221 tips over Hotel Side Mare Family Resort & Spa

• Sandra, 03-05-2019

Als het buiten fris is ga dan op tijd eten, het beste is een kwartier voor de tijd voor het restaurant gaan staan, anders heb je geen tafel. Bij het zwembad is het ook vechten om een bedje, wil je dit niet, ga dan naar het strand, daar kun je relatief rustig liggen. Excursie naar de Green canyon is een aanrader. Markt Manavgat (met dolmus 1 euro pp) is leuk om een keer te zien.

• neesietje, 29-06-2014

Afstand vanaf het vliegtuig niet te ver. Rondom hotel verschillende leuke winkelcentra. Naar de zee is met dr open bus één gezellig ritje voor de kids en ook daar kun je heerlijk eten en zijn er genoeg liedjes.

• Edwin, 10-06-2014

Hotel zit vlakbij het strand, ieder kwartier rijd er een open bus naar het strand waar men kan relaxen onder genot van drankjes, diverse snacks ijs en de lunch.

• carine crijns, 15-04-2012

Een tip die we van het plaatseljk personeel kregen is om eventueel afdankertjes van kleding op je laatste dag op je bed achter te laten voor de kamermeisjes, stellen ze enrom op prijs! Het zijn harde werkers die in vergelijking met ons onderbetaald worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Paauwe, 27-06-2014

Leuk overdekt kinderzwembad, ideaal voor de warmte met kleine kinderen

• Leo Peters, 11-06-2014

Kamers zeezicht op de bovenste verdieping zijn gerenoveerd.

• Rieke , 13-07-2012

Als je het belangrijk vindt, dat je ook 's avonds een leuke show ziet......dan niet gaan.

• Ineke, 02-10-2013

We hebben heel goede vakantie gehad, het is zeker de moeite als je even wilt uitrusten en verschillende uitstapjes maken.

Neckermann zelf bied verschillende uitstappen aan, hiervan hebben wij de Luxeboot genomen. Boot waar men heel de dag kan op zonnenbaden, eten all in, drinken all inn, boot stopt om te zwemmen etc etc etc ECHTE AANRADER!!

• van haaf, 15-10-2013

Ga zeker naar de green canyon,erg mooi!!!!

• Carsten, 18-10-2013

Vergeet de waterpolo met Halil en Esmee niet :) echt super, vooral die nachtwedstrijd was een succes en supergezellig

• caatje82, 18-10-2013

Neem de bus naar het strand waar je ook wat kunt eten (dit hoort bij het hotel)

• Janou, 24-07-2014

richting het strand ligt een kleine boulevard, gezellig winkelen. voor goedkoopste winkelen overdag gaan, ze verkopen dan minder dus zijn blij als ze iets voor 5 euro kunnen verkopen.

• Pieter, 16-10-2013

neem wat losse euros mee...

• van haaf, 15-10-2013

Bezoek zeker de green canyon ,is een absolute aanrader.

• Vreske, 16-07-2014

Hoger gelegen kamers hebben van ver zeezicht, maar zwembadzicht lijkt me een betere optie, 's avonds zie je het mooi verlichte Serenis hotel als achtergronddecor.

• erik verhofstadt, 24-06-2012

Prima hotel, goed eten en zeer vriendelijk personeel.

• Sarina, 09-07-2014

Boek een excursie in het centrum, dit scheelt de helft van de prijs! en je krijgt exact dezelfde excursie als van de touroperator.

• phuuksloot, 11-06-2012

Shows van het entertainment is zekr de moeite waard om naar toe te gaan.

• Jantina Brons-Appeldoorn, 11-09-2013

Straal uit dat je geniet van alles wat dit hotel en de omgeving te bieden heeft, dan krijg je daar heel veel voor terug. Wij waren zelfs uitgenodigd om een burgerlijk huwelijk bij te wonen van twee personeelsleden en kregen daarbij alle hulp om op tijd op de juiste locatie te zijn.

• Joke, 01-06-2012

Wij hebben een boot tocht gedaan via Lara op het strand(17.50) in het hotel koste het via de reisleider 42 euro en is dezelfde boot tocht alleen zaten daar de drankjes bij in tot een bepaalde tijd.De waterval van Manavgat (die wij persoonlijk niks aan vonden en bij de prijs in zat )kun je beter met de dolmus doen mocht je die toch willen zien.

• Familie Schuurman, 01-09-2013

Fotoshoot kun je laten maken bij Mali, deze zit op het het terrein van het hotel. En de vitamine shakes Lecker Lecker moet je zeker ook geprobeerd hebben! Wij hebben voor de kids ook een dagje geboekt op een piratenboot, wat ook zeker een aanrader is!

• Robert, 26-08-2013

Uitstapje met Menzo naar Side erg leuk. Green Canyon - aanrader. Boek echter wel BIJ DE HOTEL en niet buiten - ivm verzekering en NL reisgids!!
    Kumkoy is prima te lopen (ga rechts het hotel uit, loop naar beneden en dan naar links - dan ben je er) Wij liepen met een 6 en 3 jarige heen en terug zonder problemen in de avond. Het strand is niet echt iets bijzonders. Geen stralend blauwe water of zo. Moet eind lopen nadat busje je heeft afgezet. Alleen soft drink, bier en wijn. Geen mixjes.

• familie schreppers, 31-08-2013

ZEKER DOEN = jeepsafari en rafting met Menzo van neckermann Topclub!!! Heel toffe, avontuurlijke 90km lange jeeprit en superleuke, gevarieerde en verfrissende bijna 2h durende raftingtocht. Dan nog in het gezelschap van Menzo (host Neckermann Topclub) en dit is een onvergetelijke dag!!!

• Debby, 25-08-2013

Met de cabrio bus ben je binnen 10 minuten aan het strand dat ook bij het complex hoort en alles all-inclusive is. Heerlijk rustig ten opzichte van aan het zwembad. Ook bedjes genoeg en lekker lunchen aan het strand. Met natuurlijk een lekker-lekker vitamine cocktail!

• petra poppe, 15-08-2013

Heel dicht bij de winkels van Kumkoy!!!!!

• Tamara, 13-07-2013

Voor kinderen, pas een beetje op met rennen langs het zwembad want de tegels zijn vrij glad als ze nat zijn

• lisette delgorge, 09-09-2013

Het jeep-raften is erg leuk zeker een aanrader.

• AISD, 27-08-2013

Let op je dochter. Tijdens ons verblijf zijn meerdere meisjes lastig gevallen door de obers. Dit gaat van bikinitopjes lostrekken tot aan stalken. Management geeft als excuus dat de obers nog jong zijn en dat het een incident is. Blijkbaar vinden zij drie meldingen in 1 week normaal. Ook de oudere vrouwelijke gasten zijn met name bij de poolbar erg interessant. Er wordt in iig niet op ooghoogte met je gepraat!

• michel , 25-08-2013

vraag om een zachte top laag voor het bed

• van der Heijden, 21-06-2013

Wij hebben en excursie gedaan: Eerst naar een moskee, waarin uiteg over het moslim-geloof en daarna naar de green canyon. Hier een mooie boottocht. Prachtige natuur! Zeer de moeite waard!

• Anouk, 29-07-2013

Voor leuke dagjes weg moet je boeken bij Erkan und Stefan. ( als je het hotel uit gaat rechts - en dan z.n 600 meter aan de rechterkant). Super leuke mensen!! En scheelt de helft van het geld!

• peggy peeters, 12-06-2013

locatie is verder prima ondanks dat je niet direkt aan de zee zit. Er gaat om de paar minuten een busje wat je naar de zee brengt. Klein min puntje is dat eten niet altijd warm is. hebben dit doorgegeven met als tip ,met kleinere hoeveelheden in de bakken doen.Is wel meer werk voor personeel ,maar je hebt vaker warm eten op voorraad voor klanten.

• lieve, 16-09-2013

Buiten het hotel in kumkoy leuk winkelcentrum,bazaar in manavgat leuk om te doen vroeg vertrekken is de boodschap dan ben je de hitte voor. Animatie stelt weinig voor savonds en overdag erg selectief in volk om mee te doen.Animatie voor de kinderen super. Jammer dat het erg duitstalig gericht is in hotel weinig kunnnen er Engels spreken.

• Jan en Tiny Truijen v. Gemert, 17-09-2013

De mooie stad Side ligt 7 km hier vandaan en is met openbaar vervoer goed bereikbaar. De taxi is er ook heel goedkoop. De boottocht die georganiseerd wordt is geweldig. De familiekamer is echt aan te bevelen met kinderen.

• sylvana, 19-10-2011

UNIMOG JEEP SAFARI!!! te boeken bij vertrau reizen!!( bei stefan) Hotel uit, naar rechts en dan naast het Helios hotel.

• harrykoper, 31-08-2013

Bezoek aan Side mag niet ontbreken en Manavgat bazaar.

• Familie van de Lindt, 19-08-2013

Als je lekker bijtijds naar het strand gaat kan je voor een schappelijke prijs parasailen.

• Fam van Gompel, 11-05-2014

Mocht je buget nog wat ruimer zijn raden wij ook Resort Paloma Oceane aan dat gelegen is vlak bij dit hotel. Daar zijn we in 2013 geweest en dat was in alle opzichten fantastisch.

• kevin philippen, 29-06-2013

strand is de moeite waard,

• rianijland, 08-11-2012

Gevlogen met Transavia en zelf hotel geboekt via Booking.com. Ook de transfer zelf geboekt.Die was prima op tijd en goedkoop,22 euro p.p voor een retour. 724Transfer.com

• kris, 01-11-2013

Jeep en rafting zeker doen. Toffe rit en rafting is ook de moeite

• Pieter, 13-05-2013

Mensen die slecht ter been zijn zoek iets anders het is allemaal met trappen Lift duurt vaak lang! naar het strand ook met allemaal trapjes!

• Frans van Gestel, 16-05-2013

huur een paar dagen een auto en ga het binnenland in. blijf niet heel de dag bij je hotel hangen ga Turkije even verkennen de green canyon is fantastisch. de watervallen vlakbij antalya een aanrader niet zo toeristisch als manavgat de damchay in alanja en de berg op zijn hoogtepunten het is wel erg druk dus hou je van rust doe het dan zeker niet de turken fantastisch behulpzaam en gastvrij

• Michel, Marianne en Kim, 22-10-2012

De Neckermann Topclub Host(ess) loopt alle dagen (behalve zondag) in het hotel of bij annimatie rond (in ons geval Kelly).

Deze heeft ook bonnen voor de Telegraaf. In principe 1 bon per reisgezelschap, in praktijk 1 bon per reiziger. Als je met een andere NL familie om en om een krantje haalt en uitwisseld kan je elke dag de (uitgeklede buitenlang editie van de) Telegraaf lezen.

• Romee, 09-07-2014

Voor sommige mensen is het misschien handig om iets van waterschoenen mee te nemen voor naar het strand. In het begin van de zee liggen veel stenen wat behoorlijk pijn kan doen aan je voeten. En voor mensen die van snorkelen houden is er veel te zien. Op een hele kleine afstand zwemmen kom je bij mooie rotsen en zijn er vissen en mooie waterplanten te zien. (Dit is net achter de gele boei)

• joost Braak, 14-07-2014

De glijbanen in het zwembad gingen op bepaalde tijden dicht (geen watertoevoer meer) alleen dit gebeurde zonder waarschuwing. Misschien kan er een geluidsignaal klinken voordat de glijbanen dicht gaan, zodat er geen kinderen meer naar boven gaan of al in de glijbanen zitten als deze stop gezet worden. Dit kan tot gevaarlijke situaties lijden.

• Kim_85 , 14-07-2014
    • Side
    • Green Canyon excursie

• jetje, 22-01-2013

In de tuin is er een pannekoekvrouwtje, die op bestelling turkse pannenkoeken bakt, hoort ook bij het all-inclusive.

• Rosie Neervoort, 05-07-2014

Bovenste verdieping zijn gerenoveerde kamers. Erg mooi met zeezicht.

• Kim, 30-06-2014

Excursie Green canyon is echt een aanrader! ook al waren we met een kleine groep nederlanders / belgen er was een nederlandse reisleidster die werd ingezet.

Side oude haven en opgravingen

• Ada van Doorn , 29-06-2014

je kunt met de dolmus busjes naar Side of naar de markt in Manafgat ook kun je er excursies doen met de boot of naar de watervallen in Manafgat ,je zult je daar niet vervelen .

• Erik Schutten, 22-08-2012

Zeker aan te raden, de unimog safari Erg gezellig en veel waterplezier

• fam. van de kasteele, 03-11-2012

je kunt er eindeloos wandelen winkeltjes in overvloed een wandeling via de boulevard naar side is aan te raden bezoek dan de ruine .hier kun je via het strand komen .ga ook eens naar de markt in manavgat ligt 200 mtr voorbij de passage op maandag en donderdag

• Brenda, 17-10-2013

Je kan best wel veel dingen doen, voor aan de straat kan je met de bus bijvoorbeeld naar Side centrum daar kan je heerlijk winkelen en een terrasje pakken ect. De markt in Manavgat is ook heel erg leuk om te bezoeken. Een boottocht door de Green canyon is ook erg leuk en zo zijn er nog veel meer activiteiten wat je kunt gaan doen.

• Familie Grashuis, 17-10-2013

De hamam in het dorp,wat een ervaring,heerlijk

• Familie Raangs, 08-08-2012
    • Maandag en Donderdag de markt in Manavgat
    • s' Avond winkelen in Side ( Taxi E 9,- )
    • Watersport activiteiten op het strand

• Leo, 09-06-2013

Je moet wel iets ondernemen anders wordt het een lange week aan het zwembad. Excursie Green Canyon en een dagje Antalya behoren tot de aanraders. Als je naar een Turkse massage wilt ga dan naar de Hamam in Side en niet in het hotel. Deze is namelijk duurder.

• brenda, 11-10-2012

met het openbaar vervoer kun je heel goedkoop reizen na bijvoorbeeld side centrum daar heb je mooie bezienswaardigheden. en de markt en manavgat is ook een aanrader

• Hans van Neutegem, 02-10-2012

Met de shuttelbus naar het strand. Ook daar all inclusive. Overdag een lekkere pannekoek, die ter plaatse ambachtelijk werd gebakken. Zie mijn Youtubefilmpje http://youtu.be/Q9NJL5By_80

• Ester, 23-09-2013

Excursies kun je ook buiten het resort boeken +/- 200 meter recht van het resort 3x goedkoper en ook goed geregeld.

• Theo Gijsen, 02-10-2012

Wifi is er in de Lobbybar en ook aan de Poolbar.

Als je optijd doet boeken kun je heel goed gebruik maken van de voordeelkamers want die liggen gelijk vast met een korte gang aan de lobby bij de receptie en de 36 kamers zijn hetzelde als in het hotel.

Wij hebben een bus safari naar het binnenland en het Taurusgebergte in gemaakt en een boottocht naar het dolfijnen en schildpadden eiland gemaakt en die waren voortreffelijk.

Vanuit het hotel loopt ook de gehele dag een open bus naar het strand.

• Monique, 20-09-2012

De winkels in Side zijn over het algemeen veel duurder dan in Kumkoy. Op maandag en donderdag is er markt in Manavgat, zeker de moeite waard.

• Elsje, 14-09-2012

Met kleine kinderen op de piratenboot. Ook allemaal in het Duits maar erg leuk. We hadden op zee een groepje dolfijnen naast de boot zwemmen.

• Spierings, 15-09-2012

Een dagje met Kelly van het team naar Side geweest. Erg leuk, echt een aanrader. Een mooie stad en zeker niet opdringerig. Ze laat je zien wat je van Side wilt zien.

• Jessica, 13-07-2013

Piratenboot excursie is geen aanrader. Redelijk prijzig en je zit op een volgepropte boot. Concept is wel erg leuk maar men neemt teveel mensen mee op de boot.

• A. Verdoorn, 25-08-2012

Raften of een Jeep Safari. Zo leuk om te doen.

• Familie H en S, 18-08-2013

Ga op donderavond mee met Menzo voor de Side bezichtiging. Voor de deur afgehaald, niet te lang, niet te kort, informatief zonder ellenlange verhalen en voldoende tijd om te shoppen. En dat alles voor de prijs van het ticket van de Dolmusbus naar Side. Top!

• Mariska, 20-08-2012

Er zijn excursies te doen in de omgeving. Dit hebben wij niet gedaan, was het overdag te warm voor. Ga vooral naar de Hamam, heerlijk relaxen met scrub, massage en gezichtsbehandeling. Winkeltjes in het hotel of op loopafstand van het hotel.

• boulie11, 15-08-2013

Leuk om met dolmus naar side te gaan. Kumkoy ook leuk shoppingcentre. Wel veel dezelfde winkels maar is wat klant wil. Ontdekte laatste dag dat er nog meer winkels achter het centrum bevonden, waardoor de winkelstraat echt groot is. Leuke excursies . Heb gehoord dat piraten boot 300 man opgaan is dus niet aanteraden en meer voor de kleintjes tot 6 jaar.

• boulie11, 12-08-2013

Ga met dolmus naar side voor 1,50 ben je in de stad. In kumkoy zelf genoeg winkels wel vaak dezelfde, maar ja helaas willen de klanten dat. In kumkoy shopping mall met nog daarvoor en achter heel gezellige winkelstraat

• K en P, 21-09-2010

als U side mare boekt, let dan op dat U niet het bijgebouw boekt,dus voordeelkamer. dat gebouw is zo vies en het stinkt er naar riool. is gewoon ongezond om daar te vertoeven.

leuke tip, ga eens naar de watervallen van Manavgat,of de green canyon inclusief boot tocht. is heel erg mooi en rustgevend.

• Fam.Braat, 26-07-2012

Huur een auto en ga dan naar Manafgat en de Green Canyon.Is echt heel mooi

• Nick Van der Eycken, 17-07-2012

Aanrader voor gezinnen met kinderen

• Ernie, 02-05-2012

Als je een familiekamer boekt (niet de kamer met stapelbed, maar de andere optie), probeer dan de torenkamer te regelen; deze is echt geweldig ruim!

• Ernie, 03-05-2012

Side is per dolmus te bereiken, maar je kunt ook vanaf het strand via de boulevard naar het dorp lopen. Een kleine 5 km.

• Dennis&Marleen, 17-07-2012

Disco iedere avond open doen

• xander en Ilonka, 12-07-2012

Side is zeker de moeite waard om heen te gaan. en de markt in Manavgat op maandag en donderdag.

• Barry & Patricia, 03-07-2012

Het is de moeite waard om het stadje Side te bezoeken met een Dolmus busje. Deze stoppen onderaan bij de grote weg en voor € 1,- p.p. brengt deze je naar het oude centrum van Side. Ook in de avond is het gezellig om naar Side te gaan. Echter bij sommige horeca gelegenheden aan de haven is de drank erg duur, maar wel mooi uitzicht;).

Tevens is de Spa op het resort een aanrader!

• joke en omar , 19-06-2012

probeer zeker de hammam in het hotel , 2 uurtjes pure verwennerij

• knoet, 17-06-2012

als je een cockail wilt moet je betalen terwijl deze van lokale dranken wordt gemaakt die wel gratis zijn. bestel de drankjes maar appart kan je zelf mengen.

• Annick, 19-06-2012

Ga je niet graag naar de Annimatie, wandel dan gewoon de straat af naar de Boulvard, neem een pedicure, laat je haar verzorgen of ga gewoonweg shoppen.... zeer aangenaam

• Joke Buster, 17-06-2012

tip!gewoon gaan en genieten van de vakantie en van side mare resort

• Tom, 18-06-2012

Je het zeer veel bezienswaardigheden op korte afstand!

• Ine, 18-06-2012

De spa dat zich in het hotel bevindt is zeker een aanrader en niet duur !

• W. Oosterom, 27-08-2012

Jeep safar en rafting is een aanrader.

• MICHEL POLONSKA, 03-06-2012

Late checkout kost 25-40 euro.Wat ze niet vertellen is dat er ook een gratis badkamer beschikbaar is waar je kunt douchen voordat je weggaat.

• van Rijn/Riebroek, 17-05-2012

hier worden veel familiefeesten gevierd en de tafels werden dan feestelijk versierd, als ik het kon doen zou ik het zeker hier doen!

• Fam. Beukers, 10-05-2012

Side is een leuke plaats om te bezoeken. Je kunt er wandelend via het strand en boulevard komen. Dit is 3/4 tot een 1 uur lopen. De markt in Manavgat is ook leuk om te doen. je stapt in de dolmus vlakbij het hotel op en stapt voor de bazaar uit! Het is wel veel van hetzelfde: kleding, horloges, tassen e.d. maar leuk om een keer te zien. onderhandelen is een must!!

• kleef89, 09-05-2012

op 5 min lopen waren 2 disco's voor oudere en over winkelje hoef je zeker niet te klagen, de gehele weg tussen Side en Kumkoy is er vol van. en met het dolmus busje naar Side of Manafgat is zeker een aanrader, zoals de Blauwe Moskee en de watervallen en stuwmeer zijn mooi.

• fh, 07-08-2013

wanneer je gebruik maakt van t zwembad , zou ik oordopjes aanraden. Er zijn veel mensen met oorpijn en dergelijke klachten. Mijn kinderen hebben de hotel-arts moeten bezoeken, ik zelf heb een schimmel-infectie opgelopen . Een gewaarschuwd mens telt voor twee !!

• Hans van Neutegem, 02-10-2012

Reis indien mogelijk via Gasipaza. Afstand maakt niet uit, maar de afhandeling van alles gaat veel sneller. Transavia en Corendon vliegen een aantal dagen per week op Gazipasa.

• MIKE, 03-06-2012

Voor een fooitje van 2 euro kun je een tafeltje voor het diner met bloemetjes laten versieren om toch nog een enigszins luxe gevoel te krijgen.

• rikkiew, 16-08-2012

Vanuit hotel doorlopen naar rechts, voorbij groot luxe hotel naar links en weer naar rechts, winkelstraat volgen, kom je bij overdekt center met veel winkeltjes. 15 min lopen.....

• cecile_1, 24-07-2012

goed familie hotel, eten is voortreffelijk, geen leuke annimatie, niks te doen s'avonds.

• Chin, 26-05-2013

Waterschoentjes voor de kinderen!

• kleef89, 13-10-2011

een daagje Manafgat en de opgravingen van Side

• paul, 18-04-2011

een echte aanrader is om in het stadje bij de zee een boottocht te boeken, dan ga je varen met een boot en als het goed is zie je dan dolfijnen, wij zagen dolfijnen en een paar schildpadden. het is echt heel leuk, je stop dan ook een keer op het water, bij ons in de boot was een glijbaan die zo het water in ging, dat was heel erg leuk voor de kinderen.

• rie, 12-07-2010

Dat met de sleutel hebben wij ook gedaan. Zo heb je altijd een koele kamer,je moet het alleen niet doen als ze de kamer komen schoonmaken

• fam. Eijkemans, 28-07-2009

Rafting is erg leuk. We hadden zelf 2 kinderen bij van 9 en 7 jaar, maar het is erg leuk om te doen, en een erg mooie omgeving. De kinderen vonden het spannend maar super leuk. Alleen het water is koud!!

• Marlène, 07-08-2009

Als je slim bent, haal je de sleutel van het kaartje voor de airco en kun je de sleutel doen aan de blikopener die op je kamer ligt! Zo kan het kaartje constant in het airco systeem blijven en heb je altijd een koele kamer!

• jolanda gruijters, 30-06-2014

sla side stad ook niet over voor 1 euro met de dolmus de moeite waard en t overdekt winkelcentrum om de hoek

• Peter Nowik, 14-07-2014

hotelkamer met zwembadzicht zijn zeer mooi

• Wendy, 17-07-2014

Wil je wat winkeltjes opzoeken is kumkoy een leuk dorpje. 10 min lopen of een dolmusbus. Maar met kids en vooral kleintjes is een dolmusbus living hell.

• Soraya, 10-08-2014

Prijs / kwaliteitverhouding! Het is zeker de moeite waard.! Neem wel een zakcentje mee want je kan er zo leuk shoppen in omgeving!

• John_vlassak, 13-08-2014

Via het strand naar oud-Side wandelen. Leuk wandelpad/boulevard met voldoende eet- en drinkgelegenheden.

• Elise, 14-08-2014

jeepsafari en raften is een echte aanrader ! erg leuk en gezellig

• Ton van kralingen, 13-08-2014

Familie kamer is goed !accommodatie is verders gewoon goed niks mis mee van alles te doen

• chris peters, 16-08-2014

een tip maak een gratis handoeken service met een pasjes systeem

• sanne segers, 19-08-2014

tip voor dit hetel = BOEK dit hotel niet twijfelen!

• Lochmans, 25-08-2014

Zin in een leuke actieve dag... De Action Safari tour!! ;)

• Brenda berends, 13-09-2014

Je kan hele leuke excursies boeken om lekker een dagje weg te gaan. ook kan je heerlijk bij het zwembad liggen. wees wel optijd voor een mooi plekje want soms is alles snel bezet

• Rvn1978, 15-10-2014

De green canyon toer was er leuk. Maar ook een piratenboot dagje of een avondje side met het animatie team is een aanrader

• Vakantiezonnetje, 26-10-2014

Tip: de pannekoeken van oma (ze zit buiten) en de fruitcocktails van lecker lecker zijn ook super lekker lekker!

• Mirjam, 05-11-2014

Side is een erg leuke plaats om je vakantie revieren.

• Ada, 04-11-2014

Excursies genoeg met de boot of naar Side waar een heleboel oudheid te zien is ,leuk stadje met haventje ! en met de dolmus kun je echt overal naar toe ,naar de grote markt in Manavgat is ook heel leuk en genoeg te koop voor ons

• Wilfred, 05-11-2014

Laat je lekker verwennen in de hamam en proef de heerlijke fruitcocktails

• hans aardenhout, 17-05-2015

met pendelbusje naar de hoofdstraat en daar vandaan met de dolmus naar Side €1,=. ik zou geen kamer in bijgebouw boeken.

• Nicky, 23-05-2015

Als je een kamer hebt op zwembadzicht met kleine kindjes die vroeg naar bed gaan heb je heel veel last van harde muziek...

• Ashley, 25-05-2015

Een vitamine cocktaik van Lecker is een aanrader. Hiervoor moet je wel 2 euro betalen maar dat is het zeker waard. Ook zit het shop gedeelte van Kumköy op 10 minuten lopen van het hotel.

• harm_intersat, 08-06-2015

1) de hotel winkel is erg goedkoop! voor (nep) kleding hoef je dus niet eens je hotel uit! 2) neem oordopjes mee voor tijdens het eten. 3) ga eens op Quadsafari, is erg leuk, duurt 2 uur, en doe oude kleding aan, want je wordt nat en vies! €30 per persoon.

• Gijsbert, 10-06-2015

De lecker-lecker cocktails aan het zwembad! Wel 2 euro, maar hier in NL betaal je veeeel meer voor zulke lekkere gezonde cocktails!

• peter ernest, 16-06-2015

jeepsafari en raften geweldig

• em_rottgers, 28-06-2015

Een echte aanrader is de Hamam.

• mleijs, 05-07-2015
    • bezoek aan Kumköy (maar 5 minuutjes lopen)
    • bezoek aan Alanya met de taxi (wij waren 110 euro kwijt inclusief bezoek aan het uitzicht punt boven op de berg)
    • cocktails van Lecker Lecker (2 euro)

• Ronald, 26-07-2015

De lecker lecker fruitcocktails

• Rolinka de jong, 29-07-2015

Leuk centrum en goed transport van en naar luchthaven en de zee

• Rica, 03-08-2015

maak ook gebruik van de hamman ,is de moeite waard. doe de jeepsafari met rafting ,een ervaring op zich.

• Arina, 21-08-2015

Bij de ligbedden bij het zwembad moet vaker gecontroleerd worden voor half 9

• Soraya, 02-06-2016

Ik hoop voor Side mare dat ze terug gaan naar de 5 sterren want dat verdienen ze. Ook de manager kwam aan ons tafel vragen wat we van Side mare vonden en of er iets bij was wat wel niet goed vonden. En wat we vonden van het eten er is eennnieuwe kok maar hij is super goed verschillende dingen om te eten, zelfs sushi was er 1x heerlijk. En er waren diverse leuke avonden geregeld en er was een bus voor jongeren om uit te gaan naar de stad.

• Soraya de bot, 24-06-2016

Heerlijke pedicure behandeling voor maar een paar euro!

• Irena van der Aa, 27-07-2016

iets meer variatie met eten. Turkse avond vonden wij geweldig. Waterval is zeer mooi, een uitstapje naar Side is zeker aan te raden.

• Bianca Van Asten, 28-07-2016

Wij vinden de familiekamer met scheidingswand een aanrader, de kamer met stapelbed is ook leuk maar veel kleiner. Ons lijkt de duplex kamers ook wel gezellig maar die zijn snel volgeboekt.

• Neven, 09-08-2016

Lecker Lecker cocktails voor 2 euro. Turkse pannenkoeken. Excursie Buggy & Rafting. Markt Manavgat op maandag en donderdag.

• brigitte, 26-07-2010

de jeep safari zou ik zeker aanraden,een geweldig ervaring ook voor kids!!!!

• Hoppenbrouwers, 19-08-2014

Soms gevaarlijk glad in de wc's (ligt vooral aan de mensen zelf). Als de plastic bekers op zijn aan de poolbar, worden er kleinere en dunnere plastic bekertjes meegegeven voor de drank. Deze zijn verschrikkelijk onhandig om mee naar het zwembad te nemen. 2 lukt nog, maar vanaf dat je er 3 of meer moet dragen, gebeuren er ongelukken :-).

• Rene, 20-08-2014

Helaas ontbreekt de aanwezigheid van badmeesters. Met name bij de glijbanen levert dit nogal eens gevaarlijke situaties op.

• Roomiie22, 03-08-2014

Ik ben zelf 2 keer naar het side mare resort geweest. Ik heb 2 keer in een voordeelkamer gezetten en deze waren prima.

• Frank Drobnic, 07-08-2014

als je in de watten gelegd wil worden ,hoef je niet verder te zoeken

• fam-drobnic, 29-06-2015

de jeep safari met rafting moet je doen SUPER

• Buntinx Rudi, 30-06-2015

Hotel is mooi en rustig gelegen, ongeveer 300m van zee en winkeltjes;. Goede verbinding naar Side met de dolmus; Ga zeker naar Side Mare, je zal het je niet beklagen !!!

• Marcella, 05-07-2015

Lopend naar Kumköy. En een bezoek aan Alanya. Dit hebben wij met de taxi gedaan. Was heel goed betaalbaar (EURO 110,-, inclusief naar een ritje boven op de berg met een fantastisch uitzicht). Veel beter dan een excursie want zo kun je zelf je tijd indelen. Cocktails van Lecker Lecker voor 2 euro!

• Oudenaarden, 26-07-2015

De Spa en welness in het hotel is ook erg lekker!

• Mirjam, 29-07-2015

We hebben ons prima vermaakt in Side.

• Jolanda, 10-08-2014

Boeken! zeker de moeite waard kwa prijs kwaliteitverhouding!

• ruthhofgren, 10-08-2014

In de buurt leuke winkels waar je s avonds lekker kan kijken. Met een busje naar Side geweest mooie oude stad.

• Michel, 14-08-2014

Boek excursies niet bij uw reisleider. U betaalt echt twee keer zoveel.

• Dennis, 01-06-2015

Laat duidelijker weten dat de hamam in het all inclusive zit. We boekten hamam en massage terwijl achteraf bleek dat alleen de massage betaald hoefde te worden. Het mannetje wat dit verkoopt heeft dit niet duidelijk gemaakt en reageerde geïrriteerd toen we hem aanspraken erop.

• Debois Julienne, 07-06-2015

De accommodatie is goed gelegen, winkelcentrum op wandel afstand. Er zijn kamers die uitzicht geven op de binnenkoer waar je de zwembaden. Met de dollbussen kan je je verplaatsen naar bv. de oude stad Side of je gaat naar de markten ermee en kosten tussen 1 en 2,5 euro per rit en rijden om de paar minuten.

• Suzanne , 24-10-2014

De markt op maandag en donderdag Manavgat is zeker een aanrader, het oude centrum van Side moet je eigenlijk ook gezien hebben.

• Fam. Bron, 05-11-2014

Gelijk bij het inchecken heb je het vakantiegevoel al want het is zeer vriendelijk personeel allemaal !

• Jelske, 31-07-2016

We zijn nu voor de vierde keer in dit fijne en warme hotel geweest. En we komen zeker nog een keer terug. Kortom dit hotel krijgt van ons een dikke pluim! Ga zo door!!

• Nancy, 02-08-2015

Jeepsafari gecombineerd met waterraften in het Taurusgebergte is echt fantastich !! Onze zoons van 10 en 7 (bijna 8) hebben het hier nog dagelijks over. Aanrader! Manavgat bazaar erg leuk om eens te kijken en kopen. Zeker afdingen! Kleding echter in winkels kopen evt. in hotel, betere kwaliteit. Side stadje ook erg leuk om eens doorheen te lopen.

• pjfa_wooninck, 28-08-2015

Bij het boeken vragen om een kamer aan zwembadzijde. Zelf hadden bij een kamer (1348) met uitzicht om het zwembad.

• Mirjam, 01-07-2014

De cocktails van Lecker Lecker!!

• Andre Tabak, 05-08-2014

Zie hierboven de bar bij het zwembad. Het hotel moet wel opletten dat ze het onderhoud goed bijhouden. En bij het schilderen alles goed afplakken :-) de aankleding blijft dan veel verzorgder eruit zien.

• Monique, 10-08-2014

Met de hotelbus naar het strand. Ook daar all inclusive. (drankjes, lunch en koekjes en cake). Ongeveer 10 minuten lopen van het hotel is het plaatsje Kumkoy. Veel winkeltjes en terrasjes. De markt van Manavgat is leuk om naar toe te gaan. Met de dolmus (€1,50 pp) of met een taxi (€ 15.00 per rit). Leuk is ook de tocht per bus naar Side op vrijdagavond georganiseerd door Neckermann. (€2,00pp). Vanaf de busstop loop je via het oude centrum naar het nieuwe centrum van Side.

• JV, 13-08-2014

Langs het strand wandelen naar Side. Side is een leuke plaats om te bezoeken en langs het strand ligt een mooi wandelpad.

• Sarina, 14-08-2014

Side is zeker de moeite waard om heen te gaan. Vlakbij het hotel is een bushalte waar je voor 1€ per persoon naar Side gebracht kunt worden. Hier zijn veel winkels te vinden, ook is er een haven met veel terrasjes.

Voor jongeren is ook zeker het uitgaan aan te bevelen. Club Lima en Karma zijn mooi maar de laatste wel erg duur qua drankjes.

• R.R. Koelemij en R.J. Koelemij Hoexum., 22-08-2014

Kleding , schoenen en sieraden nog steeds veel goedkoper dan in NL en mooi.

• Yolanda van Dam, 03-09-2014

Centrum Side! En een auto huren!

• Cattery, 05-09-2014

de kamers waren super mooi en groot, bedden heerlijk hard,niet van die doorgezakte bedden, leuke jeep safari, en rafting gedaan, lekker geshopt op de markt in manavkat. geweldige vakantie gehad...

• Jarno, 12-09-2014

De trappen van het zwembad naar het restaurant zijn soms best gevaarlijk als ze nat zijn je kan er zo naar beneden glijden

• jjolanda, 29-09-2014

Tegen betaling van slechts 2 euro zijn op het strand en bij het zwembad heerlijke fruitcocktails te koop. Echt een aanrader!

• Annelies van luik, 10-10-2014

Zwembad iets te diep voor mij (watervrees) En ik zal niet de enige zijn. Maar ik kon mij lekker opfrissen in het golfslagbad, dat wel schuin afliep.

• xmarisjexx, 05-11-2014

Voor de kinderen waterschoenen rondom het zwembad kan het erg glad zijn.

• Sharyn, 12-11-2014

Voor jong en oud. Kleine of grote kinderen is dit een super hotel.

• A.M. Kulman, 10-05-2015

Al met al een goede locatie voor een rustige vakantie maar niet als je regelmatig wat vermaak wilt van een animatie team.

• Jacqueline van Thoor, 07-06-2015

Pannekoeken eten bij oma, lecker lecker cocktails, laat je verrassen door de locale cocktails

• Jan en Dieuwertje, 19-06-2015

Markt in Manavgat (grootste van de zuidkust) op maandag is aanrader. Via taxi (€ 15,-).

• ruth hofgren, 19-06-2015

Auto gehuurd en heerlijk een dag de mooie natuur die Turkije heeft gezien.

• Marleen, 27-06-2015

In dit hotel wordt op alle kleine dingen bespaard ten koste van de gasten. Maar ze vergeten de prijs omlaag te brengen

• r kuppen, 15-07-2015

Bezoekje aan de Green Canyon met de bananenplantage was erg leuk.

• Jan Spoelder, 18-07-2015

De excursie naar Antalya duurt veel langer dan ze zeggen Wij waren rond half acht weer in het hotel . Eventueel de kamer bijboeken op dag van vertrek kost 40 eur

• Zoë, 18-07-2015

Coctails van lecker zijn lekker. Je moet er wel voor betalen. Geld meenemen naar het zwembad. Nog nooit in een ander hotel moeten doen.

• Janine, 21-08-2015

De ligbedden bij het zwembad beter controleren voor te vroeg gelegde handdoeken

• pjfa_wooninck, 28-08-2015

Ook het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Verder zit ook de animatie goed in elkaar met leuke eigen shows en met veel gastoptredens (Braziliaans dansshow, Turkse avond, fiets- en skate stuntshow, Chinese acrobatiek, etc.). Bij het privé strand kan je ook diverse activiteiten doen, bijvoorbeeld de 'Bananenboot'.

Prijs/Kwaliteit is zeer goed. Wij gaan zeker terug naar dit hotel.

• Jochen, 04-10-2015

Pak een kamer aan de straatzijde, ook al zegt men dat het daar herrie is van de auto's dat valt reuze mee. Aan de zwembadzijde is het werkelijk een orkaan van lawaai.

• ivo van Gestel, 11-10-2015

In omtrek genoeg winkels of dagje uit te plannen .en makkelijk gewoon in euro betalen

• Beiroeti , 29-07-2016

Zeker de moeite waard om hier je vakantie door te brengen

• Kim, 26-08-2014

Als je met het gezin gaat zou ik de familie kamer aanbevelen. Top kamer.

• Daphne De Leeuw, 28-07-2014

Side centrum ook gezellig en veel winkels , jeepsafari een goede tip strand wel leuk met het hotelbusje ernaar toe.

• Angela Schuurman, 10-09-2014

Zeker leuk om te doen is een dagje jeepsafari met aansluitend raften, ook met kinderen vanaf jaar of 8 is dat heel leuk om te ondernemen. Dagje naar Side toe ook erg leuk, echter ga wel einde van de middag rond uurtje of 18:00, anders te warm, neem de dolmus is zeer goed betaalbaar en je bent er zo! Laat je zelf als je er toch bent ook lekker verwennen bij de welness en spa centre!

• Fam. Pakvis, 09-08-2014

Boek je excursies bij Stephan die als je het resort uitgaat rechts en dan weer links aan je rechterhand zit. Na het supermarktje. Darten elke dag is zo gezellig. Groeten aan Jack, Chris en Jacob het was saai zonder jullie

• Van cleemput , 11-08-2014

Wij hebben hier echt genoten. Alles was zeer verzorgd en veel variatie in het eten iedereen was zeer vriendelijk wellness zeer goed. Mooie kamer en werd elke dag goed onderhouden. Er valt veel te beleven als je info vraagt. De avond shows zijn ook erg leuk. Voor ons was het echt een fantastische vakantie

• em_rottgers, 27-06-2015

Ga lekker een dagje naar het strand met de minibus.

• Barry en Ria, 28-06-2015

Wij hebben al verschillende keren in het bijgebouw gezeten Je hebt niet met een lift te maken Dus voor mensen die slecht ter been zijn ideaal

• Lucienne, 26-07-2015

ga ook eens naar de spa en welness en neem ook een keer een lekker lekker sappie , kost 2 euro maar is het zeker waard.

• Sabrina Groothausen, 15-10-2014

De hamam in het hotel is echt aan te raden, deze mensen weten echt wat ze aan het doen zijn! De fotoshoot in het hotel is ook echt de moeite waard, de fotograven doen echt de moeite om de mooiste foto's te maken, wat ze ook nog heel goed lukt!

• Heidie, 08-06-2015

de cocktails van Lekker Lekker

• Louisa Harte, 19-06-2015

defijnste kamers zijn toch wel aan het zwembad kant

• Frijters, 24-07-2016

Spa en well nes van het hotel is een aanrader. En de piraten boottocht was erg leuk, hebben dolfijnen gespot.

• dsr-010, 23-07-2016

Maak een gebruik van de welness in het hotel, tegen zeer goede prijzen kun je een uitgebreide hamam en massages boeken.

Markt op woensdag in Manavgat.

• Jelske, 31-07-2016

Wij kunnen dit hotel zeker aanbevelen net als de heerlijke fruitcocktails van Lecker Lecker. Wij komen zeker naar het warme en fijne hotel terug!

• Fam Voorham, 30-07-2016

Boek via de hostes een restaurant in Side en ze zorgt dat het een waar feest wordt...We hebben dit gedaan en werden zo verrast er werd zefs vuurwerk voor het beuidspaar afgestoken

• Lucienne, 30-07-2015

De lecker drankjes zijn heerlijk ,ze kosten 2 euro maar zijn het zeker waard. Ga ook eens naar de spa .

• Monique, 26-08-2015

Lecker lecker is ook erg lekker :)

• Pascal Wooninck, 28-08-2015

Prijs/Kwaliteit is zeer goed. Wij gaan zeker terug naar dit hotel. Fam. Wooninck.

• Ginokyra123456, 31-08-2015

als je dit hotel boekt moet je zeker eens naar de green canyon gaan, dit is absoluut de moeite waard! een echt paradijs!!

• Marjolein , 29-08-2015

Lecker Lecker bij het zwembad ;) Bezoek aan stadje Side is een must!

• Ruud, 09-07-2014

Maak gebruik van de plaatselijke busjes. Met grote regelmaat komen ze voorbij en brengen je voor slechts een euro naar de leukste plekken

• de leeuwtjes, 29-07-2014

Sidecentrum is leuk om te kijken naar de haven met de boten en de winkels

• ruth hofgren, 09-08-2014

Buiten het hotel veel winkels waar je lekker kan struinen.Met busje naar Side geweest prima te doen.

• Frederik, 18-08-2014

nee is super kamer met zee zicht kan ik aanbevelen .

• B Pas, 28-08-2014

Er zit een Leuke Bazaar op 5 minuten lopen. Na het eten is het zeker de moeite waard om deze eens te bezoeken. Hier is genoeg keuze om je aankopen te doen. Maar de Stad Side is ook prachtig mooi in de avond. Wij hebben een Hamam massage gehad in Kumkoy, goede behandeling voor een mooie prijs.

• Jessica, 30-08-2014

De excursie grand canyon is zeker ook de moeite waard.

• brendaberends6, 15-09-2014

De accommodatie ziet er netjes uit, de kamers worden elke dag netjes schoongemaakt, het eten is elke dag een feest het ziet er super mooi uit en het smaakt ook goed. In de omgeving kunt u lekker winkelen en genieten van het mooie privé strand.

• cindy, 15-10-2014

Iedere dag rijd er om de 10min een busje vanuit het hotel heen en terug naar het strand!!

• Lisa den Hollander, 15-10-2014

Als je hier in Side Mare hotel bent moet je echt een lecker lecker nemen! Deze zijn te lekker om over te slaan!

• Joyce Groenevels, 17-10-2014

Eten was heerlijk, maar iets meer afwisseling was ook fijn geweest. De dag met de sushi was geweldig!

• Wim Van der Veken, 07-11-2014

Echt een gezellige all in familievakantie

• Henk Kraaijenbrink, 12-11-2014

Fijn hotel mooi zwembaden

• Roy, 12-11-2014

Dagje Side zeker de moeite waard!

Hebben van dit plekje dan ook genoten.

• Hanneke, 09-05-2015

Goede animatie in de namiddag en avond.

• Mieke en Willy, 30-05-2015

Side is een mooi stadje waar nog vele oudheden staan. Ook kun je er winkelen al word je daar wel vreselijk lastig gevallen door de verkopers van de winkeltjes. misschien kwam dit doordat het nog vrij rustig was.

• Gerard, 13-06-2015

Het is een resort en erg geschikt voor ouders met kinderen.

• gerrit, 26-07-2015

ga ook eens naar de spa. winkels zijn op loopafstand

• Silvia, 16-08-2015

Ga naar de stad side en doe de excursie naar de green canyon

• Janine van Soest, 21-08-2015

In de ochtend controleren of de mensen bij de ligbedden bij het zwembad liggen voor half 9

• Petra K, 26-09-2015

Zou de handdoeken service inclusive doen!

• René Bourik , 23-07-2016

Een aanrader , je kunt overal met de dulmus heen. Gast vrouw José kan je overal mee helpen

• Aad Voorham, 31-07-2016

Aanrader om bij Side Mare een schitterende vakantie te vieren.

Onze bezoekers bekeken ook