Hotel Side Crown Palace

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°22°
Hotel Side Crown Palace
7,3

Wat vakantiegangers zeggen

Side Crown Palace is een all-inclusive familiehotel met twee mooie zwembaden waar de kinderen heerlijk kunnen spelen. Op loopafstand is een prachtig privéstrand waar de ouders heerlijk kunnen ontspannen. Benieuwd of Side Crown Palace ook iets voor jouw gezin is? Lees met ons mee.

Het hele gezin kan zich vermaken bij het zwembad. Voor de kinderen is er verder een speeltuin, een animatieteam en een miniclub. Voor de volwassenen en oudere kinderen is er ook een wellnesscenter waar ze heerlijk kunnen ontspannen, een gameroom en een animatieprogramma met shows in de avond.

Met het hele gezin kun je het tegen elkaar opnemen tijdens een potje darts, tafeltennis, beachvolleybal, biljart of volleybal. Daarnaast kun je op het strand verschillende watersporten doen zoals jetskiën, maar dit is wel tegen betaling. Ilone schrijft: 'Er gaat een bus naar het strand, maar deze is vreselijk oud. We zijn een paar keer naar het strand gegaan, aangezien er geen plek was aan het zwembad.’ Hou er dus rekening mee dat er niet altijd een ligbedje vrij is bij het zwembad.

Side Crown Charm Palace heeft 4 restaurants, waarvan één buffetrestaurant en 3 à la carte restaurants: een Italiaans restaurant, een Mexicaans restaurant en een Turks restaurant. Daarnaast vind je bij het hotel een snackbar, 5 barren, een lobbybar, poolbar en een strandbar. Keuze genoeg dus om even tot rust te komen of lekker bij te praten.

De meningen over het eten zijn verdeeld. Heijnekamp schrijft: ‘Goed hotel, het eten was lekker en er was genoeg variatie’, terwijl Monique bijvoorbeeld schrijft: ‘Het eten was zeer matig’. Smaken verschillen zullen we dus maar zeggen.

Side Crown Palace heeft een groot aanbod van verschillende kamers. Peter schrijft: ‘Het eten is super, de kamer is super en de winkels zijn super. Het hotel is er alleen beetje tussenin geperst, alles is krap op elkaar.’ Verwacht dus geen ruim opgezet resort.

Diana is minder positief over de service van het personeel in Hotel Side Crown Charm Palace. Ze schrijft: ‘Wij kwamen ‘s nachts om 2 uur aan. We kregen een hele kleine kamer waar net een tweepersoonsbed in paste, terwijl wij met z’n 3e waren, dus dat paste niet. Wij moesten wachten op onze geboekte kamer voor 3 personen, omdat deze nog schoongemaakt moest worden. Belachelijk, want deze kamer was al heel de dag betaald door ons.’ Het personeel heeft de kamer wel zo snel mogelijk schoongemaakt, zodat de gasten alsnog gebruik konden maken van hun kamer.

Ligging

Vanaf Side Crown Charm Palace is het 350 meter lopen naar het strand. Op het zandstrand kun je gratis gebruik maken van de ligbedjes en parasols. Iets verderop ligt een lange pier waar je ook kunt zonnen, zwemmen of wat drinken. Op 100 meter buiten het hotel ligt een barstreet met verschillende winkeltjes. Hier kun je overdag en ‘s avonds lekker rondslenteren en wat eten en drinken. Tip voor een leuk uitstapje: Je kunt gemakkelijk de dolmus naar het centrum van Side nemen. Vooral de opgravingen hier moet je gezien hebben.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Crown Palace voor je op een rij gezet:

110 reviews over Hotel Side Crown Palace in het Nederlands

Geweldig

Naomi
14-6-2019

Heel mooi hotel. Super netjes verzorgd. Paar honderd meter van het strand af maar om de 20 minuutjes gaat er een busje, terwijl het prima te lopen is. Eten was goed en personeel was super vriendelijk. Er waren blijkbaar ook twee zwembaden. Kwamen wij de laatste dagen pas achter! Beide erg netjes.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Nooit meer

Francesco Desmedt
2-4-2019

Geen 5 sterren. Kamers waren niet zuiver. Bediening was vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi schoon hotel, verder geen aangename sfeer.

Monique van Vugt
22-11-2018

Mooi nieuw hotel, erg schoon maar eten was matig en het personeel over het algemeen erg onvriendelijk en sprak geen of nauwelijks Duits of engels

Gereisd Met partner in november 2018

D-reizen

Ik ga hier nooit meer naar toe.

Ilone
7-8-2018

Ik ben samen met mijn moeder naar dit hotel gegaan. Ik vond dit zeker géén 5 sterren hotel. Vrij duur, zeer gedateerd. Weinig plek aan het zwembad. Zwembad is te klein voor de hoeveelheid mensen. Kamers redelijk en eten matig. Als je het vergelijkt met andere 5 sterren hotels is dit wel het slechtste 5 sterren hotel waar ik ooit geweest ben. Elke ochtend om 6:15 uur op om een plekje aan het zwembad te bemachtigen. Hamam is zeer oud. Onbegrijpelijk dat dit hotel 5 sterren heeft gekregen. Het enige echte goede aan dit hotel was de locatie. De bus die je brengt naar het strand is vreselijk oud, maar als er geen plek was aan het zwembad dan waren er gelukkig nog plekken aan het strand. Dit is een hele grote teleurstelling. Paar keer naar het strand gegaan, aangezien er géén plek was aan het zwembad.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Geen 5 sterren

Diana
2-7-2018

Wij kwamen snachts om 2 uur aan kregen een hele kleine kamer waar net een 2persoonsbed in paste en wij waren met zijn 3en dus dat paste niet. Wij moesten dus wachten op onze geboekte kamer voor 3 personen omdat deze nog schoongemaakt moest worden. Belachelijk want deze kamer was al heel de dag betaaldt door ons. Uiteindelijk was de kamer klaar moe stapte we in beb om te gaan slapen want t was inmiddels al 5 uur snachts. Lag er gewoon zand in ons bed vd vorige gasten. Weer geklaagd toen kwamen ze eindelijk ons bed verschonen. Zeer belachelijk en vies allemaal. Kamer schoonmaken. En schone handdoeken in de kamer is 2 x gedaan mini bar bijgevuld 1 x en handdoeken voor bij het zwembad kan je maar 3 x per week wisselen. Heel erg schoon is het hotel niet. Eten zijn we ziek van geworden. Meerdere gasten trouwens en in het hotel nergens airco. Alleen op je kamer als je geluk heb. Ondanks alles hebben we wel ern leuke vakantie geen 5 sterren

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Voor het eerst in al die jaren, slecht.

M.Kruizinga
20-5-2018

Dit hotel is geen 5 sterren waard. Zeer slechte bedrijfsvoering.

Wij komen elk jaar in Turkije en als je deze hotel vergelijkt met andere hotels, zeer slecht. Maar dit heeft allemaal te maken met hun zeer slechte bedrijfsvoering.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Heijnekamp
13-5-2018

Goed hotel, eten was lekker en variatie genoeg Leuke winkeltjes rond het hotel, kamer en hotel lekker schoon. Min punt: moest van de bediening een lange broek aan tijden het diner terwijl ik deze helemaal niet bij me had???

Gereisd Met partner in mei 2018

Absoluut aanrader prijs kwaliteit

Peter smit
3-5-2018

Eten super kamer super winkels super hotel is er alleen beetje tussen in geperst krap op elkaar dat is dan ook het enige verder top👍

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Heel goed

Lindsay
6-9-2017

Eten heel goed en goed gevarieerd . Mooi hotel en schone kamers

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

GEEN 5 MAAR 4 STER SERVICE VALT TEGEN

Demir
20-7-2017

centraal gelegen hotel met ruime kamers Veel russen en Turken Duitse Geen 5 STER waard maar 4 STER waard Service heel slecht te weinig personeel animatie heel slecht kamer worden redelijk schoon gemaakt Mini bar wordt slecht bijgevuld Sommige delen zijn nog gesloten Ik zou nooit meer terug willen komen aan deze hotel

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Crown Palace in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Crown Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.