Hotel SENTIDO Perissia *****

WebsiteLink naar website

833 reviews over Hotel SENTIDO Perissia in het Nederlands

geen topper

marina, 2-1-2018

het hotel was goed maar het eten altijd koud , weinig of geen variatie, kamers werden rondom gepoetst, ik keek onder het bed en het lag dik van het stof, na een week zelfs nog geen verse lakens gehad, het was op kerstavond normaal een gala menu, we kregen een groenteburger, een loempia en een bitterbal, telkens op het zelfde bord en de hoofdschotel was tagliatelli met kip maar dat was koud, om 21u was de avond al voorbij,dit hebben we nog nooit meegemaakt, gingen we frietjes halen waren die koud, als we verse vroegen was het tegen hun zin, de verse frietjes deden ze bovenop de koude frietjes, 'smorgens vroeg mijn man een espresso , dat vkon niet , enkel aan de bar die open was , mijn man ging die zelf halen, de ober stond daar ook om 2 thee 's te halen voor de duitse gasten,voor hen was alles mogelijk, dus nooit meer naar dit hotel
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 3-1-2018

Beste Marina,

Bedankt voor uw beoordeling en praktische opmerkingen. We vinden het jammer te lezen dat uw vakantie niet volledig geslaagd was. Helaas heeft u deze opmerkingen niet gedeeld met ons tijdens uw verblijf in het hotel, we hadden graag de kans gekregen uw verblijf te verbeteren.

We hopen de kans te krijgen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst.

Fantastisch!

Johan en Patty, 17-12-2017

Hotel sentido perissia is in een woord fantastisch.

Heel vriendelijk personeel,lekker eten,mooie kamers.

Elke avond is er wel wat te beleven,we verbleven er al 3 maal en hebben ons er geen minuut verveelt.

We hebben er leuke mensen leren kennen en spreken af zodat we samen onze vakantie kunnen doorbrengen.

Hier gaan we nog vele jaartjes terugkomen.

Top hotel !!!!!!!!!!!

Beste Johan en Patty,

Van harte bedankt voor uw lovende beoordeling na uw 4de verblijf in Sentido Perissia Hotel.

Het doet ons plezier uw positieve commentaar over het hotel en ons team te lezen. We zijn blij dat ook deze vakantie voor u puur genieten was en we kijken er naar uit u nogmaals te verwelkomen.

Verboomen - Lesage Guy en Marina, 17-12-2017

Schitterend hotel, goede ligging lekker eten en zeer vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim en proper. De animatie s'avonds is ook top. Wij zijn er al 3 keer geweest en we gaan voor de 4 keer terug, onze reis voor juni is geboekt .

Beste Guy en Marina Verboomen - Lesage,

Super hotel !

Geert Borms, 17-12-2017

Sentido Perissia is voor ons telkens een beetje thuiskomen. Dat gevoel krijg je natuurlijk als je er reeds 14 jaar na elkaar op vakantie gaat. Dat warm gevoel van thuiskomen krijg je voornamelijk door de service die je er krijgt van het Top Team dat achter general manager Tolga Çinar staat. In september 2018 zijn we er net als vele andere koppels uiteraard terug.

Beste Geert Morms,

Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Sentido Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Sentido Perissia Management Team

Voor de 7 de keer geweest het was weer super.

Gerard Claassen Maastricht-NL-, 14-12-2017

De kamer was heel goed. Deze keer had ik een balkon gevraagd aan de tuinzijde. Zodat ik in de avond nog lekker een wijntje kan drinken en in de morgen een koffie. Het eten was formidabel. En de likeurtjes aan de binnen of buitenbar waren heerlijk. De bediening is heel vriendelijk. Ook de housekeeping is uitmuntend.

De hotelmanager heeft het goed voor mekaar en is zeer attent en zeer vriendelijk. Er is niets wat niet goed was. Ik ga in 2018 weer terug.

Sentido Perissia Management Team, General Manager, 15-12-2017

Beste Gerard Claassen,

Mooi verzorgd hotel

Peet Janssen, 14-12-2017

Mooi hotel, goed verzorgd, zowel binnen, als buiten bij het zwembad en privéstrand. Goed eten en veel keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk animatieteam. Iedere dag 's avonds programma van zowel shows en erna live muziek. Ga er zeker nog terug.
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 15-12-2017

Beste Peet Janssen,

Super

Liliane, 11-12-2017

Mooi hotel, prachtige locatie en vriendelijk personeel.
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 14-12-2017

Beste Liliane,

het was weer super

WilmaMuris-Claassen, 9-12-2017

het is voor iedereen ,van alles te doen klein en groot ,oud en jong ,wij gaan al voor de 35 keer .Dat zeg genoeg.
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 13-12-2017

Beste Wilma Muris-Claassen,

Van harte bedankt voor uw lovende beoordeling na uw 35 ste verblijf in Sentido Perissia Hotel.

Sentido Perissia Management Team

Zoals altijd een super vakantie gehad

Nicole Posthuma, 8-12-2017

Wij komen er er diverse jaren en zijn nog altijd heel positief over het hotel. Natuurlijk veranderen er dingen met de jaren, maar voor ons nog altijd in positieve zin. Het is een mooi verzorgd hotel, zowel binnen als buiten, de zwembaden, tuinen, het mooie privé strand wat allemaal goed wordt onderhouden. Het eten is goed en uitgebreid, je kunt er zowat 24/7 iets eten en voor elk wat wils er wordt zelfs rekening gehouden met bepaalde diëten. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, je wordt van alle gemakken voorzien. Ook het animatieteam, wat we in de jaren hebben zien veranderen is altijd weer heel begaan met de mensen. Zowel voor de actieve als de passieve vakantiegangers, proberen ook hun het je naar de zin te maken. 's Avonds zijn er prachtige shows, van zowel het eigen animatieteam, als ook van buitenaf komen er mooie artiesten. Naderhand is er altijd live muziek op het terras. Kortom wij zijn er nu al heel vaak geweest en zullen er ook nog heel vaak terugkeren. Het is altijd een "thuiskomen"!!
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 9-12-2017

Beste Nicole Postuma,

Super voor de 11e keer

Familie Mertens, 8-12-2017

Geweldige service, toffe ligging direct aan wandelpad, diner met repeat gasten is super

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Perissia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Perissia in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Perissia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Perissia scoort een 9.01 uit 10 op basis van 897 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: