Hotel Sensimar Side *****

Review geschreven door Anastasia

FANTASTISCH!!!

Anastasia
4-8-2017

Wij hebben al enkele hotels gezien in Turkije maar Sensimar overtrof onze verwachtingen, adult only van jonge stellen tot oudere maar ook singles.. Ik kan alleen maar zeggen dat alles gewoon perfect klopte, verzorging, schoonmaak maar ook de perfecte bediening. Wij vonden de live band aan de schwimming pool perfect,dit had voor ons wel elke avond gemogen😀Maar ook de shows waren geweldig. Het eten PERFECT!!! Wij gaan zeker terug!!! Publiek was zeer goed en dat zwembad......GEWELDIG!! Wij hebben een TOP vakantie gehad☀️☀️ Wanneer je zoekt kan je altijd een minpunt vinden maar dat geldt niet voor Sensimar!

Gereisd met partner in juli 2017