Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanSide / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8FantastischScore uit 112 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand

Side Crown Palace is een all inclusive familiehotel in Side. Dankzij de mooie zwembaden vermaken jong en oud zich volop tijdens een zonvakantie in de Turkse Rivièra. Op loopafstand ligt een mooi privé strand waar het heerlijk vertoeven is. Benieuwd of Side Crown Palace ook iets voor jullie is? Lees dan even met ons mee.

Wil je weten wat andere vakantiegangers van Side Crown Palace vinden? Over het algemeen ontvangt het hotel positieve reviews! Vooral de service, kamers en kindvriendelijkheid vallen goed in de smaak. Naomi verbleef hier met haar partner en vond het een mooi, verzorgd hotel. Ze zegt: “Heel mooi hotel. Super netjes verzorgd. Paar honderd meter van het strand af, maar om de 20 minuutjes gaat er een busje, terwijl het prima te lopen is. Eten was goed en personeel was super vriendelijk. Er waren blijkbaar ook twee zwembaden. Kwamen wij de laatste dagen pas achter! Beide erg netjes.” Wim verbleef met vrienden bij Side Crown Palace en is ook enthousiast, bijvoorbeeld over de ligging. Hij zegt: “De ligging is prima en het strand ligt op minder dan 10 min. loopafstand. Bovendien rijdt er elk half uur een busje. De voorzieningen bij het strand zijn prima. Voldoende ligbedden en er zijn grote schaduwdoeken voor het geval je niet de hele dag in de zon wilt liggen.” Toch geven sommige vakantiegangers aan niet zo enthousiast te zijn over het eten. Hou hier dus rekening mee als je een vakantie naar Side Crown Palace boekt.

De ligging

Side Crown Palace ligt in de badplaats Side in de Turkse Rivièra. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het strand, waar je heerlijk van de Turkse zon geniet. Vind je dit te ver lopen? Het hotel biedt een shuttleservice aan. Dit is mogelijk tegen betaling, informeer bij de receptie naar de voorwaarden. Wil je de omgeving van de Turkse Rivièra verkennen? Het centrum van Manavgat ligt op ongeveer 12 kilometer afstand en het centrum van Side op ongeveer 7 kilometer afstand. Hier zijn talloze restaurants en winkels, maar ook mooie stranden en bezienswaardigheden.

Het hotel en faciliteiten

Side Crown Palace is een vijfsterrenhotel. Je zonvakantie is helemaal compleet dankzij het grote zwembad en de verschillende waterglijbanen! Ook is er een kinderbad voor de kleinste vakantiegangers. Het zwembad wordt omgeven door een zonneterras met ligbedden en parasols. Voor de afwisseling kun je verschillende sporten beoefenen bij Side Crown Palace, zoals fitness en volleybal. Verder is er een wellnesscentrum, waar je gebruik kunt maken van verschillende faciliteiten. Sommige sport- en wellness faciliteiten kunnen tegen betaling zijn. Het animatieteam verzorgt regelmatig entertainment in de vorm van sport, spel en shows. Tot slot heeft Side Crown Palace een wasserette, oppasservice en medische dienst, waar je tegen betaling gebruik van maakt. In de openbare ruimtes van het hotel maak je gebruik van gratis WiFi, maar op de kamers is dit tegen betaling.

De kamers

Side Crown Palace biedt verschillende soorten kamers aan. Alle kamers zijn voorzien van airconditioning, televisie, telefoon en een kluisje. Gebruik van de minibar is tegen betaling. In de badkamer vind je een toilet, bad of douche en föhn. Alle kamers hebben een balkon of terras. WiFi op de kamers is tegen betaling.

Het verschil in kamers

De standaard tweepersoonskamers van Side Crown Palace zijn geschikt voor twee volwassenen of twee volwassenen en één kind. Er zijn twee eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed. Er kan een derde slaapplek gecreëerd worden. Dit is mogelijk een slaapbank of stretcher. Verder beschikken de standaardkamers over alle eerder genoemde faciliteiten. Er zijn ook familiekamers beschikbaar, die geschikt zijn voor maximaal vier volwassenen. De familiekamers hebben dezelfde faciliteiten als de standaardkamers, maar dan met meer slaapplekken. Tot slot biedt Side Crown Palace deluxe kamers aan, die geschikt zijn voor drie volwassenen of twee volwassenen en één kind. Deze kamers zijn ruimer dan de standaardkamers, maar vergelijkbaar qua faciliteiten. Let op: de voordeelkamers van Side Crown Palace kunnen afwijken van de standaard qua ligging, inrichting, faciliteiten en uitzicht. Mogelijk hebben de voordeelkamers geen normaal balkon, maar een Frans balkon.

Eten en drinken

Je verblijft bij Side Crown Palace op basis van all inclusive verzorging. Dit betekent dat het ontbijt, de lunch en het diner in buffetvorm bij de reissom zijn inbegrepen. Ook is een selectie aan drankjes en snacks gedurende de dag bij de reissom inbegrepen. Het ontbijtbuffet wordt opgediend van 7.00 tot 10.00 uur, het lunchbuffet staat klaar van 12.30 tot 14.30 uur en het dinerbuffet wordt geserveerd van 18.00 tot 20.30 uur. Er zijn overdag verschillende snacks beschikbaar, zoals koekjes en ijsjes. Het aanbod in snacks kan wisselen per seizoen. Een selectie aan alcoholvrije en alcoholische drankjes is bij de reissom inbegrepen van 10.00 uur tot middernacht. Let op: alle consumpties na middernacht, alle consumpties in de disco, import drankjes, dranken in flessen en roomservice zijn tegen betaling. Naast het buffetrestaurant heeft Side Crown Palace drie à la carte restaurants, namelijk een Italiaans, Mexicaans en Ottomaans. Dineren in deze restaurants is altijd op basis van reservering en mogelijk tegen betaling. Informeer bij de receptie naar de voorwaarden.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Op zoek naar een geschikte accommodatie voor met het hele gezin in de Turkse Rivièra? Dan zit je goed bij Side Crown Resort in Side. Dit hotel biedt alle faciliteiten voor een heerlijke vakantie met het gezin, met zijn tweeën of met vrienden. Er zijn mooie zwembaden en waterglijbanen, maar ook comfortabele kamers en meerdere restaurants. Dan hebben we het nog niet eens gehad over de uitgebreide all inclusive formule! Wat wil je nog meer?

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan bij aankomst. Sommige sport- en wellness faciliteiten kunnen tegen betaling zijn. Sommige faciliteiten, zoals de waterglijbanen, zijn niet het hele jaar door geopend. Ze kunnen gesloten zijn afhankelijk van het weer, seizoen, onderhoud of bezetting. In de openbare ruimtes van Side Crown Resort is gratis WiFi aanwezig, maar WiFi op de kamers is tegen betaling.

Bekijk de beschikbaarheid

116 Reviews over Side Crown Palace

• 8Wim06-05-2022

Goed verzorgde vakantie

Dit is een mooi hotel wat prima is/wordt onderhouden! Het personeel is super vriendelijk. Het eten is goed, zoals je bij een all-inclusive hotel kunt/mag verwachten. Er is voldoende keuze, je komt er echt niets tekort. De ligging is prima en het strand ligt op minder dan 10 min. loopafstand. Bovendien rijdt er elk half uur een busje. De voorzieningen bij het strand zijn prima. Voldoende ligbedden en er zijn grote schaduwdoeken voor het geval je niet de hele dag in de zon wilt liggen. De animatie 's avonds is voor de liefhebbers, maar is wel een punt van aandacht.

• 7Hanny03-01-2020

Nooit meer

Mooi hotel, daar is dan ook alles mee gezegd!! Voor die prijs zijn er leukere hotels. Animatie 3x niks, eten matig. Waren veel oudere mensen dus erg rustig, voor ons best wel saai. Oja je vraagt bv om de wifi code lukte niet, iemand vd receptie doet het voor je en staat gelijk met z'n handje open. Belachelijk 🙄

Geachte Hanny,

Dank u voor het nemen van de tijd contact met ons op te nemen om uw recente ervaring in Side Crown Palace en uw constructieve opmerkingen delen. We zijn zo blij dat u en uw familie had zo'n leuke vakantie hier bij ons, en dat u bereid bent om uw ervaringen hier met de wereld te delen waren. We wensen je een prettig verblijf.

• 6Timo17-07-2019

Matig

het eten is koud en het is overboekt.

Geachte Timo,

• 9Naomi14-06-2019

Geweldig

Heel mooi hotel. Super netjes verzorgd. Paar honderd meter van het strand af maar om de 20 minuutjes gaat er een busje, terwijl het prima te lopen is. Eten was goed en personeel was super vriendelijk. Er waren blijkbaar ook twee zwembaden. Kwamen wij de laatste dagen pas achter! Beide erg netjes.

Geachte Naomi,

• 7Francesco Desmedt02-04-2019

Nooit meer

Geen 5 sterren. Kamers waren niet zuiver. Bediening was vriendelijk en behulpzaam.

Geachte Francesco Desmedt,

• 7Monique van Vugt22-11-2018

Mooi schoon hotel, verder geen aangename sfeer.

Mooi nieuw hotel, erg schoon maar eten was matig en het personeel over het algemeen erg onvriendelijk en sprak geen of nauwelijks Duits of engels

Geachte Monique van Vugt

• 4Ilone07-08-2018

Ik ga hier nooit meer naar toe.

Ik ben samen met mijn moeder naar dit hotel gegaan. Ik vond dit zeker géén 5 sterren hotel. Vrij duur, zeer gedateerd. Weinig plek aan het zwembad. Zwembad is te klein voor de hoeveelheid mensen. Kamers redelijk en eten matig. Als je het vergelijkt met andere 5 sterren hotels is dit wel het slechtste 5 sterren hotel waar ik ooit geweest ben. Elke ochtend om 6:15 uur op om een plekje aan het zwembad te bemachtigen. Hamam is zeer oud. Onbegrijpelijk dat dit hotel 5 sterren heeft gekregen. Het enige echte goede aan dit hotel was de locatie. De bus die je brengt naar het strand is vreselijk oud, maar als er geen plek was aan het zwembad dan waren er gelukkig nog plekken aan het strand. Dit is een hele grote teleurstelling. Paar keer naar het strand gegaan, aangezien er géén plek was aan het zwembad.

Beste Gast,

Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Hierdoor krijgen wij de kans om de kwaliteit van ons hotel te verbeteren en onze gasten zo een betere service aan te bieden.

We vinden het jammer om te lezen dat de verwachtingen die u had niet ingelost zijn. Het is ons doel om iedereen een fijne vakantie te bezorgen.

De minpunten die u heeft aangegeven zullen door ons geëvalueerd en waar mogelijk verbeterd worden.

We willen u van harte bedanken voor uw objectieve beoordeling en hopen u weer in Side Crown Palace te mogen verwelkomen.

• 4Diana02-07-2018

Geen 5 sterren

Wij kwamen snachts om 2 uur aan kregen een hele kleine kamer waar net een 2persoonsbed in paste en wij waren met zijn 3en dus dat paste niet. Wij moesten dus wachten op onze geboekte kamer voor 3 personen omdat deze nog schoongemaakt moest worden. Belachelijk want deze kamer was al heel de dag betaaldt door ons. Uiteindelijk was de kamer klaar moe stapte we in beb om te gaan slapen want t was inmiddels al 5 uur snachts. Lag er gewoon zand in ons bed vd vorige gasten. Weer geklaagd toen kwamen ze eindelijk ons bed verschonen. Zeer belachelijk en vies allemaal. Kamer schoonmaken. En schone handdoeken in de kamer is 2 x gedaan mini bar bijgevuld 1 x en handdoeken voor bij het zwembad kan je maar 3 x per week wisselen. Heel erg schoon is het hotel niet. Eten zijn we ziek van geworden. Meerdere gasten trouwens en in het hotel nergens airco. Alleen op je kamer als je geluk heb. Ondanks alles hebben we wel ern leuke vakantie geen 5 sterren

• 6M.Kruizinga20-05-2018

Voor het eerst in al die jaren, slecht.

Dit hotel is geen 5 sterren waard. Zeer slechte bedrijfsvoering.

Wij komen elk jaar in Turkije en als je deze hotel vergelijkt met andere hotels, zeer slecht. Maar dit heeft allemaal te maken met hun zeer slechte bedrijfsvoering.

• 8Heijnekamp13-05-2018

Super

Goed hotel, eten was lekker en variatie genoeg Leuke winkeltjes rond het hotel, kamer en hotel lekker schoon. Min punt: moest van de bediening een lange broek aan tijden het diner terwijl ik deze helemaal niet bij me had???

Geachte Heijnekamp,

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)