Hotel Side Alegria Hotel & Spa

6.3Voldoende

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

6.3Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Side Alegria Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna

71 reviews over Hotel Side Alegria Hotel & Spa

• 2019
    5Yvonne20-10-2019

Adult only in de hogere leeftijds groep

Bij aankomst werden we in het hotel verwelkomt met een drankje.We kregen de kamersleutel en de kamer bleek aan de overkant van een drukke straat te liggen in het "Bijgebouw"Deze liggen boven winkels,hebben twee etage's en geen lift.De kamer is netjes gerenoveerd in de stijl van het hotel,normale badkamer ,(miste wel de scheerspiegel)en een groot balkon. Het hotel heeft een basis all-inclusieve formule.De drank is dus van lokaal niveau. De buffet maaltijden zijn prima.Tevens heeft het hotel een prive strand.Dit is te voet te bereiken maar er gaat ook vervoer van hotel naar toe. Wat opviel is dat de leeftijd wat hoger is dan je in de meeste hotels ziet. Minpunten:Veel geluidsoverlast vanwege de doorgaande weg,de minibar is niet gevult,er stond geen water op de kamer.(dit was erg vervelend daar we s avonds aankwamen,schoonmaken kan beter,tevens spreekt het personeel geen Engels en matig Duits,de receptie geeft te weinig informatie.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Anoniem17-02-2019

Goed hotel

Goed hotel. Vriendelijk personeel. Goed eten.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    8r.d17-10-2018

Goed hotel vriendelijk personeel

Hotel is zeker een aanrader, netjes en vrolijke personeel. zeker de blonde aardige dame bilge onder links bij de ingang zit, die behulpzaam is door haar mooie lach. groetjes uit Holland

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

6Luud van Duurling14-07-2017

Nooit meer

Hotelkamer OK, wel gedateerd. Personeel zeer vriendelijk. Ligging: 300 m van het strand. Omgeving veel winkels. Dolmus naar Manavgat en Side rijden om de 8 minuten. Let op! de rit kost 3 Turkse lira, maar €1,50 per persoon. Centrum Kumköy op loopafstand. Eten: altijd hetzelfde, wel redelijk smakelijk. Bij aankomst moesten wij in principe naar een bijgebouw zonder lift. Ik kan niet meer goed trappen lopen i.v.m. pijn in de voeten t.g.v. diabetes. Wij moesten toen €80,- betalen voor een kamer in het hoofdgebouw. Liften vielen steeds uit. Wij hebben 4 keer vastgezeten! Baas van het hotel zeer onvriendelijk. Kamers niet schoon! WC was ronduit smerig.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9G. De Vries19-04-2017

Fantastisch hotel

Wij hebben een 15 daagse vakantie gehad in dit schitterende hotel. Het hotel was voor ons boven verwachting. Een vriendelijke ontvangst, wij kregen een prachtige kamer met zeezicht. Het eten was elke dag weer heerlijk. Wij zijn vele echt vele keren in Turkije geweest, in zowel 5 als 4 sterren hotels maar wij vonden het eten hier echt smaakvol. Het was altijd goed gekruid en het was warm. Toetjes waren er in overvloed alsmede vers fruit. Er werd veel zorg en aandacht besteed aan de "Opmaak van de Schalen met eten".Verder was het jammer dat er nog niet veel gasten waren, maar het seizoen moet ook nog beginnen. De ligging van het hotel is perfect, vlakbij het strand en rondom het hotel vele winkeltjes etc. Wij zijn van plan om hier in het najaar weer naar toe te gaan.

Gereisd met partner in maart 2017

• 10de koning13-07-2016

geweldig

alles was goed eten ligging strand

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Joost Borghuis12-06-2016

Goed verzorgd net gastvrij hotel

Net hotel ruime kamer, eten ruime keuze uit eigen keuken en ruime keuze bekendere Europees eten. Personeel gastvrij, zwembad netjes verzorgd niet heel groot, veel activiteiten, disco aanwezig geen last van qua geluid. Drankjes zat keuze zowel alcoholische als non alcoholische. Ik ben vaak in Turkije geweest maar dit hotel is echt één van de betere die ik heb gezien. Al met al echt een dikke plus

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Refik kose14-08-2015

Matige hotel

Mijn indruk op dit hotel was erg matig, frisdrank was niet te drinken. Ik drink geen alchol dus hebben we drinken gekoch buiten het hotel. Eten was matig en moesten lang wachten voordat we konden opscheppen. Zwembad te klein, eerste dagen geen muzik aan het bad. Bij het strand warme drankjes geen ijsblokjes aanwezig daar. Personeel wel erg behulpzaam en ook de schoonmaaksters. Helaass waren mij 9 dagen niet zo fijn, bij dit hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 4kaczmarek27-07-2012

nooit meer

het personeel is onvriendelijk,geen animatie ,het dinken op het strand was of lauw warm of de drank machine was kapot, de water glijbanen waren maar bepaalde tijden open,de kamers te klein en de stretcher was vies ,het matras was vol geplast en er zat kauwgum onder .bij het avond eten moest men lang wachten tot er iemand kwam vragen wat we drinken wilden ,gingen maar zelf halen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7claudiavd13-07-2012

Kwaliteit - prijsverhouding is goed!

Net hotel met een goede ligging. Side zelf is in 15 minuten te bereiken met de dolmus die voor de deur van het hotel stopt. Animatie is aan de minimale kant.

Prima eten (niet ziek geweest o.i.d.) en veel variatie en keuze! Jammer dat er weinig Nederlanders in het hotel zitten. Er komen voornamelijk Duitse toeristen. Geen overlast gehad van de onderliggende discotheek en discotheek aan de straatzijde.

Kamers in het hotel zijn netjes en worden dagelijks schoongemaakt. Jammer dat er geen verduisterende gordijnen zijn, hierdoor ben je 's morgens al vroeg wakker wanneer de zon opkomt.

Vriendelijk personeel. Niets te klagen gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats