te koop.

Laat je zonnebrand/ shampoo`s maar thuis, in Turkije koop je het voor een 4e van de prijs.

Loop over de boulevard naar het oude centrum.

Eet een keer bij Liman, super lekker . Neem Teski Kebab

A van de Pol, 29-6-2016
als u denkt aan een excursie te boeken doe dit dan bij de hollandse turk. Hij zit als je de lift uit komt naar het strand toe dan loop je links voor wat winkeltjes langs en dan weer links daar zit hij. Hij verzorgd ook een zeer goede haman voor maar € 20,00 die kost in het hotel 3x zo duur.
Henk Boogaard, 16-7-2015
Boek wel een kamer zwembad zijde anders zit je aan een grote weg met veel verkeer

We hebben een aantal aanbieders voor Side Prenses Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Jonathan, 15-7-2015
Wandel via de strandboulevard naar Side, het is niet ver en een leuk stukje om te lopen.
Colinda, 5-7-2015
Markt manavagat op maandag en donderdag kaai leuk
Schuring, 19-6-2015

Neem kamer aan de straat zijde is altijd wat te zien en te doen

probeer op 5 hoog te komen , fantastisch uitzicht, en roerig straat leven . (raam dicht lawaai weg ) zwembad zijde rustig en s"avonds niets te zien .

mel, 23-4-2015
Niks boeken in het hotel!!!!!!!!!! Excursies boeken naast het hotel, naast de lidl supermarket lieve turkse rotterdammer (fatih) met zijn familie verkoopt hy excursies veel goedkoper en leuker!!!!
dirk_vo, 18-11-2014

Dolmus tot Side 1 €, Manavgat 1.5 €

Side en Kumkoy bereikbaar via promenade

Tieme Wakker, 3-11-2014
Wij hadden een standaard kamer geboekt en deze hebben we terplekken geupgrade naar een grote kamer op de kop van het hotel dit koste 10 euro per nacht maar je had een super grote kamer en een eigen dakterras met ligbedden en dat is wel heel lekker zeker als je op de 5e etage zit, extra lang genieten van de zon en wat een uitzicht je hebt. echt erg mooi!
lamote , 1-10-2014

wij hadden een ruime kamer

alleen waren de heren van het plaatselijke kapsalon opdringerig, en voerden handelingen uit die niet gevraagd waren, waar e wel voor moest bij betalen