Hotel Side Mare Family Resort & Spa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Side Mare Family Resort & Spa
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers zijn meer dan enthousiast over hun verblijf bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa. René vertelt: ‘Het is een geweldig hotel. Alles is daar goed geregeld.’ Zowel voor jong als oud bevelen jullie dit hotel aan. Het hotel ligt vlakbij het strand en de plaats Side waardoor het een gunstige ligging heeft. Volgens veel van jullie voelt het als thuiskomen hier.

De kamers bij Side Mare Family Resort & Spa voldoen uitstekend volgens jullie. Zo zegt Zijlmans: ‘De hotelkamers zijn mooi en schoon. Elke dag kun je schone handdoeken krijgen. De bedden worden sierlijk opgemaakt.’ Wel geven sommigen van jullie aan dat de bedden wat aan de harde kant zijn.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa beschikt over meerdere zwembaden. Zo vind je hier een binnenzwembad en meerdere buitenzwembaden waaronder een kinderbad en golfslagbad. Ook is er een zwembad met verschillende glijbanen. Karin zegt: ‘Heerlijk relaxen bij het zwembad, ideaal vonden wij ook de handdoeken service. Scheelt flink wat ruimte in de koffer.’ Hoewel er wel handdoeken worden neergelegd, is er vaak nog genoeg plek bij de zwembaden.

Gezinnen met kinderen zijn bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa op de juiste plek. Volgens Kelly is de animatie goed: ‘Een kidsclub die elke dag met de kinderen wat leuks gaat doen en voor de tieners zijn er overdag spelletjes bij het zwembad.’ ‘s Avonds zijn er vaak shows of ander live entertainment.

Over het eten bij Side Mare Family Resort & Spa zijn reviewers wisselend tevreden. Zo zegt Patricia: ‘Vond het eten wat tegenvallen, niet altijd even warm en weinig afwisseling.’ Julienne heeft een andere ervaring: ‘Het eten is variërend met zowel warme als koude buffetten, ‘s middags als ‘s avonds.’ De Turkse pannenkoeken vallen wel bij iedereen in de smaak net als de cocktails die verkrijgbaar zijn aan het zwembad.

Over het algemeen geven jullie aan dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Wel hebben sommigen van jullie een slechte ervaring toen er iemand ziek werd. Familie Peker vertelt: ‘Onze dochter van 1,5 heeft een ziekte opgelopen in het hotel, we waren verplicht het hotel te verlaten of we mochten blijven maar we mochten de hotelkamer niet uit.’ Meerdere reviewers hebben eenzelfde ervaring.

Ligging

Vanaf Hotel Side Mare Family Resort & Spa rijdt er een gratis shuttle naar het strand. Hier staan bedjes klaar en geldt ook de all-inclusive formule zoals in het hotel. Op het strand is het mogelijk om verschillende watersporten te boeken. Zo kun je een rondje op de bananenboot maken of een jetski huren.

Op maandag en donderdag is er in Manavgat een markt die door jullie wordt aanbevolen. Met de dolmus kun je eenvoudig naar deze of andere steden reizen. Het plaatsje Kumkoy kun je zelfs lopend bereiken vanaf het hotel en ook een winkelcentrum ligt op loopafstand. Verder is een bezoek aan Side, vanwege de rijke geschiedenis van deze stad, een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

Fantastisch echt een aanrader

Lisette
15-6-2019

Ik kom al jaren in dit hotel en het is mij wederom weer goed bevallen. Veel nieuw personeel, maar zoals altijd vriendelijk en behulpzaam. Deze keer had het animatie team geen eigen shows, maar kwamen die van buitenaf. De shows waren super en het animatieteam deed goed hun best de mensen overdag te vermaken. Eten was ook weer van een hoog niveau, wat ik van dit hotel gewend ben. Dit is een hotel wat ik aan iedereen kan aanraden. Jose, de Nederlandse gastvrouw, is een topper!

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

My second home, gewoon fantastisch

Lisa Christina Nieuwenhuizen
10-9-2018

Het is een heerlijk hotel waar ik inmiddels al 6 keer ben geweest. De bediening is zeer vriendelijk, het hotel wordt goed schoongemaakt, het animatieteam doet echt hun best om de mensen te amuseren, met overdag sport en spel en in de avond shows. Voor de gasten die nog uit willen naar de disco is het animatieteam bereid dit te regelen, dmv een discotour. De jongens en meiden werken echt hard. Het eten is zeer gevarieerd en van zeer goede kwaliteit. Voor de kids is er ook voldoende te doen, zoals de kidsclub en de verschillende zwembaden en tegen betaling kunnen ze ook nog gaan paintballen. Voor vragen kan je altijd terecht bij Jose, die Nederlandstalig is. Wat voor een probleem er ook is, zij zorgt ervoor dat het opgelost wordt. Het is een hotel waar ik mij thuis voel en waar ik inmiddels mijn goldcard heb mogen ontvangen. Ik vind het echt een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor de 5e keer helemaal top!

Joke
27-5-2018

Een fijn familie hotel. Mooie schone kamer, lekker eten, vriendelijke personeel. Eeeeen plek om terug te gaan!!!

Gereisd Alleenreizend in mei 2018
José - Side Mare Guest Relations, HOTEL MANAGER, 4-6-2018

Beste Joke, bedankt voor de beoordeling en leuk dat je er weer was. Op naar de 6e keer. Tot dan!

Debbie
3-5-2018

Super leuk hotel met vriendelijk personeel

Gereisd Alleenreizend in april 2016
José - Side Mare Guest Relations, HOTEL MANAGER, 22-5-2018

Beste Debbie, Hartelijk dank voor de beoordeling en fijn dat je het fantastisch hebt gehad. Leuk dat je er was en tot een volgende keer!

Een hele ervaring!

Shari Hendrickx
6-9-2016

Half augustus ben ik voor de 3e keer opnieuw naar Side Mare vertrokken, deze keer helemaal alleen. Het was een hele ervaring om toch zomaar even alleen op reis te gaan. Ondanks dat ik alleen was snel nieuwe mensen leren kennen.

De obers zijn erom vriendelijk en komen als ze tijd hebben altijd een praatje maken. Je ziet ze altijd lachen, dat maakt jezelf natuurlijk ook weer blij als je dat ziet. Als ze weten wat je altijd drinkt stond het vaak al klaar voor je zelfs nog maar kon knipperen met je ogen, dat is je thuis voelen op vakantie, fantastisch!

Ook het animatieteam was enthousiast om wat ze doen. Ze proberen altijd de gast het naar zijn zin te laten hebben. Watergym, waterpolo, darts, jeux de boules, ... En natuurlijk ook voor de kids organiseren ze de hele dag iets zodat ook zij het naar hun zin hebben. En 's avonds elke avond een mooie show in elkaar gestoken! Dikke pluim voor Aya, Kitty, Rutger, Ibrahim, Ömer, ...

De kamer was elke dag proper en er was niets aan te merken. Sliep naast de airco en niets aan te merken.

Zwembaden worden elke nacht gereinigd en er is plaats genoeg.

Strand ben ik zelf nog niet geweest maar slechte ervaringen heb ik er nog niet gehoord.

De lekker lekker cocktails zijn die €2,- zeker waard! Ook de vrouw van de pannenkoeken krijgt een dikke duim!

Het eten is vaak verschillend en lekker. Aan het zwembad is het vaak hetzelfde maar meestal gaan de kids daar eten en die hebben daar natuurlijk geen problemen mee :)

Ook de mensen die je koffers naar je kamer brengen zijn ontzettend vriendelijk.

En natuurlijk Jose en Sandra van de Guestrelation niet vergeten! Dit zijn werkelijk TOPmadammen! Altijd in voor een praatje, altijd vriendelijk en staan altijd klaar als je vragen hebt of iets op te merken hebt!

Ik ben zeker van plan om volgend jaar nog eens terug te gaan! Zeer tevreden van dit hotel. Ik raad het iedereen aan!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016

goed vertoeven

marian
2-9-2016

goed hotel, prima vermaakt! en complimenten voor Jose (voor insiders cruella....;-)...) , geweldige vrouw! ze geeft je echt een heel welkom gevoel!! voor herhaling vatbaar! heb in meerdere 5 sterren hotels in Turkije gezeten, en dit is een prima prijs/kwaliteit hotel.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016

Mijn beste vakantie tot nu toe!

Nina Egeter
23-7-2016

Side Mare Resort is in één woord : fan-tas-tisch! Het resort is erg luxe, heeft erg vriendelijk en gastvrij personeel, goede en fijne serviceen verrukkelijk eten! Echt een aanrader! Side Mare boeken is een ticket naar een geweldige vakantie!

Gereisd Alleenreizend in juli 2016

Geweldige vakantie gehad!

Gaby
5-10-2012

Vandaag 5 okt terug gekomen. Heb het erg naar mijn zin gehad. De kamers zijn erg schoon en worden elke dag keurig schoongemaakt. Kluisje op de kamer kun je huren. Restaurant heeft enorm uitgebreide keus en er zijn genoeg tafels. Zwembad is top en er zijn genoeg ligbedden en parasols. Het animatieteam is geweldig en mede hierdoor heb ik het erg naar mijn zin gehad, Kelly, Malou, Nathalie en Steffi bedankt!! Dit tophotel is echt een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in september 2012

In 1 woord super

Annet hoekstra
9-6-2012

Het is hier weer fantastich, eten is lekker en er is er zoveel dat je niet weet wat je eerst of laatst moet eten. Kamers zijn schoon. Bediening zeer vriendelijk. Animatie is goed gisteren een zeer mooie show gezien. Op het strand is het heerlijk, je kunt er heen lopen of met het busje gaan. Mensen die hier wat hebben te klagen zitten volgens mij niet in het goede hotel. Voor de mensen die hier nog naar toe moeten, heel veel plezier lekker genieten maar ik weet zeker dat dat wel goed komt

Gereisd Alleenreizend in juni 2012

super, super en nogmaals super

Annet Hoekstra
19-6-2011

voor de 3 keer naar dit Resoort geweest, veel mensen tegekomen die net zo als mij vorig jaar 2 keer zijn geweest. Dit zegt wel wat. Personeel vriendelijk, kamers schoon en voor het eten er is voor iedereen wel wat. Brigritte je bent een toppper. ik heb weer een super vakantie gehad, kijk nu al uit naar oktober, dan kom ik weer terug.

Gereisd Alleenreizend in mei 2011

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.