Hotel Side La grande Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag18°12°
Hotel Side La grande Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Side La grande Resort & Spa voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel Side La grande Resort & Spa in het Nederlands

Zeker doen

Mr_P-Mrs_R,
8-11-2018

Prijs kwaliteit meer dan fantastisch, denk je voor deze prijs in Turkije iets beters te vinden, vergeet het maar. Inmiddels zijn wij 20 keer in een 5 sterren hotel in Turkije geweest, maar nog nooit zo goedkoop. Is het dan slecht? Nee zeker niet, het is zoals alle midden range 5-sterren hotels en ja, hier moet je voor je WiFi betalen (€10,- per apparaat voor 1 week, maar dan heb je ook wel WiFi in de kamer en bovengemiddeld snel internet voor een Turks resort)

Natuurlijk zijn er veel betere 5-sterren resorts te vinden, maar qua zandstrand, eten en vertier zit je hier gewoon goed. Na 23.00 uur is de bar dicht, dus gasten die zich graag lam zuipen zie je hier niet, het hotel is binnen volledig rookvrij.

Dit Resort is zeker een aanrader

Maria de Groot,
31-10-2018

Was een erg mooi Hotel Resort.

Prachtig centraal gelegen. Personeel erg vriendelijk en altijd wel gedienstig voor je.

Eten was zeer goed en voldoende keuze !!!

Nooit meer! Maximaal 3 sterren waard..

Margot,
29-10-2018

Geen 5 sterren waard! Het eten is bijna elke dag hetzelfde, weinig smaak en droog, niet echt lekker. Drankjes zowel alcoholisch als non alcoholisch zijn van slechte kwaliteit. Na 23.00 moet je betalen! Water zit in plastic "yoghurt" bakjes, erg onhandig. Entertainment is matig. Wel elke avond kinderclub (iedere avond hetzelfde bandje) daarna soms entertainment maar niet elke avond 'S avonds geen muziek bij de barretjes, boxen hangen er wel maar worden niet gebruikt. Bij de beachbar ons gehele verblijf eenmalig 1 uurtje muziek gehoord. De inpandige disco, deze valt niet onder het all-in concept, is een treurig, donker en stinkend hol. De kamers zijn prima. Schoonmaak kan beter maar kan ermee door. Het personeel is wel erg vriendelijk! Om zonnebedjes zowel aan het zwembad als aan het strand te bemachtigen moet je al voor 07.00 aanwezig zijn anders zij ze al met handdoekjes vol gelegd. Zwembaden zijn ijskoud!

Nooit meer

Mevr. Janssen,
24-9-2018

We kwamen tegen middernacht aan, gevraagd om kamer met 2 éénpersoonsbedden, dat konden ze op dat uur niet meer regelen.

Komen op de kamer, afvoer in de badkamer stonk, hebben er ons hele verblijf een handdoek opgelegd.

Voor het eten moest je zorgen dat je bij de eersten was, want er werd niet meer bijgevuld en het eten was ééntonig en niet lekker.

Als je niet op tijd was vond je geen plek meer bij het zwembad, aan het strand deed diegene die er was zijn best om je nog ergens tussen te krijgen zodat je een plekje had...was wel heel vriendelijk man.

In elk geval dit hotel is zeker geen 5 sterren waard, nog nooit zo een slecht hotel meegemaakt in Turkije.

Terug thuis zijn we beiden een paar dagen niet goed geweest, denk er iets opgelopen van het eten.

In elk geval hier zien ze ons niet meer terug....

Josine Senden,
29-7-2018

Leuk luxe hotel met alle mogelijkheden voor iedereen, vriendelijk en behulpzaam personeel, echt een hotel voor relax en ga er zeker nog naar toe.👍🌞

fantastisch

astrid,
22-7-2018

met schrik gingen we er heen omdat we op zoover slechte revieuws hadden gelezen. nou ik kan niet begrijpen waarom. hebben fantastiche vakantie gehad. goed hotel met uitgebreid buffet goede service schone kamers. fijne zwembaden. enigste nadeel is dat je heel vroeg uit bed moet om een ligbed aan het zwembad te krijgen. ook aan het strand gratis ligbedden waar je gratis naar toe werd gebracht. snap niet dat mensen er negatief over zijn. wij hebben een topvakantie gehad en bevelen dit hotel zeker aan.

Nooit meer. Hel van een vakantie!

Miguella,
15-7-2018

Wat een horror hotel! Bij aankomst was er geen kamer beschikbaar, dit kan gebeuren. Vervolgens aan het einde van de dag een mindervalide kamer gekregen waar schimmel, bloed en andere vlekken op de lakens van het bed zaten, de douchekop hing op buikhoogte waardoor er niet goed te douche was en de douche put was kapot waardoor we zo onze voet open konden halen. De klachten reageerde het hotel nauwelijks tot niet op. Na veel aandringen de dag erna een andere kamer gekregen hier weer het zelfde verhaal, bed vol vieze vlekken en op de kamer hing een gigantische schimmellucht vanuit de badkamer waar boven de stortdouche een schimmelplek van 20 bij 40cm zat. vervolgens met veel moeite geen andere kamer meer kunnen krijgen. Eten in het hotel barslecht! rauwe kip warme sla en ga zo maar door. Het hotel was volledig overboekt waardoor het veel te druk was en te weinig eten. Dit is geen vakantie voor ons geweest. Wij waren blij dat we thuis waren

fantastisch

fam . roose,
11-5-2018

na vele slechte resensies gingen we argwanend naar het resort toe.toen we er eenmaal er waren viel het er onze reuze mee. het eten was er goed kamer zag er netjes uit.en ze waren er ook zeer vriendelijk.naar het strand rijdt er om de vijf minuten een pendelbusje ook aan het strand waren ze zeer vriendelijk en een goede service.ik heb meerdere goede resorts gezien maar deze voor zijn prijs is er echter niks op aan te merken.en je moet het er zelf ook naar de zin maken

Ik zou hier niet meer terug gaan

Marco,
11-9-2017

Slechte hygiëne. Kamers werden niet goed schoon gemaakt. Gebruikte handdoeken werden wel weg gehaald, maar tot 3x toe niet aangevuld in 1 week. Ultra all inclusive betaald, maar er was slechts 1 bar in de nacht open en die moest je toevallig weten te vinden. Eten was eentonig.

Geen fijne vakantie gehad. Ik zou dit nooit meer bezoeken.

Fiasco!

Erica van der Zanden,
20-8-2017

Positief: Familiekamer! Ligging!

Negatief: Alles wat in de laatste recensies is geschreven is helaas ook onze ervaring. Totaal overboekt hotel met te weinig personeel. Slechte schoonmaak, slechte afhandeling van klachten, restaurant een ramp (met als dieptepunt een steekincident van opgefokte gast richting personeelslid !!! Gendarmerie met 5 man sterk personen afgevoerd!). Bij ons ook in water gepoept. Van reisgezelschap 8 personen, 5 diarree gedurende verblijf, 2 ziek naar huis met virus! Geen ijsjes, geen verse jus, na 24.00 lichten uit en niks meer te krijgen (ultra all inclusive ???). Voor tieners (we hadden er 4 bij ons) niks te doen!

Wij zijn geen klagers, maar deze 12e vakantie in Turkije was absoluut een dieptepunt!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side La grande Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side La grande Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.