388 vragen over Hotel Side Mare Family Resort & Spa

• Anoniem, 09-11-2019

Eerlijke recensie

Zou graag wat eerlijke recensies zien. Dit zijn er te veel en allemaal hoog,dus dat geeft voor mij aanleiding om te denken dat er iets te winnen valt etc. Graag ook antwoord op de vraag of er buiten bier en wijn geen 1 alcoholische drank bij de all in inzit?

• Bietje, 28-10-2019

cocktails

Zitten de cocktails nou wel of niet bij de all in formule?

• claudia van hoenselaar, 27-10-2019

glutenvrij

Wie heeft ervaring met glutenvrij eten?

• Skittel , 17-10-2019

Oudere kinderen / schuimparty

Wie wie kan ons vertellen of er in de zomer veel Nederlandse kinderen of jongelui zijn in dit hotel. Leeftijd 16/17 / 18/19/20 jaar? Zijn er ook schuimpartys in dit hotel zag ergens een foto staan maar verder niks eigenlijk. Is er ook een leuke disco voor de jongelui aanwezig. Ik hoop dat iemand de moeite neemt om deze vragen te beantwoorden en alvast erg bedankt daarvoor 😊 mocht je de tijd ervoor nemen!

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Tjingo
    Tjingo
    Travel Store
    Travel Store

• Erica Bras, 01-08-2019

Kleding

Mannen moeten die echt een lange broek dragen tijdens avond eten? Of mag het ook een broek over de knie zijn.

C.h. Massa, 08-08-2019

Een nette korte broek is prima

• Petra, 01-08-2019

Sterren

Is het hotel nou een 4 of 5 ?

• Silvia, 21-07-2019

Tieners september

Wij gaan 12-9 tm 19 met dochter van 19 en zoon van 17. Nog meer jongens en meiden in die periode?

• Mike, 16-07-2019

cocktails

ZIjn alle cocktails gratis of moeten deze worden betaald?

• Daniëla de Groot, 10-07-2019

Kamers

Zijn alle kamers gerenoveerd?

• Danielle, 09-07-2019

Waterkoker?