Hotel Side Breeze

54 reviews over Hotel Side Breeze

• 2019
    9Renate21-10-2019

Geweldige week gehad!

Schone nette kamers en schoon hotel. Heerlijk eten en prima zwembad! De kinderen hebben zich top vermaakt! Animatie was geweldig! Heel veel Duitsers en ik nog nooit zoveel Duits gesproken! Gelukkig niet hinderlijk.. De wellness is ook prima en massages zijn echt niet duur! De vrouwen die jou masseren doen het prima, alleen de beheerder is een beetje opdringerig. Wij zijn een dagje naar de bergen en een dagje met de piratenboot mee geweest. Geboekt schuin tegenover het hotel en een stuk goedkoper als je in het hotel boekt. De dag naar de bergen/waterval/dam/bootvaart én moskee is een aanrader! Bij de piratenboot lag de nadruk op kopen en we hebben geen dolfijnen en schildpadden gezien..... Mocht je in de zee willen zwemmen is de kant van de resorts het beste, maar wel veel Russen. Kortom: ik kom zeker een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Andre13-10-2019

Top hotel Fantastisch

Klein maar goed hotel, kamers OK, eten variatie genoeg lekkere vers gebakken broodjes. Animatie niet alleen op kinderen maar ook op volwassenen top. Afstand hotel strand goed te lopen 5 minuten. Wel veel Duitsers maar die zijn overal, dus personeel spreekt ook Duits, wat voor ons Tukkers geen probleem is. Maar het grootste voordeel weinig oostblokkers doordat je de Rum, Wodka en Whiskey moet betalen. Alleen maar maar hulde. Vooral aan Arif die Nederlands praatte. WE komen in April dus zekers weer.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Inge peeters13-10-2019

Super

Goed hotel. Iedereen werkt zich uit de naad. Vriendelijk en behulpzaam en niet re vergeten : beleefd . Beetje gehorige kamers. Enkel WiFi in de lobby voir 5 sterren zou dat in het hele hotel mogen. Ik zou de kamerslippers graag omruilen voor “ kamerwifi” dikke mercie side breeze personeel !! Grt inge

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Antoinette Vullings09-10-2019

Mooie vakantie

Super gezellig hotel, lekker gevarieerd eten voor ieder wat wils, super lekkere ontbijtbuffet zoveel soorten brood en alles eromheen, lekkere toetjes Stukje lopen naar strand ( 5 minuten ) , mooie gezellige strandbar waar je ook iedere middag lekker kunt eten Mooie shows iedere avond 👍👍👍 Leuk en gezellig personeel, staan voor je klaar als je iets vraagt Alleen sommige niet spraakzaam ( zoals goedemorgen zeggen ) vonden we een min puntje Schoon hotel maar kamer kon iets beter schoon worden gemaakt Verder goed genoten van alles 🌞🌞🌞👍👍👍 Wij zijn 15 dagen geweest vonden het jammer dat we weer naar huis moesten Gezellige winkels in de buurt of met busje naar bazaar

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ingrid13-09-2019

Heerlijke relax vakantie gehad!

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Side Breeze. Hotel ligt wat verder vh strand, dat is jammer, maar wel kun je daar genieten vd animatie, gratis ligbedden, parasols, bar en de snackbar. Het personeel is erg aardig, spreken heel goed Duits ( dit komt omdat er het meest Duitse gasten komen). De kamer was prima, bedden heel goed ed airco prima. Wel veel geluidsoverlast vd Bazar ad overkant ( het cafè draaide hele harde muziek tot soms wel 3.00 uur). Het eten was Super, erg afwisselend, lekker en warm. De Animatie was leuk en vriendelijk, s’avonds meestal gastoptredens! Bij het Complex hoort: juwelier, shop, fotograaf, kapper, Hamam, lederwaren. Van 11.00 / 17.00 uur gratis Patisserie, 15.00 / 16.00 uur gratis verpakte ijsjes en soms warm gebakken zoete bollen of watermeloen. De badhandoeken kun je voor € 0,50 per stuk omwisselen ( eerste keer gratis). Net buiten het Hotel, veel winkels / Bazar die tot 0.00 uur open zijn.

• 8Elvira11-09-2019

top personeel

Beetje klein hotel en kleine kamer , simpele uitstraling eerder een 4 ster,Maar heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten zeer goed. Overal kan je flesje water pakken erg handig. Persoonlijk vond ik de koffie niet lekker. De automaat met ananas,kers jus d orange is iets vreselijk mis mee,ruikt naar chloor en is niet te drinken..je ziet ook niemand dat drinken! Doorgegeven maar of ze snappen het niet,maar werd niks mee gedaan. In de kamer geen waterkoker. Schuimparty was erg leuk. Veel mensen die belachelijk vroeg handdoekjes leggen en werd niks mee gedaan. Locatie top vlakbij de winkels en dolmus opstap plaats. Leuke tijd gehad

• 9Danny05-09-2019

Geweldig kleinschalig familiehotel

Hotel Breeze is een klein familie hotel waar service voorop staat en ligt vlak bij de bazaars. Wij waren hier in augustus 2019 en hebben zeer genoten. Het eten is prima met uitgebreide keus en alhoewel niet zo uitgebreid als andere hotels is er zeer veel keus en voldoende gevarieerd. Het personeel doet uitermate z'n best om je tevreden te stellen en is gelijk het sterkste punt van het hotel. Zwembad is groot genoeg voor de hotelgasten en ziet er netjes en schoon uit. De kamer die we hadden was aan de kleine kant maar wel schoon en met een goede badkamer. Ondanks een paar kleine minpunten zoals dat de drankjes uit de automaten onsmakelijk waren, dat het hotel de uitstraling heeft van een 4 sterren hotel alhoewel de faciliteiten wel van een 5 sterren hotel zijn en dat je voor 7 uur 's morgen handdoeken moet hebben gelegd aan het zwembad omdat anders de beste bedjes al gereserveerd zijn, zijn we zeer tevreden. Komen zeker nog eens terug.

• 9Anita05-09-2019

Geweldig

Fijn hotel, omdat het kleinschalig is. Vriendelijk personeel. Leuk animatieteam., voor elke leeftijd maken ze er een feestje van!

• 10Joke03-09-2019

In één woord een geweldig hotel

Een geweldig hotel, bijna iedere dag werd er schoongemaakt de bedden leuk opgemaakt, ze hebben een geweldige kok het eten was iedere dag héérlijk en elke keer anders, van het ontbijt tot het avond eten , ook bij de bar staat je glas in preciepe geen 5 min leeg, ook de animatie was geweldig, overal héél vriendelijk en behulpzaam personeel, het is zeer zeker 5 sterren waardig, en we komen zeker terug

• 10Bianca22-08-2019

Fantastisch ,goed eten, vriendelijk personeel

Dit is zo een vriendelijk en leuk hotel, Wij hadden onze twijfels maar dat was nergens voor nodig

Hotel Side Breeze info

• Animatie programmaAanwezig