Hotel SENTIDO Perissia

Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag35°23°
Hotel SENTIDO Perissia
9,2

Wat vakantiegangers zeggen

Sentido Perissia is een groot hotel dat erg geschikt is voor families. Dit hotel zit namelijk boordevol faciliteiten. Neem je een duik in een van de zwembaden of kies je toch voor de zee? Benieuwd of de faciliteiten van Sentido Perissia aansluiten bij jouw vakantiewensen? Lees met ons mee.

Hotel Sentido Perissia heeft vier zwembaden waaronder een zwembad met glijbanen en twee kinderbadjes. Hier geniet het hele gezin van uren waterplezier, maar er is meer vermaak voor jong en oud. Zo vind je hier een miniclub, een teenageclub en activiteiten voor volwassenen. Lisa schrijft hierover: ‘Er worden veel activiteiten georganiseerd, maar je kunt er ook voldoende rust pakken. Je wordt gelukkig niet bedolven met animatie’. Harun is ook erg tevreden met de activiteiten: ‘Vette shows! Non stop animatie van een leuke team, leuk voor alle leeftijden. Personeel vraagt dagelijks of alles in orde is en alles wordt voor jou geregeld’.

Restaurants

Hotel Sentido Side beschikt over een buffetrestaurant, twee snackrestaurants, vijf à la carte restaurants en vier bars. Lindsay is erg tevreden over de restaurants: ‘Hele leuke restaurants! Leuk visrestaurant (à la carte) met zeezicht, goed lunchrestaurant (ook BBQ, verse pizza, verse gegrilde vis, heel veel keuze in bijgerechten, salades en meer) met zeezicht. En de Turkse à la carte is ook een aanrader!’

Kamers

Sentido Perissia biedt verschillende kamers aan. De meeste kamers zijn voorzien van een Frans balkon en sommigen ook van een zitje. Rosy schrijft hierover: ‘Het hotel was fantastisch, prima kamers met goede bedden’. Ferry is het daar helemaal mee eens: ‘Wij hadden een suite, deze kamer was zeer groot, schoon en erg netjes. Schoonmaakservice was erg goed met bijna elke dag leuke creaties op de bedden!’

Omgeving

Hotel Sentido Perissia heeft een hele centrale ligging. Als je de gezellige boulevard oversteekt, sta je direct op het strand. Marc schrijft: ‘Het grootste pluspunt van dit resort tegenover andere resorts in Side is dat dit resort beschikking heeft over een tiental cabana's (strandtentjes) die je kunt huren, waar je aanvullend voor betaalt. Je krijgt er een dag vol luxe voor terug, met bediening gedurende de hele dag, een prachtig uitzicht op de zee en heerlijke luxe strandbedjes’.

Eddy schrijft: ‘Wat een prachtig strand. Een mooie promenade waarover je makkelijk naar Side kan wandelen’. In Side zijn talloze winkels, goede restaurants en gezellige barretjes. Hier kun je zeker een dagje naartoe. Ook in de directe omgeving van het hotel is veel te doen. Er zijn verschillende winkels en restaurants te vinden rondom Kumkoy. Tijdens je vakantie hier hoef je je dus zeker niet te vervelen.

Contact

912 reviews over Hotel SENTIDO Perissia in het Nederlands

Zeer voor herhaling vatbaar!

Derya kaya
11-7-2019

Het is een mooi hotel. Het hotel ligt naast het strand. Het ligt wel wat verderweg van de stad af. Maar je kan er makkelijk naar toe met de dolmus. Doe je ongeveer 10/15 min over. Ze zijn hier erg vriendelijk en de service was goed. Het eten vonden we jammer genoeg wat minder. Het was lekker maar vaak hetzelfde. En soms was de bereiding van het eten hier en daar niet zo goed. Maar we konden ermee leven! De kamers waren erg schoon en groot. Ze hebben het elke dag netjes opgeruimd en schoongemaakt. Geld ook voor de hygiëne. Er zijn 4 zwembaden, niks over te klagen. Heel groot en lekkere watertemperatuur!

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 14-7-2019

Beste Derya Kaya,

Graag wil ik u bedanken voor uw aangename reactie. We vinden het fijn te lezen dat u genoten heeft van een uitstekende vakantie. Hopelijk mogen we u nogmaals in Sentido Perissia Hotel verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Sentido Perissia Management Team

Fantastisch hotel..

Nijsse
4-7-2019

Wij hebben in sentido perissia een super vakantie gehad. Personeel doet alles voor je.. zijn allemaal heel vriendelijk.. kwaliteit van eten is zeer goed.. en genoeg keus voor iedereen. Bij het ontbijt heb je ook gewoon genoeg beleg keus zoals chocopasta, honing , jam,kaas enz.. Bij het zwembad en het strand zijn er genoeg bedjes voor iedereen. Handdoekje leggen hoeft hier niet... Kamers zijn gewoon prima. Wij hadden last van een lekkende airco dit werd meteen opgelost door middel van een andere kamer.. Animatie doet het heel erg leuk. Zijn absoluut niet opdringerig en elke avond een show van hoog niveau.. nog nooit zulke mooie shows gezien in andere hotels.

Omgeving genoeg winkeltjes. Winkeltjes kumkoy is ongeveer 10 min lopen. Heerlijk langs de boulevard loop je naar side in 20 a 30 min..

Wij hebben 2 super weken in dit mooie hotel gehad...

Sentido Perissia Management Team, General Manager, Fri Jul 05 2019 17:40:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Nijsse, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Sentido Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke Groeten, Sentido Perissia Management Team

Eens maar nooit weer.

Bulters
28-6-2019

Hotel is prima, kamers zijn goed, airco, zwembad en strand zijn zoals je mag verwachten voor 5*. Personeel is vriendelijk en altijd bereid om je te helpen. Eten, als je andere hotels gewend bent is de variatie ver te zoeken, iedere avond hebben vis en kip de overhand. Geen variatie bij zowel het ontbijt, lunch als diner, bij ontbijt geen honing, choco pasta enz. Als je de laatste hap van je bord wil pakken heeft de bediening het bord al weggehaald. Lunch bij het strand was erg goed. Gelegen bij winkels, dan moet je eerst een stuk de berg af voordat je bij enige winkels bent om na een half uur weer dezelfde berg omhoog te moeten.

Eens maar nooit weer dit hotel.

Gr Hr Bulters

Gereisd Met partner in juni 2019
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 3-7-2019

Beste Bulters, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Sentido Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Fantastisch!!

Marianne Van Gestel
26-6-2019

Heerlijke vakantie..Heel mooi hotel naar de renovatie..Prima gedaan..Heel vriendelijke mensen..Zeker de mensen aan de receptie.Het eten was super en zeker ook de bediening..Thuis gekomen en meteen weer geboekt..dat zegt genoeg denk ik..

Sentido Perissia Management Team, General Manager, Sat Jun 29 2019 19:41:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Marianne Van Gestel, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Sentido Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Geweldig

Nys-Baelus
25-6-2019

Kei goed hotel vooral de service het eten en de accommodatie We komen hier zo vaak dat het steeds opnieuw thuis komen is , we gaan volgend jaar beslist terug

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 26-6-2019

Beste Nys-Baelus, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Sentido Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke Groeten, Sentido Perissia Management Team

Belmans Patrick
22-6-2019

Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel en een manager Tolga waar je bij eventuele problemen steeds terecht kan. Zeer mooie verzorgde kamers met prachtig uitzicht . Nu het vernieuwd is het eten nog beter verzorgd door de koks die direct achter de toog werken en aanvullen waar nodig is. Wij waren hier reeds voor de 4de maal en het is zoals thuiskomen.wij komen zeker terug . In dit hotel komen is voor ons echte vakantie .

Sentido Perissia Management Team, General Manager, Wed Jun 26 2019 16:03:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Belmans Patrick, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Sentido Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Prima. Voor herhaling vatbaar

Hans de Waard
19-6-2019

Perissia is een prima hotel om je vakantie door te brengen. Ik was hier met mijn vrouw en 2 vrienden. We hadden mooie kamers met zicht op zee en zwembad. De verzorging is erg goed. Je komt niets te kort. Personeel is over het algemeen heel vriendelijk en behulpzaam. Eten en drinken is uitstekend. Als ik een minpunt moet noemen is het het roken. Er is slechts een plek waar buiten niet wordt gerookt en dat is op een klein stukje terras tijdens het eten. Verder mag het overal. Hier is nog wel het nodige te verbeteren dus. Laat niet roken de standaard zijn en roken de uitzondering! Verder was de vakantie zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 21-6-2019

Beste Hans de Waard, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Sentido Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Vriendelijke Groeten, Sentido Perissia Management Team

Heerlijke week met onze dochter van 6!

Jeroen
17-6-2019

Prima hotel! Drie grote, mooie zwembaden, en nog een klein kindergedeelte met 3 glijbanen (wel beperkt open per dag, en leuk tot een jaartje of 6/7 denk ik) . Alles is mooi aangelegd, veel groen. Als je een rustige boulevard (alleen wandelen) oversteekt, kom je op een mooi, groot prive strand. Ligt mooi, langzaam aflopende zee, ideaal voor kinderen. Ook Z / ZW ligging, dus goede zon. Entertainment is meer dan goed. Overdag kids club voor kinderen (duitstalig), 's avonds kinder disco op podium, en daarna meer dan goede shows (circus show echte aanrader!). Eten en drinken is ook goed. Buffetrestaurant is wat lokaal gericht vonden wij, wel goede kwaliteit, maar we waren met name enthousiast over a la carte restaurants. Je mag gratis 1x in oosters rest en 1x in mediterraan, we hebben nog 2x bijbetaald voor bbq restaurant. Erg goed eten! Drank ook prima, met name alle cocktails. Minpunten: wat donkere kamer, niet heel luxe qua inrichting.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 19-6-2019

Beste Jeroen,

sylvia
15-6-2019

Na een renovatie afgelopen winter is het een zeer mooi hotel geworden, het restaurant is geweldig , gevarieerd eten en perfect. Eten is van zeer goede kwaliteit en men blijft alles aanvullen dus je grijpt nooit mis. Het ziet er allemaal mooi en zeer schoon uit. Animatie is zeer professioneel geweldige shows. a la carte restaurants perfect. Dit hotel heeft alles wat bij een 5 sterren hotel hoort. Ik wil dit wel even kwijt, ik heb sommige mensen horen klagen dat de koffie een keer lauw was of dat er een beetje stof in de kamer lag (waar kan je je druk om maken) maar oke als deze mensen naar de staff of manager waren gegaan , dan hadden ze er alles aan gedaan om deze mensen met veel passie te helpen om de problemen op te lossen. Men blijft hier streven naar nog beter en dat is te danken aan Mr Tolga Cinar en heel het team .

Sentido Perissia Management Team, General Manager, Wed Jun 19 2019 16:41:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Sylvia, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Sentido Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Prima resort

Hans en Marjo Gubbels
15-6-2019

Een relax resort,met veel aandacht voor de gasten.Gezellige terassen met veel live muziek.Geweldige shows van turkse groepen en eigen animatieteam.Goede service van receptie tot bediening.Eten was prima,voor ieder wat wils.wij hebben genoten van alles wat ons is aangeboden.Wij komen zeker hier terug.

Sentido Perissia Management Team, General Manager, Wed Jun 19 2019 16:40:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Hans en Marjo Gubbels, Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Sentido Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Internationaal, Regionaal, Steaks, Turks, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Perissia in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Perissia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.