Hotel Sensimar Side *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Cor

Goed hotel maar geen tweede keer meer.

Cor
2-4-2018

Eerste indruk was goed maar Sensimar we hebben zeezicht geboekt maar op de eerste verdieping is de zee ver te zoeken omdat je tegen struiken aan zit te kijken.Verder is 2x per week de mogelijkheid voor het a la carte restaurant alleen jammer dat het al voor 2 weken is volgeboekt omdat het maar 30 personen per avond kan en er 450 mensen in het hotel zijn. Mensen die er 4 tot 6 weken verblijven boeken dan 3 weken vooruit. Wij die maar 10 dagen gaan kunnen er dus niet terecht verder heb ik geen hekel aan honden maar als de hotelhond in de patiserie op je schoot zijn kop legt en gaat zitten kwijlen vindt ik niet zo fris, heb alles geprobeerd maar we kwamen niet van hem af. De volgende dag gaat de hotelhond ook nog even pootje baden in het zwembad terwijl een andere hond van het strand op mijn bedje ( handdoek ) ging leggen toen ik er even niet was. Het personeel zegt daar niets van maar vinden het zelfs amusant Al met al geen sensimar meer.

Gereisd met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)