Hotel Sensimar Side

Meer hotelinfo

27 reviews over Hotel Sensimar Side

• 10celien12-05-2010

super!

zijn juist terug van een weekje sensimar side we zijn super ontvangen geweest wat een prachtig resort kamers zijn zeer mooi het eten is zeer lekker het personeel heel vriendelijk alles is tot in de puntjes verzorgd en afgewerkt wij gaan zeker terug!

• 8alain14-02-2010

goed hotel

Het is een goed hotel om eens uit te rusten, verder één van de goede maar mensen die een tien geven op alles, daar begrijp ik niets van, dat zou willen betekenen dat er niets beters meer bestaat, geeft op den duur toch een verkeerd beeld hoor, ben zo eens naar club isis milta in bodrum geweest, dat kreeg ook een 9.8, was me dat een tegenvaller

• 10Danny Daisy28-11-2009

top hotel

hier krijg je waar voor je geld dit is een pareltje.Zeer vriendelijk en attendvol personeel de kamers zeer knap en heel proper. Het enige negatieve dat ik wil meegeven is dat er te weinig ligplaats is aan het zwembad nu in de winter geen probleem maar in de zomer wel niet iedereen ligt graag op het strand.Eten ook heel lekker.

• 10rob22-10-2009

als ik een 10+ kon geven

Wat een verschrikkelijk mooi hotel,is nu 6 maand oud en ze zijn elke dag nog bezig om dit hotel te optimaliseren qua service.dit is mijn 25 keer turkije en wat betreft service en vriendelijkheid is dit niet te toppen.geen kinderen in het hotel omdat het een hotel is volgens het touroperator concept en bijna alleen maar paren ,wel is het geheel duits want oostblokkers komen er hier niet in maar de leeftijdsgrens is vanaf 30 tot 70 jaar en voor de duidelijkheid, dit is een hotel voor rustzoekers en gezellige mensen en niet voor mensen die animatie zoeken want dat is er niet behalve dan elke avond 2 x livemuziek ,themaavonden,nordic walking,jeu de boulle en volleybal,verder eigen bibliotheek,winkels,7 bars en een spa die zijn gelijke zoekt.

• 10paul19-09-2009

prachtig hotel

zeer mooi direkt aan het strand gelegen hotel.zeer vriendelijk personeel. moderne inrichtig. goed onderhouden.veeeel duitse gasten!

• 10Broeders29-08-2009

Dit is een super hotel

Mei 2009 geweest in 1 woord geweldig. Heerlijk rustig, uitermate vriendelijk personeel, goede bediening. Ga voor volgend jaar toch even kijken op de SeniMar side.

Echt een aanrader.

Met vrienden

• 10Mariska08-06-2009

tophotel

nieuw geopend hotel in mei 2009. onverstelbaar mooi en alles perfect. Veel keuze aan eten. Aan strand en niet ver van Side.

0 tips over Hotel Sensimar Side

9 vragen over Hotel Sensimar Side

• Mirjam, 23-10-2017

Januari

Kan iemand mij vertellen hoe het in januari is qua temperatuur en mogelijkheden in dit hotel?

• monica, 06-04-2014

sensimar side

Kan iemand mij vertellen bij welke reisbureau's ik dat, kan boeken in nederland?

• C, 02-12-2013

beachvolley

wordt er beachvolley gespeeld?

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand4 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandDonker
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportSnorkelen