Hotel Serenis

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

6.1Voldoende

• Animatie
  • Sauna

Serenis Hotel Turkije is een viersterrenhotel in Side. Het is een prima hotel waar je goed zit voor een vakantie met kleine kinderen, maar ook juist zonder kinderen. Hou er rekening mee dat niet alles in dit hotel tip top in orde is. Vakantiegangers die hier eerder verbleven vinden dat er zeker verbeterpunten zijn. Serenis is bijvoorbeeld minder geschikt wanneer je slecht ter been bent. Om het hotel te bereiken moet je een heuvel op wandelen en de liften in het hotel werken niet altijd. Benieuwd naar de verdere positieve en negatieve punten van dit hotel? Lees met ons mee.

Het all-inclusive eten in Serenis is over het algemeen prima. Sommigen van jullie vinden wel dat er weinig variatie is tijdens de buffetten. Fijn is dat er in het restaurant ook een apart adult only deel is waar je lekker rustig kunt eten zonder kinderen.

Het all-inclusive genieten gaat ook door bij de poolbar aan het zwembad. Dit is dan ook meteen de favoriete plek van veel vakantiegangers in Serenis Hotel Turkije. Marinka Beurskens schrijft: ‘Iedere middag en avond heerlijke cocktails en veel gezelligheid in de poolbar.’ Mirte zegt dat het hier ook in de avond nog heel gezellig is. De zwembaden zelf zijn schoon, deze worden namelijk elke avond gereinigd. Kinderen kunnen zich hier goed vermaken. Er zijn glijbanen en er is een golfslagbad. Verwacht alleen niet al te hoge golven in het golfslagbad.

Er is animatie aanwezig die vooral voor de kids leuke activiteiten organiseert. De animatie is niet geschikt voor tieners en volwassenen. Je moet in dat geval echt jezelf kunnen vermaken. In de avond is er bijvoorbeeld weinig te doen in het hotel. Wil je toch een avond in het hotel blijven? Neem plaats op het balkon van je hotelkamer. De hotelkamers zijn hier verder prima. Sommigen van jullie vinden dat de schoonmaak beter kan. Vooral de badkamer mag beter worden gepoetst.

Ligging

In Serenis zit je goed wanneer je houdt van een hotel met een vrij rustige ligging. Iris vd Goor zegt wel: ‘Dichtbij het strand. Waar een stukje privéstrand is en je ook een buffet hebt en een bar, erg lekker!!’ Verwacht hier geen heel uitgebreid buffet, maar je kunt er prima lunchen. Je kunt het strand bereiken met de gratis shuttlebus. Deze vertrekt elk half uur vanaf Serenis Hotel Turkije. Tip: boek een watersportactiviteit op het strand.

Wil je toch eens een wandeling maken? Het strand is 1 kilometer lopen, dus het is te voet goed te doen. Onderweg kom je leuke winkels en barretjes tegen. Wil je meer van de omgeving zien? Het oude stadscentrum van Side is een aanrader om eens heen te gaan en ligt op maar vijf kilometer afstand van Serenis Hotel Turkije. Sla een bezoek aan het oude amfitheater zeker niet over wanneer je hier bent.

Zie jij een vakantie in Serenis wel zitten? Let’s go!

296 reviews over Hotel Serenis

• 2019
    1Cely31-10-2019

Nachtmerrie!!

We kwamen aan de receptie , heeel onvriendelijk waren ze! Oke we ware om 10 uur smorgens daar. Ik vroeg aan de receptie of onze kamer al klaar was. Ze begeerde mij! Heel onvriendelijk. Manager was wel vriendelijk de 1 ste dag!! Van hem mogten we meteen naar onze kamer. Was super ! Ete was SLECHT!! Wij hebbe 1 week buiten gegeten! Animatie HEEL slecht. Mijn kind verveelde zig kapot! En ze begon te wene omdat ze honger had. Zo slegte ete. En beperkte maaltijd! Poetsvrouwe ware wel lief vriendelijk maar badkamer poetse dede ze niett want was altijd vuil ! Vrouw van gozleme is grof als ik weet niet watt! Lange rij en heel traag. Mense van relax massage ware ook onvriendelijk. Ik kreeg geen handdoek omdat ik te laat was ma een vrouw voor mij kreeg het wel. Wifi heeelll slechtt. MENSE BETAAL PAAR CENTJES MEER EN GA NAAR EEN BETER HOTEL!!! Voor deze moet ge ook betale. Dus leg wat centjes meer en ga naar een droomhotell !!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Kim Groote26-10-2019

Prima hotel prijs en kwaliteit staan in verhouding

Prijs kwaliteit is absoluut in verhouding! Eten was prima en het personeel vriendelijk. Zwembaden waren netjes en schoon zo ook de paden en tuinen! Kamers waren ruim en netjes! Wel een tip voor de schoonmaak: vloeren in de kamers en de gangen iets vaker en beter dweilen en eventueel vloerbedekking op de gang ivm gehorig. Al met al hebben wij een zeer geslaagde vakantie gehad !!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Familie26-10-2019

Fijne vakantie gehad in Serenis

8 weken geleden hebben we deze reis geboekt. Eenmaal geboekt schrokken we ons rot van de slechte recensies. We hebben zelfs geprobeerd om de reis om te boeken. Dit bleek nogal lastig en prijzig. Toen we in Serenis kwamen kregen we een familiekamer met stapelbed. Dit hadden we niet geboekt. De man bij de receptie gaf ons de volgende dag de mogelijkheid om zelf een kamer uit te zoeken. Onze ervaring is dat veel medewerkers echt hun best doen. Ze rennen hun benen onder hun lijf vandaan. Cooksan van de animatie ging heel leuk met de kinderen om Van het eten hebben we genoten. Ja, elke dag dezelfde salades (dit zet ik erbij omdat in sommige recensies staat dat er elke dag hetzelfde te eten was)maar de rest was elke dag anders, vis, kip, kebab etc. We kregen elke dag schone handdoeken ook de badlakens kreeg je elke dag gratis dmv een pasjessysteem. De schoonmaak zou iets beter kunnen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 7Sandra02-10-2019

Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad. Het Serenis hotel was prima, netjes. Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Een nadeel voor mensen die slechter ter been zijn is de hoogte die je op moet om bij de ingang van het hotel te komen. Winkels en strand zijn makkelijk te bereiken. Zwembaden zijn schoon. De buffetten zijn uitgebreid en goed. Gezelligheid in de lobby met bar waar Murat zijn lekkere cocktails met plezier serveert.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6aaltje19-09-2019

Niet weer

Na wat wij gewent waren van een 5 sterren hotel, is dit hotel geen 5*. We zagen door al de zeer negatieve verhalen erg tegen onze vakantie op, maar dit viel gelukkig wel mee. Zwembad was goed, kamer was goed, ze wilden ons wel eerst met 6 man op 1 kamer laten overnachten, maar daar gingen we niet mee akkoord en kregen dus ons gevraagde kamer om 17.00 uur. Schoonmaak laat te wensen over. Vaak niet voldoende handdoeken aangevuld, geen water aangevuld. airco die s'morgens om 5 uur warme lucht uitblaasd. Wij hadden deze weken geen last van het eten het smaakte goed en er was in onze ogen genoeg variatie. Wel misten we live cooking het eten was inderdaad al vroeg klaar gemaakt. personeel was wel vriendelijk behalve bepaalde personen {ook bij de receptie ) konden je soms afbekken. Er wordt maar 1 keer cocktails gemaakt gevolg een hele lange rij wachtende mensen. Animatie was niks, straalden niks uit. Strand was prima. Maar niet weer!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2Daniëlle18-09-2019

Nooit meer al mocht ik een week gratis

Koud eten en vaak opnieuw opgewarmd. Eten elke keer het zelfde. Katten die aan het "schone" bestek likken. Zagerijnig personeel, tenzij je ze geld geeft dan vliegen ze voor je voor 30 minuten en daarna willen ze weer geld. Kamers worden niet schoon gemaakt. Alle lege zeep flesjes laten ze liggen en vuile glazen zijn nooit vervangen. Kan nog wel even doorgaan. Nooit meer naar dit hotel Oja en kijk uit met je geld anders wordt je opgelicht en moet je contant betalen en stoppen ze gewoon in eigen zak. Vraag bonnen!! Oja en kijk uit. 4 van de 7personen bij ons ziek geworden dus let op wat je eet!! 1 september thuis gekomen en zijn na een week pas weer opgeknapt. Enige fijne van dit hotel is de ligging Ik schrijf nooit iets slechts, maar dit hotel verdiend dit echt. Veel hotels meegemaakt maar deze nooit meer.

En op de site van Facebook halen ze alle slecht reviews weg. Ze weten dat ze veel te verbergen hebben

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8eenstel uit de Hoekschewaard16-09-2019

En super vakantie gehad, gaan zeker een keer terug

Hotel was perfect,eten,drinken niets op aantemerken Hotel was schoon Personeel was vriendelijk Winkels op loopafstand Perfecte zwembaden Mensen wat zeuren jullie toch,hebben jullie het thuis beter zo ja dan lekker thuis blijven Dit is voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2019

• 5teleurgesteld koppel11-09-2019

Nooit meer

eten eentonig en personeel onvriendelijk en sprak gebrekkig Engels en/of Duits. Ook bij de receptie.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Maurien11-09-2019

Super..

Het was een heerlijke vakantie! Alles was schoon en netjes verzorgd. Het eten was goed en voldoende. De zwembaden waren super! En het personeel aardig en vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 3R10-09-2019

Nooit meer

Slecht hotel kamer deur met spleet van 1cm onder en boven. Elke dag zelfde eten. Receptie waardeloos geen engels. Zwembad wel goed schoon en bijgehouden Alles lost geld ook kids club durven ze geld te vragen voor knutsel werk wat kinderen niet eens zelf mogen maken. Bediening wel super aardig. Bijna tot geen animatie. Wel mooie uitzicht Al's je zwembad kant zit. Maar zal er nooit meer heengaan zonde van je geld. Ik heb er betere hotels gezien in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Hotel Serenis info