Hotel Sensimar Side

27 reviews over Hotel Sensimar Side in het Nederlands

super!

celien
12-5-2010

zijn juist terug van een weekje sensimar side we zijn super ontvangen geweest wat een prachtig resort kamers zijn zeer mooi het eten is zeer lekker het personeel heel vriendelijk alles is tot in de puntjes verzorgd en afgewerkt wij gaan zeker terug!

Gereisd Met partner in mei 2010

goed hotel

alain
14-2-2010

Het is een goed hotel om eens uit te rusten, verder één van de goede maar mensen die een tien geven op alles, daar begrijp ik niets van, dat zou willen betekenen dat er niets beters meer bestaat, geeft op den duur toch een verkeerd beeld hoor, ben zo eens naar club isis milta in bodrum geweest, dat kreeg ook een 9.8, was me dat een tegenvaller

Gereisd Met partner in februari 2010

top hotel

Danny Daisy
28-11-2009

hier krijg je waar voor je geld dit is een pareltje.Zeer vriendelijk en attendvol personeel de kamers zeer knap en heel proper. Het enige negatieve dat ik wil meegeven is dat er te weinig ligplaats is aan het zwembad nu in de winter geen probleem maar in de zomer wel niet iedereen ligt graag op het strand.Eten ook heel lekker.

Gereisd Met partner in Sat Nov 28 2009 14:27:35 GMT+0000 (UTC)

als ik een 10+ kon geven

rob
22-10-2009

Wat een verschrikkelijk mooi hotel,is nu 6 maand oud en ze zijn elke dag nog bezig om dit hotel te optimaliseren qua service.dit is mijn 25 keer turkije en wat betreft service en vriendelijkheid is dit niet te toppen.geen kinderen in het hotel omdat het een hotel is volgens het touroperator concept en bijna alleen maar paren ,wel is het geheel duits want oostblokkers komen er hier niet in maar de leeftijdsgrens is vanaf 30 tot 70 jaar en voor de duidelijkheid, dit is een hotel voor rustzoekers en gezellige mensen en niet voor mensen die animatie zoeken want dat is er niet behalve dan elke avond 2 x livemuziek ,themaavonden,nordic walking,jeu de boulle en volleybal,verder eigen bibliotheek,winkels,7 bars en een spa die zijn gelijke zoekt.

Gereisd Met partner in oktober 2009

prachtig hotel

paul
19-9-2009

zeer mooi direkt aan het strand gelegen hotel.zeer vriendelijk personeel. moderne inrichtig. goed onderhouden.veeeel duitse gasten!

Gereisd Met partner in september 2009

Dit is een super hotel

Broeders
29-8-2009

Mei 2009 geweest in 1 woord geweldig. Heerlijk rustig, uitermate vriendelijk personeel, goede bediening. Ga voor volgend jaar toch even kijken op de SeniMar side.

Echt een aanrader.

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

tophotel

Mariska
8-6-2009

nieuw geopend hotel in mei 2009. onverstelbaar mooi en alles perfect. Veel keuze aan eten. Aan strand en niet ver van Side.

Gereisd Met partner in Mon Jun 08 2009 15:36:16 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportSnorkelen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hardlooppaden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sensimar Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sensimar Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.