Hotel Sensimar Sidestersterstersterster

27 reviews over Hotel Sensimar Side

• 2018
    9Nahid08-09-2018

Fantastisch!

Super vakantie gehad tijdens ons verblijf in het hotel Sensimar Belek. Alles was TOP geregeld in het hotel (de kamers, het eten, activiteiten etc.), het personeel was ook zo aardig en behulpzaam. Tevens is het ook een heerlijke plek om te komen voor je rust (geen kinderen toegestaan). Wij komen zeker nog vaker terug !!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Cor02-04-2018

Goed hotel maar geen tweede keer meer.

Eerste indruk was goed maar Sensimar we hebben zeezicht geboekt maar op de eerste verdieping is de zee ver te zoeken omdat je tegen struiken aan zit te kijken.Verder is 2x per week de mogelijkheid voor het a la carte restaurant alleen jammer dat het al voor 2 weken is volgeboekt omdat het maar 30 personen per avond kan en er 450 mensen in het hotel zijn. Mensen die er 4 tot 6 weken verblijven boeken dan 3 weken vooruit. Wij die maar 10 dagen gaan kunnen er dus niet terecht verder heb ik geen hekel aan honden maar als de hotelhond in de patiserie op je schoot zijn kop legt en gaat zitten kwijlen vindt ik niet zo fris, heb alles geprobeerd maar we kwamen niet van hem af. De volgende dag gaat de hotelhond ook nog even pootje baden in het zwembad terwijl een andere hond van het strand op mijn bedje ( handdoek ) ging leggen toen ik er even niet was. Het personeel zegt daar niets van maar vinden het zelfs amusant Al met al geen sensimar meer.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9kordas11-02-2018

fantastisch hotel en personeel

Geweldige adults only, zeer mooie kamers,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was erg variabel, bij onze aankomst werd het diner op het strand geserveerd,iedereen in het geel of oranje gekleed; iedere avond was er een thema-avond, black and white, rood, dus niet vergeten bij het inpakken. In de omgeving zijn er veel winkels, en als je meer wilt zien heb je nog Manavgat en Side om te bezichtigen. Adults only heeft ons bevallen, onze reis dit jaar wordt weer een adults only maar deze keer wordt het Sentido Lykia resort in Oludeniz. We zijn al heel benieuwd , want we houden van de natuur in die omgeving.

Gereisd met partner in september 2017

• 2017
    9José26-09-2017

Geweldig

Niets op het hotel aan te merken! Perfecte ligging, heerlijk eten, vriendelijk personeel, heerlijke spa, goede nette kamers, mooie strandbar kortom een super hotel!!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Anastasia04-08-2017

FANTASTISCH!!!

Wij hebben al enkele hotels gezien in Turkije maar Sensimar overtrof onze verwachtingen, adult only van jonge stellen tot oudere maar ook singles.. Ik kan alleen maar zeggen dat alles gewoon perfect klopte, verzorging, schoonmaak maar ook de perfecte bediening. Wij vonden de live band aan de schwimming pool perfect,dit had voor ons wel elke avond gemogen😀Maar ook de shows waren geweldig. Het eten PERFECT!!! Wij gaan zeker terug!!! Publiek was zeer goed en dat zwembad......GEWELDIG!! Wij hebben een TOP vakantie gehad☀️☀️ Wanneer je zoekt kan je altijd een minpunt vinden maar dat geldt niet voor Sensimar!

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

9D&A15-05-2016

Fijne vakantie!

Wij zijn een jong stel en wij hebben hier 8 dagen gezeten. Wij hebben het heel erg naar onze zin gehad. Resort Sensimar is luxe en je komt niks te kort. Echter ligt de leeftijdsgrens van de gasten erg hoog (65+) waardoor er veel activiteiten op oudere mensen gericht zijn. Het eten is erg uitgebreid en gevarieerd, maar er zat helaas soms weinig smaak aan.

Verder vonden wij de kamer erg luxe, schoon en mooi. Een nadeel vonden wij wel dat iedereen makkelijk op je balkon kon komen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, alleen de avond diensten hebben weinig verstand van zaken.

Als je op zoek bent naar een rustige relaxvakantie dan is Sensimar een echte aanrader.

Gereisd met partner in april 2016

• 9René14-05-2016

Goed hotel, vanwege kamer en eten.

De mieren op de kamer was iets minder. Het hotel richt zich voornamelijk op Duitse gasten, dat is jammer. Leeftijd van vakantiegangers licht relatief hoog.

Het eten was heerlijk. De kamer was prachtig en schoon. Personeel is aardig en behulpzaam. Fijn strand.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Ram08-04-2016

Heerlijk

heerlijk hotel. Beste keuken tot nu toe . Ruime ,schone en mooie kamers. Bediening , Spa , management in één woord geweldig.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10Audrey24-10-2013

uitstekend

een hotel om u tegen te zeggen een tikkeltje meer je wordt er verwend personeel altijd ter beschikking mooie buffetten fijn verzorgd en iedere dag toch iets anders mss 1 min puntje het personeel spreekt overwegend duits en wij waren de enige belgen

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10Nadine17-12-2012

Wij gaan voor de derde keer !

Super hotel ! Is niks op aan te merken. Ik geef geen punten op kindvriendelijkheid omdat het hotel niet toegelaten is voor kinderen onde de 18 jaar.

Gereisd met partner in januari 2012

0 tips over Hotel Sensimar Side

9 vragen over Hotel Sensimar Side

• Mirjam, 23-10-2017

Januari

Kan iemand mij vertellen hoe het in januari is qua temperatuur en mogelijkheden in dit hotel?

• monica, 06-04-2014

sensimar side

Kan iemand mij vertellen bij welke reisbureau's ik dat, kan boeken in nederland?

• C, 02-12-2013

beachvolley

wordt er beachvolley gespeeld?

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand4 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandDonker
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportSnorkelen