Hotel Side La grande Resort & Spa

6.8Voldoende

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Side La grande Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

105 reviews over Hotel Side La grande Resort & Spa

• 4Herman29-02-2020

Op een na slechtste hotel

Eten is prima. Katten sproeien tegen de muren in het hotel. Receptie personeel onbekwaam. Schoonmaak slecht, plakkende vloeren door hele hotel ook in kamer. Personeel over het algemeen niet vriendelijk. Personeel lui en niet geïnteresseerd. Waar is het management, geen aansturing. Duur wifi maar zeer slechte dekking. Wij komen meerdere keren per jaar in Turkije maar dit is wel een echte afrader zoals de titel al aangeeft voor ons het op een na slechtste hotel .

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    8Martin18-07-2019

Aanrader voor een leuke prijs!!

Snap niets van de slechte reviews. Prima hotel, als je kijkt naar prijs-kwaliteitsverhouding. Vriendelijk, behulpzaam , hardwerkend personeel. Heerlijk schoon zwembad. Genoeg keuze bij het buffet. Fijn zandstrand, zee loopt zeer geleidelijk af. De min puntjes die wij hebben ervaren; * Om 5.45 uit bed, om een ligbedje te bemachtigen bij het zwembad, maar dit geldt ook helaas voor een plekje bij de zee * Het hotel is Duits gericht * Enorm veel (a-sociale) Russen, maar volgens mij ontkom je hier niet meer aan in Turkije * Het was in juli, behoorlijk druk in het hotel, waardoor er wachtrijen ontstonden bij het eten, en ook hierdoor wat overboekingen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Time en Diana Etten19-12-2018

Wij vonden het echt Waar voor je geld

Trek je niets aan van alle negatieve reviews.wij gingen ook met lood in de schoenen die kant op.maar het was een feestje ondanks het niet al te beste weer.behandel de mensen zoals jezelf ook graag behandeld wilt worden en ze dragen je op handen..eten was goed en ruim voldoende keuze.wij hadden een mooie schone kamer op de zesde verdieping maar heb begrepen dat de kamers op de eerste verdieping wat last hadden van stankoverlast dus houd daar rekening mee bij het boeken.wij vonden het geen probleem dat om 23 00 de bar dicht ging daarmee voorkom je ook dat er veel geluidsoverlast is,.Er was iedere avond wel wat te doen de eerste paar avonden in de lobbybar wat supergezellig was en later is dit verplaatst naar de discotheek onder omdat er geklaagd was over geluidsoverlast.zo jammer je bent op vakantie en het stopt om 2300.maar ja ook die heb je er tussen zitten.voor de rest maar 4 Nederlanders en de rest Duitse gasten.Aanrader gezellig.

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Mr_P-Mrs_R08-11-2018

Zeker doen

Prijs kwaliteit meer dan fantastisch, denk je voor deze prijs in Turkije iets beters te vinden, vergeet het maar. Inmiddels zijn wij 20 keer in een 5 sterren hotel in Turkije geweest, maar nog nooit zo goedkoop. Is het dan slecht? Nee zeker niet, het is zoals alle midden range 5-sterren hotels en ja, hier moet je voor je WiFi betalen (€10,- per apparaat voor 1 week, maar dan heb je ook wel WiFi in de kamer en bovengemiddeld snel internet voor een Turks resort)

Natuurlijk zijn er veel betere 5-sterren resorts te vinden, maar qua zandstrand, eten en vertier zit je hier gewoon goed. Na 23.00 uur is de bar dicht, dus gasten die zich graag lam zuipen zie je hier niet, het hotel is binnen volledig rookvrij.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 10Maria de Groot31-10-2018

Dit Resort is zeker een aanrader

Was een erg mooi Hotel Resort. Prachtig centraal gelegen. Personeel erg vriendelijk en altijd wel gedienstig voor je. Eten was zeer goed en voldoende keuze !!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 3Margot29-10-2018

Nooit meer! Maximaal 3 sterren waard..

Geen 5 sterren waard! Het eten is bijna elke dag hetzelfde, weinig smaak en droog, niet echt lekker. Drankjes zowel alcoholisch als non alcoholisch zijn van slechte kwaliteit. Na 23.00 moet je betalen! Water zit in plastic "yoghurt" bakjes, erg onhandig. Entertainment is matig. Wel elke avond kinderclub (iedere avond hetzelfde bandje) daarna soms entertainment maar niet elke avond 'S avonds geen muziek bij de barretjes, boxen hangen er wel maar worden niet gebruikt. Bij de beachbar ons gehele verblijf eenmalig 1 uurtje muziek gehoord. De inpandige disco, deze valt niet onder het all-in concept, is een treurig, donker en stinkend hol. De kamers zijn prima. Schoonmaak kan beter maar kan ermee door. Het personeel is wel erg vriendelijk! Om zonnebedjes zowel aan het zwembad als aan het strand te bemachtigen moet je al voor 07.00 aanwezig zijn anders zij ze al met handdoekjes vol gelegd. Zwembaden zijn ijskoud!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 6Mevr. Janssen24-09-2018

Nooit meer

We kwamen tegen middernacht aan, gevraagd om kamer met 2 éénpersoonsbedden, dat konden ze op dat uur niet meer regelen. Komen op de kamer, afvoer in de badkamer stonk, hebben er ons hele verblijf een handdoek opgelegd. Voor het eten moest je zorgen dat je bij de eersten was, want er werd niet meer bijgevuld en het eten was ééntonig en niet lekker. Als je niet op tijd was vond je geen plek meer bij het zwembad, aan het strand deed diegene die er was zijn best om je nog ergens tussen te krijgen zodat je een plekje had...was wel heel vriendelijk man. In elk geval dit hotel is zeker geen 5 sterren waard, nog nooit zo een slecht hotel meegemaakt in Turkije. Terug thuis zijn we beiden een paar dagen niet goed geweest, denk er iets opgelopen van het eten. In elk geval hier zien ze ons niet meer terug....

Gereisd met partner in september 2018

• 8Josine Senden29-07-2018

Leuk luxe hotel met alle mogelijkheden voor iedereen, vriendelijk en behulpzaam personeel, echt een hotel voor relax en ga er zeker nog naar toe.👍🌞

Alleen gereisd in september 2017

• 8astrid22-07-2018

fantastisch

met schrik gingen we er heen omdat we op zoover slechte revieuws hadden gelezen. nou ik kan niet begrijpen waarom. hebben fantastiche vakantie gehad. goed hotel met uitgebreid buffet goede service schone kamers. fijne zwembaden. enigste nadeel is dat je heel vroeg uit bed moet om een ligbed aan het zwembad te krijgen. ook aan het strand gratis ligbedden waar je gratis naar toe werd gebracht. snap niet dat mensen er negatief over zijn. wij hebben een topvakantie gehad en bevelen dit hotel zeker aan.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2Miguella15-07-2018

Nooit meer. Hel van een vakantie!

Wat een horror hotel! Bij aankomst was er geen kamer beschikbaar, dit kan gebeuren. Vervolgens aan het einde van de dag een mindervalide kamer gekregen waar schimmel, bloed en andere vlekken op de lakens van het bed zaten, de douchekop hing op buikhoogte waardoor er niet goed te douche was en de douche put was kapot waardoor we zo onze voet open konden halen. De klachten reageerde het hotel nauwelijks tot niet op. Na veel aandringen de dag erna een andere kamer gekregen hier weer het zelfde verhaal, bed vol vieze vlekken en op de kamer hing een gigantische schimmellucht vanuit de badkamer waar boven de stortdouche een schimmelplek van 20 bij 40cm zat. vervolgens met veel moeite geen andere kamer meer kunnen krijgen. Eten in het hotel barslecht! rauwe kip warme sla en ga zo maar door. Het hotel was volledig overboekt waardoor het veel te druk was en te weinig eten. Dit is geen vakantie voor ons geweest. Wij waren blij dat we thuis waren

Gereisd met partner in augustus 2017

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand12 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Regionaal, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • KeukenKeuken

• Room ServiceAanwezig, Volledig menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia