Hotel Side Crown Charm Palacestersterstersterster

6.1Voldoende

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

6.1Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Side Crown Charm Palace voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

27 reviews over Hotel Side Crown Charm Palace

• 4ger jacobs09-10-2019

eten koud en de kat loopt door het restorant

dit hotel is geen 5 sterren waard

Gereisd met partner in september 2019

• 9Johnny13-09-2019

Super vakantie heerlijk genoten

We zijn net terug van een verblijf in dit hotel.We gaan er zeker nog een keer naartoe . De kamer was ruim en netjes, minibar wordt dagelijks gratis gevuld, koffie en thee faciliteit op de kamer. Koelkast zelf instellen waardoor die beter gaat koelen. Eten is goed en ruime keus en natuurlijk ook hier is het wel is dat er iets is wat niet helemaal warm is dat zou een aandachtspuntje zijn. verder hebben wij elke dag heerlijk gegeten in het restaurant en bij de poolbar (snackbar) bij het zwembad.(We hebben reeds meerdere hotels gehad ook in alanya en ook daar was het eten ook lang niet altijd warm) de allergoedkoopste kamers kunnen in een kelderverdieping liggen zonder raam of balkon. Personeel vriendelijk behulpzaam wel Duits gericht maar zoals we merkten is heel side duits gericht, Restaurant met airco buiten of binnen eten. midden tussen meerdere bazaars (Winkelcentra) dus zowel in als om het hotel genoeg te doen. Zeker nog een keer.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Turkijeganger25-08-2019

Niet heengaan

Zal hier niet snel meer heengaan. Bedden zijn gigantisch hard en de koelkast wordt niet koud. Daarnaast is er ‘s avonds tot diep in de nacht harde muziek waardoor slapen lastig is. Ook is alles ingesteld op Duitsers en spreekt bijna niemand Engels. Jammer dat Duitsers helemaal worden gepamperd en als niet-Duitser (Nederlander) alleen maar norse reacties krijgt. Het eten is elke dag hetzelfde en vaak nog koud ook. Ohja, wanneer je €1 per dag betaald voor ‘snelle’ wifi... trap daar niet in. Dit is helemaal niet sneller en werkt sowieso erg traag/niet. De wc’s bij het zwembad en binnen zijn erg vies, dus pas op!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 1Stephanie21-08-2019

Een zeer slecht hotel

We zijn net terug van een weekje verlof. Wat een leuke vakantie moest worden was uiteindelijk een stressvakantie. We hadden een familiekamer geboekt met twee aparte kamers. En we kregen een standaardkamer met twee matrassen op de grond. Nu we waren niet de enige. We zijn met zes koppels gaan reclameren na dag 3 hebben we de juiste kamer gekregen. Maar de hele week hebben we maar 3 handdoeken gekregen voor 5 personen. Een geluk dat we de voorraad wisten liggen. Het eten is elke dag koud en hetzelfde. Je moet om 6uur opstaan of je hebt geen plaats aan het zwembad. Het enige pluspunt is dat de obers vriendelijk zijn. Ik raad dit hotel aan niemand aan!!!! Dit is absoluut geen 5 sterren waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Familie03-08-2019

Wij vonden het een prima hotel!

Wij hebben een super leuke vakantie gehad het eten vonden wij erg lekker, veel Duitse mensen maar dit was alleen maar gezellig vele malen beter als Russen!! Die waren hier niet! Super jammer dat het personeel allemaal Duits spreek en geen Engels en dat de bedden hard waren dit waren de enige min puntjes verder super vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6M uit Zwolle03-08-2019

Nooit meer

In juli met 2 kids in Side, hotel charm crown. 2 kamers geboekt , maar bij aankomst was hotel overboekt en konden we alleen nog familiekamer krijgen voor 1 nacht, en daarna de door ons geboekte kamers. Achteraf via de touroperator gehoord dat dit zeer veel voorkomt. Hotel netjes, maar 1 grote kermis. Keiharde muziek tot 12 u ‘s nachts, en daarna tot half 3 nog van omliggende hotels. Hotel mooier op foto’s, bij aankomst klein zwembad en totaal ingepakt tussen allemaal hotels. Absoluut geen 5 sterren waard, maximaal 4. Voor kids leuk, en als je als volwassene van keiharde muziek houdt. Voor ons nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4Jonas12-07-2019

Geen 5 sterren hotel waardig.

De matras van het bed was heel hard (met ijzeren veren) zodat ik een hele week op de zetel heb geslapen. Qua eten is er veel keuze, maar het meeste is van heel matige kwaliteit, veel basis dingen niet te eten/drinken. De klink van de schuifdeur van ons terras was ook stuk, deze ging niet meer op slot. Iedereen kon dus makkelijk via het dakje onze kamer binnen wandelen. Het buitenzwembad sluit officieel om 18u. Toch laat men iedereen rustig verder zwemmen. Het kuispersoneel komt wel om 18u10 (en soms nog vroeger) langs en gooit al je spullen inclusief eigen handdoeken en slippers in de vuilbak, verder hoor je hier niets meer over. Receptie wist dit ook niet, hebben zelf een hele zoektocht naar onze spullen moeten doen om deze terug te vinden in vuilzakken. Receptie reageerde hier ook heel nonchalant op achteraf.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2C. Kempeneers12-06-2019

Slechte ervaring !

Promo kamer blijkt in de kelder te liggen , zonder balkon en daglicht. De kamer stond regelmatig onder water. De receptie verstaat geen engels en reageren !niet !! Dat staat niet op de webside van touroperator. De hostes van touroperator deed geen moeite. Als hij zijn centen maar optrok ! De manager gaf me geen blik bij mijn klacht. Ook geen sorry ! Absoluut nog geen 2 sterren waard. Wees dus alert , je centen zijn weggegooid. Meer zorgen dan vakantie !!, Dus nooit meer !

• 9tony sterckx31-05-2019

zeker de moeite, doen qua prijs kwaliteit

hallo, wij zijn net terug en ben zeer tevreden over crown charm hotel. Kamers zijn zeer ok met klein terrasje. Badkamer is groot met inloopdouche geen bad. Hotel ligt op max 10 min wandelen van privéstrand of je kan cabriobusje nemen en dan ben je er op 2 min met vriendelijke chauffeur. Op strand kan je ook genieten van all-in en beperkt eten zoals hamburgers enz tof als lunch. Er is ook animatie rond 15 uur petanque en beachvolley. Het restaurant is goed met voldoende keuze vlees vis grill groenten en zeker desserts; De wijn is ook niet slecht. Poolbars zijn met lokale alcoholische merken, geen europese merken (spijtig) maar wel glas geen bekers. Qua service kom je niks tekort, steeds vriendelijk maar wel duitstalig gericht, engels? moeilijk. Kinderen hebben apart zwembad met animatie dan zijn de ouders ook effe gerust hahah. Verschillende zwembaden met één quiet pool en rustige poolbar (gezellig met service aan de ligbedden) Kortom goed hotel met lekker eten en prima service 8.5/10

• 6Jan en Annita25-05-2019

wij komen hier niet meer terug

Hotel op zich is goed, doch eten was zeer dikwijls koud en eentonig. Fruit zeer beperkt, gebakjes beperkt, heel veel koude kip gegeten, soep was altijd koud. Wel super lekker brood. Vele Duitsers die steeds drinkgeld gaven aan het personeel waardoor zij vele voordelen kregen, ook in het restaurant. Beachbar ronduit slecht van eten en zeer vuil. Kamers waren goed maar airco werkte niet voor 16 mei 2019 waardoor het aan de zonzijde zeer warm was op de kamer.Hotel was wel proper, kamer ook zeer proper. Zwembaden waren in orde, poolbar aan het groot zwembad achteraan sloot al om 16u30.

1 tip over Hotel Side Crown Charm Palace

• Mr. P & Mrs. R, 05-11-2016

Op woensdagochtend is er op 40 minuten wandelen een lokale markt in Ilica (ilica), niet groot maar wel leuk.

2 vragen over Hotel Side Crown Charm Palace

• melanie, 26-12-2017

strand

is er op het strand ook all in ?

• Ilona Schonewille, 31-03-2016

lawaai overlast van de verbouwing ernaast

Hallo allemaal,

23 April gaan wij naar dit hotel. Nu hebben wij een brief gekregen waarin staat dat er momenteel verbouwd wordt naast het hotel, en dit kan lawaai overlast met zich meebrengen. Wij hebben nu de mogelijkheid om om te boeken naar een ander hotel tegen een kleine vergoeding.

Is er iemand die er nu verblijft en ons kan vertellen wat ze aan het doen zijn en hoeveel overlast dit met zich meebrengt? Alvast bedankt. Groet, Ilona

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats