Hotel Side Prenses Resort & Spa *****

Hotel Side Prenses Resort & Spa *****

Hotel Side Prenses Resort & Spa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Side Prenses Resort & Spa voor je op een rij gezet:

151 reviews over Hotel Side Prenses Resort & Spa in het Nederlands

Uitstekend

Marian, 30-1-2018

Prima hotel. Goede service. Prima eten

mooie zonnige vakantie

jessi, 19-10-2017

heel mooie omgeving en ook goed en leuk hotel met lekker eten

Nooit meer.

J., 20-9-2017

Het eten is goed en het handdoeken leggen hebben ze redelijk onder controle. Voor de rest is het een sfeerloos, saai hotel met (een uitzondering daar gelaten)ongeintereseerd, vervelend personeel wat vooral gericht is op onze Duitse buren en Turken die in eigen land vakantie gaan vieren.

super vakantie gehad

angelique, 17-9-2017

echt een super hotel, en handdoekje leggen gebeurt hier niet. de handdoeken die voor s'morgens 9 uur, op de zonbedjes worden gelegd, worden verwijderd. het is er heel schoon en hebben een super animatieteam, met diversiteit aan activiteiten. elke dag weer heerlijk eten, met veel variatie, buiten de standaard gerechten. ook de obers in het restaurant deden super hun best, om je een heerlijke vakantie te bieden, je hoefde zelf nog niet op om s'ochtends je koffie te halen, en als je bordje leeg was, werd deze ook direct opgeruimd. het enige minpuntje voor ons,(persoonlijk), een ontzettend hard bed. maar dat is ook alles wat ik heb kunnen ontdekken wat het minpuntje was van dit hotel. we gaan er zeker weer heen.

als je uitstapjes wil maken, kan je het beste boeken, bij de nederlandse/Turkse man, die meteen rechts op de hoek zit bij het hotel(hoofdingang).de hamam, met massage in het hotel gedaan... het was wel zeer ontspannend, maar ontzettend duur, en ze proberen je nog minimaal 4 keer terug te laten komen. omdat je spieren vast zitten, dus als je erin trapt ben je zo 300 euro kwijt. maar dat weten we voor de volgende keer.

Alles gewoon goed

Debby, 22-8-2017

Personeel vriendelijk,schoon, eten was goed. In half uurtje loop je naar Side over de boulevard. Goede regeling rondom handoeken leggen, zat je er tussen 8.00 en 9.00 niet werd gewoon de handdoek verwijdert en die kon je dan ophalen bij de spa, dus om 9.00 nog plek zat rond het zwembad. Heerlijke smoothies van LEKA LEKA boy (wel betaald)

Mooie familiekamer met 2 slaapkamers, 2 airco's en 2 tv's. Kortom heerlijke vakantie gehad!

Geweldig Hotel met diverse faciliteiten

Astrid, 17-5-2017

Er waren allerlei activiteiten het eten was heel divers voor iedereen was er wel iets bij.

De shows waren erg goed.

ik heb geen negatieve dingen ervaren

Super goed hotel

Monique, 30-4-2017

Hier 8 dagen geweest diverse nationaliteiten in dit hotel ook best veel Nederlanders. Vriendelijk personeel en fantastisch eten met keurige bediening. Binnen een halfuur kun je naar Side lopen (5 kilometer) over dd boulevard, leuke wandeling. Strand is wat aan de kleine kant maar als je in het voor of na seizoen zit dan is dit niet storend. Een aanrader gezien prijs / kwaliteit verhouding.

Super hotel

anoniem, 22-3-2017

Afgelopen zomer ben ik hier samen met mijn partner naartoe geweest, het was in één woord geweldig. Het eten was goed,de kamers waren schoon. Ook de ligging is ideaal, in minder dan 5 minuutjes ben je aan het strand en langs de boulevard ben je in 15 minuutjes midden in het centrum. Kortom een goed hotel voor jong en oud!

zeer goed

wilhelmina, 7-3-2017

alles was goed en ook het personeel was zeer vriendelijk, zwembad was schoon,en het eten zeer goed.

geweldige service

mobydick, 8-1-2017

alles was goed uitgezonderd het privestrand dat is te klein en rommelig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Prenses Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Prenses Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Prenses Resort & Spa scoort een 8.48 uit 10 op basis van 158 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: