Hotel Side Mare Family Resort & Spa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Side Mare Family Resort & Spa
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers zijn meer dan enthousiast over hun verblijf bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa. René vertelt: ‘Het is een geweldig hotel. Alles is daar goed geregeld.’ Zowel voor jong als oud bevelen jullie dit hotel aan. Het hotel ligt vlakbij het strand en de plaats Side waardoor het een gunstige ligging heeft. Volgens veel van jullie voelt het als thuiskomen hier.

De kamers bij Side Mare Family Resort & Spa voldoen uitstekend volgens jullie. Zo zegt Zijlmans: ‘De hotelkamers zijn mooi en schoon. Elke dag kun je schone handdoeken krijgen. De bedden worden sierlijk opgemaakt.’ Wel geven sommigen van jullie aan dat de bedden wat aan de harde kant zijn.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa beschikt over meerdere zwembaden. Zo vind je hier een binnenzwembad en meerdere buitenzwembaden waaronder een kinderbad en golfslagbad. Ook is er een zwembad met verschillende glijbanen. Karin zegt: ‘Heerlijk relaxen bij het zwembad, ideaal vonden wij ook de handdoeken service. Scheelt flink wat ruimte in de koffer.’ Hoewel er wel handdoeken worden neergelegd, is er vaak nog genoeg plek bij de zwembaden.

Gezinnen met kinderen zijn bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa op de juiste plek. Volgens Kelly is de animatie goed: ‘Een kidsclub die elke dag met de kinderen wat leuks gaat doen en voor de tieners zijn er overdag spelletjes bij het zwembad.’ ‘s Avonds zijn er vaak shows of ander live entertainment.

Over het eten bij Side Mare Family Resort & Spa zijn reviewers wisselend tevreden. Zo zegt Patricia: ‘Vond het eten wat tegenvallen, niet altijd even warm en weinig afwisseling.’ Julienne heeft een andere ervaring: ‘Het eten is variërend met zowel warme als koude buffetten, ‘s middags als ‘s avonds.’ De Turkse pannenkoeken vallen wel bij iedereen in de smaak net als de cocktails die verkrijgbaar zijn aan het zwembad.

Over het algemeen geven jullie aan dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Wel hebben sommigen van jullie een slechte ervaring toen er iemand ziek werd. Familie Peker vertelt: ‘Onze dochter van 1,5 heeft een ziekte opgelopen in het hotel, we waren verplicht het hotel te verlaten of we mochten blijven maar we mochten de hotelkamer niet uit.’ Meerdere reviewers hebben eenzelfde ervaring.

Ligging

Vanaf Hotel Side Mare Family Resort & Spa rijdt er een gratis shuttle naar het strand. Hier staan bedjes klaar en geldt ook de all-inclusive formule zoals in het hotel. Op het strand is het mogelijk om verschillende watersporten te boeken. Zo kun je een rondje op de bananenboot maken of een jetski huren.

Op maandag en donderdag is er in Manavgat een markt die door jullie wordt aanbevolen. Met de dolmus kun je eenvoudig naar deze of andere steden reizen. Het plaatsje Kumkoy kun je zelfs lopend bereiken vanaf het hotel en ook een winkelcentrum ligt op loopafstand. Verder is een bezoek aan Side, vanwege de rijke geschiedenis van deze stad, een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

2134 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

Aanrader, super fijn hotel

Johan
9-9-2019

Top hotel schone kamers heerlijk zwembad, en super vriendelijk personeel. Wij gaan zeker weer terug. Ook het eten was heel gevarieerd elke avond een ander thema. Als je iets wilt weten staat José voor je klaar.

Terugkomertje

van Oosterhout
9-9-2019

Prima resort om naar toe te gaan, vriendelijk personeel en het hotel ziet er netjes en verzorgd uit, geld ook voor de zwembaden. Gevarieerd en lekker eten voor elk wat wils. Animatie voor de kids is top. Het was onze eerste keer in Side Mare Resort. Grote kans dat wij er volgend jaar weer zijn👍👍👍

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prachtig hotel moderne kamer schoon maar koud eten

Mw
9-9-2019

Hotel was geweldig. Alleen het eten was vaker koud dan lauw. Veel klachten hierover ingediend maar veranderde niet. Kamers mooi schoon en modern. en voor de rest een prachtig hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig!

Michel
8-9-2019

Rekening houden met klimaat, en niet uit de kranen drinken maar flessen water kopen. Aanbod qua kledingwinkels was best uitgebreid. Savonds er leuk om door de winkelstraat heen te lopen, sfeervol. En het personeel was echt uitstekend qua service. Aardige inwoners ook in de omgeving. Was zo leuk dat we zo weer zouden gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Fantastiche hotel

Marjan em Johan
8-9-2019

Super hotel, voor ons was dit de tweede keer en zeer zeker niet de laatste keer. We kwamen s avonds rond 23 uur aan in het hotel met twee kinderen een van 10 en een van bijna 3 jaar, we konden toen nog gewoon een hapje eten echt top. We hebben 10 heerlijke dagen gehad dank zij het lieve personeel. Eten was nog beter dan vorig jaar, en de prachtige mooie schone kamers waren echt super. We missen dit alles nu al. Jammer José dat we geen afscheid van je konden nemen, we konden je niet vinden haha. Dan maar zo jij ook bedankt dikke kus en knuffel, tot volgend jaar Mei.xxx

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

super vakantie gehad en raadt t een ieder aan

lisette
8-9-2019

Voor ons was deze vakantie in 1 woord geweldig! mooi hotel, schoon, kamers zijn netjes, qua eten is er meer dan genoeg keuze en het was altijd goed warm. Alle medewerkers werken enorm hard, ik heb er geen 1 meegemaakt die niet vriendelijk was. Als je iets vraagt word je goed geholpen, zeker door José, Nederlandse bij de receptie, zij neemt alle tijd om alles aan je uit te leggen en heeft goede tips waar en hoe ergens heen te gaan. Maar ook bij de receptie, als je iets vraagt, ze helpen je met een lach. Zwembad is super, ondanks de drukte hebben we nooit geen ligbed gehad. Glijbanen zijn natuurlijk fantastisch voor de kinderen, maar belangrijk, er wordt ook daar zeker erg goed toezicht gehouden. De shuttle service naar t strand is ook super, je staat nooit langer dan max 4 minuutjes te wachten. Op het strand ook all inclusive en genoeg ligbedden. Animatie aanbod is ook zeer goed, zeker voor tieners. Van ons krijgt t resort een 10.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

top-vakantie

familie Daman
7-9-2019

We hebben een supervakantie gehad. Alles was aanwezig. De kamer was net zoals beschreven, en zij was voldoende ruim en elke dag netjes. Klein minpunten hierover.... badkamer aan de kleine kant voor een gezin met twee kinderen en er mocht een beetje meer verlichting zijn in de kamer. Het eten was heel lekker met een ruime keuze, voor ieder wat wils. Het personeel was heel vriendelijk en gedienstig. Het animatie-team was ook top.... Zij waren altijd vriendelijk en niet opdringerig als je eens geen zin had. De poetsers hielden alles zeer netjes zowelbinnenals buiten. Wat ik ook super vind, was dat je niet moest opstaan om een ligbed te reserveren want om half 9 had je nog voldoende keuze aan het zwembad. Dit is dus ECHT vakantie. Wij keerden tevreden terug naar huis.... Misschien tot nog eens ( en die misschien is zuiver alleen omdat we nooit 2x hetzelfde doen maar hier twijfelen wij wel ) Bedankt Side Mare resort voor de fijne vakantie.

Top Vakantie

Cindy croubels
7-9-2019

een zalige vakantie beleefd , eerste indruk was ... het is hier klein maar dat gevoel veranderde snel toen we de animatie in en rond het zwembad ontdekten . animatie was top ! eten was lekker , de mensen werken er mega hard om het naar onze zin te maken ! kamers iedere dag heel proper onderhouden , alsook het gehele domein , makkelijk de zee te bereiken via de shuttlebus . we vonden de winkeltjes direct aan het hotel ook wel een meerwaarde , al is Side stad zelf ook makkelijk bereikbaar met een taxi die het hotel voor ons regelde . Aan de zee zelf ook genoeg eten , accomodatie voorzien . TOP vakantie beleefd !

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Dit hotel is voor íedereen

Michel van der Schoor
6-9-2019

Het eten is zo goed en gevarieerd waardoor het nu lastig is om terug te wennen aan het eten thuis. We hadden nergens een te kort aan, er was eerder te veel met te weinig dagen geboekt. Onze bedden lagen te lekker, het hotel is te gezellig, vervelen is simpelweg onmogelijk. Deze sfeer zul je nooit ergens anders ervaren. Dit hotel is voor íedereen.

Alice Scheffer
5-9-2019

Het is een heerlijk hotel. De kamers zijn schoon en de bedden mooi opgemaakt. Wij kwamen 's morgens heel vroeg aan en we konden gelijk ontbijten en ze hielden rekening dat we de kamer eerder kregen. Een aanrader is om bij het strand te lunchen. Heerlijk uitzicht met goed eten en koude drankjes. De schuttle bus rijdt constant zodat je niet lang hoeft te wachten voordat je bij het strand bent. Bij de receptie kun je altijd terecht bij Jose met vragen . Het animatie team is leuk voor jong en oud. Compliment voor de jongens Jey en Totti . Het personeel is verder overal even vriendelijk . Wij kunnen niet anders zeggen dat we ontzettend hebben genoten van deze vakantie en zeker nog terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.