Hotel Serenis

Hotel Serenis
7,4

Wat vakantiegangers zeggen

Serenis Hotel Turkije is een viersterrenhotel in Side. Het is een prima hotel waar je goed zit voor een vakantie met kleine kinderen, maar ook juist zonder kinderen. Hou er rekening mee dat niet alles in dit hotel tip top in orde is. Vakantiegangers die hier eerder verbleven vinden dat er zeker verbeterpunten zijn. Serenis is bijvoorbeeld minder geschikt wanneer je slecht ter been bent. Om het hotel te bereiken moet je een heuvel op wandelen en de liften in het hotel werken niet altijd. Benieuwd naar de verdere positieve en negatieve punten van dit hotel? Lees met ons mee.

Het all-inclusive eten in Serenis is over het algemeen prima. Sommigen van jullie vinden wel dat er weinig variatie is tijdens de buffetten. Fijn is dat er in het restaurant ook een apart adult only deel is waar je lekker rustig kunt eten zonder kinderen.

Het all-inclusive genieten gaat ook door bij de poolbar aan het zwembad. Dit is dan ook meteen de favoriete plek van veel vakantiegangers in Serenis Hotel Turkije. Marinka Beurskens schrijft: ‘Iedere middag en avond heerlijke cocktails en veel gezelligheid in de poolbar.’ Mirte zegt dat het hier ook in de avond nog heel gezellig is. De zwembaden zelf zijn schoon, deze worden namelijk elke avond gereinigd. Kinderen kunnen zich hier goed vermaken. Er zijn glijbanen en er is een golfslagbad. Verwacht alleen niet al te hoge golven in het golfslagbad.

Er is animatie aanwezig die vooral voor de kids leuke activiteiten organiseert. De animatie is niet geschikt voor tieners en volwassenen. Je moet in dat geval echt jezelf kunnen vermaken. In de avond is er bijvoorbeeld weinig te doen in het hotel. Wil je toch een avond in het hotel blijven? Neem plaats op het balkon van je hotelkamer. De hotelkamers zijn hier verder prima. Sommigen van jullie vinden dat de schoonmaak beter kan. Vooral de badkamer mag beter worden gepoetst.

Ligging

In Serenis zit je goed wanneer je houdt van een hotel met een vrij rustige ligging. Iris vd Goor zegt wel: ‘Dichtbij het strand. Waar een stukje privéstrand is en je ook een buffet hebt en een bar, erg lekker!!’ Verwacht hier geen heel uitgebreid buffet, maar je kunt er prima lunchen. Je kunt het strand bereiken met de gratis shuttlebus. Deze vertrekt elk half uur vanaf Serenis Hotel Turkije. Tip: boek een watersportactiviteit op het strand.

Wil je toch eens een wandeling maken? Het strand is 1 kilometer lopen, dus het is te voet goed te doen. Onderweg kom je leuke winkels en barretjes tegen. Wil je meer van de omgeving zien? Het oude stadscentrum van Side is een aanrader om eens heen te gaan en ligt op maar vijf kilometer afstand van Serenis Hotel Turkije. Sla een bezoek aan het oude amfitheater zeker niet over wanneer je hier bent.

Zie jij een vakantie in Serenis wel zitten? Let’s go!

239 reviews over Hotel Serenis in het Nederlands

prima

roel
21-7-2019

Netheid: Hotelkamer, hotel zelf, restaurant enz. allemaal netjes en verzorgt. Vriendelijkheid:Op een paar na, onvriendelijk. Zwembad. Prima en voldoende ruimte om te zwemmen. glijbanen ook goed. golfslagbad een paar keer per dag, maar het zijn golfjes. dit omdat er geen badmeester aanwezig is. die is alleen bij de glijbanen. aantal ligbedjes. tja..ook hier handdoekje leggen zoals overal. Russen leggen inmiddels in de avond al hun handdoekje, althans dat is mijn ervaring. hotel hammam: goed zeker doen. 1 zwembadbar met 1 barman. dus standaard een rij om je drinken te krijgen. je kunt wel water en koffie/thee zelf pakken.voor de rest in de rij staan. Hotelbar/lobby. Let op max 2 drankjes per persoon. klantvriendelijk? NOT! Eten in het algemeen, viel tegen. het is wel te doen. maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. dit zijn mijn ervaringen. maar 950 tekens, had nog meer te vertellen. is 3-4 ster hotel naar mijn mening.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 21 2019 13:36:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons toch nooit meer

Sandra
20-7-2019

Bij aankomst zag het er goed uit en de kamer is ook goed. Airco deed het na aankomst 3 dagen niet, geklaagd bij de receptie maar geen effect. Pas na klagen bij de reisorganisatie is het gelukt. De zwembaden zijn heel mooi en goed verzorgd. Elke dag gewoon ligbedjes gehad zonder te vroeg uit bed hoeven gaan. Wifi werkt wel in de lobby maar niet optimaal. De animatie Charlie, Joe, Shaggy en Panda zijn echt super! Heel de dag zijn ze positief/actief en ze geven je gewoon energie. Veel plezier mee gehad. Ik vind wel dat het personeel onder druk lijkt te staan bij de chefs. Personeel komt daarom ook stom stug over. Minpunten: Enorm veel Russen die de overhand hebben en ook beter behandeld worden door personeel. Vaak alleen Russische muziek. Grootste minpunt is het eten. Echt waardeloos. Weinig variatie en alles is koud. Zelfs flink ziek van geweest. Alleen goed eten donderdags bij Turkse avond.

Prima en schoon hotel, wel eerder 4 sterren.

M.
16-7-2019

Wij zijn vanaf 4 juli 2019 - 13 juli 2019 te gast geweest in dit hotel. Als je echt een eerlijke review wil, lees dan die van mij:

Bij aankomst prima ontvangen. De kamers zijn vanaf 14:00 beschikbaar. Houdt daar rekening mee. Echter kun je gewoon in de tussentijd lekker gaan zwemmen. Kamer is netjes, schoon en goed bijgehouden. Liften deden het altijd. Let wel op: Op de foto's oogt het groter dan het is. Ik zou het eerder 4 sterren geven. Verwacht geen mega resort.

Wat betreft de medewerkers: Ze werken allemaal keihard en behandelen je zoals je hen zelf behandeld. TOP personeel. Minpunt vond ik dat de 'chefs' hun erg op de nek zaten! Soms kregen ze niet eens de kans om even hoi te zeggen of antwoord op je vraag te geven en werden ze afgesnauwd waar iedereen bij was. Dit hoort NIET!

Minpunt is dat je moet betalen voor een kluisje. Dit hoort erbij vind ik. Cocktails zijn inbegrepen en het eten is echt gewoon goed. Elke dag bbq!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

THE partyteam peoples
8-7-2019

We hebben een mooi aangenaam verblijf gehad. Het eten was goed, veel keuze. Soms waren de frieten koud maar met een fooi werden er nieuwe gebakken. BARAN was een supervriendelijke ober die zich de benen onder zijn lijf liep om je alles te geven. Kon ook heel mooi tafelversiering maken toen wij een jarige bij ons hadden. In de bar bij de pool was GILBESTE een toffe meid . Achter de bar bij het zwembad stond vaak een norse barman. Prima service van cocktails die inbegrepen zijn bij de all in. handdoekenservice gelegen bij de wellness. Vervelend was dat ze telkens vroegen om een massage te verkopen. Na veertien dagen nog steeds. Kamer werd matig gepoetst, wij hadden goede bedden en een mooie badkamer met inloopdouche. In de lobby aan de balie heel onvriendelijk personeel.Het animatieteam was SUPER. JOE, SHAGGIE en CHARLIE deden fantastisch werk.Deden heel veel moeite de hele dag door. Shows heel leuk.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch zeker voor herhaling vatbaar

Roos
6-7-2019

Prachtig hotel zeer goed eten mooie zwembaden en ontzettend leuk animatie team zeker Joe en Shaggy zetten de boel op zn kop 👍🏻🤣 Leuk voor kinderen deze worden dan ook leuk behandeld met veel plezier en disco T hotel is ook heel schoon T enige minpuntje vonden wij dat alles in t Duits is zelfs de muziek werd in t Duits vertaald en veel Russen wat een zeer aso volk is

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldige vakantie gehad ondanks de vele Russen.

Marcel
29-6-2019

Animatieteam doet erg zijn best om er een top vakantie van te maken .geef de obers de eerste dag dat je komt een fooitje en je tafel staat de rest van je vakantie gedekt klaar met drinken ingeschonken ,scheelt je bij drukte zoeken naar een tafel.voor excursies die aangeboden worden stel je er niet te veel van voor ,eenmaal in de bus of op de boot komt er nog eenzelfde bedrag bij aan transferkosten naar manevgat en entree ,ligbedden bij het strand op de boottocht.alles wat verkocht wordt in de winkels is maar de helft waard waar hun het openingsbod voor doen alleen de vastgeprijsde artikelen kan je bijna niks op afdingen .dolmus rit niet in euro's betalen maar in Turkse lira deze is 15 eurocent en voor 2.5 lira rijden ze je door de winkelstraat prijzen staan ook aangegeven in de dolmus.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Gezellig vakantie

Smolders
21-6-2019

Wij zijn van 10 juni tot 21 juni in dit hotel geweest. Was een beetje sceptisch na het lezen van de revieuws. Echter de eerste week was van de vakantie was het eten super de tweede week was dit echt een heel stuk minder. Maar nog steeds niet slecht. Personeel in de lobby is echt heel slecht en vooral gull als je haar iets vraagt weet ze het niet of je krijgt heel onbeleefd antwoord. Personeel in de poolbar is vriendelijk vooral dilbeste dat is echt een super lieve meid die net graag dat stapje extra voor je zet Zodat je een top vakantie hebt. Animatie team is veel te klein voor zn groot hotel. Maar de jongens doen echt super hun best om het iedereen naar de zin te maken. Mijn 3 jarige zoon is dol op ze shaggie en joe jullie zijn top! Enige grote min punt zijn de Russen die hier verblijven. Wat een onaagenamen mensen zijn dat.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top vakantie.Prima prijs kwaliteit verhouding.

Leny Veenendaal
9-6-2019

Wij samen met zoon v18 en dochter v16 hebben het heerlijk gehad.Genoeg keuze met eten,drinken.Koffie was minder.Kamers schoon.Personeel vriendelijk.Zo je doet,zo je ontmoet.En een fooitje doet soms ook wonderen.Receptie is afwachten wie er staat ,of ze engels kunnen spreken.Winkels,pinautomaat in de buurt. Animatie was zeer gezellig in bijzonder Shaggi.Er werd genoeg gedaan door de dag heen.Gaan soms naar Liman in Side.Leuke tent.Iedere dag schone handdoeken.Voldoende ligbedden,heerlijk zwembad.S'middags kon je een kleine maaltijd eten bij het strand.Bij het hotel is dat beter.Donderdag turkse avond,zeer gezellig.Wij hebben een auto gehuurd en 1 dag een scooter.Taurus gebergte,green canyon ,Alanya en Side zijn erg mooi.Watersport aan het strand.Hamam lekker.Ga een keer naar de kapper of pedicure.Ik zou zeggen ervaar zelf,want niet iedereen is het zelfde.Wij waren tevreden!!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Leuk voor jong en oud

Sin
5-5-2019

Door de eerdere reviews hadden we in eerste instantie wel onze bedenkingen, maar het is ons 100% meegevallen. Het eten vonden wij goed en veel keuze. Animatie team met o.a. Joe, Edie, Ozzy, Shaggy en DJ zorgen dat er altijd wel iets te doen is om je dag door te komen voor zowel jong als oud. Als je de straat uitloopt ben je bij de winkeltjes en in 10 minuten ben je op het strand. Er rijdt ook een gratis shuttle naar het strand. Receptie kan iets vriendelijker, wellicht heeft het met de taal te maken dat ze niet alles goed begrijpen....

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi, middelgroot hotel. Vriendelijk personeel.

Judith Schippers
5-5-2019

Wij ( familie met 6 volwassenen, 1 puber, 1 kind) verbleven hier van 25 april t/m 3 mei. Wij vinden de gemiddelde score erg laag voor dit hotel op Zoover. Personeel op elk werkgebied zeer vriendelijk, Eten zeer afwisselend ( elke dag was er wel een aantal gerechten anders). Animatieteam erg leuk, gezellige en vrolijke mensen. Wij ondervinden dat als je zelf vriendelijk, vrolijk bent en de mensen af en toe wat toe schuift ( fooitje) ze alles voor je doen! Prijs / kwaliteit verhouding vonden wij bovengemiddeld. Klein min puntje : de toiletten bij het glijbanen bad mag wel vaker schoon gemaakt worden. Maar je kan uiteraard ook gewoon ergens anders even gaan want toiletten genoeg en op kleine afstand. Kamers keurig verzorgd en elke dag nieuwe handdoeken en kamer wordt ook even snel schoongemaakt . Er valt altijd wel ergens wat om op aan te merken wat een cijfer kan beïnvloeden, en “perfect” gaat je toch niet lukken.

Gereisd Met vrienden in april 2019

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Serenis in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Serenis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.