Hotel Side Mare Family Resort & Spa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Side Mare Family Resort & Spa
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers zijn meer dan enthousiast over hun verblijf bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa. René vertelt: ‘Het is een geweldig hotel. Alles is daar goed geregeld.’ Zowel voor jong als oud bevelen jullie dit hotel aan. Het hotel ligt vlakbij het strand en de plaats Side waardoor het een gunstige ligging heeft. Volgens veel van jullie voelt het als thuiskomen hier.

De kamers bij Side Mare Family Resort & Spa voldoen uitstekend volgens jullie. Zo zegt Zijlmans: ‘De hotelkamers zijn mooi en schoon. Elke dag kun je schone handdoeken krijgen. De bedden worden sierlijk opgemaakt.’ Wel geven sommigen van jullie aan dat de bedden wat aan de harde kant zijn.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa beschikt over meerdere zwembaden. Zo vind je hier een binnenzwembad en meerdere buitenzwembaden waaronder een kinderbad en golfslagbad. Ook is er een zwembad met verschillende glijbanen. Karin zegt: ‘Heerlijk relaxen bij het zwembad, ideaal vonden wij ook de handdoeken service. Scheelt flink wat ruimte in de koffer.’ Hoewel er wel handdoeken worden neergelegd, is er vaak nog genoeg plek bij de zwembaden.

Gezinnen met kinderen zijn bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa op de juiste plek. Volgens Kelly is de animatie goed: ‘Een kidsclub die elke dag met de kinderen wat leuks gaat doen en voor de tieners zijn er overdag spelletjes bij het zwembad.’ ‘s Avonds zijn er vaak shows of ander live entertainment.

Over het eten bij Side Mare Family Resort & Spa zijn reviewers wisselend tevreden. Zo zegt Patricia: ‘Vond het eten wat tegenvallen, niet altijd even warm en weinig afwisseling.’ Julienne heeft een andere ervaring: ‘Het eten is variërend met zowel warme als koude buffetten, ‘s middags als ‘s avonds.’ De Turkse pannenkoeken vallen wel bij iedereen in de smaak net als de cocktails die verkrijgbaar zijn aan het zwembad.

Over het algemeen geven jullie aan dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Wel hebben sommigen van jullie een slechte ervaring toen er iemand ziek werd. Familie Peker vertelt: ‘Onze dochter van 1,5 heeft een ziekte opgelopen in het hotel, we waren verplicht het hotel te verlaten of we mochten blijven maar we mochten de hotelkamer niet uit.’ Meerdere reviewers hebben eenzelfde ervaring.

Ligging

Vanaf Hotel Side Mare Family Resort & Spa rijdt er een gratis shuttle naar het strand. Hier staan bedjes klaar en geldt ook de all-inclusive formule zoals in het hotel. Op het strand is het mogelijk om verschillende watersporten te boeken. Zo kun je een rondje op de bananenboot maken of een jetski huren.

Op maandag en donderdag is er in Manavgat een markt die door jullie wordt aanbevolen. Met de dolmus kun je eenvoudig naar deze of andere steden reizen. Het plaatsje Kumkoy kun je zelfs lopend bereiken vanaf het hotel en ook een winkelcentrum ligt op loopafstand. Verder is een bezoek aan Side, vanwege de rijke geschiedenis van deze stad, een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

2135 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

Evelien
2-9-2019

Nog aan het nagenieten van een super vakantie in Side Mare Resort! Alles is goed geregeld. Mooie kamers, goede schoonmaak, voor vragen kun je altijd bij José terecht! De kinderen willen volgend jaar weer terug. De animatie was top, met dank aan Kayleigh, Linda, Danique en alle andere toppers. Onze kinderen van 6 en 12 hebben zich hele dagen vermaakt. Wat wij ook als prettig hebben ervaren: bij aankomst in het hotel s avonds laat een warm welkom en konden we nog wat eten in het hotel. Het eten was goed en lekker. Mensen die klagen over koud eten: kijk naar je voorgangers die hebben de bakken open laten staan. Op de dag van vertrek konden wij de kamer tot 16.00 uur bijboeken. Heerlijk daardoor nog een ontspannen dag voor vertrek! Als ik een minpunt moet geven: wij vonden het erg stil in de avond na 22.00 uur. De stoelen en tafels werden ook al opgeruimd na de show. Wij willen sowieso nog een keer terug komen! Dus tot ziens!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Heerlijk genoten!

Nathalie
2-9-2019

Super leuk en gezellig hotel!! Personeel werkt echt heel hard. Prima receptie en staat open voor al je vragen. Onze familie kamer was echt top!! Iedere dag nieuw handdoeken en onze bedden opgemaakt met verschillende handdoek creaties. Eten en drinken in overvloed en bijna elke avond een ander thema. Animatie team doet heel erg hun best. Onze tieners hebben een geweldige vakantie gehad en willen graag terug. Een aandachtspuntje ...Avond animatie mag iets later afgelopen zijn. We houden side mare in onze gedachten voor volgend jaar!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastisch echt geweldige 3 weken vakantie gehad!

Patricia
2-9-2019

Gisteren terug gekomen na 3 weken in Side Mare Resort. En wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. Bedjes in overvloed wil je een vaste plek dan moet je je nest uit komen 🤪 zelfs om 9:30 nog bedjes vrij. Kamer schoon, eten af en toe lauw (welkom in Turkije) maar wat een keuze niet normaal. Het wokken buiten super lekker en echt een aanrader. Lift soms even wachten maar ja ik heb vakantie en geen haast. Zwembad mooi schoon en winkels op loop afstand. Personeel super vriendelijk, José de Nederlandse gastvrouw, Emre de barkeeper. Danique en Mula van de entertainment wat een toppers allemaal. Als je niet van veel Nederlanders of Duitsers houdt in het hotel zou ik niet gaan. 😉 En het hotel ligt aan 1 kant super snel in de schaduw dat heb ik eerlijk gezegd nog niet meegemaakt in Turkije. Maar ja aan de andere kant van het zwembad plek zat met de hele dag zon. Ideaal voor mensen die niet de hele dag in de zon willen liggen. Tot 2020

Tamara Klaassen
2-9-2019

Onze allereerste vliegvakantie van mij met mijn gezin was naar Turkije en we verbleven in hotel Side Mare Resort. Wij hebben een zeer fijne tijd daar gehad. Schoonmaak was top. Animatie was top. Eten was top. Busje naar strand, top. Zwembaden, top. Kamers, top.

Kortom, wij hadden niks te klagen. Daarom genieten wij nog steeds na.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Lidy Quint
2-9-2019

Wat een mooi, schoon en gemoedelijk hotel! Fijne mensen en natuurlijk José, voor alle info en wijze raad! Staat altijd klaar voor alle gasten.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Side Mare was weer geweldig!

Fam. Vanden Boer
1-9-2019

Prijs/kwaliteit niets beter te vinden dus voor 3e keer naar Side Mare op aandringen vd kinderen. Uiteraard zijn er naast de vele troeven van het hotel ook een paar werkpuntjes. Wij hebben er alvast een top vakantie beleefd! Top: de service, vriendelijkheid en gedrevenheid van het personeel. Guest Relations (José) die in je eigen taal kunnen helpen en voorzien van info. De kids animatie (8j + 14 j). Ligging vlak bij de winkeltjes en de vlotte transfer naar het strand. Het á la carte restaurant = aanrader (met kinderen). Er wordt continu geïnvesteerd, zo waren dit jaar de kamers incl badkamer gerenoveerd en de omgeving van het snackrestaurant volledig vernieuwd. JlEr waren zelfs tegen 10:00 nog vrije bedjes. De ligweide met zicht op de glijbanen en het hoofdzwembad is ook geweldig, je hebt daar wat meer ruimte. Tip: de WiFi ontvangst. Te uitgebreide keuze bij het dinerbuffet waardoor het lijkt alsof je na een paar dagen alles wel gezien hebt. Wij gaan nog zeker terug naar Side Mare!

Tot volgend jaar 👍

Patricia kom
31-8-2019

Wij waren dit jaar voor de 2e keer in side mare en zijn alweer aan het kijken voor volgend jaar. We vermaken ons hier echt super goed en de kinderen helemaal. Iedereen is altijd vriendelijk en onze kamers waren iedere dag schoon. Het enige wat ik erg vervelend vond was dat de douche heel de tijd van temperatuur wisselde ook al zat je niet aan de kraan dan was hij ijskoud en dan weer heel heet. Voor de rest aan eten geen gebrek en we missen ons balkonnetje smorgens en savonds erg (ook al hebben we een grote tuin thuis). We waren op de heenweg ook onze tas vergeten in de bus en onze held jose had de bus binnen 15 min terug bij het hotel om onze tas te pakken echt toppertje. Wij komen volgend jaar zeker terug !

Geweldig!!

Ev
31-8-2019

Mooi hotel, zeer vriendelijk en attent personeel, uitgebreid buffet! Het hotel ligt op een perfecte locatie dichtbij de winkels. Met het busje ben je zo op het strand. De mini club is erg leuk, ze doen erg leuke dingen met de kinderen, de meeste zijn Nederlands sprekend! Animatie in het zwembad is zeker voor tieners erg leuk! Voor jonge en oudere kinderen is dit een geweldig hotel, wij komen hier zeer waarschijnlijk terug.

Voor ons nooit meer

Christophe
30-8-2019

Dit hotel is geen vijf sterren waard. Onze kamer was bij aankomst vies, alsook tijdens ons verblijf werd er niet grondig schoon gemaakt. Het viel ons trouwens heel erg op dat er heel weinig wordt schoon gemaakt, in het hele hotel. Badkamer stond twee dagen op rij onder water door lekkage toilet. Het Eten is lauw, wat gevaarlijk is ! Vers fruitsap, moet je voor bij betalen. Kinderanimatie, moet je voor bij betalen. Smoothie's aan het zwembad,moet je voor bij betalen. Het zwembadwater is vies en vuil, onze dochter had een oorontsteking waarvan schandalig geprofiteerd werd. Eerst moesten we de dokter in het hotel passeren, die ons onmiddellijk door stuurde naar het ziekenhuis! Het ophaalbusje bleek al gebeld te zijn, zonder dat de dokter er nog maar naar had gekeken. Kosten 90€ dokter in het hotel, Kosten 275€ ziekenhuis, apotheek 11€ Dit is geen vijf sterren hotel, ik denk dat hier best eens een grondige controle mag plaats vinden

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Side Mare je was fantastisch!

Fam.Raterink
30-8-2019

Super mooi hotel, vriendelijk, schoon en zeer goed eten! Mooie nette familie kamer. Leuke omgeving! Genoeg te doen! Strand goed geregeld met busje van hotel niet lang hoeven wachten! Kortom top vakantie aanrader om naar toe te gaan! Top mensen speciale dank aan José receptie,en Redvan gastheer bij restaurant,en Mulla animatie team! Top mensen !

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.