Hotel Side Mare Family Resort & Spa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Side Mare Family Resort & Spa
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers zijn meer dan enthousiast over hun verblijf bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa. René vertelt: ‘Het is een geweldig hotel. Alles is daar goed geregeld.’ Zowel voor jong als oud bevelen jullie dit hotel aan. Het hotel ligt vlakbij het strand en de plaats Side waardoor het een gunstige ligging heeft. Volgens veel van jullie voelt het als thuiskomen hier.

De kamers bij Side Mare Family Resort & Spa voldoen uitstekend volgens jullie. Zo zegt Zijlmans: ‘De hotelkamers zijn mooi en schoon. Elke dag kun je schone handdoeken krijgen. De bedden worden sierlijk opgemaakt.’ Wel geven sommigen van jullie aan dat de bedden wat aan de harde kant zijn.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa beschikt over meerdere zwembaden. Zo vind je hier een binnenzwembad en meerdere buitenzwembaden waaronder een kinderbad en golfslagbad. Ook is er een zwembad met verschillende glijbanen. Karin zegt: ‘Heerlijk relaxen bij het zwembad, ideaal vonden wij ook de handdoeken service. Scheelt flink wat ruimte in de koffer.’ Hoewel er wel handdoeken worden neergelegd, is er vaak nog genoeg plek bij de zwembaden.

Gezinnen met kinderen zijn bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa op de juiste plek. Volgens Kelly is de animatie goed: ‘Een kidsclub die elke dag met de kinderen wat leuks gaat doen en voor de tieners zijn er overdag spelletjes bij het zwembad.’ ‘s Avonds zijn er vaak shows of ander live entertainment.

Over het eten bij Side Mare Family Resort & Spa zijn reviewers wisselend tevreden. Zo zegt Patricia: ‘Vond het eten wat tegenvallen, niet altijd even warm en weinig afwisseling.’ Julienne heeft een andere ervaring: ‘Het eten is variërend met zowel warme als koude buffetten, ‘s middags als ‘s avonds.’ De Turkse pannenkoeken vallen wel bij iedereen in de smaak net als de cocktails die verkrijgbaar zijn aan het zwembad.

Over het algemeen geven jullie aan dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Wel hebben sommigen van jullie een slechte ervaring toen er iemand ziek werd. Familie Peker vertelt: ‘Onze dochter van 1,5 heeft een ziekte opgelopen in het hotel, we waren verplicht het hotel te verlaten of we mochten blijven maar we mochten de hotelkamer niet uit.’ Meerdere reviewers hebben eenzelfde ervaring.

Ligging

Vanaf Hotel Side Mare Family Resort & Spa rijdt er een gratis shuttle naar het strand. Hier staan bedjes klaar en geldt ook de all-inclusive formule zoals in het hotel. Op het strand is het mogelijk om verschillende watersporten te boeken. Zo kun je een rondje op de bananenboot maken of een jetski huren.

Op maandag en donderdag is er in Manavgat een markt die door jullie wordt aanbevolen. Met de dolmus kun je eenvoudig naar deze of andere steden reizen. Het plaatsje Kumkoy kun je zelfs lopend bereiken vanaf het hotel en ook een winkelcentrum ligt op loopafstand. Verder is een bezoek aan Side, vanwege de rijke geschiedenis van deze stad, een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

2135 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

Alice Scheffer
5-9-2019

Het is een heerlijk hotel. De kamers zijn schoon en de bedden mooi opgemaakt. Wij kwamen 's morgens heel vroeg aan en we konden gelijk ontbijten en ze hielden rekening dat we de kamer eerder kregen. Een aanrader is om bij het strand te lunchen. Heerlijk uitzicht met goed eten en koude drankjes. De schuttle bus rijdt constant zodat je niet lang hoeft te wachten voordat je bij het strand bent. Bij de receptie kun je altijd terecht bij Jose met vragen . Het animatie team is leuk voor jong en oud. Compliment voor de jongens Jey en Totti . Het personeel is verder overal even vriendelijk . Wij kunnen niet anders zeggen dat we ontzettend hebben genoten van deze vakantie en zeker nog terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

heerlijk relaxen, en perfect voor kids.

Simone
4-9-2019

Mooi resort met goed onderhouden kamers. Uitgebreide keuze op het buffet, met ieder dag buiten gegrild vlees of vis. Ik had een verkeerde kamer gekregen maar de (NL) customer relations dame heeft het de volgende ochtend direct opgelost. Binnenzwembad was in augustus niet open,de 4 andere baden waren allemaal perfect in orde. Het kinderbad en de speeltuin zijn voorzien van schaduwdoeken. Voldoende ligplaatsen aan het zwembad tau capaciteit vh hotel. (volzetten aug) er zijn voldoende parasols. Net buiten het hotel zijn er wat winkeltjes, maar niet authentieks. perfect voor een snelle souvenirjacht, Shuttle bus naar het strand tot 18:00, maar daar is niet veel te beleven. De animatie in het resort is voorzien voor 4-8 8-12 12-18jaar. NL/GB/DU talig. De (externe) avondshows (acrobaten/moderne dans/etc) zijn goed! Piratenbootexcursie met kinderen = GEWELDIG!!!

leonie dekkers
4-9-2019

Dit is een heerlijk hotel. Lekker eten, vriendelijk personeel, fantastische service. En ook n geweldige ligging t.o.v. Kumkoy centrum. Superrrrrrr !!! We waren vorig jaar ook al hier en we gaan vlg jaar ook ZEKER weer. 👍👌

D-reizen

Super leuke vakantie hier gehad!!!

Jessica
4-9-2019

Geweldige vakantie gehad in Side Mare,vriendelijk personeel,overal super schoon ,ruime schone hotelkamer en de bedden ook erg fijn om te slapen Eten heerlijk en wisselend 😀 Enige kleine min puntje voor mijn dochter van 12 was de slechte WiFi verbinding maar in de lobby wel goed bereik. We komen zeker hier terug! Wat ook fijn was het busje dat af en na naar het strand rijd Taxi om naar Side tegaan is er ook snel

Fantastisch.

michael van Gemert.
4-9-2019

Heel goed hotel met aardige mensen mooi zwembad goed eten dus al met al een perfecte vakantie.

Geboekt bijneckermann.nl

Geweldige vakantie gehad, komen zeker weten terug!

Esther van Inge
4-9-2019

Een super vakantie gehad bij Side Mare Resort. Wij waren met z'n 4tjes. 2 volwassenen en een meisje van 7 en een meisje van 13. De animatie voor de kids was echt top. Voor jong en oud was er wat te doen. Complimenten aan het leuke en goede animatie team! Het hotel is ook super, 17 dagen lang ons niet verveeld bij het eten, veel afwisselend en goed warm. Qua schoonmaak hebben we ook echt niets om op te merken. Elke dag weer werd de kamer schoongemaakt, bij en rondom het zwembad waren continu schoonmakers. Personeel is erg vriendelijk, en maakt altijd een leuk praatje :) De Lecker Lecker coctails zijn ook een aanrader!!! ERRRRG LEKKER!!! 17 dagen was eigenlijk veel te kort... We komen zeker weten terug bij het hotel!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Volgend jaar weer

carla aerts
3-9-2019

Dit jaar is er veel geïnvesteerd: vlonders op het strand, nieuwe ligbedden, douche ipv ligbad, top! Wat is gebleven? De hartelijkheid, lekker eten, shuttlebusje naar het strand, koffietje, lunch en ijsje op het strand. Wat kan nog beter? Handdoekjes leggen vanaf 7 uur. Helemaal niet nodig omdat er genoeg bedjes zijn. Tot volgend jaar!

Gereisd Met partner in september 2019

Perfect hotel

Jan van Gemert
3-9-2019

Een heel goed hotel goede service en aardige mensen die altijd voor je klaar staan dag en nacht.

Leuke vakantie in Side Mare Resort

Stef
2-9-2019

Side Mare resort is een prima hotel. Leuke zwembaden met aangename temperatuur. Golfbad ook heel leuk. Het eten superlekker en gevarieerd. De shows zijn leuk om naar te kijken en de nederlandse animatie is ook een pluspunt. Onze kindjes hebbe'n zich reuze geamuseerd. Pendelbus naar zee is ook erg gemakkelijk. Winkeltjes zijn ook op wandelafstand. Kortom top!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Geweldig

Leonie
2-9-2019

Het was voor ons de 2e keer dat we naar Side Mare gingen en ook dit keer hebben wij weer een geweldige vakantie gehad! Eten is erg goed en gevarieerd. Bij onze zoontjes van 4 en 5 waren vooral de Turkse pannenkoeken erg favoriet. De zwembaden zijn mooi en schoon. Kamers zijn erg netjes en schoon. En de fruitcocktail lecker is echt een aanrader. Voor onze kinderen was er ook genoeg te doen. De glijbanen vonden ze geweldig maar ook de speeltuin en het waterpark was een groot succes. De miniclub die erbij zit is een echte aanrader! De meiden die er werken zijn super leuk voor de kinderen en je laat je kinderen daar met een gerust hart achter! Bedankt kayleigh, Linda, Ilse en Sevgi. Jullie zijn toppers! Wij gaan zeker voor een 3e keer terug naar Side mare

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.