Hotel Sensimar Side *****

Review geschreven door D&A

Fijne vakantie!

D&A
15-5-2016

Wij zijn een jong stel en wij hebben hier 8 dagen gezeten. Wij hebben het heel erg naar onze zin gehad. Resort Sensimar is luxe en je komt niks te kort. Echter ligt de leeftijdsgrens van de gasten erg hoog (65+) waardoor er veel activiteiten op oudere mensen gericht zijn. Het eten is erg uitgebreid en gevarieerd, maar er zat helaas soms weinig smaak aan.

Verder vonden wij de kamer erg luxe, schoon en mooi. Een nadeel vonden wij wel dat iedereen makkelijk op je balkon kon komen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, alleen de avond diensten hebben weinig verstand van zaken.

Als je op zoek bent naar een rustige relaxvakantie dan is Sensimar een echte aanrader.

Gereisd met partner in april 2016