Hotel Sensimar Side

21 reviews over Hotel Sensimar Side in het Nederlands

fantastisch hotel en personeel

kordas
11-2-2018

Geweldige adults only, zeer mooie kamers,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was erg variabel, bij onze aankomst werd het diner op het strand geserveerd,iedereen in het geel of oranje gekleed; iedere avond was er een thema-avond, black and white, rood, dus niet vergeten bij het inpakken. In de omgeving zijn er veel winkels, en als je meer wilt zien heb je nog Manavgat en Side om te bezichtigen. Adults only heeft ons bevallen, onze reis dit jaar wordt weer een adults only maar deze keer wordt het Sentido Lykia resort in Oludeniz. We zijn al heel benieuwd , want we houden van de natuur in die omgeving.

Gereisd Met partner in september 2017

Geweldig

José
26-9-2017

Niets op het hotel aan te merken! Perfecte ligging, heerlijk eten, vriendelijk personeel, heerlijke spa, goede nette kamers, mooie strandbar kortom een super hotel!!

Gereisd Met partner in september 2017

FANTASTISCH!!!

Anastasia
4-8-2017

Wij hebben al enkele hotels gezien in Turkije maar Sensimar overtrof onze verwachtingen, adult only van jonge stellen tot oudere maar ook singles.. Ik kan alleen maar zeggen dat alles gewoon perfect klopte, verzorging, schoonmaak maar ook de perfecte bediening. Wij vonden de live band aan de schwimming pool perfect,dit had voor ons wel elke avond gemogen😀Maar ook de shows waren geweldig. Het eten PERFECT!!! Wij gaan zeker terug!!! Publiek was zeer goed en dat zwembad......GEWELDIG!! Wij hebben een TOP vakantie gehad☀️☀️ Wanneer je zoekt kan je altijd een minpunt vinden maar dat geldt niet voor Sensimar!

Gereisd Met partner in juli 2017

Fijne vakantie!

D&A
15-5-2016

Wij zijn een jong stel en wij hebben hier 8 dagen gezeten. Wij hebben het heel erg naar onze zin gehad. Resort Sensimar is luxe en je komt niks te kort. Echter ligt de leeftijdsgrens van de gasten erg hoog (65+) waardoor er veel activiteiten op oudere mensen gericht zijn. Het eten is erg uitgebreid en gevarieerd, maar er zat helaas soms weinig smaak aan.

Verder vonden wij de kamer erg luxe, schoon en mooi. Een nadeel vonden wij wel dat iedereen makkelijk op je balkon kon komen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, alleen de avond diensten hebben weinig verstand van zaken.

Als je op zoek bent naar een rustige relaxvakantie dan is Sensimar een echte aanrader.

Gereisd Met partner in april 2016

Goed hotel, vanwege kamer en eten.

René
14-5-2016

De mieren op de kamer was iets minder. Het hotel richt zich voornamelijk op Duitse gasten, dat is jammer. Leeftijd van vakantiegangers licht relatief hoog.

Het eten was heerlijk. De kamer was prachtig en schoon. Personeel is aardig en behulpzaam. Fijn strand.

uitstekend

Audrey
24-10-2013

een hotel om u tegen te zeggen een tikkeltje meer je wordt er verwend personeel altijd ter beschikking mooie buffetten fijn verzorgd en iedere dag toch iets anders mss 1 min puntje het personeel spreekt overwegend duits en wij waren de enige belgen

Gereisd Met partner in oktober 2013

Wij gaan voor de derde keer !

Nadine
17-12-2012

Super hotel ! Is niks op aan te merken. Ik geef geen punten op kindvriendelijkheid omdat het hotel niet toegelaten is voor kinderen onde de 18 jaar.

Prachtig hotel

Frank en Rita
23-6-2012

Prachtig hotel. Reeds 4de maal geboekt.Is te boeken in Nederland of Duitsland.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk quality time in Sensimar Side

nadine_dorekens
19-6-2012

zijn terug naar Sensimar Side geweest en we waren nog meer tevreden dan 2 jaar geleden. Het is nog beter, hoe is het mogelijk ! Superlekker eten, heel mooie kamers, lieve bediening, gewoon schitterend. gaan volgend jaar zeker terug !

Gereisd Met partner in juni 2012

ZEER GOED HOTEL

boje
24-10-2010

supervriendelijk en prijs/kwaliteit o.k geen kinderen en geen oostblokkers...voor herhaling vatbaar, dit was onze 24ste keer turkije....een van de beste

Gereisd Met partner in september 2010

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportSnorkelen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hardlooppaden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sensimar Side in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sensimar Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.