Hotel Side Alegria Hotel & Spa

Hotel Side Alegria Hotel & Spa
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Side Alegria Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Side Alegria Hotel & Spa in het Nederlands

Nooit meer

Luud van Duurling
14-7-2017

Hotelkamer OK, wel gedateerd. Personeel zeer vriendelijk. Ligging: 300 m van het strand. Omgeving veel winkels. Dolmus naar Manavgat en Side rijden om de 8 minuten. Let op! de rit kost 3 Turkse lira, maar €1,50 per persoon. Centrum Kumköy op loopafstand. Eten: altijd hetzelfde, wel redelijk smakelijk. Bij aankomst moesten wij in principe naar een bijgebouw zonder lift. Ik kan niet meer goed trappen lopen i.v.m. pijn in de voeten t.g.v. diabetes. Wij moesten toen €80,- betalen voor een kamer in het hoofdgebouw. Liften vielen steeds uit. Wij hebben 4 keer vastgezeten! Baas van het hotel zeer onvriendelijk. Kamers niet schoon! WC was ronduit smerig.

Fantastisch hotel

G. De Vries
19-4-2017

Wij hebben een 15 daagse vakantie gehad in dit schitterende hotel. Het hotel was voor ons boven verwachting. Een vriendelijke ontvangst, wij kregen een prachtige kamer met zeezicht. Het eten was elke dag weer heerlijk. Wij zijn vele echt vele keren in Turkije geweest, in zowel 5 als 4 sterren hotels maar wij vonden het eten hier echt smaakvol. Het was altijd goed gekruid en het was warm. Toetjes waren er in overvloed alsmede vers fruit. Er werd veel zorg en aandacht besteed aan de "Opmaak van de Schalen met eten".Verder was het jammer dat er nog niet veel gasten waren, maar het seizoen moet ook nog beginnen. De ligging van het hotel is perfect, vlakbij het strand en rondom het hotel vele winkeltjes etc. Wij zijn van plan om hier in het najaar weer naar toe te gaan.

Oude reviews (archief)

geweldig

de koning
13-7-2016

alles was goed eten ligging strand

Goed verzorgd net gastvrij hotel

Joost Borghuis
12-6-2016

Net hotel ruime kamer, eten ruime keuze uit eigen keuken en ruime keuze bekendere Europees eten. Personeel gastvrij, zwembad netjes verzorgd niet heel groot, veel activiteiten, disco aanwezig geen last van qua geluid. Drankjes zat keuze zowel alcoholische als non alcoholische. Ik ben vaak in Turkije geweest maar dit hotel is echt één van de betere die ik heb gezien. Al met al echt een dikke plus

Matige hotel

Refik kose
14-8-2015

Mijn indruk op dit hotel was erg matig, frisdrank was niet te drinken. Ik drink geen alchol dus hebben we drinken gekoch buiten het hotel.

Eten was matig en moesten lang wachten voordat we konden opscheppen.

Zwembad te klein, eerste dagen geen muzik aan het bad.

Bij het strand warme drankjes geen ijsblokjes aanwezig daar.

Personeel wel erg behulpzaam en ook de schoonmaaksters.

Helaass waren mij 9 dagen niet zo fijn, bij dit hotel.

nooit meer

kaczmarek
27-7-2012

het personeel is onvriendelijk,geen animatie ,het dinken op het strand was of lauw warm of de drank machine was kapot, de water glijbanen waren maar bepaalde tijden open,de kamers te klein en de stretcher was vies ,het matras was vol geplast en er zat kauwgum onder .bij het avond eten moest men lang wachten tot er iemand kwam vragen wat we drinken wilden ,gingen maar zelf halen

Kwaliteit - prijsverhouding is goed!

claudiavd
13-7-2012

Net hotel met een goede ligging. Side zelf is in 15 minuten te bereiken met de dolmus die voor de deur van het hotel stopt.

Animatie is aan de minimale kant.

Prima eten (niet ziek geweest o.i.d.) en veel variatie en keuze!

Jammer dat er weinig Nederlanders in het hotel zitten. Er komen voornamelijk Duitse toeristen. Geen overlast gehad van de onderliggende discotheek en discotheek aan de straatzijde.

Kamers in het hotel zijn netjes en worden dagelijks schoongemaakt. Jammer dat er geen verduisterende gordijnen zijn, hierdoor ben je 's morgens al vroeg wakker wanneer de zon opkomt.

Vriendelijk personeel. Niets te klagen gehad.

Redelijk

Lucien
12-5-2012

Geweest in mei-2012 met twee kinderen (8+12 jaar).

De familiekamer was erg gedateerd,smal en het stonk er naar een afvoerlucht. De minibar (koelkastje) was leeg en dien je dus zelf te vullen, zelf kopen dus. Verder zijn er twee buitenzwembaden waarvan er een met twee glijbanen, maar die gaan maar open van 11.00 tot 12.00uur en van 14.00 tot 15.00uur en pas na veel zeuren bij de receptie. Het binnenzwembad was dicht!! Een achtergrond muziekje bij het zwembad had wel leuk geweest maar helaas. S'avonds in de lobybar was er ook geen muziek of zo, alleen in het theater buiten was er wat te doen door het animatieteam. Er staat ergens beneden een oud biljart maar verder dus niets. Wij waren als enigste NL daar verder alleen maar duitsers en voor het merendeel oud.

Eten was goed niks over te klagen en verder ook vriendelijk personeel.

De afstand naar het strand is goed te doen maar wel erg steil.

Met (kleine) kinderen is een resort, waar wij vorig jaar waren, veel leuker/meer te beleven.

goed hotel

tanja
17-9-2011

Na een slecht begin, een volgeboekt hotel, een goede vakantie gehad.

Eten is goed, kamers zijn prima.

Goede ligging veel winkels rondom het hotel.

Het is een kwartier met de dolmus van side af, voor euro per persoon ben je er.

kortom een goede en mooie vakantie gehad

super mooi hotel prachtig

liselot
21-7-2011

heel mooi hotel super heb me er zeker vermaakt. Super leuke animatie in het hotel. Veel variatie in het eten en je loopt in 5 minuten naar het strand. Op het strand kun je lekker lunchen tussen de middag. Voor ons was dit de eerste keer in dit hotel maar ik kom zeker nog een keer terug. En ik vergeet de jongens van de animatie nooit meer super aardig en gezellig. Super gezellige obers en wisten op een begeven moment precies wat we dronken. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Alegria Hotel & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Alegria Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Alegria Hotel & Spa scoort een 7.21 uit 10 op basis van 70 reviews.