Hotel Side Mare Family Resort & Spa

8.9Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8.9Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Side Mare Resort

Het Side Mare Family Resort & Spa is een geweldig all inclusive hotel in Side, aan de Turkse kust. Alles is goed geregeld in dit familie hotel. Zowel voor jong als oud is dit hotel een aanbeveling. Het hotel ligt vlakbij het strand en de plaats Side waardoor het een gunstige ligging heeft om alle kanten op te gaan. Het is zo populair dat gasten jaarlijks terugkeren naar Side Mare Resort. Voor veel vakantiegangers voelt het als thuiskomen in het hotel.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa beschikt over meerdere zwembaden. Zo vind je hier een binnenzwembad en meerdere buitenzwembaden waaronder een kinderbad en golfslagbad. Ook is er een zwembad met verschillende glijbanen. Je kunt heerlijk relaxen bij het zwembad, op een handdoek die verstrekt wordt door het hotel. Dat scheelt je toch flink wat ruimte in de koffer. Hoewel er wel handdoeken worden neergelegd, is er vaak nog genoeg plek bij de zwembaden.

Gezinnen met kinderen zijn bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa op de juiste plek. Bij de kidsclub kunnen kinderen elke dag wat leuks doen. Voor tieners zijn er overdag spelletjes bij het zwembad. 's Avonds zijn er vaak shows of ander live entertainment.

Het eten in Side Mare Resort is variërend met zowel warme als koude buffetten, in de middags en ‘s avonds. De Turkse pannenkoeken vallen wel bij iedereen in de smaak net als de cocktails die verkrijgbaar zijn aan het zwembad. Daarnaast kun je eten in het à la carte restaurant met 350 zitplaatsen binnen en 350 zitplaatsen buiten. Je kan hier allerlei soorten internationale gerechten eten.

Over het algemeen geven jullie aan dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Wel hebben sommigen van jullie een slechte ervaring toen er iemand ziek werd. Waarbij gasten verplicht werd het hotel te verlaten of zij de hotelkamer niet uit mochten.

Kamers

De kamers bij Side Mare Resort zijn mooi ingericht, ruim opgezet en schoon. De standaard kamers zijn voor twee personen en zijn voorzien van alle gemakken. Daarnaast zijn er ook kamers voor 4 of 5 personen. Deze kamers zijn geschikt voor familie vakanties. Elke dag kun je schone handdoeken krijgen en zal je kamer netjes schoongemaakt worden. De bedden worden zelfs sierlijk opgemaakt. Het kan zijn dat de bedden wat aan de harde kant zijn. Mocht dat zo zijn, dan is het mogelijk om bij de receptie na te vragen of zij dit oplossen.

Ligging van het hotel in Side, Turkije

Vanaf Hotel Side Mare Resort rijdt er een gratis shuttle naar het strand. Hier staan bedjes klaar en geldt ook de all inclusive formule zoals in het hotel. Op het strand is het mogelijk om verschillende watersporten te boeken. Zo kun je een rondje op de bananenboot maken of een jetski huren.

Op maandag en donderdag is er in Manavgat een markt die door jullie wordt aanbevolen. Met de dolmus kun je eenvoudig naar deze of andere steden reizen. Het plaatsje Kumkoy kun je zelfs lopend bereiken vanaf het hotel en ook een winkelcentrum ligt op loopafstand. Verder is een bezoek aan Side, vanwege de rijke geschiedenis van deze stad, een aanrader.

• Het centrum van Side ligt op 5 kilometer afstand.
  • Het vliegveld van Antalya ligt op ongeveer 60 kilometer afstand.
  • Het centrum van Antalya ligt op 65 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over Side Mare Resort? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie.

2369 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa

1917

• 2019
    10ad van der maten14-10-2019

het was fantastisch, echt thuiskomen!!!

we waren hier voor de vijfde keer!!! en zeker niet voor het laatst!! fantastisch hotel!!

• 10Romy van Donselaar13-10-2019

Volop genieten, echt fantastisch !!

Al heel veel keer naar dit resort geweest en het blijft genieten. Voor ons niets anders meer dan side mare resort. Vooral omdat er altijd een leuke sfeer hangt en erg gezellig is met de vele Nederlanders.

Ik ben samen met mijn partner meerdere malen naar dit resort geweest en nu ook 2 keer met onze kleine meid van 2 jaar. Ook onze dochter geniet met volle teugen van alles wat er te doen en te zien is zoals het glijden van de glijbanen, het kinderbad, speelplaats met water voor de kinderen, het animatieteam, de mini club en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Verder is het hotel erg schoon en is het personeel super vriendelijk. Wat ook erg fijn is, is dat José er voor de Nederlandse gasten is en je kan bij haar altijd terecht voor je vragen.

Het hotel is gelegen bij een grote winkelstraat, daar zijn de mensen ook erg vriendelijk.

Kortom, het was weer fantastisch!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10de vries13-10-2019

Fantastisch heb er geen andere woorden voor.

Dat zij in een fantastische hotel komen het personeel,housekeeping, receptie zijn zeer vriendelijk een top animatieteam voor groot en klein, ze liggen zeer centraal overal winkels , echt top.En niet te vergeten het eten ook geweldig. Wij komen er in juli al voor de vierde keer zo geweldig vinden wij het.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Jacobs11-10-2019

Geweldig!!!

Als je echt wilt genieten van jouw vakantie, dan is dit the place to be!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Angelique Beiroeti08-10-2019

Super en tot volgend jaar

Wij zijn net terug van onze vakantie en waren er dit jaar voor de 3e keer. Hotel is gewoon in alle opzichten top, en voornamelijk het gemoedelijke vinden wij fijn. Jose is een fijn aanspreekpunt voor de Nederlandse gasten omdat zei de taal spreekt en echt de tijd voor je neemt als je vragen hebt. Dit jaar vonden wij van de animatie team Ibo er dik uitspringen qua gangmaker en gezelligheid. Eten was beter als voorgaande jaren, jaja nog lekkerder dan eerst vooral de foodcorner in het restaurant is een aanrader. Hotel heeft een uitstekende ligging met betrekking tot strand en winkels. 5 min lopen en je bent of op het strand of midden in het shop gedeelte.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Rick Tielman07-10-2019

Het is een prima hotel met zeer vriendelijk personeel. Met name José ( guest relation) is een zeer behulpzaam en altijd klaarstaand voor een ieder.
    Ook de dit jaar nieuwe service manager Ömer is van onschatbare waarde voor het familie resort Houdt de kelners goed in het gareel met prima aansturing Dit resort is een echte aanrader

• 9Sylvia Molthof30-09-2019

Heerlijk verblijf gehad!!!

Voor het eerst in jaren hebben we een all inclusive vakantie gedaan en het is heel goed bevallen in Side Mare Resort. We kwamen op zondag vroeg aan en konden om 07.00 uur al aanschuiven aan het ontbijt. Tijdens inchecken bleek dat ons reisbureau een verkeerde kamer had geboekt voor ons en dit werd bij de receptie samen met reisbureau en touroperator prima opgelost. Voor de middag was de juiste kamer geregeld. Personeel gaat echt het stukje extra voor de vakantie gangers, vooral Jose bij de receptie (NL talig) en Emre achter de bar beneden, echt super! Er rijdt een (gratis) hotel busje elke 5 a 10 minuten naar het strand waar je ook eet en drinkgelegenheid hebt. Hier kun je mooi op het terras met uitzicht op zee en een lekker briesje zitten. Wij gingen hier meestal lunchen. Bij het zwembad altijd wel een bedje vrij, mooie glijbanen voor onze tieners, en veel leeftijdgenoten voor hen. Kortom, we hebben een heerlijk verblijf gehad!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Gradus29-09-2019

Was leuk maar niet weer

Het eten was eentonig vooral aan het strand

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Janina25-09-2019

Een ontspannen vakantie

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Het is een prima hotel en ook voor ons zonder gebreken. We waren in staat om te ontspannen en tot rust te komen, je werd nooit lastig gevallen door het personeel of geïrriteerd. Een absolute must als je in Turkije bent, is zeker de haven in Side. We komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Johan , Natascha en Naomi25-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Een super gezellig hotel, leuk animatie team , eten heerlijk en schone kamers ( dagelijks gepoetst incl handdoeken ) ! En een geweldige Nederlandse Guest relations , José ! Niets is haar teveel, ze hebt je waar ze kan .. Complimenten ook naar het hotel hoe ze zijn omgegaan met de touroperator crisis. Voor zover wij kunnen spreken ( voor de getroffen ned ) reisleiding ter plaatste was op het crisis moment zeker niet oké maar daar kan het hotel niets aan doen !! Voor ons was het de 2 de keer side mare maar zeker niet de laatste 👍🏽 En oja vergeet de hamam van het hotel niet , deze is geweldig ( wel beetje onderhandelen over de prijs ) ook een massage is goddelijk ,gouden handen daar 😍

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia