Hotel Side Mare Family Resort & Spa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Side Mare Family Resort & Spa
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers zijn meer dan enthousiast over hun verblijf bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa. René vertelt: ‘Het is een geweldig hotel. Alles is daar goed geregeld.’ Zowel voor jong als oud bevelen jullie dit hotel aan. Het hotel ligt vlakbij het strand en de plaats Side waardoor het een gunstige ligging heeft. Volgens veel van jullie voelt het als thuiskomen hier.

De kamers bij Side Mare Family Resort & Spa voldoen uitstekend volgens jullie. Zo zegt Zijlmans: ‘De hotelkamers zijn mooi en schoon. Elke dag kun je schone handdoeken krijgen. De bedden worden sierlijk opgemaakt.’ Wel geven sommigen van jullie aan dat de bedden wat aan de harde kant zijn.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa beschikt over meerdere zwembaden. Zo vind je hier een binnenzwembad en meerdere buitenzwembaden waaronder een kinderbad en golfslagbad. Ook is er een zwembad met verschillende glijbanen. Karin zegt: ‘Heerlijk relaxen bij het zwembad, ideaal vonden wij ook de handdoeken service. Scheelt flink wat ruimte in de koffer.’ Hoewel er wel handdoeken worden neergelegd, is er vaak nog genoeg plek bij de zwembaden.

Gezinnen met kinderen zijn bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa op de juiste plek. Volgens Kelly is de animatie goed: ‘Een kidsclub die elke dag met de kinderen wat leuks gaat doen en voor de tieners zijn er overdag spelletjes bij het zwembad.’ ‘s Avonds zijn er vaak shows of ander live entertainment.

Over het eten bij Side Mare Family Resort & Spa zijn reviewers wisselend tevreden. Zo zegt Patricia: ‘Vond het eten wat tegenvallen, niet altijd even warm en weinig afwisseling.’ Julienne heeft een andere ervaring: ‘Het eten is variërend met zowel warme als koude buffetten, ‘s middags als ‘s avonds.’ De Turkse pannenkoeken vallen wel bij iedereen in de smaak net als de cocktails die verkrijgbaar zijn aan het zwembad.

Over het algemeen geven jullie aan dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Wel hebben sommigen van jullie een slechte ervaring toen er iemand ziek werd. Familie Peker vertelt: ‘Onze dochter van 1,5 heeft een ziekte opgelopen in het hotel, we waren verplicht het hotel te verlaten of we mochten blijven maar we mochten de hotelkamer niet uit.’ Meerdere reviewers hebben eenzelfde ervaring.

Ligging

Vanaf Hotel Side Mare Family Resort & Spa rijdt er een gratis shuttle naar het strand. Hier staan bedjes klaar en geldt ook de all-inclusive formule zoals in het hotel. Op het strand is het mogelijk om verschillende watersporten te boeken. Zo kun je een rondje op de bananenboot maken of een jetski huren.

Op maandag en donderdag is er in Manavgat een markt die door jullie wordt aanbevolen. Met de dolmus kun je eenvoudig naar deze of andere steden reizen. Het plaatsje Kumkoy kun je zelfs lopend bereiken vanaf het hotel en ook een winkelcentrum ligt op loopafstand. Verder is een bezoek aan Side, vanwege de rijke geschiedenis van deze stad, een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

536 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

super , en heel goed verzorgd !!

A . Dubois
17-9-2019

we waren dit jaar voor de 2e keer in side mare , alweer heel goed ontvangen en zowat op handen gedragen door het hele personeel . direct bij binnenkomst bij receptie eerst doorverwezen om lekker te gaan eten , daarna terug en vrijwel direct een kamer toegewezen gekregen nog ruim voor de middag .deze waren goed ingericht en ook al de dagen goed schoongemaakt door de schoonmaakploeg . eten heel goed verzorgd en divers . vriendelijk personeel . zeer groot zwembad , met diverse bars voor hapjes en drankjes , voor naar zee te gaan is er een shuttle beschikbaar die de hele dag elke 5 minuten rijd , de rit naar zee is ongeveer 3 a 4 minuten , daar zijn op het prive strand ook strandbedjes met kussens ter beschikking. ook is hier een restaurant met bar ter beschikking. voor ons was dit de 2e vakantie , en volgend jaar is dan natuurlijk ook alweer geboekt ... aldus bedankt team side mare voor onze geweldige vakantie

Gereisd Met partner in september 2019

Uitstekend, maar kritiek blijft op het goed warm h

Ben van de Weer
17-9-2019

Uitstekend hotel met zeer goede faciliteiten. Enige punt van kritiek is, dat men de gerechten bij het zeer uitgebreide buffet niet goed warm weet te houden. Gasten wachten liever even, zodat ze wel een warm gerecht krijgen.

Gereisd Met partner in september 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Jammer dat de vakantie er op zat

Gerrit Cornelissen
15-9-2019

Wat er tegen viel dat de vakantie er op zat. Het personeel is de hele dag bezig op het je naar de de zin te maken, altijd vrolijk en een grapje. Het lijkt of ze iedereen persoonlijk kennen. Het eten was super, elke keer een anderen thema. Voldoende keuze, ( voordat je van alles geproefd heb ben zo een week verder ). De kamers waren schoon en tip top in orde. We kunnen iedereen dit hotel aanraden, zelfs met kinderen. Het enige was jammer dat je weer naar huis moest.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Formidabel kan er niets anders van maken .

leonie vd bergh
14-9-2019

Veel vrienden leren kennen, eten was iedere keer weer goed , kamers schoon en mooi , Jose van de guest relations heeft ons erg veel info gegeven , echt top hotel zeker voor herhaling vatbaar dus tot …..

Voor ieder wat wils , Gemoedlijk , gezellig en top

jurgen vd bergh
14-9-2019

Dit hotel is schoon, gezellig en restaurant ook goed , voor de kids is er ook leuk golfslagbad en glijbanen, speeltuin , kamers zijn ruim en boxsprings liggen goed . al met al een heerlijk hotel voor ieder wat wils .

Leuk, maar geen tweede keer

M Zwaan
10-9-2019

Een vakantie met gemengde gevoelens. Hotel was zeker mooi, schoon en kamers netjes. Heerlijk aan het zwembad, weinig te doen op het strand dus verder niet geweest. Helaas niet tevreden over de service, hoewel het personeel erg vriendelijk was, was communiceren lastig omdat grotendeels geen Engels spreekt maar Duits. Hotel en omgeving was dan ook erg Duits gericht. De omgeving en met name het oude Side, heel erg leuk! Genoeg te zien en vol met leuke winkelstraatjes, gezellige barretjes en lekker eten. Hebben we dan ook een aantal keer gedaan omdat we het eten in het hotel wat eentonig vonden en het na een aantal dagen wel gezien hadden. Verder is de excursies "Hallo Turkije" ook echt aan te raden!

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aanrader, super fijn hotel

Johan
9-9-2019

Top hotel schone kamers heerlijk zwembad, en super vriendelijk personeel. Wij gaan zeker weer terug. Ook het eten was heel gevarieerd elke avond een ander thema. Als je iets wilt weten staat José voor je klaar.

Geweldig!

Michel
8-9-2019

Rekening houden met klimaat, en niet uit de kranen drinken maar flessen water kopen. Aanbod qua kledingwinkels was best uitgebreid. Savonds er leuk om door de winkelstraat heen te lopen, sfeervol. En het personeel was echt uitstekend qua service. Aardige inwoners ook in de omgeving. Was zo leuk dat we zo weer zouden gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Dit hotel is voor íedereen

Michel van der Schoor
6-9-2019

Het eten is zo goed en gevarieerd waardoor het nu lastig is om terug te wennen aan het eten thuis. We hadden nergens een te kort aan, er was eerder te veel met te weinig dagen geboekt. Onze bedden lagen te lekker, het hotel is te gezellig, vervelen is simpelweg onmogelijk. Deze sfeer zul je nooit ergens anders ervaren. Dit hotel is voor íedereen.

Geweldige vakantie gehad, komen zeker weten terug!

Esther van Inge
4-9-2019

Een super vakantie gehad bij Side Mare Resort. Wij waren met z'n 4tjes. 2 volwassenen en een meisje van 7 en een meisje van 13. De animatie voor de kids was echt top. Voor jong en oud was er wat te doen. Complimenten aan het leuke en goede animatie team! Het hotel is ook super, 17 dagen lang ons niet verveeld bij het eten, veel afwisselend en goed warm. Qua schoonmaak hebben we ook echt niets om op te merken. Elke dag weer werd de kamer schoongemaakt, bij en rondom het zwembad waren continu schoonmakers. Personeel is erg vriendelijk, en maakt altijd een leuk praatje :) De Lecker Lecker coctails zijn ook een aanrader!!! ERRRRG LEKKER!!! 17 dagen was eigenlijk veel te kort... We komen zeker weten terug bij het hotel!

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.