Hotel Side Mare Family Resort & Spa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Side Mare Family Resort & Spa
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers zijn meer dan enthousiast over hun verblijf bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa. René vertelt: ‘Het is een geweldig hotel. Alles is daar goed geregeld.’ Zowel voor jong als oud bevelen jullie dit hotel aan. Het hotel ligt vlakbij het strand en de plaats Side waardoor het een gunstige ligging heeft. Volgens veel van jullie voelt het als thuiskomen hier.

De kamers bij Side Mare Family Resort & Spa voldoen uitstekend volgens jullie. Zo zegt Zijlmans: ‘De hotelkamers zijn mooi en schoon. Elke dag kun je schone handdoeken krijgen. De bedden worden sierlijk opgemaakt.’ Wel geven sommigen van jullie aan dat de bedden wat aan de harde kant zijn.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa beschikt over meerdere zwembaden. Zo vind je hier een binnenzwembad en meerdere buitenzwembaden waaronder een kinderbad en golfslagbad. Ook is er een zwembad met verschillende glijbanen. Karin zegt: ‘Heerlijk relaxen bij het zwembad, ideaal vonden wij ook de handdoeken service. Scheelt flink wat ruimte in de koffer.’ Hoewel er wel handdoeken worden neergelegd, is er vaak nog genoeg plek bij de zwembaden.

Gezinnen met kinderen zijn bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa op de juiste plek. Volgens Kelly is de animatie goed: ‘Een kidsclub die elke dag met de kinderen wat leuks gaat doen en voor de tieners zijn er overdag spelletjes bij het zwembad.’ ‘s Avonds zijn er vaak shows of ander live entertainment.

Over het eten bij Side Mare Family Resort & Spa zijn reviewers wisselend tevreden. Zo zegt Patricia: ‘Vond het eten wat tegenvallen, niet altijd even warm en weinig afwisseling.’ Julienne heeft een andere ervaring: ‘Het eten is variërend met zowel warme als koude buffetten, ‘s middags als ‘s avonds.’ De Turkse pannenkoeken vallen wel bij iedereen in de smaak net als de cocktails die verkrijgbaar zijn aan het zwembad.

Over het algemeen geven jullie aan dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Wel hebben sommigen van jullie een slechte ervaring toen er iemand ziek werd. Familie Peker vertelt: ‘Onze dochter van 1,5 heeft een ziekte opgelopen in het hotel, we waren verplicht het hotel te verlaten of we mochten blijven maar we mochten de hotelkamer niet uit.’ Meerdere reviewers hebben eenzelfde ervaring.

Ligging

Vanaf Hotel Side Mare Family Resort & Spa rijdt er een gratis shuttle naar het strand. Hier staan bedjes klaar en geldt ook de all-inclusive formule zoals in het hotel. Op het strand is het mogelijk om verschillende watersporten te boeken. Zo kun je een rondje op de bananenboot maken of een jetski huren.

Op maandag en donderdag is er in Manavgat een markt die door jullie wordt aanbevolen. Met de dolmus kun je eenvoudig naar deze of andere steden reizen. Het plaatsje Kumkoy kun je zelfs lopend bereiken vanaf het hotel en ook een winkelcentrum ligt op loopafstand. Verder is een bezoek aan Side, vanwege de rijke geschiedenis van deze stad, een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

592 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

Een adembenemende vakantie voor het hele gezin!!!!

Jeffrey den Reijer
17-9-2019

Voor de 8ste keer naar side mare resort geweest waarom wij zo vaak terug komen het hotel is in een woord fantastisch onze dochter van 2,5 vind het er super het eten de animatie alles is super geregeld we kwamen er in side mare achter dat mijn vrouw zwanger was van onze kleine Meid José de guestrelation heeft ons met alle liefde en plezier geholpen omdat mijn vrouw niet alles meer mocht eten een jaar later zijn we naar side mare terug gegaan met onze kleine spruit het personeel liep weg met haar ze zijn er dol op kleine kinderen ik ben ik veel hotels geweest maar voor mij is er geen een hotel met zulk leuk en vriendelijk personeel ze staan allemaal klaar om te helpen het eten is er super zoveel keus het animatieteam doet er alles aan om je van je stoel te krijgen en lekker mee te doen aan de spelletjes s avonds minidisco voor de kleintjes en daarna een leuke show die elke dag anders is het is een hotel waar je tot rust komt fantastisch❤️

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Terugkomertje

van Oosterhout
9-9-2019

Prima resort om naar toe te gaan, vriendelijk personeel en het hotel ziet er netjes en verzorgd uit, geld ook voor de zwembaden. Gevarieerd en lekker eten voor elk wat wils. Animatie voor de kids is top. Het was onze eerste keer in Side Mare Resort. Grote kans dat wij er volgend jaar weer zijn👍👍👍

Fantastiche hotel

Marjan em Johan
8-9-2019

Super hotel, voor ons was dit de tweede keer en zeer zeker niet de laatste keer. We kwamen s avonds rond 23 uur aan in het hotel met twee kinderen een van 10 en een van bijna 3 jaar, we konden toen nog gewoon een hapje eten echt top. We hebben 10 heerlijke dagen gehad dank zij het lieve personeel. Eten was nog beter dan vorig jaar, en de prachtige mooie schone kamers waren echt super. We missen dit alles nu al. Jammer José dat we geen afscheid van je konden nemen, we konden je niet vinden haha. Dan maar zo jij ook bedankt dikke kus en knuffel, tot volgend jaar Mei.xxx

D-reizen

heerlijk relaxen, en perfect voor kids.

Simone
4-9-2019

Mooi resort met goed onderhouden kamers. Uitgebreide keuze op het buffet, met ieder dag buiten gegrild vlees of vis. Ik had een verkeerde kamer gekregen maar de (NL) customer relations dame heeft het de volgende ochtend direct opgelost. Binnenzwembad was in augustus niet open,de 4 andere baden waren allemaal perfect in orde. Het kinderbad en de speeltuin zijn voorzien van schaduwdoeken. Voldoende ligplaatsen aan het zwembad tau capaciteit vh hotel. (volzetten aug) er zijn voldoende parasols. Net buiten het hotel zijn er wat winkeltjes, maar niet authentieks. perfect voor een snelle souvenirjacht, Shuttle bus naar het strand tot 18:00, maar daar is niet veel te beleven. De animatie in het resort is voorzien voor 4-8 8-12 12-18jaar. NL/GB/DU talig. De (externe) avondshows (acrobaten/moderne dans/etc) zijn goed! Piratenbootexcursie met kinderen = GEWELDIG!!!

Fantastisch.

michael van Gemert.
4-9-2019

Heel goed hotel met aardige mensen mooi zwembad goed eten dus al met al een perfecte vakantie.

Perfect hotel

Jan van Gemert
3-9-2019

Een heel goed hotel goede service en aardige mensen die altijd voor je klaar staan dag en nacht.

Leuke vakantie in Side Mare Resort

Stef
2-9-2019

Side Mare resort is een prima hotel. Leuke zwembaden met aangename temperatuur. Golfbad ook heel leuk. Het eten superlekker en gevarieerd. De shows zijn leuk om naar te kijken en de nederlandse animatie is ook een pluspunt. Onze kindjes hebbe'n zich reuze geamuseerd. Pendelbus naar zee is ook erg gemakkelijk. Winkeltjes zijn ook op wandelafstand. Kortom top!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Geweldig

Leonie
2-9-2019

Het was voor ons de 2e keer dat we naar Side Mare gingen en ook dit keer hebben wij weer een geweldige vakantie gehad! Eten is erg goed en gevarieerd. Bij onze zoontjes van 4 en 5 waren vooral de Turkse pannenkoeken erg favoriet. De zwembaden zijn mooi en schoon. Kamers zijn erg netjes en schoon. En de fruitcocktail lecker is echt een aanrader. Voor onze kinderen was er ook genoeg te doen. De glijbanen vonden ze geweldig maar ook de speeltuin en het waterpark was een groot succes. De miniclub die erbij zit is een echte aanrader! De meiden die er werken zijn super leuk voor de kinderen en je laat je kinderen daar met een gerust hart achter! Bedankt kayleigh, Linda, Ilse en Sevgi. Jullie zijn toppers! Wij gaan zeker voor een 3e keer terug naar Side mare

Tot volgend jaar 👍

Patricia kom
31-8-2019

Wij waren dit jaar voor de 2e keer in side mare en zijn alweer aan het kijken voor volgend jaar. We vermaken ons hier echt super goed en de kinderen helemaal. Iedereen is altijd vriendelijk en onze kamers waren iedere dag schoon. Het enige wat ik erg vervelend vond was dat de douche heel de tijd van temperatuur wisselde ook al zat je niet aan de kraan dan was hij ijskoud en dan weer heel heet. Voor de rest aan eten geen gebrek en we missen ons balkonnetje smorgens en savonds erg (ook al hebben we een grote tuin thuis). We waren op de heenweg ook onze tas vergeten in de bus en onze held jose had de bus binnen 15 min terug bij het hotel om onze tas te pakken echt toppertje. Wij komen volgend jaar zeker terug !

Geweldig!!

Ev
31-8-2019

Mooi hotel, zeer vriendelijk en attent personeel, uitgebreid buffet! Het hotel ligt op een perfecte locatie dichtbij de winkels. Met het busje ben je zo op het strand. De mini club is erg leuk, ze doen erg leuke dingen met de kinderen, de meeste zijn Nederlands sprekend! Animatie in het zwembad is zeker voor tieners erg leuk! Voor jonge en oudere kinderen is dit een geweldig hotel, wij komen hier zeer waarschijnlijk terug.

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.