Hotel Side Mare Family Resort & Spa

8.9Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8.9Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Side Mare Resort

Het Side Mare Family Resort & Spa is een geweldig all inclusive hotel in Side, aan de Turkse kust. Alles is goed geregeld in dit familie hotel. Zowel voor jong als oud is dit hotel een aanbeveling. Het hotel ligt vlakbij het strand en de plaats Side waardoor het een gunstige ligging heeft om alle kanten op te gaan. Het is zo populair dat gasten jaarlijks terugkeren naar Side Mare Resort. Voor veel vakantiegangers voelt het als thuiskomen in het hotel.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa beschikt over meerdere zwembaden. Zo vind je hier een binnenzwembad en meerdere buitenzwembaden waaronder een kinderbad en golfslagbad. Ook is er een zwembad met verschillende glijbanen. Je kunt heerlijk relaxen bij het zwembad, op een handdoek die verstrekt wordt door het hotel. Dat scheelt je toch flink wat ruimte in de koffer. Hoewel er wel handdoeken worden neergelegd, is er vaak nog genoeg plek bij de zwembaden.

Gezinnen met kinderen zijn bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa op de juiste plek. Bij de kidsclub kunnen kinderen elke dag wat leuks doen. Voor tieners zijn er overdag spelletjes bij het zwembad. 's Avonds zijn er vaak shows of ander live entertainment.

Het eten in Side Mare Resort is variërend met zowel warme als koude buffetten, in de middags en ‘s avonds. De Turkse pannenkoeken vallen wel bij iedereen in de smaak net als de cocktails die verkrijgbaar zijn aan het zwembad. Daarnaast kun je eten in het à la carte restaurant met 350 zitplaatsen binnen en 350 zitplaatsen buiten. Je kan hier allerlei soorten internationale gerechten eten.

Over het algemeen geven jullie aan dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Wel hebben sommigen van jullie een slechte ervaring toen er iemand ziek werd. Waarbij gasten verplicht werd het hotel te verlaten of zij de hotelkamer niet uit mochten.

Kamers

De kamers bij Side Mare Resort zijn mooi ingericht, ruim opgezet en schoon. De standaard kamers zijn voor twee personen en zijn voorzien van alle gemakken. Daarnaast zijn er ook kamers voor 4 of 5 personen. Deze kamers zijn geschikt voor familie vakanties. Elke dag kun je schone handdoeken krijgen en zal je kamer netjes schoongemaakt worden. De bedden worden zelfs sierlijk opgemaakt. Het kan zijn dat de bedden wat aan de harde kant zijn. Mocht dat zo zijn, dan is het mogelijk om bij de receptie na te vragen of zij dit oplossen.

Ligging van het hotel in Side, Turkije

Vanaf Hotel Side Mare Resort rijdt er een gratis shuttle naar het strand. Hier staan bedjes klaar en geldt ook de all inclusive formule zoals in het hotel. Op het strand is het mogelijk om verschillende watersporten te boeken. Zo kun je een rondje op de bananenboot maken of een jetski huren.

Op maandag en donderdag is er in Manavgat een markt die door jullie wordt aanbevolen. Met de dolmus kun je eenvoudig naar deze of andere steden reizen. Het plaatsje Kumkoy kun je zelfs lopend bereiken vanaf het hotel en ook een winkelcentrum ligt op loopafstand. Verder is een bezoek aan Side, vanwege de rijke geschiedenis van deze stad, een aanrader.

• Het centrum van Side ligt op 5 kilometer afstand.
  • Het vliegveld van Antalya ligt op ongeveer 60 kilometer afstand.
  • Het centrum van Antalya ligt op 65 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over Side Mare Resort? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie.

2369 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa

1917

• 2019
    10B Smit27-10-2019

Super hotel

Super hotel. Alleen maar goede ervaringen met dit hotel! Vriendelijk en correct personeel. Prima eten en drinken. Hotel is mooi en schoon. Zowel voor de kinderen als de volwassenen veel mogelijkheden in en om het hotel. Na ongevalletje van een van de kinderen direct een snelle en goede reactie.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Klaus27-10-2019

fantastisch hotel met heel vriendelijk personeel

Goed hotel met heel vriendelijk personeel. Wij waren er deze derde keer met ons hele gezin en alles was net zo goed schoon en netjes als de vorige twee keer. Met de dolmus (klein taxibusje) ga je voor 1 euro naar de plaats Side, deze ligt ongeveer op 10 minuten rijafstand vanaf het hotel. Zeer aan te raden is ook het Turkse bad hamam in het hotel. Voor goed 50 Euro heb je een heerlijke behandeling met scrub, gezicht maske en een heerlijke massage.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Martin K.24-10-2019

Voor mij alleen nog maar het Side Mare hotel !!

Een gezellig familie hotel.Het hotel heeft 6 etagen en bijgebouw. Je wordt vriendelijk ontvangen bij je aankomst en voorzien van alle nodige uitleg. er zijn verschillende restaurants en bars aanwezig. Het eten bestaat uit buffetvorm, koud en warm, grote keuze in eten , er is altijd wel iets voor ieder. Ook nog groot dessertbuffet met verschillende soorten cake en allerlei zoete hapjes. De kamers zijn gerenoveerd en beschikken nu over een inloopdouche, er is een safe aanwezig evenals een waterkoker met soorten thee en instantkoffie. Dagelijks handdoeken wissel en fles water op kamer. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Verschillende zwembaden met glijbanen, nieuwe ligstoelen en volledig vernieuwde keuken en restaurant aan het zwembad. Naar het strand ga je met de shuttle, deze rijdt de ganse dag van hotel naar strand en terug. Keuken aan het strand is ook gerenoveerd, eten kan je daar ook in buffetvorm. Geweldig hotel !!!

• 10Julienne Debois23-10-2019

Iedere keer opnieuw, Side Mare !!!

Een familie hotel, zeer vriendelijk personeel, hotel bestaat uit 6 etagen en een bijgebouw. Kamers zijn mooi en zuiver, badkamer met inloop douche, iedere dag verversen van handdoeken, op de kamer bevindt zich een safe, is ook voorzien van een waterkoker met verschillende soorten thee en instant koffie. Iedere dag wordt er een fles water 1.5 liter op je kamer gezet. het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt bestaat uit vele verschillende soorten brood, broodjes, eitjes, omelet,roerei , pannenkoekjes, enz.... Het middag-en avondeten bestaat uit 2 soorten soep, warme en koude buffetten, zoveel lekkers er is wel voor ieder wat bij wat smaakt. Er zijn verschillende restaurants , ook een A-la-carte restaurant, de dessertbuffetten zijn voorzien van zalig zoet lekkers en vele cakes. Meerdere zwembaden en waterglijbanen. Een shuttle brengt en haalt je van het strand, waar je ook kunt eten s'middags, om 16h is er ijs, enz..

• 9Andre23-10-2019

Top vakantie gehad !!

Geweldige accommodatie, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijt buffet, zelfs aparte ruimtes om te kunnen eten waar kinderen onder 13 jaar niet mogen komen, dus als je even rustig wilt eten perfect. Er ontbrak werkelijk aan niets. Superservice ! Aanrader, ik was met zoon van 18 daar aanwezig, maar zeker ook met kinderen een uitstekende locatie. ook Animatie in de avond ( nu ook nog in laatset week voor sluiting ) goed georganiseerd en druk bezocht. Gewoon Top!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10ingrid maatje20-10-2019

heel goed hotel, een aanrader

We gaan al 10 jaar naar Turkije en dit hotel is een van de betere hotels.Super netjes. Vriendelijk ontvangen en Nederlandse achter de balie. Heel lekker eten, veel variatie en lekker gekruid, ook live cooking. Animatie is ook goed. Je loopt vanaf het hotel zo het centrum in met heeeeel veel winkels en restaurantjes. Dit hotel kan ik iedereen aanraden!!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8C & I19-10-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Lekker/ afwisselend eten: Mexicaans thema, turks, Vis, Italiaans. Elke dag schoonmaak, leuke / vernieuwende avondshows, vooral de Cuba circusshow: GE-WEL-DIG! Super (gerichte) massage's (bij ons nek / rug plan gemaakt met een medewerker van de Spa), tegen een prima prijs in de Spa. Vriendelijk personeel, mega zwembad. Voor een euro p.p. zit je binnen 15 minuten met de Dolmus in Side centrum aan de haven, erg leuk om te wandelen, iets te eten en te drinken. Als je bij het zwembad wil liggen is het helaas handdoekje leggen voor 9 uur want mensen zijn erg bang niet hetzelfde plekje als gisteren te bemachtigen.

Aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10shirley van der erf19-10-2019

wauw!

Wat een super hotel! wij hebben onze huwelijksreis gevierd in turkije in het side mare resort en het was echt super... behalve dat wij natuurlijk al een goede sfeer hadden werd het in het hotel nog beter! alleen bij aankomst al! koffers werden aangepakt en we werden meteen naar het buffet geleid want we zouden wel honger hebben en ja dat klopte! Natuurlijk zijn er veel goede hotels met service maar deze springt er net boven uit met het stukje extra! top personeel, vriendelijk, oprecht geintreseerd en niks is te veel! Wij kijken met grote vreugde terug naar de mooie vakantie het overheerlijke eten dat in alle soorten en maten aanwezig was! (zelfs bij het strand!) De bedden lagen ook top! kortom een aanrader! We zijn zeer tevreden over alles!

Wij kijken met een grote glimlach terug!

• 9Naomi19-10-2019

Erg leuk

Erg leuk hotel, met veel activiteiten. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Jolanda15-10-2019

Heerlijk hotel , voelt als "thuiskomen".

Wij zijn afegelopen september/oktober voor de 5e keer geweest in 2 jaar..normaal gesproken gaan wij nooit zo vaak naar hetzelfde hotel.Eten gevarieerd,turkse en italiaanse avond(eten) en zelfs wok.Mensen klagen over koud eten..doe dan de deksels ook dicht!Zowel ontbijt als lunch/snacks als diners zijn prima en voor ieder wat wils Wij genieten met volle teugen en hebben alle lof voor het gehele Side Mare team. Schoon en netjes hotel zowel de kamers als de restaurants/barren.Toiletten worden regelmatig schoongemaakt.Als je het ons vraagt een echte aanrader.Wij hebben inmiddels alweer geboekt voor 2020!Heerlijk vooruitzicht om in het hotel ook weer naar de hamam&massage te gaan.Super gewoon.Erg vriendelijke medewerkers en zeer behulpzaam. Prettig om lekker dicht bij het centrum te zijn...shuttle service naar het strand. Markt in Manavgat ook makkelijk te bereiken dmv de dolmus. Wij dromen alweer van onze volgende vakantie🍹🍹🍹

Gereisd met vrienden in september 2019

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia