Hotel Side La grande Resort & Spa

Hotel Side La grande Resort & Spa
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Side La grande Resort & Spa voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Side La grande Resort & Spa in het Nederlands

fantastisch

fam . roose
11-5-2018

na vele slechte resensies gingen we argwanend naar het resort toe.toen we er eenmaal er waren viel het er onze reuze mee. het eten was er goed kamer zag er netjes uit.en ze waren er ook zeer vriendelijk.naar het strand rijdt er om de vijf minuten een pendelbusje ook aan het strand waren ze zeer vriendelijk en een goede service.ik heb meerdere goede resorts gezien maar deze voor zijn prijs is er echter niks op aan te merken.en je moet het er zelf ook naar de zin maken

Ik zou hier niet meer terug gaan

Marco
11-9-2017

Slechte hygiëne. Kamers werden niet goed schoon gemaakt. Gebruikte handdoeken werden wel weg gehaald, maar tot 3x toe niet aangevuld in 1 week. Ultra all inclusive betaald, maar er was slechts 1 bar in de nacht open en die moest je toevallig weten te vinden. Eten was eentonig.

Geen fijne vakantie gehad. Ik zou dit nooit meer bezoeken.

Fiasco!

Erica van der Zanden
20-8-2017

Positief: Familiekamer! Ligging!

Negatief: Alles wat in de laatste recensies is geschreven is helaas ook onze ervaring. Totaal overboekt hotel met te weinig personeel. Slechte schoonmaak, slechte afhandeling van klachten, restaurant een ramp (met als dieptepunt een steekincident van opgefokte gast richting personeelslid !!! Gendarmerie met 5 man sterk personen afgevoerd!). Bij ons ook in water gepoept. Van reisgezelschap 8 personen, 5 diarree gedurende verblijf, 2 ziek naar huis met virus! Geen ijsjes, geen verse jus, na 24.00 lichten uit en niks meer te krijgen (ultra all inclusive ???). Voor tieners (we hadden er 4 bij ons) niks te doen!

Wij zijn geen klagers, maar deze 12e vakantie in Turkije was absoluut een dieptepunt!

Wij gaan naar dit hotel niet meer

Elly Berkhout
16-8-2017

Wij zijn gisteren terug gekomen uit dit hotel met 6 volwassenen en 4 kinderen van 9 tot 12 jaar en 2 baby s .

Na verschillende keren gebeld te hebben met de touroperator over het hotel nav de slechte recensies bleek dat het in mei en juni een geweldig hotel te zijn na een nieuw management .Nou dat was in juli en augustus wel anders

Eerste 3 dagen geen handdoeken ,geen jus d orange ,geen ijs ,geen 5 sterren ultra all inclusief omdat om 00.00 alles gesloten is zelfs de koffieautomaten .

3 dagen bloemkool soep, koud eten ,hele lange rijen bij het buffet ,geen animatie voor kinderen van 9 tot 12 jaar ,voor zes uur s morgens moest je een bedje bij het zwembad reserveren ander had je niets .

Zwembad zat een bacterie waarvan een baby van anderhalf jaar 3 dagen hoge koorts en uitslag over het hele lijfje had een baby van 1 jaar ook uitslag .

Een kind 11 jaar zware oorontsteking daarvoor moesten we naar het ziekenhuis mocht ook niet meer zwemmen ,

De gamecenter en bowlingbaan bestaat ook niet meer is een opslag plaats geworden ..

De loungebanken op het grasveld zoals op hun site is er ook niet meer .

Voor 2 personen zijn de hotel kamers goed maar voor meerde personen mijn dochters zaten er met 5 personen in de zelfde kamers en de kids lagen op een stoel die uitgeklapt kon worden voor een bed maar was keihard niet om op te slapen wel klachten over gedaan maar werd niets mee gedaan .

Dranken waren allemaal heel waterig zoals de frisdranken en koffie .

Ik raad dit hotel niet aan alles wat er wordt beloofd is er niet .

geen 5* eerder 3

wanda
15-8-2017

personeel achter de bar en de obers deden hun best maar veel te veel mensen

ALL card restaurants niet te boeken 1 open per dag en ook nog niet eens elke dag en dan maar plaats voor ongeveer 40 personen

Misleiding

Jolanda
11-8-2017

Een prachtig fimpje...een nieuw hotel, vol luxe, ultra all inclusive service , een fantastische keuken met veel gevarieerde gerechten, garnituur gesneden in allerlei vormen, de heerlijkste drankjes....

DE WERKELIJKHEID; elke dag in lange rijen staan om aan je eten te komen. En wil je iets later eten? Dan heb je pech. Er wordt niet meer bijgevuld.

Elke dag hetzelfde eten. Echt elke dag. Koude spaghetti , rijst of rauw gefrituurde aardappelen of patat. En dan vervolgens keuze uit kip, kip, kip ,kip en kip, oja soms kalkoen. 1X per week is er iets meer keuze: er is dan kabab! Uiteraard wel van kip.

Geen verse jus d' orange zoals beloofd, geen gratis ijsjes zoals beloofd.

En echt, dit is geen kwestie van smaak. De kwaliteit is belabberd. Zo veel geld betaald en er helemaal niks voor gekregen. Sterker nog , dit hotel heeft mij alleen maar geld gekost.

absoluut geen 5-sterren...

zonnestraaltje
10-8-2017

hotel ziet er fantastisch uit op de foto's, helaas....schijn bedriegt.....slechte schoonmaak, eten erg eentonig, een half uur voor het einde van ontbijt/lunch/diner wordt er niet meer bijgevuld.

geen ijsjes, geen verse jus bij ontbijt, weinig animatie, stond wel allemaal op de site.

5 (!) dagen zonder schone handdoeken gezeten, 3 dagen met vuile badlakens aan het zwembad gedaan. Ook nauwelijks schoonmaak in het zwembad zelf, zwembad op zich is wel prima. Hotel heeft teveel gasten voor aantal bedjes, dus in de ochtend handdoekje leggen om een bedje te bemachtigen.

wij zijn diverse keren in Turkije geweest, maar zo'n slechte service hebben wij nog niet meegemaakt!

Dit never nooit meer

Gülay Arslan
8-8-2017

Wat is dit voor een ranzig hotel ! Moet zogenaamd een 5 sterrenresort voorstellen. Bij aankomst check in vieze kamer aangetroffen dir gemeld bij de receptie maar werd niets mee gedaan. Volgende dag meerdere malen gemeld ivm onhygiene kamer zwembad en omgeving hotel maar werd niets mee gedaan. Eten zeer slecht service erg slecht! Onderbezetting ! Klacht ingediend bij touroperator en worden 11 augustus overgeplaatst naar een ander hotel. Dit is de slechtste hotel wat wij hebben meegemaakt!! Ga hier aub niet heen !!!

Nooit Meer!!!

Fam van der Loo
6-8-2017

Het enige positieve was het mooie weer, verder was het waardeloos, het eten was eentonig, iedere dag hetzelfde, en werd niet of nauwelijks aangevuld.

De verwachtingen die werden beschreven in de omschrijving voldeed absoluut niet aan wat er daadwerkelijk werd aangeboden, en heb hier ook een klacht over ingediend bij de reisorganisatie!!!

Een vakantie om snel te vergeten

waardeloos hotel

Ramón Wijnands
4-8-2017

Iedere dag hetzelfde eetaanbod, deze was tevens lauw tot koud. Gigantische rijen om eten te krijgen.

Iedere dag geen ligbed omdat deze al ‘s Morgensvroeg gereserveerd werden door de plaatselijke Turken waardoor wij de hele vakantie aan een tuinset hebben gezeten.

Personeel was bod en onvriendelijk omdat ze gigantische onderbezetting hadden. De drank was niet lekker, zo hadden ze een vies soort bier en bijna de gehele vakantie alleen maar Cola Light. 1 avond vroeg ik om een cocktail maar de barkeeper zei: “Shaker finished”. Terwijl hij voor een Rus en een Turkse gast wel een cocktail mixte. Nadat ik hem hierop aansprak samen met een Duitse Turk die voor mij vertaalde met verheven stem maakte hij alsnog voor mij een cocktail. De Duitse gast zei mij dat de barkeeper met tegenzin zijn werk deed vanwege de hoge werkdruk en onderbezetting.

2 dagen lang waren er geen handdoeken te krijgen voor onze hotelkamer, 1 dag slechts 1 handdoek voor 4 man!!!! Via via hoorden we dat de eigenaar vergeten zou zijn om het contract te verlengen met de wasserette.

We spraken ook nog Duitse Turken die het hotel maar “Mühl” vonden, vanwege de onvriendelijkheid, de prijs-kwaliteit verhouding en de smaak van de drank. Zij vertelden dat er heel veel Turken voor een appel en een ei in het hotel zaten i.v.m. de achteruitgang van het klantenbestand. De Turken zaten er voor €170,- voor 10dgn.

De nationale Turken die er waren, waren agressief, schepten veel eten op en lieten veel staan.

De animatie was matig, voor kinderen was er bijna niks te doen.

In de brochure van LMX maken ze ook reclame over ijs maar er was geen ijs te krijgen, deze kon je wel kopen bij een winkeltje!!! : Verpflegung: Ultra All Inclusive beinhaltet Frühstück, Mittag- und Abendessen in Buffetform, Spätaufsteherfrühstück, tagsüber Snacks, nachmittags Kaffee/Tee und Kuchen, Eisstunde-> dus niet!!!

Van 10 -11uur was er laat ontbijt, we kwamen 1 dagen om 09:55uur aan in de eetzaal en moesten van binnen naar buiten gaan zitten vanwege het laat ontbijt, terwijl een groep Turken naast ons gewoon mocht blijven zitten, toen ik hier iets van zei verstonden ze mij opeens niet meer, ook werd bijna alles al opgeruimd terwijl de mogelijkheid tot laat ontbijt bestond!!

De tafels werden bijna niet leeggeruimd en schoongemaakt waardoor wij de borden, bestek en al het andere zelf moesten afruimen en nieuw schoon bestek moesten pakken, drank aan tafel moesten we bijna om smeken of zelf halen waardoor het eten nog kouder werd!!!

Al met al is de hele vakantie dus tegengevallen, met name het hotel en we willen dan ook een klacht over dit hotel bij de touroperator indienen, dit was zeker het geld niet waard, de hele prijs- kwaliteit verhouding klopt niet!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side La grande Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side La grande Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side La grande Resort & Spa scoort een 7.69 uit 10 op basis van 94 reviews.