Hotel Sensimar Side

27 reviews over Hotel Sensimar Side

• 2018
    9Nahid08-09-2018

Fantastisch!

Super vakantie gehad tijdens ons verblijf in het hotel Sensimar Belek. Alles was TOP geregeld in het hotel (de kamers, het eten, activiteiten etc.), het personeel was ook zo aardig en behulpzaam. Tevens is het ook een heerlijke plek om te komen voor je rust (geen kinderen toegestaan). Wij komen zeker nog vaker terug !!!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Cor02-04-2018

Goed hotel maar geen tweede keer meer.

Eerste indruk was goed maar Sensimar we hebben zeezicht geboekt maar op de eerste verdieping is de zee ver te zoeken omdat je tegen struiken aan zit te kijken.Verder is 2x per week de mogelijkheid voor het a la carte restaurant alleen jammer dat het al voor 2 weken is volgeboekt omdat het maar 30 personen per avond kan en er 450 mensen in het hotel zijn. Mensen die er 4 tot 6 weken verblijven boeken dan 3 weken vooruit. Wij die maar 10 dagen gaan kunnen er dus niet terecht verder heb ik geen hekel aan honden maar als de hotelhond in de patiserie op je schoot zijn kop legt en gaat zitten kwijlen vindt ik niet zo fris, heb alles geprobeerd maar we kwamen niet van hem af. De volgende dag gaat de hotelhond ook nog even pootje baden in het zwembad terwijl een andere hond van het strand op mijn bedje ( handdoek ) ging leggen toen ik er even niet was. Het personeel zegt daar niets van maar vinden het zelfs amusant Al met al geen sensimar meer.

• Oude reviews

10Ram08-04-2016

Heerlijk

heerlijk hotel. Beste keuken tot nu toe . Ruime ,schone en mooie kamers. Bediening , Spa , management in één woord geweldig.

• 9Rean21-09-2010

Prachtige week

Dit is zonder twijfel één van de tophotels in de regio. De andere beoordelingen hebben het al geschreven: kinderen zie je hier niet, luide muziek en drukke animatie evenmin. Daarentegen krijg je een nieuw hotel met een uitstekende keuken, heel beleefd en gedienstig personeel zowel in het restaurant als in de bars, voor de liefhebbers een beperkt animatieprogramma en s'avonds optredens van plaatselijke artiesten (stil om 23.00hr). In het restaurant zijn regelmatig thema-avonden. Side, met de dolmus, en manavgat met de hotelbus zijn de moeite waard. Shoppingmogelijkheden op 10 minuten wandelen. Tot slot: ga zeker eten in de twee restaurants (één bezoek was gratis). Neem contact op met Kamil (s'morgens en s'middags in het hoofdrestaurant) en hij kan je een tweede (gratis) reservatie regelen. Bij deze nogmaals: bedankt Kamil voor deze onvergetelijke avond!

• 9karin verdonck ooms14-06-2010

een schitterend hotel

Hotel is schitterend. Iedereen is super gemotiveerd en super vriendelijk. Dit hotel is wel enkel geschikt voor oudere koppels en zeker zonder kinderen. De rust is er zalig. Wij gaan zeker volgend jaar terug één kleine opmerking alles is er duitstalig zowel de animatie als het personeel spreken enkel duits

• 10Broeders29-08-2009

Dit is een super hotel

Mei 2009 geweest in 1 woord geweldig. Heerlijk rustig, uitermate vriendelijk personeel, goede bediening. Ga voor volgend jaar toch even kijken op de SeniMar side.

Echt een aanrader.

0 tips over Hotel Sensimar Side

9 vragen over Hotel Sensimar Side

• Mirjam, 23-10-2017

Januari

Kan iemand mij vertellen hoe het in januari is qua temperatuur en mogelijkheden in dit hotel?

• monica, 06-04-2014

sensimar side

Kan iemand mij vertellen bij welke reisbureau's ik dat, kan boeken in nederland?

• C, 02-12-2013

beachvolley

wordt er beachvolley gespeeld?

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand4 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandDonker
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportSnorkelen