Hotel Side Crown Palace

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag32°22°
Hotel Side Crown Palace
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Side Crown Palace voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Side Crown Palace in het Nederlands

Ik ga hier nooit meer naar toe.

Ilone
7-8-2018

Ik ben samen met mijn moeder naar dit hotel gegaan. Ik vond dit zeker géén 5 sterren hotel. Vrij duur, zeer gedateerd. Weinig plek aan het zwembad. Zwembad is te klein voor de hoeveelheid mensen. Kamers redelijk en eten matig. Als je het vergelijkt met andere 5 sterren hotels is dit wel het slechtste 5 sterren hotel waar ik ooit geweest ben. Elke ochtend om 6:15 uur op om een plekje aan het zwembad te bemachtigen. Hamam is zeer oud. Onbegrijpelijk dat dit hotel 5 sterren heeft gekregen. Het enige echte goede aan dit hotel was de locatie. De bus die je brengt naar het strand is vreselijk oud, maar als er geen plek was aan het zwembad dan waren er gelukkig nog plekken aan het strand. Dit is een hele grote teleurstelling. Paar keer naar het strand gegaan, aangezien er géén plek was aan het zwembad.

Geen 5 sterren

Diana
2-7-2018

Wij kwamen snachts om 2 uur aan kregen een hele kleine kamer waar net een 2persoonsbed in paste en wij waren met zijn 3en dus dat paste niet. Wij moesten dus wachten op onze geboekte kamer voor 3 personen omdat deze nog schoongemaakt moest worden. Belachelijk want deze kamer was al heel de dag betaaldt door ons. Uiteindelijk was de kamer klaar moe stapte we in beb om te gaan slapen want t was inmiddels al 5 uur snachts. Lag er gewoon zand in ons bed vd vorige gasten. Weer geklaagd toen kwamen ze eindelijk ons bed verschonen. Zeer belachelijk en vies allemaal. Kamer schoonmaken. En schone handdoeken in de kamer is 2 x gedaan mini bar bijgevuld 1 x en handdoeken voor bij het zwembad kan je maar 3 x per week wisselen. Heel erg schoon is het hotel niet. Eten zijn we ziek van geworden. Meerdere gasten trouwens en in het hotel nergens airco. Alleen op je kamer als je geluk heb. Ondanks alles hebben we wel ern leuke vakantie geen 5 sterren

Voor het eerst in al die jaren, slecht.

M.Kruizinga
20-5-2018

Dit hotel is geen 5 sterren waard.

Zeer slechte bedrijfsvoering.

Wij komen elk jaar in Turkije en als je deze hotel vergelijkt met andere hotels, zeer slecht.

Maar dit heeft allemaal te maken met hun zeer slechte bedrijfsvoering.

Super

Heijnekamp
13-5-2018

Goed hotel, eten was lekker en variatie genoeg

Leuke winkeltjes rond het hotel, kamer en hotel lekker schoon.

Min punt: moest van de bediening een lange broek aan tijden het diner terwijl ik deze helemaal niet bij me had???

Absoluut aanrader prijs kwaliteit

Peter smit
3-5-2018

Eten super kamer super winkels super hotel is er alleen beetje tussen in geperst krap op elkaar dat is dan ook het enige verder top👍

Heel goed

Lindsay
6-9-2017

Eten heel goed en goed gevarieerd . Mooi hotel en schone kamers

GEEN 5 MAAR 4 STER SERVICE VALT TEGEN

Demir
20-7-2017

centraal gelegen hotel met ruime kamers

Veel russen en Turken Duitse

Geen 5 STER waard maar 4 STER waard

Service heel slecht te weinig personeel

animatie heel slecht kamer worden redelijk schoon gemaakt

Mini bar wordt slecht bijgevuld

Sommige delen zijn nog gesloten

Ik zou nooit meer terug willen komen aan deze hotel

Goed en mooi hotel.

Nel Groenendaal
18-6-2017

Mooie kamers, goed eten. Hele goede prijs kwaliteit. Je kan alles drinken, cocktails , baileys, overal wifi.

Beetje overpriced en toch wel een teleurstelling

Bayram kilic
27-5-2017

Als je inmiddels een Royal alhambra of taj mahal geweny bent is dit hotel een enorme teleurstelling. We zijn hier in mei geweest, het weer was goed. Het hotel heeft een prima ligging en de kamer is goed schoon. Aantal punten ter verbetering:

voertaal is Duits

Service van de medewerkers is gemiddeld

Eten is vaak koud en weinig vlees variatie

Om half 20 heeft het geen zin om te gaan eten want er is geen plek om te zitten

Je kan maar op 3 vaste dagen je handdoeken wisselen.

Vrij dure 4 dagen hier in dit hotel. Zeker niet herhalingsvatbaar voor ons.

Heerlijk hotel bij prachtig strand

Annemiek
9-5-2017

Prima hotel met zeer gunstige ligging. Winkels en bazaar rondom het hotel. Op loopafstand van het strand, maar er rijdt ook een busje. Familiekamers zijn ruim en wij hadden ook nog eens uitstekende gratis wifi. Eten was gewoon goed en bij het prive strand ook mogelijkheden. Daar was het aanbod echter wel beperkter en iedere dag wat van hetzelfde. Maar voor ons is een lekkere salade tussen de middag helemaal goed. Wij zijn er heerlijk tot rust gekomen, de mensen waren overal erg vriendelijk en je merkt helemaal niets van enige spanning in Turkije ( Side). Ook de Hamam in het hotel is een aanrader. Goede massages en wassingen voor weinig geld.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Crown Palace in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Crown Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.