Hotel SENTIDO Perissia

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°11°
Hotel SENTIDO Perissia
9,2

Omschrijving
In het zuiden van Turkije ligt Hotel Sentido Perissia bij Side. De ruime kamers hebben uitzicht op zee. Er zijn twee zwembaden en er is non-stop animatie. Het eten is hier overal even lekker. De populaire badplaats Side ligt op loopafstand. Via de promenade wandel je 30 minuten naar het stadscentrum. Hotel Sentido Perissia ligt direct aan strand.

886 reviews over Hotel SENTIDO Perissia in het Nederlands

Lisa Hegger,
15-2-2019

Super hotel! Worden veel activiteiten georganiseerd maar je kunt er ook voldoende rust pakken. Je word dus niet bedolven met animatie. Eten was niets op aan te merken. Zwembaden waren erg koud. Afstand naar de zee en het strand was een paar meter, en we waren altijd verzekerd van een bedje met goede service! Pakjes water altijd in de buurt. Kamer was een heerlijk bed en badkamer, wel veel lawaai van de lift die vaak vast bleef hangen (waar nog mensen in vast zaten) en van buiten. Winkeltjes aanwezig in het hotel. Het hotel is wel heel erg groot.

Gereisd met partner in oktober 2018
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 19-2-2019

Beste Lisa Hegger,

Bedankt voor de waardering van onze 5 sterren kwaliteit en service en voor het delen van uw feedback op Zoover. We zijn blij te vernemen dat u een fantastische verblijf had in Sentido Perissia Hotel. We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

5 sterren zeker waard

Lindsay,
7-2-2019

Zeer goed hotel!

Mooie, moderne en kraaknette kamers. Hele complex zeer net.

Leuk visrestaurant (a la carte) met zeezicht,

goed lunchrestaurant (ook BBQ en ovenverse pizza, verse gegrilde vis op zijn geheel, heel veel keuze bereide gerechten, salades,...) met zeezicht.

Turkse a la carte ook aanrader.

Goede bedden!

Aan boulevard

Gereisd met jonge kinderen in april 2017
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 19-2-2019

Beste Lindsay,

Vriendelijke groeten,

Fantastisch en zéér zeker voor herhaling vatbaar

Nicole,
10-11-2018

Super mooi complex, goede verzorging, lekker eten, héél vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd met vrienden in november 2018
Sentido Perissia Management Team, General Manager, 20-11-2018

Beste Nicole,

Fantastisch hotel

Harun Apalak,
25-10-2018

Een geweldige moderne hotel met prachtige uitzicht en zeer vriendelijk personeel! Het eten is zeer gevarieerd en van zeer goede kwaliteit. Reken maar op extra kilo’s want je kan werkelijk overal eten/drinken. Vette shows! Non stop animatie van een leuke team, leuk voor alle leeftijden. Personeel vraagt dagelijks of alles in orde is en alles wordt voor jou geregeld. Ik wil hiermee nogmaals bedanken aan Tolga Cinar (manager) en Arif Yilmaz(animatie chef). Dit was ons 17de keer en wij komen volgend jaar zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Beste Harun Apalak,

Sentido Perissia Management Team

Fantastisch hotel, super lieve bediening

Aad,
22-10-2018

Wat een heerlijk hotel en wat een lieve mensen werken daar. Hoewel onze vakantie begon met verkeerde kamers is dit door het hotel super opgelost. De accommodatie is perfect met een heerlijk groot zwembad. Wij zijn in juli geweest en hebben geen dag om de bedjes hoeven vechten. Het eten is super en gevarieerd. Nogmaals wij hebben een super vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2018

Beste Aad,

Sentido Perissia Management Team

Een heel goed hotel, geweldige service, animatie is top, mooie zwembaden, prachtig strand, mooi promenade langswaar je makkelijk naar Side kan wandelen. Heel lekkere buffetten, Italiaan, Turks, vis, Chinees en Steak restaurants de moeite om te doen !

Heel veel terugkerende gasten, wil wel iets zeggen toch! Wij komen al 12 x !! 😍

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Deze winter worden openbare ruimtes gerenoveerd, we zijn benieuwd naar het resultaat volgend jaar.

Gereisd met partner in oktober 2018

Beste Eddy,

Fantastisch hotel

Joannes Jacobs,
19-10-2018

Zeer vriendelijk personeel,een general manager die tussen zijn gasten vertoefd,lekker eten en elke avond live muziek je verveeld je er geen seconde m.a.w. een reuze hotel !!!!!!!!!!!!

Beste Joannes Jacobs,

Super hotel!!!

Marianne Van Gestel,
18-10-2018

Weer heerlijk 2 maal bij Sendito geweest in Juni en September..Zoals altijd weer 2 fijne weken gehad.We waren er nu voor de 24 ste keer dus dat zegt al genoeg..De mensen zijn zo vriendelijk dat je altijd blij bent als we weer daar naar toe kunnen gaan...Kijk nu alweer uit naar Juni 2019..

Beste Marianne Van Gestel,

Fantastisch, ieder jaar weer

Luc Billen,
18-10-2018

Super gezellig hotel, met een staff die alles voor je over hebben.

Beste Luc Billen,

Het was geweldig!

Marij Hendricks,
18-10-2018

Echt een fijn hotel met heel vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Beste Marij Hendricks,

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Perissia in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Perissia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.