Hotel SENTIDO Turan Prince *****

Hotel SENTIDO Turan Prince *****

Hotel SENTIDO Turan Prince
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Turan Prince voor je op een rij gezet:

244 reviews over Hotel SENTIDO Turan Prince in het Nederlands

Super prijs kwaliteit.

Dick, 1-11-2017

In voor en najaar prefect voor het weer. Verder is het dan niet zo druk. Eten is altijd super. Komen hier al 10 jaar. Alles op eigen terrein. Voor ons is alles altijd perfect geregeld. Kamers wat gedateerd maar altijd schoon. In de winter worden alle badkamers gerenoveerd. En het restaurant verbouwd. Zandstrand en eigen pier. Naar vliegveld 45 min. Hoogseizoen is een ander verhaal. Daar moet je andere revieuws voor lezen. We gaan weer begin mei 2018.
Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 2-11-2017

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel SENTIDO TURAN PRINCE. As the SENTIDO Turan Prince family we are happy that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

SENTIDO Turan Prince

Nooit meer was het zelfs gratis

Alex De Groote, 20-9-2017

Wie een hotel zoekt waar je van 's morgens tot 's avonds wenende en huilende kleuters wil horen dat is daar de plaats bij uitstek .Geen variatie in het eten dat daarbij nog niet warm is ook . Je bent er als niet oost-blokker niet welkom .Dit hotel werd ons aangeboden door touroperator als een goed en rustig hotel .Een lekkende airco juist boven ons bed .De kamers worden bijna of niet gekuist en na een zogezegde kuisbeurt was onze kamerdeur zelfs niet dicht .
Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 25-9-2017

Dear Guests,

at first of all we would like to thank you for choosing our hotel as your holiday destination. Only with your construktive criticism and ideas, we are able to improve our service for you.

We would especially look forward to welcoming you again. We wish you a wonderful time.

With best regards,

Fantastisch hotel

Gerda en William, 18-8-2017

Fantastisch hotel, vriendelijk personeel, lekkere keuken, prachtig onderhouden tuin, kortom: een paradijs voor groot en klein. Zeer aan te bevelen voor families met kind(eren). Komen zeker terug.
Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 22-8-2017

Geen 5 sterren waard

Louwers/Klaassen/v.Tol, 6-8-2017

Bij aankomst om 14.00 uur waren de meeste kamers overboekt. We krijgen een tijdelijke kamer toegewezen. Deze was erg klein en maar voor 3 personen, terwijl we met 4 waren. Onze jongste van 15 moest op een sofa slapen waarvoor we 3 x zijn gaan vragen of ze dat konden opdekken als een bed. Om 23.00 uur werd het eindelijk opgedekt. De volgende ochtend om 10 uur zou onze villa klaar zijn. Niet dus. Ook niet na 11 uur, zoals daarna beloofd. Maar om 12 uur. Het personeel aan de receptie is ook alles behalve vriendelijk. We hadden de klacht inmiddels bij de touroperator gemeld en bij de bijeenkomst bleken er nog 2 gezinnen met het zelfde te zitten. Hotel losten het op. Met gratis hamam voor hele gezin en op de kamer fruit met chocolade en wijn.

Raar voor een all-in hotel. De villa werd slecht schoon gemaakt. Maar wel dagelijks schonen handdoeken. Hotel schrijft overal dat er geen handoeken bij het zwembad mogen worden gelegd voor 08.00 uur. Maar doen hier niets aan. Het hele zwembad ligt al vol voor rond 7 uur. Gelukkig is dit bij het zwembad van de villa's niet het geval.

De eerste week van ons verblijf was het hotel te vol. In de eetzaal hebben we ook een paar keer ruzie's gezien tussen gasten en bedienend personeel. Wat overig zich uit de naad werkt om alles goed op te lossen. Het zijn vaak de onbeschofte gasten uit de Oostblok landen.misschien een idee om de diner tijd wat te verruimen.

Verder is ons de vakantie goed bevallen. Maar we willen dit toch ff gezegd hebben omdat het wel een stoor factor is geweest op onze 15 daagde vakantie.

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 8-8-2017

SENTIDO Turan Prince

Perfect hotel, zou het aan iedereen aanbevelen

Verschoore Rudy, 16-7-2017

Rustige ligging met een groot privé strand met mooie stijger. Een prachtig en onderhouden zwembad. Een apart kinderbad met veel speeltuig, wondermooi. Keuze uit 3 verschillende restaurants. Het eten is er zeer gevarieerd en lekker. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Iedere dag een jong team die de animatie verzekerd. Is reeds de 13de keer dat wij dat hotel hebben geboekt, en telkens hadden wij geen negatieve opmerkingen.....dus.....volgend jaar terug boeken. Een aanrader !!!!!!!!!!!!
Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 20-7-2017

5sterren waard

Goed verblijf gehad, 13-6-2017

Toen we aankwamen kregen we meteen een welkomsdrankje en een nat handdoekje om te verfrissen.

Wij hadden een kamer in het park-villa gebouw. Kamers zijn zeer mooi en modern, wel aan de kleine kant. Badkamer is niet zo modern tegenover de slaapkamer. Wc spoelde zeer slecht door.

Het personeel is steeds vriendelijk. In het hotel spreekt iedereen vlot Duits (ik niet)maar buiten aan de balie is dit een kleine ramp.

Het animatieteam was Top !! Zeer goede en professionele shows in de avond en ook in de dag bijna elke moment ergens iets te doen, dus zeker geen verveling.

Het eten is over het algemeen goed. Het buffet is heel lekker, gevarieerd en warm. De snackbar ook zeer lekker en gevarieerd alleen was het eten daar niet zo warm (hamburgers vaak koud/lauw). De eerste dag als we toekwamen meteen gaan horen om a la carte te reserveren, konden we enkel nog maar het Turks restaurant nemen want het Italiaanse was al voor de gehele week volzet.

Wat we spijtig vonden was dat jij nergens voor eten echt buiten kan zitten in het zonnetje, wat in de maand mei wel aangenaam zou zijn in de avond. Enkel binnen of beperkt overdekt buiten.

Fijn dat er buiten vele winkeltjes zijn ! Hoef je niet meteen een dolmus te nemen.

Prijs/kwaliteit (wij betaalden 600euro pp voor een week eind mei) Zeker de Moeite!!

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 15-6-2017

SENTIDO Turan Prince

3de maal naar hier gekomen. Prima hotel.

Eddy, 9-5-2017

Gekomen met echtgenote en kleinkind. Aanrader. Alles verliep naar wens. Kamer met mooi zicht . Strand dichtbij evenals winkeltjes. Met dolmus naar Side geen probleem, stopt aan hotel. Lange wandelingen langs strand zijn heerlijk. Om terug te komen.
Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 13-5-2017

Heerlijke plek!

Pim Stins, 8-5-2017

Genoten van de service en de prachtige plek. Vakantiebungalow was prima. Badkamer is eerder 3 dan 5 sterren. Badhanddoeken kunnen beter.

De pier was een ideale plek om te relaxen met uitzicht op en het geluid van de zee.

Genoeg te doen voor iedereen.

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 11-5-2017

Aanrader

Michael, 2-5-2017

Een echte aanrader. Prijs kwaliteit heel goed. Enig minpuntje: te veel Turken, heb niks tegen deze mensen maar blijkbaar als ze met teveel zijn voelen ze zich iets te veel thuis. En waar waren die manieren gebleven...

geweldig, echt een droomvakantie

jo, 9-1-2017

de mensen willen het echt naar je zin maken en vooral bij het kleine zwembad bij de familiekamers doen ze echt hun best.

We zouden graag weer heen gaan !

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 10-1-2017

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel SENTIDO Turan Prince. As the SENTIDO Turan Prince family we are happy that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

SENTIDO Turan Prince

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Turan Prince in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Turan Prince zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Turan Prince scoort een 8.85 uit 10 op basis van 322 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: