Hotel Sensimar Side

27 reviews over Hotel Sensimar Side

• 2018
    9kordas11-02-2018

fantastisch hotel en personeel

Geweldige adults only, zeer mooie kamers,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was erg variabel, bij onze aankomst werd het diner op het strand geserveerd,iedereen in het geel of oranje gekleed; iedere avond was er een thema-avond, black and white, rood, dus niet vergeten bij het inpakken. In de omgeving zijn er veel winkels, en als je meer wilt zien heb je nog Manavgat en Side om te bezichtigen. Adults only heeft ons bevallen, onze reis dit jaar wordt weer een adults only maar deze keer wordt het Sentido Lykia resort in Oludeniz. We zijn al heel benieuwd , want we houden van de natuur in die omgeving.

• 2017
    9José26-09-2017

Geweldig

Niets op het hotel aan te merken! Perfecte ligging, heerlijk eten, vriendelijk personeel, heerlijke spa, goede nette kamers, mooie strandbar kortom een super hotel!!

• 10Anastasia04-08-2017

FANTASTISCH!!!

Wij hebben al enkele hotels gezien in Turkije maar Sensimar overtrof onze verwachtingen, adult only van jonge stellen tot oudere maar ook singles.. Ik kan alleen maar zeggen dat alles gewoon perfect klopte, verzorging, schoonmaak maar ook de perfecte bediening. Wij vonden de live band aan de schwimming pool perfect,dit had voor ons wel elke avond gemogen😀Maar ook de shows waren geweldig. Het eten PERFECT!!! Wij gaan zeker terug!!! Publiek was zeer goed en dat zwembad......GEWELDIG!! Wij hebben een TOP vakantie gehad☀️☀️ Wanneer je zoekt kan je altijd een minpunt vinden maar dat geldt niet voor Sensimar!

• Oude reviews

9D&A15-05-2016

Fijne vakantie!

Wij zijn een jong stel en wij hebben hier 8 dagen gezeten. Wij hebben het heel erg naar onze zin gehad. Resort Sensimar is luxe en je komt niks te kort. Echter ligt de leeftijdsgrens van de gasten erg hoog (65+) waardoor er veel activiteiten op oudere mensen gericht zijn. Het eten is erg uitgebreid en gevarieerd, maar er zat helaas soms weinig smaak aan.

Verder vonden wij de kamer erg luxe, schoon en mooi. Een nadeel vonden wij wel dat iedereen makkelijk op je balkon kon komen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, alleen de avond diensten hebben weinig verstand van zaken.

Als je op zoek bent naar een rustige relaxvakantie dan is Sensimar een echte aanrader.

• 9René14-05-2016

Goed hotel, vanwege kamer en eten.

De mieren op de kamer was iets minder. Het hotel richt zich voornamelijk op Duitse gasten, dat is jammer. Leeftijd van vakantiegangers licht relatief hoog.

Het eten was heerlijk. De kamer was prachtig en schoon. Personeel is aardig en behulpzaam. Fijn strand.

• 10Audrey24-10-2013

uitstekend

een hotel om u tegen te zeggen een tikkeltje meer je wordt er verwend personeel altijd ter beschikking mooie buffetten fijn verzorgd en iedere dag toch iets anders mss 1 min puntje het personeel spreekt overwegend duits en wij waren de enige belgen

• 10Nadine17-12-2012

Wij gaan voor de derde keer !

Super hotel ! Is niks op aan te merken. Ik geef geen punten op kindvriendelijkheid omdat het hotel niet toegelaten is voor kinderen onde de 18 jaar.

• 9Frank en Rita23-06-2012

Prachtig hotel

Prachtig hotel. Reeds 4de maal geboekt.Is te boeken in Nederland of Duitsland.

• 10nadine_dorekens19-06-2012

heerlijk quality time in Sensimar Side

zijn terug naar Sensimar Side geweest en we waren nog meer tevreden dan 2 jaar geleden. Het is nog beter, hoe is het mogelijk ! Superlekker eten, heel mooie kamers, lieve bediening, gewoon schitterend. gaan volgend jaar zeker terug !

• 10boje24-10-2010

ZEER GOED HOTEL

supervriendelijk en prijs/kwaliteit o.k geen kinderen en geen oostblokkers...voor herhaling vatbaar, dit was onze 24ste keer turkije....een van de beste

0 tips over Hotel Sensimar Side

9 vragen over Hotel Sensimar Side

• Mirjam, 23-10-2017

Januari

Kan iemand mij vertellen hoe het in januari is qua temperatuur en mogelijkheden in dit hotel?

• monica, 06-04-2014

sensimar side

Kan iemand mij vertellen bij welke reisbureau's ik dat, kan boeken in nederland?

• C, 02-12-2013

beachvolley

wordt er beachvolley gespeeld?

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand4 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandDonker
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportSnorkelen