Hotel Side Mare Family Resort & Spa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Side Mare Family Resort & Spa
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers zijn meer dan enthousiast over hun verblijf bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa. René vertelt: ‘Het is een geweldig hotel. Alles is daar goed geregeld.’ Zowel voor jong als oud bevelen jullie dit hotel aan. Het hotel ligt vlakbij het strand en de plaats Side waardoor het een gunstige ligging heeft. Volgens veel van jullie voelt het als thuiskomen hier.

De kamers bij Side Mare Family Resort & Spa voldoen uitstekend volgens jullie. Zo zegt Zijlmans: ‘De hotelkamers zijn mooi en schoon. Elke dag kun je schone handdoeken krijgen. De bedden worden sierlijk opgemaakt.’ Wel geven sommigen van jullie aan dat de bedden wat aan de harde kant zijn.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa beschikt over meerdere zwembaden. Zo vind je hier een binnenzwembad en meerdere buitenzwembaden waaronder een kinderbad en golfslagbad. Ook is er een zwembad met verschillende glijbanen. Karin zegt: ‘Heerlijk relaxen bij het zwembad, ideaal vonden wij ook de handdoeken service. Scheelt flink wat ruimte in de koffer.’ Hoewel er wel handdoeken worden neergelegd, is er vaak nog genoeg plek bij de zwembaden.

Gezinnen met kinderen zijn bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa op de juiste plek. Volgens Kelly is de animatie goed: ‘Een kidsclub die elke dag met de kinderen wat leuks gaat doen en voor de tieners zijn er overdag spelletjes bij het zwembad.’ ‘s Avonds zijn er vaak shows of ander live entertainment.

Over het eten bij Side Mare Family Resort & Spa zijn reviewers wisselend tevreden. Zo zegt Patricia: ‘Vond het eten wat tegenvallen, niet altijd even warm en weinig afwisseling.’ Julienne heeft een andere ervaring: ‘Het eten is variërend met zowel warme als koude buffetten, ‘s middags als ‘s avonds.’ De Turkse pannenkoeken vallen wel bij iedereen in de smaak net als de cocktails die verkrijgbaar zijn aan het zwembad.

Over het algemeen geven jullie aan dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Wel hebben sommigen van jullie een slechte ervaring toen er iemand ziek werd. Familie Peker vertelt: ‘Onze dochter van 1,5 heeft een ziekte opgelopen in het hotel, we waren verplicht het hotel te verlaten of we mochten blijven maar we mochten de hotelkamer niet uit.’ Meerdere reviewers hebben eenzelfde ervaring.

Ligging

Vanaf Hotel Side Mare Family Resort & Spa rijdt er een gratis shuttle naar het strand. Hier staan bedjes klaar en geldt ook de all-inclusive formule zoals in het hotel. Op het strand is het mogelijk om verschillende watersporten te boeken. Zo kun je een rondje op de bananenboot maken of een jetski huren.

Op maandag en donderdag is er in Manavgat een markt die door jullie wordt aanbevolen. Met de dolmus kun je eenvoudig naar deze of andere steden reizen. Het plaatsje Kumkoy kun je zelfs lopend bereiken vanaf het hotel en ook een winkelcentrum ligt op loopafstand. Verder is een bezoek aan Side, vanwege de rijke geschiedenis van deze stad, een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

167 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

Fantastische Kidsclub en hotel

Henri Saes
28-7-2013

Personeel vriendelijk in Nederlands, duits en engels. Eten echt fantastisch.Met busje naar strand zoals beschreven in boekjes, zeer goed geregeld. Hotelkamers erg schoon. De kidsclub was uitmuntend en voor alle leeftijden is er wat te doen. Een echt familie hotel. Voor rustzoekende mensen, zoek een ander hotel. Voor gezinnen echt top.

Gereisd Familie in Sat Jul 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Een goed hotel!

Jolanda van Asperen
24-10-2008

We zijn hier 2 weken geweest, prachtig zwembad, goed eten en fijne bediening. Kindveiligheid plus speelgelegenheid voor kinderen onder de 6 jaar is minimaal. Zwembad voor de kleintjes is gelegen direct naast het diepe bad. De speeltuin was erg klein. De gewone familiekamers met het stapelbed eigenlijk niet geschikt voor kleine kinderen. Klein en ze kunnen zo uit het bed vallen.

Gereisd Familie in Fri Oct 24 2008 10:46:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super hotel alleen erg duits

jm
21-10-2008

zijn in april geweest was net een paar dagen open eerste indruk was gelijk super, in de mei vakantie werd het veel drukker waren eerst met 50 mensen daarna met 700, je kon wel merken dat ze der even moeite mee hadden maar we hebben een top vakantie gehad en zijn er in mei weer van de partij

Gereisd Familie in april 2008

Super hotel

Familie Dekeyster
18-10-2008

Net terug, prachtig hotel, aanrader.

Het was onze eerste keer in Turkije en het viel super goed mee. Hotel heel netjes, iedere dag vers linnen op de bedden, lekker eten, veel keuze en à volonté. Vriendelijk personeel "Kerem" de ober is top.

Strand leuk, strand bar heel handig, kleine kinderen hebben altijd honger of dorst, daar kan je altijd eten of drinken nemen, zit in de all in prijs ...

Paar minpuntjes:

Zwembad: water koud, leuk voor kinderen vanaf 3 jaar. Onze peuter 1 jaar, heeft weinig water gezien.

Airco: werkt enkel tussen 18h en 19h, dit zouden ze toch van 17 tot 20h moeten voorzien.

Animatie: geen of weinig animatie 's avonds. Overdag wel in orde en voldoende.

Conclusie: prachtig hotel, leuk personeel, absoluut een aanrader voor gezinnen. Heb je kinderen onder de 3 jaar, dan is dit mss niet het meest ideale.

We gaan er zeker terug als onze peuter iets ouder is!

Gereisd Familie in oktober 2008

Voor herhaling vatbaar

Sigi, Naat en Rick
6-10-2008

Wij vonden het hotel bijzonder leuk, hoewel de kamer(IN HET BIJGEBOUW)een grote afknapper was.Veel te weinig ruimte en een Frans balkon,jammer!!! Zeker omdat onze touroperator dit niet had vermeld in de brochure.Hotel kan hier uiteraard niets aan doen. Het personeel vonden wij zeer vriendelijk, Kemal in het bijzonder.Niets was teveel.(geef daarom ook altijd fooi aan persoon zelf en niet in fooienpot) Het eten was goed, gevarieerd,soms een beetje koud als je op je plek kwam. Animatieteam was over het algemeen op Duitsers gericht. Het zwembad was goed, soms wat gladde tegels. Al met al hebben wij een leuke vakantie gehad.

Wijs advies, boek geen voordeelkamer,want je eindigd in het bijgebouw zonder balkon en met uitzicht op een hele mooie muur of op airco-installaties.Zeker als je kinderen bij je hebt.

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heb een leuke vakantie gehad

Annette
5-10-2008

Helaas zaten wij (mijn dochter en ik) in het bijgebouw, hetgeen een onaangename verrassing was. Een tweepersoonsbed en een éénpersonsbed en toen was de kamer vol. De receptie verwees ons direct naar de reisorganisatie en klachtenformulier ingevuld en er verder geen energie in gestoken omdat dat toch niets veranderde. Wij hebben in ieder geval lekker gegeten, misschien omdat wij alles lusten en willen proberen. Het personeel in het restaurant was heel vriendelijk en behulpzaam. De hamam is ook een aanrader. Het strand viel erg tegen, wat een kermis en schoon was het ook niet. Alles is volgezet met bedden en commerciële activiteiten. Bij het zwembad hadden wij altijd een ligbed terwijl het hotel bomvol zat (Duitse herfstvakantie). Het animatieteam was heel vriendelijk en enthousiast. De excursie naar de watervallen en de markt van Manavgat via de reisorganisatie viel erg tegen. Gewoon zelf heen gaan. Al met al hebben we, op de kamer na, een fijne vakantie gehad.

Gereisd Familie in september 2008

Absoluut geen 5 sterren waard !!!!

Fam. Goossens
3-10-2008

Geen 5 sterren waard!Duplex kamer,mooi maar bloedheet.Geen airco op gang,twee veel te kleine liften.Opstaan om 6.30 om 5 ligbedden en parasols naast elkaar te hebben,op ligbed blijven zitten tot 8 uur anders handdoeken weggenomen.Rond zwembad en ligstoelen werd amper gekuist,niet opgeruimd.Na reclamaties werd 's morgens met vieze dweil geveegd.Vieze, natte kussens op ligbedden,om 3 dagen propere handdoek.Volop oorontstekingen.Animatie regelrechte ramp,gezelligheid ver zoek, geen muziek 's avonds.In lobby geen sfeer.Lichten werden gedoofd terwijl mensen zaten te kaarten.Eten viel van smaak mee, niet érg veel variatie,'s avonds om 7 uur gaan eten,anders geen plaats meer buiten.Kortbij veel winkeltjes allemaal dezelfde spullen. Langslapersontbijt een lachterje:klein hoekje met restjes. Onvriendelijke check-out,koel en onprofessioneel. Ons zien ze daar nooit meer terug , zonde van het geld.

Gereisd Familie in oktober 2008

superrrrrrrr vakantie!

Fam de Schepper
30-9-2008

Wij hebben het geweldig gehad in dit superleuke hotel. Er is eigenlijk nog maar één ding: Wij willen terug omdat we Mehmet zo missen. Hij werkt kei en keihard, is heel erg lief, leuk en grappig, hij is onze grote vriend geworden. Het zwembad is supercool vooral de 4 glijbanen. Het eten was heerlijk, heel veel keuze. Het was de leukste vakantie die we ooit hebben gehad!

Gereisd Familie in augustus 2008

Super vakantie

Fam Kuyf
29-9-2008

Wij zijn net terug van het hotel. We kunnen niet anders zeggen als dat wij een super week hebben gehad. Het eten was heerlijk met volop keuze's. Dus voor iedereen lag er wel wat. De kamer waren super ruim met bij ons mooi uitzicht op het zwembad en het landschap. Zwembad was wel wat koud maar goed genoeg voor afkoeling. Het was wel glad rond om het zwembad. Je hoefde geen ligbedjes te reserveren terwijl wij toch vol zaten. Het animatie team vonden wij weinig aan. Geen leuke activiteiten en vooral s ávonds erg saai. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Niks was te veel gevraagd. Strand was goed aan te lopen en na ongeveer 1 km lopen waren er wel meer als 100 winkeltjes met niet opdringerige verkopers. Ook wel fijn!!!! Het was een heerlijke vakantie om bij te komen en zeker een aanrader.

Heerlijke vakantie gehad

van Beek
25-9-2008

wij zijn hier op vakantie geweest van 4 t/m 17 sept 2008.

Hebben het geweldig naar ons zin gehad, al veel hotels gezien maar dit was toch 1 van de beste.

pluspunten: mooi, schoon en net hotel. vriendelijk personeel. GEEN russen! heerlijk eten (zelfs op het strand) GEEN handoekje leggen vroeg in de morgen, om 10:00 nog volop ligbedden vrij. schone en nette kamers. ieder half uur treintje van en naar het strand. veel schildpadden zien zwemmen va ons luchtbedje, erg mooi.

helaas toch ook wat minpunten:

airco op de kamer werkt op gezette tijden.(erg warm op de kamer) tegels rond het zwembad erg glad ( wat overgens niet vies was)

tip: toezicht bij de zwembaden, want hier worden gevaarlijk capriolen uitgehaald bv: duiken van de bruggetjes terwijl het water maar 1m50 diep is. en lopen en met bedjes van de glijbanen. veel ouders letten totaal niet op hun kinderen met alle gevolgen van dien.

dit hotel is zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen.

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.