Hotel Side Mare Family Resort & Spa

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Reviewers zijn meer dan enthousiast over hun verblijf bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa. René vertelt: ‘Het is een geweldig hotel. Alles is daar goed geregeld.’ Zowel voor jong als oud bevelen jullie dit hotel aan. Het hotel ligt vlakbij het strand en de plaats Side waardoor het een gunstige ligging heeft. Volgens veel van jullie voelt het als thuiskomen hier.

De kamers bij Side Mare Family Resort & Spa voldoen uitstekend volgens jullie. Zo zegt Zijlmans: ‘De hotelkamers zijn mooi en schoon. Elke dag kun je schone handdoeken krijgen. De bedden worden sierlijk opgemaakt.’ Wel geven sommigen van jullie aan dat de bedden wat aan de harde kant zijn.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa beschikt over meerdere zwembaden. Zo vind je hier een binnenzwembad en meerdere buitenzwembaden waaronder een kinderbad en golfslagbad. Ook is er een zwembad met verschillende glijbanen. Karin zegt: ‘Heerlijk relaxen bij het zwembad, ideaal vonden wij ook de handdoeken service. Scheelt flink wat ruimte in de koffer.’ Hoewel er wel handdoeken worden neergelegd, is er vaak nog genoeg plek bij de zwembaden.

Gezinnen met kinderen zijn bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa op de juiste plek. Volgens Kelly is de animatie goed: ‘Een kidsclub die elke dag met de kinderen wat leuks gaat doen en voor de tieners zijn er overdag spelletjes bij het zwembad.’ ‘s Avonds zijn er vaak shows of ander live entertainment.

Over het eten bij Side Mare Family Resort & Spa zijn reviewers wisselend tevreden. Zo zegt Patricia: ‘Vond het eten wat tegenvallen, niet altijd even warm en weinig afwisseling.’ Julienne heeft een andere ervaring: ‘Het eten is variërend met zowel warme als koude buffetten, ‘s middags als ‘s avonds.’ De Turkse pannenkoeken vallen wel bij iedereen in de smaak net als de cocktails die verkrijgbaar zijn aan het zwembad.

Over het algemeen geven jullie aan dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Wel hebben sommigen van jullie een slechte ervaring toen er iemand ziek werd. Familie Peker vertelt: ‘Onze dochter van 1,5 heeft een ziekte opgelopen in het hotel, we waren verplicht het hotel te verlaten of we mochten blijven maar we mochten de hotelkamer niet uit.’ Meerdere reviewers hebben eenzelfde ervaring.

Ligging

Vanaf Hotel Side Mare Family Resort & Spa rijdt er een gratis shuttle naar het strand. Hier staan bedjes klaar en geldt ook de all-inclusive formule zoals in het hotel. Op het strand is het mogelijk om verschillende watersporten te boeken. Zo kun je een rondje op de bananenboot maken of een jetski huren.

Op maandag en donderdag is er in Manavgat een markt die door jullie wordt aanbevolen. Met de dolmus kun je eenvoudig naar deze of andere steden reizen. Het plaatsje Kumkoy kun je zelfs lopend bereiken vanaf het hotel en ook een winkelcentrum ligt op loopafstand. Verder is een bezoek aan Side, vanwege de rijke geschiedenis van deze stad, een aanrader.

264 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

• 6Van Baelen16-09-2019

4 sterren misschien

Zeker geen 5 sterren, alles is iets te min Eten goed maar nooit iets speciaal ,veel kip, kalkoen en gehakt Airco niet in orde, animatie niet van hoog niveau, te veel op te kleine oppervlakte Maar vooral slechte all in , alleen basis zoals frisdrank bier en slechte wijn Geen cocktails, ook geen lokale alcoholische dranken (bijbetalen) Na ongeveer 20 Turkse hotels toch wel het minste ooit

7Ligging
    6Kindvriendelijk
    7Zwembad
    8Hygiëne

• 10Cindy schrievers15-09-2019

Super goeie vacantie gehad vriendelijke mensen eten goed kamers picobello elke dag schoonmaak overal waar je kwam waren ze even aardig José we hebben een top vacantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar

10Ligging

• 9Nathalie Dekkers12-09-2019

Super tijd gehad !

Samen met mijn moeder naar dit fantastische hotel geweest. Wij zaten in het bijgebouw, vanuit daar lekker snel bij het zwembad. Daar is het heerlijk, druk maar altijd plaats. Veel Nederlanders in het hotel en bij vragen staat de Nederlandse José voor je klaar. Eten is prima en keus genoeg. In de omgeving mega veel winkels en je bent zo met de Dolmus in Manavgat of oude centrum van Side. Al met al hebben we het super gehad en voor herhaling vatbaar.

9Ligging

• 9Cindy croubels07-09-2019

Top Vakantie

een zalige vakantie beleefd , eerste indruk was ... het is hier klein maar dat gevoel veranderde snel toen we de animatie in en rond het zwembad ontdekten . animatie was top ! eten was lekker , de mensen werken er mega hard om het naar onze zin te maken ! kamers iedere dag heel proper onderhouden , alsook het gehele domein , makkelijk de zee te bereiken via de shuttlebus . we vonden de winkeltjes direct aan het hotel ook wel een meerwaarde , al is Side stad zelf ook makkelijk bereikbaar met een taxi die het hotel voor ons regelde . Aan de zee zelf ook genoeg eten , accomodatie voorzien . TOP vakantie beleefd !

7Ligging
    9Kindvriendelijk

• 10Evelien02-09-2019

Nog aan het nagenieten van een super vakantie in Side Mare Resort! Alles is goed geregeld. Mooie kamers, goede schoonmaak, voor vragen kun je altijd bij José terecht! De kinderen willen volgend jaar weer terug. De animatie was top, met dank aan Kayleigh, Linda, Danique en alle andere toppers. Onze kinderen van 6 en 12 hebben zich hele dagen vermaakt. Wat wij ook als prettig hebben ervaren: bij aankomst in het hotel s avonds laat een warm welkom en konden we nog wat eten in het hotel. Het eten was goed en lekker. Mensen die klagen over koud eten: kijk naar je voorgangers die hebben de bakken open laten staan. Op de dag van vertrek konden wij de kamer tot 16.00 uur bijboeken. Heerlijk daardoor nog een ontspannen dag voor vertrek! Als ik een minpunt moet geven: wij vonden het erg stil in de avond na 22.00 uur. De stoelen en tafels werden ook al opgeruimd na de show. Wij willen sowieso nog een keer terug komen! Dus tot ziens!

10Eten
    8Hygiëne

• 9Lidy Quint02-09-2019

Fantastisch!

Wat een mooi, schoon en gemoedelijk hotel! Fijne mensen en natuurlijk José, voor alle info en wijze raad! Staat altijd klaar voor alle gasten.

9Ligging
    9Kindvriendelijk

• 10Danielle M25-08-2019

Geweldig 🙌🏼🙌🏼

Het is een fantastisch hotel! Heerlijk eten en overal is het super schoon, de shuttle service naar het strand is perfect en ook daar is de lunch heel goed verzorgd. Altijd voldoende bedjes zowel bij het strand als bij het zwembad. De animatie is heel actief zowel in de avond als overdag, wat wij juist heel leuk vonden, prachtige shows. In de omgeving veel winkeltjes en de bus naar Side is ook heel makkelijk te vinden. De kamers zijn heel erg schoon en elke dag nieuwe handdoeken. Personeel is vriendelijk en service op de eerste plaats. Het eten is gevarieerd en sommige avonden is er een thema. Het was heerlijk. De wifi deed het af en toe. Maar dat vonden wij niet erg want je bent op vakantie

Ik raad Side mare resort zeker aan !!

10Ligging
    10Eten

• 9Stessen22-08-2019

Zeer goed

Goed eten, fantastische bediening, Zeer aardige gastvrouw, net hotel, goede busservice na het strand, zeer goede strandtent. Kamers netjes. Minpuntje de muziek aan het zwembad, rumoerige Nederlandse toeristen.

8Kamers
    8Kindvriendelijk

• 9Fabiënne12-08-2019

Top vakantie!

Het was een top vakantie. Mooi hotel en een gezellige sfeer. De animatie was top! Elke dag enthousiast en gezellig om mee om te gaan. Vooral Danique, Jey en Totti. Dank jullie wel voor 2 hele mooie en gezellige weken!

8Prijs/kwaliteit

• 9Emma09-08-2019

Fantastisch 🤩

Een top vakantie gehad! Heb mij super hard geamuseerd en mij geen enkel moment verveeld. De animatoren zijn allemaal echt super leuk! Door hun verveel je je geen enkel moment! Mijn persoonlijke favoriete waren Danique, Jey en Totti ;) Iedereen hier is mega vriendelijk en enthousiast. Rond de middag was er eerst een poolgame voor de kinderen en later voor de volwassenen. In de avond was er eerst een mini disco voor de kinderen en daarna een show voor iedereen. De shows zelf waren ook echt geweldig en altijd verschillend. Doorheen de dag zijn er ook altijd verschillende dingen die je kunt doen. Het hotel zelf is ook super. Grote kamers, leuk zwembad met glijbanen, lekker (en vers) eten... Dit hotel is een echte aanrader! Ik zou zo terug willen gaan!!

221 tips over Hotel Side Mare Family Resort & Spa

• Sandra, 03-05-2019

Als het buiten fris is ga dan op tijd eten, het beste is een kwartier voor de tijd voor het restaurant gaan staan, anders heb je geen tafel. Bij het zwembad is het ook vechten om een bedje, wil je dit niet, ga dan naar het strand, daar kun je relatief rustig liggen. Excursie naar de Green canyon is een aanrader. Markt Manavgat (met dolmus 1 euro pp) is leuk om een keer te zien.

• neesietje, 29-06-2014

Afstand vanaf het vliegtuig niet te ver. Rondom hotel verschillende leuke winkelcentra. Naar de zee is met dr open bus één gezellig ritje voor de kids en ook daar kun je heerlijk eten en zijn er genoeg liedjes.

• Edwin, 10-06-2014

Hotel zit vlakbij het strand, ieder kwartier rijd er een open bus naar het strand waar men kan relaxen onder genot van drankjes, diverse snacks ijs en de lunch.

384 vragen over Hotel Side Mare Family Resort & Spa

• Erica Bras, 01-08-2019

Kleding

Mannen moeten die echt een lange broek dragen tijdens avond eten? Of mag het ook een broek over de knie zijn.

C.h. Massa, 08-08-2019

Een nette korte broek is prima

• Petra, 01-08-2019

Sterren

Is het hotel nou een 4 of 5 ?

• Skittel , 12-01-2019

Augustus

Gaan er rond 3 aug nog tieners van leeftijd 16 en ouder naar dit hotel? Wij gaan met 4 tieners en hun lijkt het leuk om contact te hebben met andere :) Graag zouden we willen weten of er Tuborg bier aanwezig is . Mocht u antwoorden alvast bedankt daarvoor! Gr.

Saskia, 22-07-2019

Wij 3-8 2 meisjes 1 van 15 en 1 van 18 jaar

Natascha , 21-01-2019

Hallo wij gaan 2 aug met 3 tieners van de leeftijd 15 15 en 17 en hebben we nog iemand van 21 jaar

Frank Tanke, 23-03-2019

Hier 8 augustus met een tiener van bijna 15 dan.

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia