Hotel Side La grande Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag36°22°
Hotel Side La grande Resort & Spa
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Side La grande Resort & Spa voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Side La grande Resort & Spa in het Nederlands

Josine Senden
29-7-2018

Leuk luxe hotel met alle mogelijkheden voor iedereen, vriendelijk en behulpzaam personeel, echt een hotel voor relax en ga er zeker nog naar toe.👍🌞

fantastisch

astrid
22-7-2018

met schrik gingen we er heen omdat we op zoover slechte revieuws hadden gelezen. nou ik kan niet begrijpen waarom. hebben fantastiche vakantie gehad. goed hotel met uitgebreid buffet goede service schone kamers. fijne zwembaden. enigste nadeel is dat je heel vroeg uit bed moet om een ligbed aan het zwembad te krijgen. ook aan het strand gratis ligbedden waar je gratis naar toe werd gebracht. snap niet dat mensen er negatief over zijn. wij hebben een topvakantie gehad en bevelen dit hotel zeker aan.

Nooit meer. Hel van een vakantie!

Miguella
15-7-2018

Wat een horror hotel! Bij aankomst was er geen kamer beschikbaar, dit kan gebeuren. Vervolgens aan het einde van de dag een mindervalide kamer gekregen waar schimmel, bloed en andere vlekken op de lakens van het bed zaten, de douchekop hing op buikhoogte waardoor er niet goed te douche was en de douche put was kapot waardoor we zo onze voet open konden halen. De klachten reageerde het hotel nauwelijks tot niet op. Na veel aandringen de dag erna een andere kamer gekregen hier weer het zelfde verhaal, bed vol vieze vlekken en op de kamer hing een gigantische schimmellucht vanuit de badkamer waar boven de stortdouche een schimmelplek van 20 bij 40cm zat. vervolgens met veel moeite geen andere kamer meer kunnen krijgen. Eten in het hotel barslecht! rauwe kip warme sla en ga zo maar door. Het hotel was volledig overboekt waardoor het veel te druk was en te weinig eten. Dit is geen vakantie voor ons geweest. Wij waren blij dat we thuis waren

fantastisch

fam . roose
11-5-2018

na vele slechte resensies gingen we argwanend naar het resort toe.toen we er eenmaal er waren viel het er onze reuze mee. het eten was er goed kamer zag er netjes uit.en ze waren er ook zeer vriendelijk.naar het strand rijdt er om de vijf minuten een pendelbusje ook aan het strand waren ze zeer vriendelijk en een goede service.ik heb meerdere goede resorts gezien maar deze voor zijn prijs is er echter niks op aan te merken.en je moet het er zelf ook naar de zin maken

Ik zou hier niet meer terug gaan

Marco
11-9-2017

Slechte hygiëne. Kamers werden niet goed schoon gemaakt. Gebruikte handdoeken werden wel weg gehaald, maar tot 3x toe niet aangevuld in 1 week. Ultra all inclusive betaald, maar er was slechts 1 bar in de nacht open en die moest je toevallig weten te vinden. Eten was eentonig.

Geen fijne vakantie gehad. Ik zou dit nooit meer bezoeken.

Fiasco!

Erica van der Zanden
20-8-2017

Positief: Familiekamer! Ligging!

Negatief: Alles wat in de laatste recensies is geschreven is helaas ook onze ervaring. Totaal overboekt hotel met te weinig personeel. Slechte schoonmaak, slechte afhandeling van klachten, restaurant een ramp (met als dieptepunt een steekincident van opgefokte gast richting personeelslid !!! Gendarmerie met 5 man sterk personen afgevoerd!). Bij ons ook in water gepoept. Van reisgezelschap 8 personen, 5 diarree gedurende verblijf, 2 ziek naar huis met virus! Geen ijsjes, geen verse jus, na 24.00 lichten uit en niks meer te krijgen (ultra all inclusive ???). Voor tieners (we hadden er 4 bij ons) niks te doen!

Wij zijn geen klagers, maar deze 12e vakantie in Turkije was absoluut een dieptepunt!

Wij gaan naar dit hotel niet meer

Elly Berkhout
16-8-2017

Wij zijn gisteren terug gekomen uit dit hotel met 6 volwassenen en 4 kinderen van 9 tot 12 jaar en 2 baby s .

Na verschillende keren gebeld te hebben met de touroperator over het hotel nav de slechte recensies bleek dat het in mei en juni een geweldig hotel te zijn na een nieuw management .Nou dat was in juli en augustus wel anders

Eerste 3 dagen geen handdoeken ,geen jus d orange ,geen ijs ,geen 5 sterren ultra all inclusief omdat om 00.00 alles gesloten is zelfs de koffieautomaten .

3 dagen bloemkool soep, koud eten ,hele lange rijen bij het buffet ,geen animatie voor kinderen van 9 tot 12 jaar ,voor zes uur s morgens moest je een bedje bij het zwembad reserveren ander had je niets .

Zwembad zat een bacterie waarvan een baby van anderhalf jaar 3 dagen hoge koorts en uitslag over het hele lijfje had een baby van 1 jaar ook uitslag .

Een kind 11 jaar zware oorontsteking daarvoor moesten we naar het ziekenhuis mocht ook niet meer zwemmen ,

De gamecenter en bowlingbaan bestaat ook niet meer is een opslag plaats geworden ..

De loungebanken op het grasveld zoals op hun site is er ook niet meer .

Voor 2 personen zijn de hotel kamers goed maar voor meerde personen mijn dochters zaten er met 5 personen in de zelfde kamers en de kids lagen op een stoel die uitgeklapt kon worden voor een bed maar was keihard niet om op te slapen wel klachten over gedaan maar werd niets mee gedaan .

Dranken waren allemaal heel waterig zoals de frisdranken en koffie .

Ik raad dit hotel niet aan alles wat er wordt beloofd is er niet .

geen 5* eerder 3

wanda
15-8-2017

personeel achter de bar en de obers deden hun best maar veel te veel mensen

ALL card restaurants niet te boeken 1 open per dag en ook nog niet eens elke dag en dan maar plaats voor ongeveer 40 personen

Misleiding

Jolanda
11-8-2017

Een prachtig fimpje...een nieuw hotel, vol luxe, ultra all inclusive service , een fantastische keuken met veel gevarieerde gerechten, garnituur gesneden in allerlei vormen, de heerlijkste drankjes....

DE WERKELIJKHEID; elke dag in lange rijen staan om aan je eten te komen. En wil je iets later eten? Dan heb je pech. Er wordt niet meer bijgevuld.

Elke dag hetzelfde eten. Echt elke dag. Koude spaghetti , rijst of rauw gefrituurde aardappelen of patat. En dan vervolgens keuze uit kip, kip, kip ,kip en kip, oja soms kalkoen. 1X per week is er iets meer keuze: er is dan kabab! Uiteraard wel van kip.

Geen verse jus d' orange zoals beloofd, geen gratis ijsjes zoals beloofd.

En echt, dit is geen kwestie van smaak. De kwaliteit is belabberd. Zo veel geld betaald en er helemaal niks voor gekregen. Sterker nog , dit hotel heeft mij alleen maar geld gekost.

absoluut geen 5-sterren...

zonnestraaltje
10-8-2017

hotel ziet er fantastisch uit op de foto's, helaas....schijn bedriegt.....slechte schoonmaak, eten erg eentonig, een half uur voor het einde van ontbijt/lunch/diner wordt er niet meer bijgevuld.

geen ijsjes, geen verse jus bij ontbijt, weinig animatie, stond wel allemaal op de site.

5 (!) dagen zonder schone handdoeken gezeten, 3 dagen met vuile badlakens aan het zwembad gedaan. Ook nauwelijks schoonmaak in het zwembad zelf, zwembad op zich is wel prima. Hotel heeft teveel gasten voor aantal bedjes, dus in de ochtend handdoekje leggen om een bedje te bemachtigen.

wij zijn diverse keren in Turkije geweest, maar zo'n slechte service hebben wij nog niet meegemaakt!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side La grande Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side La grande Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.