Hotel Side Mare Family Resort & Spa *****

Hotel Side Mare Family Resort & Spa *****

Hotel Side Mare Family Resort & Spa
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

220 tips over Hotel Side Mare Family Resort & Spa

Neven, 9-8-2016

Lecker Lecker cocktails voor 2 euro.

Turkse pannenkoeken.

Excursie Buggy & Rafting.

Markt Manavgat op maandag en donderdag.

Jelske, 31-7-2016
We zijn nu voor de vierde keer in dit fijne en warme hotel geweest. En we komen zeker nog een keer terug. Kortom dit hotel krijgt van ons een dikke pluim! Ga zo door!!
Jelske, 31-7-2016
Wij kunnen dit hotel zeker aanbevelen net als de heerlijke fruitcocktails van Lecker Lecker. Wij komen zeker naar het warme en fijne hotel terug!

Aad Voorham, 31-7-2016
Aanrader om bij Side Mare een schitterende vakantie te vieren.
Fam Voorham, 30-7-2016
Boek via de hostes een restaurant in Side en ze zorgt dat het een waar feest wordt...We hebben dit gedaan en werden zo verrast er werd zefs vuurwerk voor het beuidspaar afgestoken
Beiroeti , 29-7-2016
Zeker de moeite waard om hier je vakantie door te brengen

Bianca Van Asten, 28-7-2016
Wij vinden de familiekamer met scheidingswand een aanrader, de kamer met stapelbed is ook leuk maar veel kleiner. Ons lijkt de duplex kamers ook wel gezellig maar die zijn snel volgeboekt.
Irena van der Aa, 27-7-2016

iets meer variatie met eten. Turkse avond vonden wij geweldig.

Waterval is zeer mooi, een uitstapje naar Side is zeker aan te raden.

Frijters, 24-7-2016
Spa en well nes van het hotel is een aanrader. En de piraten boottocht was erg leuk, hebben dolfijnen gespot.
René Bourik , 23-7-2016
Een aanrader , je kunt overal met de dulmus heen. Gast vrouw José kan je overal mee helpen

Onze bezoekers bekeken ook: