Hotel Side Mare Family Resort & Spa

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Reviewers zijn meer dan enthousiast over hun verblijf bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa. René vertelt: ‘Het is een geweldig hotel. Alles is daar goed geregeld.’ Zowel voor jong als oud bevelen jullie dit hotel aan. Het hotel ligt vlakbij het strand en de plaats Side waardoor het een gunstige ligging heeft. Volgens veel van jullie voelt het als thuiskomen hier.

De kamers bij Side Mare Family Resort & Spa voldoen uitstekend volgens jullie. Zo zegt Zijlmans: ‘De hotelkamers zijn mooi en schoon. Elke dag kun je schone handdoeken krijgen. De bedden worden sierlijk opgemaakt.’ Wel geven sommigen van jullie aan dat de bedden wat aan de harde kant zijn.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa beschikt over meerdere zwembaden. Zo vind je hier een binnenzwembad en meerdere buitenzwembaden waaronder een kinderbad en golfslagbad. Ook is er een zwembad met verschillende glijbanen. Karin zegt: ‘Heerlijk relaxen bij het zwembad, ideaal vonden wij ook de handdoeken service. Scheelt flink wat ruimte in de koffer.’ Hoewel er wel handdoeken worden neergelegd, is er vaak nog genoeg plek bij de zwembaden.

Gezinnen met kinderen zijn bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa op de juiste plek. Volgens Kelly is de animatie goed: ‘Een kidsclub die elke dag met de kinderen wat leuks gaat doen en voor de tieners zijn er overdag spelletjes bij het zwembad.’ ‘s Avonds zijn er vaak shows of ander live entertainment.

Over het eten bij Side Mare Family Resort & Spa zijn reviewers wisselend tevreden. Zo zegt Patricia: ‘Vond het eten wat tegenvallen, niet altijd even warm en weinig afwisseling.’ Julienne heeft een andere ervaring: ‘Het eten is variërend met zowel warme als koude buffetten, ‘s middags als ‘s avonds.’ De Turkse pannenkoeken vallen wel bij iedereen in de smaak net als de cocktails die verkrijgbaar zijn aan het zwembad.

Over het algemeen geven jullie aan dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Wel hebben sommigen van jullie een slechte ervaring toen er iemand ziek werd. Familie Peker vertelt: ‘Onze dochter van 1,5 heeft een ziekte opgelopen in het hotel, we waren verplicht het hotel te verlaten of we mochten blijven maar we mochten de hotelkamer niet uit.’ Meerdere reviewers hebben eenzelfde ervaring.

Ligging

Vanaf Hotel Side Mare Family Resort & Spa rijdt er een gratis shuttle naar het strand. Hier staan bedjes klaar en geldt ook de all-inclusive formule zoals in het hotel. Op het strand is het mogelijk om verschillende watersporten te boeken. Zo kun je een rondje op de bananenboot maken of een jetski huren.

Op maandag en donderdag is er in Manavgat een markt die door jullie wordt aanbevolen. Met de dolmus kun je eenvoudig naar deze of andere steden reizen. Het plaatsje Kumkoy kun je zelfs lopend bereiken vanaf het hotel en ook een winkelcentrum ligt op loopafstand. Verder is een bezoek aan Side, vanwege de rijke geschiedenis van deze stad, een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

• 9Olivia13-07-2019

Beste plek

Het was echt een top vakantie. Zou er elk jaar heen willen gaan. Het entertaiment team is fantastisch zeker danique,halide,mulla,ibo,totti en jey.

9Kamers
    9Hygiëne

• 2017
    9Danielle Nutbey26-07-2017

Side Mare tophotel

Side Mare is een gezellig familie hotel met goede service en zeer vriendelijk personeel. Ben er al heel vaak geweest en steeds weer een top vakantie. Ik ben met gezin geweest maar ook 2 keer alleen. Zeker toen ik alleen was werd er goed voor mij gezorgd!!

9Kindvriendelijk
    10Hygiëne
    9Zwembad
    9Eten

José Side Mare Guest Relations, HOTEL MANAGER, 29-07-2017

Beste Danielle, hartelijk dank voor jouw beoordeling en fijn dat je het elke keer weer naar je zin hebt gehad. Ik ga er ook vanuit dat je snel weer komt.

• Oude reviews

9Janine10-09-2016

2e keer, heerlijk hotel!

Zijn hier nu voor de 2e keer geweest in dit hotel en het was weer een heerlijke vakantie! Eten goed, vriendelijk personeel! Alles was gewoon goed! Ook zeker een plus punt is dat er een Nederlander werkt in het hotel (jose) echt erg handig en erg vriendelijk! Dat mensen schrijven dat het eten niet goed was, personeel niet vriendelijk was en dat het zwembad niet schoon was snap ik echt niet!

9Kindvriendelijk
    9Eten
    9Kamers
    9Ligging

• 10Ans Uittenbogaart 31-07-2016

Een vakantie om nooit te vergeten

Hele fijne plek! Mooi schoon hotel met lekker eten en leuke mensen!

• 10Tom Uittenbogaart 30-07-2016

Beste vakantie ooit

Hotel Side mare is een geweldige accommodatie en ik wil er zeker terug komen! Mooie locatie en hele fijne mensen!

• 10Esther Uittenbogaart 30-07-2016

Geweldige vakantie!

We hebben een geweldige vakantie gehad! Mooie omgeving, lekker eten, schone kamers en goede service! Gewoon geweldig!

• 10Vicky Lernout25-07-2016

Zeer geslaagde vakantie in hotel SIDE MARE !!!!

Hotel SIDE MARE RESTORT is gewoon de max! Vriendelijke bediening en ontvangst . Ook José , die uit Nederland komt , dus Nederlands spreekt aan de gastenbalie is een pluspunt . Zeer handig dat je in je moedertaal eens iets kan vragen . Ook zeer mooie tuin en snel service met het hotelbusje dat je direct naar het strand brengt . Het eten is ook top , voor ieder wat wils en leuke garçons. Ook de lecker lecker bar is een goed initiatief .Voor 2 euro kan je lekkere vruchtencoctails drinken , puur natuur zonder toegevoegde suikers, HEERLIJK 🍊🍉🍌🍓🍏🍋🍍🍇 . Mooie kamers en prachtig complex . Ook zeer mooie tuin waar je onder de palmbomen kan vertoeven . Wij gaan zeker terug en liefst zo snel mogelijk naar dit goed onderhouden hotel!

• 10Kim24-07-2016

Geweldige plek!

Het Side Mare hotel is echt het meest leuke hotel waar we ooit zijn geweest. We zijn dit jaar voor de 4e keer geweest en het bevalt ons weer fantastisch! Het personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam. Side Mare is een mooi hotel met een mooi restaurant met goede kwaliteit en met mooie kamers die altijd optijd worden schoongemaakt, en ook nog eens heel mooi en netjes worden opgemaakt! Vanaf het balkon van de kamer kijk je uit op het prachtige hotel. Het Side Mare hotel is erg gezellig, ze hebben ook een animatieteam die zorgt voor leuke activiteiten en voor de wat jongere kinderen is er een kidsclub. Het hotel heeft ook een fitness ruimte, binnen zwembad, en een wellness resort. Alles is het zeker waard voor je geld!

• 10Nina Egeter23-07-2016

Een fantastische vakantie gehad!

Side Mare is een fan-tas-tisch resort! Erg luxe, heel vriendelijk en gastvrij persoon en verrukkelijk eten! Side Mare boeken is een ticket naar een heerlijke vakantie!

• 10dsr-01023-07-2016

Heerlijke vakantie gehad!

Goed hotel, zeer vriendelijk personeel. Kamers waren zeer schoon en heerlijk ruim, wifi gratis ook op de kamer. Animatie erg gezellig, hadden elke avond een ander thema. De buffetten waren varieert en heerlijk, voor ieder wat wils. Bij het zwembad genoeg ligbedjes. Hebben een prive strand, 10 minuutjes lopen. Vanuit het hotel gaat er een shuttle naar het strand. Op het strand is ook een goed lunch buffet en alles op basis van all inclusive. Het personeel is zeer vriendelijk! Jose is een Nederlands sprekende host die je allemaal goede tips kan geven!

221 tips over Hotel Side Mare Family Resort & Spa

• Sandra, 03-05-2019

Als het buiten fris is ga dan op tijd eten, het beste is een kwartier voor de tijd voor het restaurant gaan staan, anders heb je geen tafel. Bij het zwembad is het ook vechten om een bedje, wil je dit niet, ga dan naar het strand, daar kun je relatief rustig liggen. Excursie naar de Green canyon is een aanrader. Markt Manavgat (met dolmus 1 euro pp) is leuk om een keer te zien.

• neesietje, 29-06-2014

Afstand vanaf het vliegtuig niet te ver. Rondom hotel verschillende leuke winkelcentra. Naar de zee is met dr open bus één gezellig ritje voor de kids en ook daar kun je heerlijk eten en zijn er genoeg liedjes.

• Edwin, 10-06-2014

Hotel zit vlakbij het strand, ieder kwartier rijd er een open bus naar het strand waar men kan relaxen onder genot van drankjes, diverse snacks ijs en de lunch.

384 vragen over Hotel Side Mare Family Resort & Spa

• Erica Bras, 01-08-2019

Kleding

Mannen moeten die echt een lange broek dragen tijdens avond eten? Of mag het ook een broek over de knie zijn.

C.h. Massa, 08-08-2019

Een nette korte broek is prima

• Petra, 01-08-2019

Sterren

Is het hotel nou een 4 of 5 ?

• Skittel , 12-01-2019

Augustus

Gaan er rond 3 aug nog tieners van leeftijd 16 en ouder naar dit hotel? Wij gaan met 4 tieners en hun lijkt het leuk om contact te hebben met andere :) Graag zouden we willen weten of er Tuborg bier aanwezig is . Mocht u antwoorden alvast bedankt daarvoor! Gr.

Saskia, 22-07-2019

Wij 3-8 2 meisjes 1 van 15 en 1 van 18 jaar

Natascha , 21-01-2019

Hallo wij gaan 2 aug met 3 tieners van de leeftijd 15 15 en 17 en hebben we nog iemand van 21 jaar

Frank Tanke, 23-03-2019

Hier 8 augustus met een tiener van bijna 15 dan.

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia