Hotel Side Crown Palace

Hotel Side Crown Palace
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Side Crown Palace voor je op een rij gezet:

105 reviews over Hotel Side Crown Palace in het Nederlands

Voor het eerst in al die jaren, slecht.

M.Kruizinga
20-5-2018

Dit hotel is geen 5 sterren waard.

Zeer slechte bedrijfsvoering.

Wij komen elk jaar in Turkije en als je deze hotel vergelijkt met andere hotels, zeer slecht.

Maar dit heeft allemaal te maken met hun zeer slechte bedrijfsvoering.

Super

Heijnekamp
13-5-2018

Goed hotel, eten was lekker en variatie genoeg

Leuke winkeltjes rond het hotel, kamer en hotel lekker schoon.

Min punt: moest van de bediening een lange broek aan tijden het diner terwijl ik deze helemaal niet bij me had???

Absoluut aanrader prijs kwaliteit

Peter smit
3-5-2018

Eten super kamer super winkels super hotel is er alleen beetje tussen in geperst krap op elkaar dat is dan ook het enige verder top👍

Heel goed

Lindsay
6-9-2017

Eten heel goed en goed gevarieerd . Mooi hotel en schone kamers

GEEN 5 MAAR 4 STER SERVICE VALT TEGEN

Demir
20-7-2017

centraal gelegen hotel met ruime kamers

Veel russen en Turken Duitse

Geen 5 STER waard maar 4 STER waard

Service heel slecht te weinig personeel

animatie heel slecht kamer worden redelijk schoon gemaakt

Mini bar wordt slecht bijgevuld

Sommige delen zijn nog gesloten

Ik zou nooit meer terug willen komen aan deze hotel

Goed en mooi hotel.

Nel Groenendaal
18-6-2017

Mooie kamers, goed eten. Hele goede prijs kwaliteit. Je kan alles drinken, cocktails , baileys, overal wifi.

Beetje overpriced en toch wel een teleurstelling

Bayram kilic
27-5-2017

Als je inmiddels een Royal alhambra of taj mahal geweny bent is dit hotel een enorme teleurstelling. We zijn hier in mei geweest, het weer was goed. Het hotel heeft een prima ligging en de kamer is goed schoon. Aantal punten ter verbetering:

voertaal is Duits

Service van de medewerkers is gemiddeld

Eten is vaak koud en weinig vlees variatie

Om half 20 heeft het geen zin om te gaan eten want er is geen plek om te zitten

Je kan maar op 3 vaste dagen je handdoeken wisselen.

Vrij dure 4 dagen hier in dit hotel. Zeker niet herhalingsvatbaar voor ons.

Heerlijk hotel bij prachtig strand

Annemiek
9-5-2017

Prima hotel met zeer gunstige ligging. Winkels en bazaar rondom het hotel. Op loopafstand van het strand, maar er rijdt ook een busje. Familiekamers zijn ruim en wij hadden ook nog eens uitstekende gratis wifi. Eten was gewoon goed en bij het prive strand ook mogelijkheden. Daar was het aanbod echter wel beperkter en iedere dag wat van hetzelfde. Maar voor ons is een lekkere salade tussen de middag helemaal goed. Wij zijn er heerlijk tot rust gekomen, de mensen waren overal erg vriendelijk en je merkt helemaal niets van enige spanning in Turkije ( Side). Ook de Hamam in het hotel is een aanrader. Goede massages en wassingen voor weinig geld.

Oude reviews (archief)

Gewoon goed

Barry
22-10-2016

Net terug van een weekje side crown palace. Mooi hotel, goed van eten en drinken. Ook de service bij bij het strand is goed.overal is wel wat op aan te merken.maar wij vonden het gewoon goed.

Super hotel

Nel Groenendaal
4-10-2016

Alles is goed. Eten is super. Strand is mooi en ook daar volop eten en drinken. Heerlijke fruitcoctails die waren 2 euro, maar waren de prijs dik waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Crown Palace in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Crown Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Crown Palace scoort een 8.16 uit 10 op basis van 116 reviews.