Hotel Sensimar Side

Meer hotelinfo

27 reviews over Hotel Sensimar Side

• 9Frank en Rita23-06-2012

Prachtig hotel

Prachtig hotel. Reeds 4de maal geboekt.Is te boeken in Nederland of Duitsland.

• 10nadine_dorekens19-06-2012

heerlijk quality time in Sensimar Side

zijn terug naar Sensimar Side geweest en we waren nog meer tevreden dan 2 jaar geleden. Het is nog beter, hoe is het mogelijk ! Superlekker eten, heel mooie kamers, lieve bediening, gewoon schitterend. gaan volgend jaar zeker terug !

• 10boje24-10-2010

ZEER GOED HOTEL

supervriendelijk en prijs/kwaliteit o.k geen kinderen en geen oostblokkers...voor herhaling vatbaar, dit was onze 24ste keer turkije....een van de beste

• 9boje04-10-2010

staat in mijn top-10

prachtige accomodatie, beste hotel tot nu toe na de barut-keten en de amara-keten....dit na 24 keer turkije!!! SUPERvriendelijk personeel...maar merendeel duitstalig want het klienteel bestaat uit 95% duitstaligen en de rest enkele verdwaalde belgen en nederlanders....GEEN kinderen en GEEN oostblokkers,dus alles zeer rustig alles is nog nieuw en zeer goed onderhouden. 2 gala-avonden meegemaakt en een strand-diner.voor 450 mensen alles uitzetten op het strand je moet het maar doen...SUPER.ook de twee a-la- carte restaurants gedaan...prachtig.

dit hotel is wel minder geschikt voor een jong publiek omdat er weinig animatie is overdag. enkel speelt men er petanque.er is een fitneszaal en een gratis pc alsook WI-FIwel geen ingevoerde alcohol in de all-in voor de rest alles erop en eraan

• 9Véro & co23-09-2010

Aanrader tot en met!

Het hotel straalt rust uit! Luxueus genieten. Het buffet is heel uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het ontbijt had je een overvloed aan keuze. Voor een all-in zijn ook de dranken aan de bars ook heel gevarieerd. De infrastructuur straalt rust uit en is heel modern en aantrekkelijk. De kamers zijn bijzonder mooi en proper. Enige minpunt vonden wij de vriendelijk van enkele personeelsleden. Er werd duidelijk vriendelijker omgegaan met Duitse klanten. Ook die taal beheersen ze veel beter. Toch woog dit niet op tegen de rest van de zeer geslaagde vakantie.

• 9Rean21-09-2010

Prachtige week

Dit is zonder twijfel één van de tophotels in de regio. De andere beoordelingen hebben het al geschreven: kinderen zie je hier niet, luide muziek en drukke animatie evenmin. Daarentegen krijg je een nieuw hotel met een uitstekende keuken, heel beleefd en gedienstig personeel zowel in het restaurant als in de bars, voor de liefhebbers een beperkt animatieprogramma en s'avonds optredens van plaatselijke artiesten (stil om 23.00hr). In het restaurant zijn regelmatig thema-avonden. Side, met de dolmus, en manavgat met de hotelbus zijn de moeite waard. Shoppingmogelijkheden op 10 minuten wandelen. Tot slot: ga zeker eten in de twee restaurants (één bezoek was gratis). Neem contact op met Kamil (s'morgens en s'middags in het hoofdrestaurant) en hij kan je een tweede (gratis) reservatie regelen. Bij deze nogmaals: bedankt Kamil voor deze onvergetelijke avond!

Met vrienden

• 10lavrijsen31-07-2010

geen oostblokkers,maar

In mei was er een groep polen die daar de boel op stelten zette. Politie er bij en de tweede dag,BUITEN. Men wil daar de rust in het hotel bewaren en lachen er niet mee dat die verstoord is. Het grootste pluspunt van dit hotel,bijna zoals in de jeugdherberg,om 23 h stilte en een zalige slaap.Meer zoeken wij niet om jaarlijks eens 14 dagen zalig niets doen en verwend te worden

• 9marc en gerda25-07-2010

rustig hotel

Een mooi en modern ingericht hotel. Zeer gevarieerd en lekker eten met thema avonden zoals een gala avond.klein maar mooi zwembad met weinig plaats om te zonnen maar wordt ruimschoots vergoed door hun prachtig strand waar ruim voldoende plaats is.Personeel is duitstalig omdat het merendeel v/d gasten duits is. We geven een 9 wanneer we 10 gaven zou er geen beter hotel meer zijn!Een aanrader voor weekje rust

• 9karin verdonck ooms14-06-2010

een schitterend hotel

Hotel is schitterend. Iedereen is super gemotiveerd en super vriendelijk. Dit hotel is wel enkel geschikt voor oudere koppels en zeker zonder kinderen. De rust is er zalig. Wij gaan zeker volgend jaar terug één kleine opmerking alles is er duitstalig zowel de animatie als het personeel spreken enkel duits

Met vrienden

• 10Nadine en François20-05-2010

pure verwennerij !!

dit is echt het einde ! pure verwennerij ! lekker eten, prachtige kamers en inrichting van het hotel, heel mooi zwembad, het strand is heel groot en lekkere ligbedjes ! de bediening is gewoon super, niets is teveel, glas vasthouden of het is opnieuw gevuld, mensen zijn heel lief en gedienstig zonder zich op te dringen, de SPA is ongelooflijk mooi, alsook de sauna. Samengevat, dit hotel moet je gewoon bezoeken, het merendeel v/d gasten zijn Duits, ong. 70%,heel weinig Russen, enkele Belgen, Engelsen, enz.. Hotel is niet zo geschikt voor jonge mensen die van animatie houden, er is slechts een lichte animatie, maar moet zeker niet onderdoen. wij hebben er in elk geval van genoten en overwegen om volgend jaar al terug te gaan !

0 tips over Hotel Sensimar Side

9 vragen over Hotel Sensimar Side

• Mirjam, 23-10-2017

Januari

Kan iemand mij vertellen hoe het in januari is qua temperatuur en mogelijkheden in dit hotel?

• monica, 06-04-2014

sensimar side

Kan iemand mij vertellen bij welke reisbureau's ik dat, kan boeken in nederland?

• C, 02-12-2013

beachvolley

wordt er beachvolley gespeeld?

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand4 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandDonker
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportSnorkelen